De Pizzabakkers Amsterdam (Plantage Kerklaan)

Plantage Kerklaan 2 1018 TA Amsterdam Nederland Kaart
31-206250740

Over het restaurant De Pizzabakkers Amsterdam (Plantage Kerklaan)

Bij De Pizzabakkers Plantage kun je genieten van de lekkerste pizza's van Amsterdam. Je kan in deze pizzabakkerij gezellig dineren, maar je kunt de pizza's ook mee naar huis nemen. De houtovenpizza’s naar Romeins recept hebben een lekkere krokante dunne deegbodem en zijn belegd verse en zoveel mogelijk regionale ingrediënten.Je kunt hier ook binnenstappen voor een glaasje prosecco of één van de prosecco cocktails.

Meer informatie over restaurant De Pizzabakkers Amsterdam (Plantage Kerklaan)

Tram 9 en 14 halte Plantage Kerklaan

zondag t/m donderdag vanaf 12:00 tot 22:00
vrijdag en zaterdag vanaf 12:00 tot 23:00

• Contant betalen niet mogelijk , Mastercard , Pin , Visa
  • Per boot te bereiken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant De Pizzabakkers Amsterdam (Plantage Kerklaan)

Monique H.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
lekkere pizza's, gezellige sfeer. ondanks dat we met een grote groep waren en het druk was werden we snel geholpen. toetjes ook heerlijk
Greet P.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Vanuit Artis met dochter en 2 kleinkinderen een goede afsluiting voor het naar huis gaan, vlotte bediening en voor de kinderen een bal deeg om zelf een start met je pizza te maken. Dat houdt ze, voordat de pizza's komen, lekker bezig. Als toetje tiramisu huisgemaakt, die heeeerlijk was, complimenten!
S.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2018
De bediening is zeer vriendelijk. We hebben lekker geluncht in een relaxte omgeving. Jammer dat het geen mooi weer was, dan hadden we buiten op het terras kunnen zitten. REden genoeg om terug te komen!
Dionne H.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Heerlijke pizza's (vooral de vegetarische!), goede prijs/kwaliteit verhouding, vriendelijke bediening, mooi terras, ruime fijne plek om te zitten.
Annette B.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Na reservering goede ontvangst, goede tafel en vlotte bediening. Heerlijk gegeten! Dankzij het mooie weer konden we buiten zitten, super!
Gideon S.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Heerlijke pizza's gegeten, perfecte bodem, iets sober belegd, maar daardoor wel pure smaken. Aardige bediening, de dame had goed overzicht over het terras en erg vriendelijk.
InaDick .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Voor een snelle pizza tegen een redelijke prijs is dit restaurant aanbevolen. Het kan druk zijn. Ik raad je aan te reserveren.
Antoon V.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
Een goed terras team deze zomerse avond! Ondanks de drukte, ook met aangemeerde bootjes waar grote hoeveelheid pizza dozen mee boord werden genomen.
Jamy V.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Goed restaurant.
We hebben er lekker gegeten de pizza bodem is erg lekker.
Goede service, ookal waren we met een grote groep.
Merel P.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Een uur op je pizza wachten is echt te lang! De bediening boodt excuses aan, maar kwam niet met een tegemoetkoming. Slordig als je mensen zo laat zitten.
N.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Heerlijke pizza gegeten. En niet zo eentje die je overal tegenkomt. Ik denk tot nu toe zelfs de lekkerste! Goede bodem en heerlijk belegd, in een goede verhouding. Complimenten!
Henriëtte D.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Ons eerste bezoek aan De Pizzabakkers (Plantage Kerklaan).
Inrichting was prima.
Zéér positief over het personeel, heel klantvriendelijk.
Klein puntje, opbouwende kritiek; we waren nog niet klaar met het voorgerechtje of de pizza's werden al geserveerd. (Denk dat er een inschattingsfoutje gemaakt was).
Dat was dus dooreten geblazen.
Maar verder chapeau en ga zo door, komen we zeker terug als we in de buurt zijn.
Barbara H.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
Snelle, vriendelijke service. Lekkere dunne pizza’s met verse ingrediënten .
Lotte G.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
dichtbij artis, snel geholpen en lekker eten. jammer dat buiten maar weinig plekjes waren. maar binnen zaten we ook prima
De tafel van Arjan V.
Verrassend.
Leuke enthousiaste bediening.
Gezellige inrichting.
Michael S.
Beetje aan de prijs, maar het eten smaakt prima.
Klein restaurant waardoor het snel erg druk lijkt.
Bediening leuk en vlot.
Al een paar keer geweest en gaan zeker nog terug.
willemien J.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
De akoestiek laat nogal te wensen over, waardoor je moeite moet doen om elkaar te verstaan. Maar dat komt door het lage plafond en aard van het gebouw waarschijnlijk, dus niet te vermijden. Prima plek verder, niet duur, goede service, vriendelijk en professioneel personeel en heerlijke pizza's! Bij mooi weer kun je buiten zitten, ook leuk en daar is de akoestiek beter (ha ha) Wij komen hier zeker nog eens terug.
D.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Goede service, lekker eten en drinken, goede prijs/kwaliteitverhouding. Mogelijkheid voor een vegaoptie, kraanwater, goede uitleg van de wijnkeuze.
Robin V.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Wat betreft het eten is de pizza prima, maar niet per se speciaal. Overigens waren de pizza's wel snel klaar, wat fijn is. Het restaurant zelf ligt op een gunstige locatie en de sfeer is redelijk. De tafeltjes staan wel erg dicht op elkaar en je moet van de inrichting houden (boven is het erg krap en iets te licht om heel warm aan te doen). De bediening was erg vriendelijk en behulpzaam zonder opdringerig te zijn.
Ab B.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
De pizza’s hier zijn uitstekend. Perfecte knapperige bodems en smakelijke toppings, met verse ingrediënten. De kaart is niet heel uitgebreid, maar ruim genoeg om niet te vervelen. Ook niet als je een paar keer terugkomt.
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2018
De e-mail van Iens beweert dat ik maar 20 seconden kwijt ben. Dat is dus onzin Deze mededeling dienst zelfs tenminste 120 tekens bevatten!