De Pizzabakkers (De Pijp)

Eerste Sweelinckstraat 16HS 1073 CM Amsterdam Nederland Kaart
31-207527850

Over het restaurant De Pizzabakkers (De Pijp)

Bij De Pizzabakkers in de Pijp kan je genieten van de lekkerste pizza's van Amsterdam. Je kan in deze pizzabakkerij gezellig dineren, maar je kunt de pizza's ook mee naar huis nemen. De houtovenpizza’s naar Romeins recept hebben een lekkere krokante dunne deegbodem en zijn belegd verse en zoveel mogelijk regionale ingrediënten.Je kunt hier ook binnenstappen voor een glaasje prosecco of één van de prosecco cocktails.

Meer informatie over restaurant De Pizzabakkers (De Pijp)

Tram 7, 8, 21, 24

Zondag t/m Donderdag 17:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 23:00

• Contant betalen niet mogelijk , Mastercard , Pin , Visa
  • Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant De Pizzabakkers (De Pijp)

Michael G.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Lekkere pizza gegeten, knapperig en goed belegd. De witte wijn is prima. De bediening maakt het helemaal goed af. Wij komen zeker terug.
Yentl V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
Pizza’s smaken alsof je in Italië bent! Jammer dat er ‘s avonds weinig zonlicht is op het terras waardoor het snel afkoelt
Mai L.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Fantstische pizza's gegeten met heerlijke wijn erbij. Binnen leuke entourage, konden in de keuken kijken, de kok werkte erg hard, complimenten. Maar buiten mag het wat meer"aankleding"" Uiteindelijk komen we voor het eten en dat was subliem.
Maruca B.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Dit is en blijft het lekkerste pizza restaurant van Amsterdam! Jammer dat het zo klein is, dus altijd druk, maar dat merk je helemaal niet aan het personeel. Die blijven relaxt. Dus....het was weer smullen.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
Al een paar keer hier gegeten, kwam hier juist voor die perfecte dunne, knapperige bodems... WAT IS ER GEBEURD!?!?! Nieuwe kok?? helaas vandaag alleen soggy slappe vochtige pizza's, snik. de kok had alle ingrediënten al voor het bakken op de pizza gegooid, dus ook de ingrediënten die veel vocht afgeven zoals mozarella, wat er normaal pas na het bakken op wordt gedaan. Pizza van disgenoot was ook nat, andere mensen in de zaak hoorden we klagen over natte pizza en ongare pizza zelfs. -het was er ook heeeeeel rustig, niet wat ik gewend ben. Deze kok staat hier dus al wat langer.. echt jammer, kwam hier graag een pizzaatje eten
Dat doe ik nu niet meer, kan net zo goed een diepvriespizza halen, net zo vies.
Hoefde overigens voor mijn teruggestuurde pizza niet te betalen. dat was dan wel weer netjes. maar ja, wel met honger naar huis.
Sophie V.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
slechte bediening, staan met 3 mensen en 10 tafels en alsnog 45 minuten moeten wachten tot we koffie konden bestellen. En ook niet gevraagd of het smaakt. de pizza's waren daarentegen heel erg lekker
Pascal V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Eten was zeer goed, en het personeel was vlot en erg beleefd.
Enige minpuntje was de muziek, stond best wel aan de hardekant. En door dat de zaak vol zat met praten mensen. Moest iedereen harder praten dan de muziek. En dat is meer voor een bar dan voor een restaurant.

Mvg Pascal
Tesca B.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2018
Leuk tentje! Attente, vrolijke bediening en het allerbelangrijkste: heerlijke pizza! Knapperige bodem en smakelijke (verse!) ingrediënten.
Marian K.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
hele attente bediening vrijdagavond. Ik had onze labrador mee (na vooraf gevraagd te hebben) en er werd heel positief gereageerd. Leuke meiden! prima eten bij de Pizzabakkers vinden wij.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Heerlijke, dunne, knapperige, precies goed belegde pizza's
Pascal M.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Leuke ongedwongen sfeer en goede niet arrogant service ????.
Antipasta zijn lekker en niet te duur.
Pizza keuzes mag wat ruimer en minder ver gezocht. Maar als je van een eigen draai aan pizza's houdt is het prima.
Tirza D.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
Gezellige en altijd drukke tent. Pizza was lekker en de service heel goed.
Hans R.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2018
Het was druk - de tent liep helemaal vol terwijl wij zaten te eten. Ook stonden er voor in de zaak mensen te wachten op hun afhaalvoer. Dat alles toch gewoon goed bleef lopen, is te danken aan de vriendelijke, professionele vrouw die (in haar eentje!!!) de bediening verzorgde. Compliment. Het eten was goed, maar dat zijn we gewend bij PB en daarom blijven we terugkomen.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Echt goede pizza's, heerlijk toetje (chocolademassa met amaretto). Enige minpuntje: we zaten met 3 personen aan een tafeltje voor 2, er was geeoon te weinig ruimte. Verder: prima!
Alessandra R.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Super lekkere combinatie, pizza en prosecco! Geniet elke keer weer bij de pizzabakkers. Fijne en snelle service. Bijna altijd wel een plekje en gezellig personeel.
Igor T.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Toppizza’s voor een mooie prijs
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Fantastisch lekkere pizza's! Knapperige, dunne bodem en goed belegd. Leuke bediening en relaxte sfeer. Hier komen we iedere keer weer terug.
Hannah H.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2018
Hele snelle service! De pizza's koelde alleen wel snel af.. Alsnog heel lekker en gezellig kunnen eten met mijn vrienden. Ook de wijn en scroppino's waren erg goed!
Anouk V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2018
Heerlijk gegeten, lekker pizza’s met verse ingrediënten en de antipasti vooraf was simpel maar heerlijk! Kortom top avond en lekker gegeten. Bediening was goed!
Olivier D.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
De pizza's waren lekker en de service erg goed. We moesten alleen lang wachten. Het was er warm door de hitte van de oven. Maar in het algemeen een erg leuke avond gehad, lekker gegeten, en goed bediend.