De Pizzabakkers Amsterdam (Plantage Kerklaan)

Plantage Kerklaan 2 1018 TA Amsterdam Nederland Kaart
31-206250740

Over het restaurant De Pizzabakkers Amsterdam (Plantage Kerklaan)

Bij De Pizzabakkers Plantage kun je genieten van de lekkerste pizza's van Amsterdam. Je kan in deze pizzabakkerij gezellig dineren, maar je kunt de pizza's ook mee naar huis nemen. De houtovenpizza’s naar Romeins recept hebben een lekkere krokante dunne deegbodem en zijn belegd verse en zoveel mogelijk regionale ingrediënten.Je kunt hier ook binnenstappen voor een glaasje prosecco of één van de prosecco cocktails.

Meer informatie over restaurant De Pizzabakkers Amsterdam (Plantage Kerklaan)

Tram 9 en 14 halte Plantage Kerklaan

zondag t/m donderdag vanaf 12:00 tot 22:00
vrijdag en zaterdag vanaf 12:00 tot 23:00

• Contant betalen niet mogelijk , MasterCard , Pin , Visa
  • Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant De Pizzabakkers Amsterdam (Plantage Kerklaan)

Tim H.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Mooie locatie, vriendelijk personeel en het eten is lekker. Je zit alleen wel heel erg dicht op elkaar. Prima dus als je met vrienden gaat, maar minder geschikt voor een romantisch avondje met je partner.
Pieter B.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Lekkere pizza's, gezellig voor even snel wat eten. Goeie oplettende en snelle bediening. Wel redelijk krappe tafels. Al met al goed.
Manon S.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Heerlijke pizza! Kleine ruimte wat het lastig maakt om comfortabel te dineren. Hele vriendelijke staff en verder een leuke sfeer.
Patricia D.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
We zochten een leuk restaurant vlakbij Carré (Jochem Myjer) waar zowel de kinderen als volwassenen in het gezelschap blij van werden en dat is gelukt!
Esmée W.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Ik had gereserveerd om 6 uur en vervolgens telefonisch laten weten dat we een halfuur later zouden zijn. Toen we om half 7 aankwamen was onze tafel vergeven en moesten we 20 minuten in de kou buiten wachten. Voor de rest was het eten en de service prima!
Martina K.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
De pizza's waren erg lekker, de beste die ik in tijden heb gehad.
Hun frisdranken (San Perrigino) zijn ongewoon , maar erg lekker.
We zaten aan een wat onhandige tafel in de hoek, waar het met 5 man toch wat krap was.
Op het bovendek wordt het ook nogal warm.
Laura B.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Leuke tent en lekkere pizza's! Heerlijke bodem vooral. Bediening niet super scherp maar zeer vriendelijk.
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Heerlijke pizza's gegeten met ons gezin. De kinderen konden zich goed vermaken, mede door het hele vriendelijk personeel, zij kunnen ook goed helpen bij onze dieetwensen (lactosevrij en vegetarisch). Hele goede rode wijn gedronken. Ik kom hier zeker nog een keer terug.
Embeeee .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Heerlijke, vers gemaakte pizza 'campagnola' gegeten, mijn date een pizza quatro formaggi. Die laatste staat niet op de kaart, maar de kok is flexibel en bakt op verzoek ook op maat. Pizza's zijn in groot en klein formaat te bestellen, top. Glas rosé erbij, huisgemaakte tiramisu met koffie en limoncello na. Prima lunch voor redelijke prijs, gemoedelijke sfeer, vlotte en zeer vriendelijke bediening. Parkeren in de buurt lukt altijd, maar is duur.
Marija L.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Ontzettend prettig personeel. Vriendelijke en vlotte bediening zonder opdringerig te zijn.
Choco taart is dikke aanrader als toetje
Krs S.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Heerlijk gegeten! We waren met een grote, chaotische groep maar de bediening kon hier heel goed mee omgaan ondanks de weinige ruimte. Ook erg fijn dat we zo op het laatste moment nog konden reserveren. Complimenten!
Valery C.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Heerlijke pizza! Deeg is dun, smaakvol en krokant! Prosecco en cheesecake zijn ook top! Inrichting is een beetje krap en niet heel confortabel, maar het is ook niet bedoeld om uren te tafelen (dus prima!). Ondaks de drukte was de bedoening vriendelijk, het eten snel, en de kwaliteit heel goed!
Marlie E.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Mijn vaste stekkie, heb mijn favoriete pizza's, betaalbaar en leuke entourage. In de zomer kan je er leuk buiten zitten langs de grachten.
Kathy H.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Heel vriendelijk en lekker alleen veel te druk. Het was zaterdagavond "dus wat verwachtte ik?"
maar een volgende keer ga ik door de week in de hoop dat er wat meer ruimte is, dat het minder hectisch is.
Van L.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Lekkerste pizza van de stad. Dunne bodem, lekker knapperig. Ontzettend leuke bediening. Inrichting, low key maar prima.
Lieke K.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
We hebben heerlijk gegeten en gedronken bij de pizzabakkers. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. De inrichting is simpel, maar prima. Ook leuk dat je buiten kunt zitten.
Judith S.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Pizza's waren erg lekker. Service was echt matig. Meiden waren niet enthousiast. Ook is er niet gereageerd op een berichtje wat voorafgaand tijdens de reservering was gestuurd mbt sterretjes op een toetje voor de jarige. Leuk restaurant met lekkere pizza's, jammer van de service.
Heleen P.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
30 graden en in de brandende zon, er had wel een fijn karafje water met ijsklontjes oid geserveerd kunnen worden. En de salade buffelmozzarella was wel heel karig, daar moet wel een stukje brood bij.
Kimmy H.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Leuke locatie, fijn terras. Goede bediening. Heerlijke pizza, zoals pizza bedoeld is! Kortom aanrader voor iedereen!!!!!
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Ken Pizzabakkers door een zeer goed diner in hun vestiging in Utrecht. Ervaring in Amsterdam was eigenlijk matig en op geen enkel vlak onderscheidend.