De Pizzabakkers (De Pijp)

Eerste Sweelinckstraat 16HS 1073 CM Amsterdam Nederland Kaart
31-207527850

Over het restaurant De Pizzabakkers (De Pijp)

Bij De Pizzabakkers in de Pijp kan je genieten van de lekkerste pizza's van Amsterdam. Je kan in deze pizzabakkerij gezellig dineren, maar je kunt de pizza's ook mee naar huis nemen. De houtovenpizza’s naar Romeins recept hebben een lekkere krokante dunne deegbodem en zijn belegd verse en zoveel mogelijk regionale ingrediënten.Je kunt hier ook binnenstappen voor een glaasje prosecco of één van de prosecco cocktails.

Meer informatie over restaurant De Pizzabakkers (De Pijp)

Tram 7, 8, 21, 24

Zondag t/m Donderdag 17:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 23:00

• Contant betalen niet mogelijk , MasterCard , Pin , Visa card
  • Terras , Wi-Fi
Layla M.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Stoeltjes op het terras zitten niet heel lekker. De rugleuning is behoorlijk schuin. Verder is het eten van goede kwaliteit, goede menukaart en prima personeel.
Gerard J.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Laatst hier gegeten met wat vriendinnen. We zijn bediend door een erg enthousiaste jongen genaamd Niek. Hij was erg charmant en zeer behulpzaam. Mijn vriendinnen praten nog steeds over Niek. We komen zeker nog een keer terug.
Gerard J.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Laatst een pizzatje gegeten. Wij werden geholpen door een zeer charmante jongeman genaamd Niek. Hij was zeer vriendelijk en behulpzaam. Mijn vriendinnen hebben het nog steeds over deze mysterieze Niek. We komen zeker terug binnenkort.
Jeroen C.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Viel een beetje tegen. Hadden wat meer verwacht naar aanleiding van recensies. Niet alle pizza's waren warm genoeg en de asperge was niet gaar.
We vinden het heel vervelend dat de avond niet zoals verwacht was. Misschien kun je ons een mailtje sturen naar depijp@depizzabakkers.nl en dan maken we het goed met je.
Darcy O.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Pizza's altijd top, maar service vaak rommelig en onprofessioneel. Kregen deze keer onze pizza's al voordat we onze fles wijn op tafel hadden staan. Maar aangezien het eten altijd goed is, komen we hier toch graag :)
Nora L.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2017
Heerlijke pizza's, antipasti's, cocktails en desserts! Vriendelijk personeel ook al hebben zij het vaak erg druk. Lekker ook met dit weer om op het terras te zitten, of mee te nemen naar het Saphatipark! Ik kom hier graag.
corriebosma .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
heerlijke pizza, zoals een pizza met zijn. Samen met vriendelijke bediening en snelheid een aanrader.
lekker stil ook om samen van het eten te genieten
Karen D.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2017
Heerlijke & bijzondere pizza's met een knapperige dunne korst waar zelfs de Italianen nog wat van kunnen leren. Ook de bruschetta's vooraf waren knapperig, vers en zeer smakelijk. De Affogato als afsluiter is ook een topper! Kortom: zeer veel 'value for money'!
Renske K.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
Super lekkere krokante pizza's. Anti passi voor 2 personen iets aan de magere kant, wel erg lekker. Met Focaccia er bij heerlijk. Top service. Blonde meisje bedient echt super!
Caroline B.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Heerlijke pizza's! Goede bodem, niet ultradun, lekker belegd (Campagnola)
na de film bij Rialto een lekkere pizza, prima combi.
Anna L.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Pizzabakkers is een tent waar ik graag kwam (ja, kwam). Pizza’s en wijnen zijn goed. Maar de bediening vanavond was zo verschrikkelijk beroerd! Dit was echt absurd. De bestelling werd na aandringen opgenomen. Geen enkele keer nam de bediening het initiatief om te vragen of alles naar wens was, of we misschien nog iets te drinken wilden, of we misschien een dessert wilde.... niets. Ook na betalen geen "dank je wel", "fijne avond" of "tot ziens". Ik heb me zelden ergens zo verschrikkelijk niet-welkom gevoeld. Jammer dat zo'n tent gedraaid wordt door futloze, ongeïnspireerde, chagrijnige, studentikoze meiden. Jammer, maar ik kom hier niet meer!
mgschoenmaker .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Heerlijk gegeten, goede prijs - kwaliteit verhouding (de pizza fungi is een aanrader!). Voor 2 pizza's met een biertje en een wijntje betaalde we 35 euro. Daarbij kregen we kosteloos een karaf kraanwater. Ik kom hier zeker terug. Wel is het aan te raden om van te voren te reserveren.
Possel .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Heerlijke pizza gegeten, de service was goed en het decor is prima. Deze leuke pizzabakkers zijn een bezoek waard! De prijs was wat aan de hoge kant maar dat mocht de smaakpapillen niet drukken. Overall: 7+
hriemersma .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Pizzarias genoeg in Amsterdam, maar de goede zijn op twee handen te tellen.
En daar hoort de pizza bakkers zeker bij. Goede pizza's met mooie ingredienten. De kazen die gebruikt worden zijn van de betere kwaliteit( wat bij meeste andere pizza tenten toch echt anders is) en ook de andere toppings zijn goed. Kan soms wat lang duren, maar het is ook erg druk vaak. Fijne zaak!
Tineke D.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2016
lekker eten, heerlijke pizza's. Aardig personeel en ze kunnen iets meer initiatief tonen. door te vragen hoe het ervoor staat.
Charel J.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
De Pizzabakkers is een goed en leuk concept. Het eten is eenvoudig, maar goed. De bediening daarentegen liet wel te wensen over. Allereerst was er te weinig personeel om een ieder op een juiste manier van dienst te kunnen zijn met als gevolg lang wachten en dingen die worden vergeten. Tevens kwam er een extra medewerker in de bediening die eerst zelf ging eten aan de bar en notabene een uit een eigen mee gebrachte Spa Rood fles dronk. Om het nog erger te maken .... na diverse keren haar neus met haar hand te hebben afgeveegd, komt zij doodleuk je pizza uit serveren .... :-(
Romijntje .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2016
Heerlijke locatie midden in de pijp. Simpel concept en heerlijke pizza's en wat kleine dingen om mee te beginnen. Erg lekker allemaal, ook betaalbaar. Heerlijk terrasje in de schaduw. Bediening ok niet bijzonder.
Lisa-v-h .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Heerlijke pizza's. Het bedienend personeel liet echter te wensen over. Vrouwelijke serveerster was ontzettend chagrijnig en kon de drukte duidelijk niet aan. Mannelijke bediende was wel vriendelijk maar het duurde allemaal enorm lang. We zaten al 20 minuten voordat ons gevraagd werd wat we wilden drinken en nog 20 minuten later voordat onze bestelling werd opgenomen. Pas nadat we al een uur en een kwartier in het restaurant zaten kregen we onze pizza's.
Geen ramp, dat kan gebeuren maar je verwacht dan toch wat vriendelijker personeel om voor het lange wachten te compenseren.
Beste Lisa,
Wat vervelend dat jullie avond zo is verlopen. Gastvrijheid staat bij ons hoog in het vaandel, we willen graag dat onze gasten het naar hun zin hebben. En we snappen dat zo lang wachten niet leuk is. Kunt u een mailtje sturen naar depijp@depizzabakkers.nl dan maken we het goed!
Met vriendelijke groet, De Pizzabakkers
Monique W.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Heerlijke pizza gegeten bij de Pizzabakkers in de Pijp! Lekker buiten gezeten! Leuke locatie. De pizza zelf was flinterdun, smaakvol en knapperig. De pizza's hier zijn misschien wel beter dan in Italië zelf! Ook de huisgemaakte Tiramisu was perfect.
inte K.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Super lekkere pizza's, echt m'n favoriet! Daarnaast goeie service met aardige en behulpzame mensen. Je ziet de pizza's uit de ovens komen dus het pizza sfeertje zit er meteen goed in.