De Pizzabakkers (De Pijp)

Eerste Sweelinckstraat 16HS 1073 CM Amsterdam Nederland Kaart
31-207527850

Meer informatie over restaurant De Pizzabakkers (De Pijp)

Zondag t/m Donderdag 17:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 23:00

• Contant betalen niet mogelijk , Mastercard , Pin , Visa card
  • Terras , Wi-Fi
Anna L.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Pizzabakkers is een tent waar ik graag kwam (ja, kwam). Pizza’s en wijnen zijn goed. Maar de bediening vanavond was zo verschrikkelijk beroerd! Dit was echt absurd. De bestelling werd na aandringen opgenomen. Geen enkele keer nam de bediening het initiatief om te vragen of alles naar wens was, of we misschien nog iets te drinken wilden, of we misschien een dessert wilde.... niets. Ook na betalen geen "dank je wel", "fijne avond" of "tot ziens". Ik heb me zelden ergens zo verschrikkelijk niet-welkom gevoeld. Jammer dat zo'n tent gedraaid wordt door futloze, ongeïnspireerde, chagrijnige, studentikoze meiden. Jammer, maar ik kom hier niet meer!
Mgschoenmaker .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Heerlijk gegeten, goede prijs - kwaliteit verhouding (de pizza fungi is een aanrader!). Voor 2 pizza's met een biertje en een wijntje betaalde we 35 euro. Daarbij kregen we kosteloos een karaf kraanwater. Ik kom hier zeker terug. Wel is het aan te raden om van te voren te reserveren.
Possel .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Heerlijke pizza gegeten, de service was goed en het decor is prima. Deze leuke pizzabakkers zijn een bezoek waard! De prijs was wat aan de hoge kant maar dat mocht de smaakpapillen niet drukken. Overall: 7+
Hriemersma .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Pizzarias genoeg in Amsterdam, maar de goede zijn op twee handen te tellen.
En daar hoort de pizza bakkers zeker bij. Goede pizza's met mooie ingredienten. De kazen die gebruikt worden zijn van de betere kwaliteit( wat bij meeste andere pizza tenten toch echt anders is) en ook de andere toppings zijn goed. Kan soms wat lang duren, maar het is ook erg druk vaak. Fijne zaak!
Tineke D.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2016
lekker eten, heerlijke pizza's. Aardig personeel en ze kunnen iets meer initiatief tonen. door te vragen hoe het ervoor staat.
Charel J.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
De Pizzabakkers is een goed en leuk concept. Het eten is eenvoudig, maar goed. De bediening daarentegen liet wel te wensen over. Allereerst was er te weinig personeel om een ieder op een juiste manier van dienst te kunnen zijn met als gevolg lang wachten en dingen die worden vergeten. Tevens kwam er een extra medewerker in de bediening die eerst zelf ging eten aan de bar en notabene een uit een eigen mee gebrachte Spa Rood fles dronk. Om het nog erger te maken .... na diverse keren haar neus met haar hand te hebben afgeveegd, komt zij doodleuk je pizza uit serveren .... :-(
Romijntje .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2016
Heerlijke locatie midden in de pijp. Simpel concept en heerlijke pizza's en wat kleine dingen om mee te beginnen. Erg lekker allemaal, ook betaalbaar. Heerlijk terrasje in de schaduw. Bediening ok niet bijzonder.
Lisa-v-h .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Heerlijke pizza's. Het bedienend personeel liet echter te wensen over. Vrouwelijke serveerster was ontzettend chagrijnig en kon de drukte duidelijk niet aan. Mannelijke bediende was wel vriendelijk maar het duurde allemaal enorm lang. We zaten al 20 minuten voordat ons gevraagd werd wat we wilden drinken en nog 20 minuten later voordat onze bestelling werd opgenomen. Pas nadat we al een uur en een kwartier in het restaurant zaten kregen we onze pizza's.
Geen ramp, dat kan gebeuren maar je verwacht dan toch wat vriendelijker personeel om voor het lange wachten te compenseren.
Beste Lisa,
Wat vervelend dat jullie avond zo is verlopen. Gastvrijheid staat bij ons hoog in het vaandel, we willen graag dat onze gasten het naar hun zin hebben. En we snappen dat zo lang wachten niet leuk is. Kunt u een mailtje sturen naar depijp@depizzabakkers.nl dan maken we het goed!
Met vriendelijke groet, De Pizzabakkers
Monique W.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Heerlijke pizza gegeten bij de Pizzabakkers in de Pijp! Lekker buiten gezeten! Leuke locatie. De pizza zelf was flinterdun, smaakvol en knapperig. De pizza's hier zijn misschien wel beter dan in Italië zelf! Ook de huisgemaakte Tiramisu was perfect.
Inte K.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Super lekkere pizza's, echt m'n favoriet! Daarnaast goeie service met aardige en behulpzame mensen. Je ziet de pizza's uit de ovens komen dus het pizza sfeertje zit er meteen goed in.
Elise C.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2016
Heerlijk gegeten! Goede bediening, accuraat. Alles kraakvers
Flesje kraanwater had wel leuk geweest om aan te bieden (tafel 6 personen).
VanMoolenbroek .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2016
Lekkere pizza's voor wie een avondje 'lekker simpel, maar gezellig' wil gaan eten ergens. Door het mooie weer zaten we buiten, helemaal goed!

Pizza's zijn het perfecte formaat, met veel keus in toppings, waardoor voor ieder wat wils is. Als je niet zo'n grote eter bent, is een anti-pasti vooraf misschien wat enthousiast.

We hadden nog een stuk pizza over, deze kon zonder probleem in een doos mee naar huis.
Wij komen hier zeker terug!
LaylaK .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
Pizza's zijn heeel goed! Ik had de prosiutto di Parma en het vriendinnetje waarmee ik was eten had de tartufo met champion ipv ei, op aanraden van de serveerster. Ook hadden we de fles huiswijn genomen die heel goed was. Persoonlijk vind ik dat er aan het decor wat gedaan mag worden door het iets kleurrijker te maken maar het feit dat de keuken open vind ik mooi.
Romy_vanderveen .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Lekker, vers, goede prijs/kwaliteit verhouding!'lekker prosecco cocktailtje er bij en het plaatje is compleet. Kom zeker terug! (Wel reserveren!)
Marcellahergarden .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Prima ontvangst, gezellig restaurant om in te zitten; fris, leuk ingericht, eigentijds.
Voor elk wat wils op de kaart, mogelijkheid om iets te schuiven, prima allemaal.
Voor herhaling vatbaar.
Camillebeurret .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Het eten bij de Pizzabakkers is authentiek en zeer smaakvol!! We hebben genoten en ook de service was top! De tiramisu was huisgemaakt en dat was te proeven!
Charlotte B.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
De service was super fijn! We werden heel persoonlijk geholpen en het eten was lekker. Er hangt een goede sfeer! Het decor mag misschien net wat leuker.
Nicky-norder .
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
Mijn favoriete pizzatent. De foccacia is te lekker, net als de pizza die ik al heb geproefd (bijna de hele kaart...). En de toetjes! Ook nog budget, maar niet studentikoos.
Jonneke D.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2016
Hele leuke en gezellige plek om pizza te eten. De pizza's zijn ook net weer even anders en de producten die ze gebruiken van hoge kwaliteit. Zeker een aanrader!
Pien.hoeben .
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2016
Gezellig gegeten bij de pizzabakkers gisteravond. Het was weer heerlijke pizza en ook de tiramisu was verrukkelijk. Bediening was vriendelijk en de andere gasten ook. Voor ons de eerste keer in de Pijp, waar het na half negen alweer vrij rustig werd in de zaak, heel anders dan in de Plantage Kerklaan, waar het altijd heel lang druk is.