De Pizzabakkers Amsterdam (Plantage Kerklaan)

Plantage Kerklaan 2 1018 TA Amsterdam Nederland Kaart
31-206250740

Over het restaurant De Pizzabakkers Amsterdam (Plantage Kerklaan)

Bij De Pizzabakkers Plantage kun je genieten van de lekkerste pizza's van Amsterdam. Je kan in deze pizzabakkerij gezellig dineren, maar je kunt de pizza's ook mee naar huis nemen. De houtovenpizza’s naar Romeins recept hebben een lekkere krokante dunne deegbodem en zijn belegd verse en zoveel mogelijk regionale ingrediënten.Je kunt hier ook binnenstappen voor een glaasje prosecco of één van de prosecco cocktails.

Meer informatie over restaurant De Pizzabakkers Amsterdam (Plantage Kerklaan)

Tram 9 en 14 halte Plantage Kerklaan

Maandag t/m donderdag vanaf 12:00 tot 22:00
Vrijdag vanaf 12:00 tot 23:00
Zaterdag vanaf 16:00 tot 23:00
Zondag vanaf 16:00 tot 22:00

• Contant betalen niet mogelijk , MasterCard , Pin , Visa card
  • Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant De Pizzabakkers Amsterdam (Plantage Kerklaan)

Laura B.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Leuke tent en lekkere pizza's! Heerlijke bodem vooral. Bediening niet super scherp maar zeer vriendelijk.
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Heerlijke pizza's gegeten met ons gezin. De kinderen konden zich goed vermaken, mede door het hele vriendelijk personeel, zij kunnen ook goed helpen bij onze dieetwensen (lactosevrij en vegetarisch). Hele goede rode wijn gedronken. Ik kom hier zeker nog een keer terug.
Embeeee .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Heerlijke, vers gemaakte pizza 'campagnola' gegeten, mijn date een pizza quatro formaggi. Die laatste staat niet op de kaart, maar de kok is flexibel en bakt op verzoek ook op maat. Pizza's zijn in groot en klein formaat te bestellen, top. Glas rosé erbij, huisgemaakte tiramisu met koffie en limoncello na. Prima lunch voor redelijke prijs, gemoedelijke sfeer, vlotte en zeer vriendelijke bediening. Parkeren in de buurt lukt altijd, maar is duur.
Marija L.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Ontzettend prettig personeel. Vriendelijke en vlotte bediening zonder opdringerig te zijn.
Choco taart is dikke aanrader als toetje
Krs S.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Heerlijk gegeten! We waren met een grote, chaotische groep maar de bediening kon hier heel goed mee omgaan ondanks de weinige ruimte. Ook erg fijn dat we zo op het laatste moment nog konden reserveren. Complimenten!
Valery C.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Heerlijke pizza! Deeg is dun, smaakvol en krokant! Prosecco en cheesecake zijn ook top! Inrichting is een beetje krap en niet heel confortabel, maar het is ook niet bedoeld om uren te tafelen (dus prima!). Ondaks de drukte was de bedoening vriendelijk, het eten snel, en de kwaliteit heel goed!
Marlie E.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Mijn vaste stekkie, heb mijn favoriete pizza's, betaalbaar en leuke entourage. In de zomer kan je er leuk buiten zitten langs de grachten.
Kathy H.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Heel vriendelijk en lekker alleen veel te druk. Het was zaterdagavond "dus wat verwachtte ik?"
maar een volgende keer ga ik door de week in de hoop dat er wat meer ruimte is, dat het minder hectisch is.
Van L.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Lekkerste pizza van de stad. Dunne bodem, lekker knapperig. Ontzettend leuke bediening. Inrichting, low key maar prima.
Lieke K.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
We hebben heerlijk gegeten en gedronken bij de pizzabakkers. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. De inrichting is simpel, maar prima. Ook leuk dat je buiten kunt zitten.
Judith S.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Pizza's waren erg lekker. Service was echt matig. Meiden waren niet enthousiast. Ook is er niet gereageerd op een berichtje wat voorafgaand tijdens de reservering was gestuurd mbt sterretjes op een toetje voor de jarige. Leuk restaurant met lekkere pizza's, jammer van de service.
Heleen P.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
30 graden en in de brandende zon, er had wel een fijn karafje water met ijsklontjes oid geserveerd kunnen worden. En de salade buffelmozzarella was wel heel karig, daar moet wel een stukje brood bij.
Kimmy H.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Leuke locatie, fijn terras. Goede bediening. Heerlijke pizza, zoals pizza bedoeld is! Kortom aanrader voor iedereen!!!!!
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Ken Pizzabakkers door een zeer goed diner in hun vestiging in Utrecht. Ervaring in Amsterdam was eigenlijk matig en op geen enkel vlak onderscheidend.
Andrea S.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Beste pizza die ik ooit heb gegeten. Kom zeker terug!
Winnie V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Prima gegeten en super service. Wij hadden binnen gereserveerd. Omdat het opeens erg mooi weer was gevraagd om tafel buiten. Geen enkel probleem ondanks dat het helemaal vol was. Eerst even glas wijn binnen gedronken en toen tafel vrij kwam alles verhuisdnaar buiten
Ad S.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Prima pizza gegeten, goede kwaliteit, en goede variatie in keuze. Heerlijk buiten gezeten wegens schitterend weer, dus geen idee van het interieur. De bediening is attent en vriendelijk. Aanrader!
Ina B.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Uitstekende pizza op lommerrijk terras. We hadden bij de reservering aangegeven dat we haast hadden, en we kregen ons eten in een werkelijk razend tempo zonder dat de kwaliteit ronder te lijden had gehad. De driekwartier voelde als een relaxed etentje.
aswvdejonge .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
We waren met ons gezin uit eten en dat werd prima geregeld. Tempo was goed (belangrijk met kleine kinderen erbij!), pizza's waren lekker en de bediening prima. We gaan vast nog eens.
Cyrilein E.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Heerlijke pizza's voor een heel redelijke prijs. Bediening was vriendelijk en deed goed haar werk. De tiramisu was echt verschrikkelijk lekker. Konden geen karaf wijn bestellen, alleen of een fles of een glas. Misschien daar iets mee doen? Verder super eten en service, had een hele fijne avond.