De Pizzabakkers Arnhem

• Mastercard , Visa

Jouw recensie over het restaurant De Pizzabakkers Arnhem

Dirk N.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
We moesten erg lang wachten tot de pizza aan tafel werd gebracht, ondanks dat de kaart niet uitgebreid is en het restaurant niet bijzonder groot. Er lijkt in de keuken iets niet op orde qua planning. De pizza zelf was ok, maar niet opvallend smaakvol.
Frens S.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Wij zijn regelmatig te bezoek bij de pizzabakkers. Heel tevreden altijd, maar de laatste keer vonden wij de service zoals de pizza niet bijzonder goed. Hopelijk was dit een uutzondering...
Jessey R.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Weinig keus, maar dat is wellicht het concept. Geen kinderpizza mogelijk, dit was teleurstellend. Bediening erg traag en had niet veel kennis van de producten. Kom hier niet meer terug.
Joop R.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Het eten was heerlijk en die bodem van de pizza hmmm... We hadden ze leren kennen op Arnhem proeft en komen zeker vaker terug.
Janet B.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2018
Nieuw in Arnhem en een aanwinst voor de stad. Prima pizza's, goede bodem. Op de kaart staan verrassende gerechten: Antipasti misti per due en pizza noi b.v.
John V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Medewerkers zijn prima en willen je alleen maar goed helpe , alles kan.
Wij gaan daar zeek zeker vaker komen.
Nikolaos P.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Geweldig!!
Dikke aanbeveling!
Daan V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Heel lekkere bruschetta, prima pizza's met vers beleg op een niet al te dikke maar gelukkig nog wel substantiële bodem en heel vriendelijke bediening. Het was nogal warm binnen en het is niet het gezelligste restaurant om te zien, de aankleding oogt een beetje gedateerd en het heeft een beetje een 'franchise' sfeertje. Het was een beetje te koud om buiten te zitten maar ik denk dat dat de ervaring beter had gemaakt. Op het eten valt echt niks af te dingen; goede porties, smaken en ingrediënten!
Greke J.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Heerlijke pizza's: dunne krokante bodem, goed belegd (niet te veel of te weinig) en leuk dat de varianten net even wat anders zijn dan bij een standaardpizzeria. Ook de anti pasti viel in de smaak. De bediening is vriendelijk en vlot. En de ruimte sfeervol en niet te groot. Komen zeker weer terug!
Annet S.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Locatie: heel leuk ingericht
Bediening: soms beetje traag, maar wel zeer vriendelijk.
Tiramisu: er zou iets meer koffie en likeur in mogen, nu een beetje vlak en een tikkeltje aan de "droge" kant
Scroppino: fantastisch
Pizza's: heerlijk
Koffie: super
Ilona L.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Pizza zeer goed van smaak, helaas wel erg karig belegd met groenten. Bij een vegetarische pizza verwacht je op zijn minst voldoende groenten.
Nicole S.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Prettige bediening en heerlijk gegeten!
Cyriel P.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Drie kwartier wachten op een pizza is wat lang. De pizza bleek te zijn gevallen en opnieuw gemaakt te zijn. Helaas was ons dat niet verteld. De pizza was overigens prima.
Hans N.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
De Pizzabakkers ken ik als prima restaurants waar je voor een redelijke prijs kunt genieten van heerlijke pizza's. Vroeger kwamen mijn vrouw en ik er al in Amsterdam, maar nu we verhuisd zijn komen we ook graag in Arnhem.
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Weer uitstekend gegeten daar waar ze met afstand de lekkerste pizza's serveren van Arnhem. Maar die cappuccino......graag de volgende keer tussen de 60 en 65 graden, zoals het hoort. Dat kan beter!
Miguel D.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Gerechten duurden veel te lang.
Bas A.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Betere pizza is niet te vinden in omgeving Arnhem. Leuk en gezellig restaurant, aanwinst voor de stad! Keep it up!
S. V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
We kregen snel wat drinken maar het eten liet bijna 1,5 uur op zich wachten. In de pizza tartufo zat heel veel knoflook en de pizza fungi pancetta zat weinig pancetta.
Voor het lange wachten kregen we een drankje van het huis.
Ciska V.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Het leuke van dit restaurant is dat er iedere maand een pizza van de maand is, en de variëteit is fijn
De wijnen zijn goed, naar mijn mening is dit de beste pizza restaurant van Arnhem
Martijn Z.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Echt goede pizza's, op z'n Italiaans. De inrichting is wat minder sfeervol vind ik persoonlijk.