De Pizzabakkers (De Pijp)

Eerste Sweelinckstraat 16HS 1073 CM Amsterdam Nederland Kaart
31-207527850

Over het restaurant De Pizzabakkers (De Pijp)

Bij De Pizzabakkers in de Pijp kan je genieten van de lekkerste pizza's van Amsterdam. Je kan in deze pizzabakkerij gezellig dineren, maar je kunt de pizza's ook mee naar huis nemen. De houtovenpizza’s naar Romeins recept hebben een lekkere krokante dunne deegbodem en zijn belegd verse en zoveel mogelijk regionale ingrediënten.Je kunt hier ook binnenstappen voor een glaasje prosecco of één van de prosecco cocktails.

Meer informatie over restaurant De Pizzabakkers (De Pijp)

Tram 7, 8, 21, 24

Zondag t/m Donderdag 17:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 23:00

• Contant betalen niet mogelijk , MasterCard , Pin , Visa
  • Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant De Pizzabakkers (De Pijp)

Hetty G.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Lekker italiaans eten in informele gezellig sfeer, het oogt soms wat rommelig maar de bediening had alles onder controle. Kwaliteit is goed
Natascha H.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Top pizza's! Heerlijke eten op loop afstand van Theater Carré. Het is fijne plek, prima ambiance. De bediening is vriendelijk.
Luc M.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Vriendelijk en behulpzaam personeel. Uitstekende gerechten met eerlijke ingrediënten. De drankjes zijn wel aan de prijs (maar dat is geen nieuws). Kleine, gezellige gelegenheid, waar het wel wat rumoerig kan zijn als het goed vol zit.
Annabel K.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Heerlijk eten en knus gevoel, naast de hippe uitstraling. Goed geholpen door het personeel. Niet het gevoel dat je lang kunt tafelen, je ziet namelijk duidelijk wachtende klanten aan de bar en ons werd na het hoofdgerecht verzocht om aan een andere te zitten zodat onze tafel weer gebruikt kon worden.
Yogi V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Good
Patty K.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
heel lekker eten en gezellig klein restaurant!
Margot V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Altijd gezellig druk bij de Pizzabakkers! Als het terras ook nog open is moet het personeel (2 in de bediening) wel erg hard werken...! Dan kunnen ze best een extra kracht gebruiken. Maar wij hadden een gezellige avond!
Anneke D.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Pizza van de maand (witte pizza met verse vijgen, kaas en spek) was geweldig lekker!
ConstanZ .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
De bediening is erg vriendelijk en de pizzabakkers zijn vrolijk! Het is wel wat klein maar wel gezellig, reserveren is gewenst anders is het zo vol!
Maruca B.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Nooit meer ergens anders een pizza. Wordt wel erg druk, is een kleine gelegenheid.
Karlijn H.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Lekker buiten gegeten en goede service! Pizza's en salades heerlijk, goede service!
hanna.dehoogh D.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Fijne sfeer met attente en aardige bediening; pizza's zijn super lekker en er is een ruime keus. Weer eens iets anders dan de standaard pizza's!
Erwin V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Gisteravond gegeten, pizza's waren heerlijk. De bediening was zoals bediening bedoelt is. Deze dame snapt het helemaal. Kan een hoop bedienend personeel nog wat van leren. Pizzabakkers team bedankt voor deze leuke avond. ????????
Eva V.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Heerlijke pizza's - geweldige bodem/korst, niet te vet belegd -, snelle service, bediening was vriendelijk en alert, en leuk sfeertje. Perfect dus.
Judith W.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Heerlijk eten, fijne bediening en een hele prettige sfeer! Zeker een aanrader dus!
Renske K.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Pizza's zoals altijd perfect en heerlijk. Vaker hier gegeten, service was niet zoals ik gewend ben. Was wellicht nieuwe bediening? Ik bedoel dan alertheid, service en timing.
Odilegerver .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Voor de eerste keer eten bij pizzabakkers aan een tafel buiten, dus het begon goed! Helaas werd onze bestelling vergeten en hebben we minimaal 1,5 uur moeten wachten. De bediening was helaas iets teveel met zichzelf ingenomen, kwam gestresst over en was niet klantvriendelijk. Jammer
Layla M.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Stoeltjes op het terras zitten niet heel lekker. De rugleuning is behoorlijk schuin. Verder is het eten van goede kwaliteit, goede menukaart en prima personeel.
Gerard J.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Laatst hier gegeten met wat vriendinnen. We zijn bediend door een erg enthousiaste jongen genaamd Niek. Hij was erg charmant en zeer behulpzaam. Mijn vriendinnen praten nog steeds over Niek. We komen zeker nog een keer terug.
Gerard J.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Laatst een pizzatje gegeten. Wij werden geholpen door een zeer charmante jongeman genaamd Niek. Hij was zeer vriendelijk en behulpzaam. Mijn vriendinnen hebben het nog steeds over deze mysterieze Niek. We komen zeker terug binnenkort.