De Pizzabakkers Amsterdam (Plantage Kerklaan)

Plantage Kerklaan 2 1018 TA Amsterdam Nederland Kaart
31-206250740

Over het restaurant De Pizzabakkers Amsterdam (Plantage Kerklaan)

Bij De Pizzabakkers Plantage kun je genieten van de lekkerste pizza's van Amsterdam. Je kan in deze pizzabakkerij gezellig dineren, maar je kunt de pizza's ook mee naar huis nemen. De houtovenpizza’s naar Romeins recept hebben een lekkere krokante dunne deegbodem en zijn belegd verse en zoveel mogelijk regionale ingrediënten.Je kunt hier ook binnenstappen voor een glaasje prosecco of één van de prosecco cocktails.

Meer informatie over restaurant De Pizzabakkers Amsterdam (Plantage Kerklaan)

Tram 9 en 14 halte Plantage Kerklaan

zondag t/m donderdag vanaf 12:00 tot 22:00
vrijdag en zaterdag vanaf 12:00 tot 23:00

• Contant betalen niet mogelijk , Mastercard , Pin , Visa
  • Per boot te bereiken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant De Pizzabakkers Amsterdam (Plantage Kerklaan)

N.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Heerlijke pizza gegeten. En niet zo eentje die je overal tegenkomt. Ik denk tot nu toe zelfs de lekkerste! Goede bodem en heerlijk belegd, in een goede verhouding. Complimenten!
Henriëtte D.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Ons eerste bezoek aan De Pizzabakkers (Plantage Kerklaan).
Inrichting was prima.
Zéér positief over het personeel, heel klantvriendelijk.
Klein puntje, opbouwende kritiek; we waren nog niet klaar met het voorgerechtje of de pizza's werden al geserveerd. (Denk dat er een inschattingsfoutje gemaakt was).
Dat was dus dooreten geblazen.
Maar verder chapeau en ga zo door, komen we zeker terug als we in de buurt zijn.
Barbara H.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
Snelle, vriendelijke service. Lekkere dunne pizza’s met verse ingrediënten .
Lotte G.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
dichtbij artis, snel geholpen en lekker eten. jammer dat buiten maar weinig plekjes waren. maar binnen zaten we ook prima
De tafel van Arjan V.
Verrassend.
Leuke enthousiaste bediening.
Gezellige inrichting.
Michael S.
Beetje aan de prijs, maar het eten smaakt prima.
Klein restaurant waardoor het snel erg druk lijkt.
Bediening leuk en vlot.
Al een paar keer geweest en gaan zeker nog terug.
D.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Goede service, lekker eten en drinken, goede prijs/kwaliteitverhouding. Mogelijkheid voor een vegaoptie, kraanwater, goede uitleg van de wijnkeuze.
willemien J.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
De akoestiek laat nogal te wensen over, waardoor je moeite moet doen om elkaar te verstaan. Maar dat komt door het lage plafond en aard van het gebouw waarschijnlijk, dus niet te vermijden. Prima plek verder, niet duur, goede service, vriendelijk en professioneel personeel en heerlijke pizza's! Bij mooi weer kun je buiten zitten, ook leuk en daar is de akoestiek beter (ha ha) Wij komen hier zeker nog eens terug.
Robin V.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Wat betreft het eten is de pizza prima, maar niet per se speciaal. Overigens waren de pizza's wel snel klaar, wat fijn is. Het restaurant zelf ligt op een gunstige locatie en de sfeer is redelijk. De tafeltjes staan wel erg dicht op elkaar en je moet van de inrichting houden (boven is het erg krap en iets te licht om heel warm aan te doen). De bediening was erg vriendelijk en behulpzaam zonder opdringerig te zijn.
Ab B.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
De pizza’s hier zijn uitstekend. Perfecte knapperige bodems en smakelijke toppings, met verse ingrediënten. De kaart is niet heel uitgebreid, maar ruim genoeg om niet te vervelen. Ook niet als je een paar keer terugkomt.
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2018
De e-mail van Iens beweert dat ik maar 20 seconden kwijt ben. Dat is dus onzin Deze mededeling dienst zelfs tenminste 120 tekens bevatten!
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Het was prima en de pizza’s uitstekend, mooi dun en knapperig. De salades goed gevuld.
Het was erg druk met gezinnen met kleine kinderen, zo rond 18 uur op de zondag.
Isabel V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Het zijn eens andere pizza's dan anders en erg lekker! We werden goed bediend. De pizza met chocolade als dessert was ook overheerlijk!
catelijne E.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Fijne plek, goede service, zelfs terwijl ik op het laatste moment nog wilde wisselen van pizza. Heerlijk gegeten voor niet al te veel geld...
Miriam S.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
We hebben genoten van een heerlijke knapperige pizza, frisse salade, cocktail en dessert. Bediening was erg vriendelijk, maar nog een beetje onwennig aangezien ze net was begonnen bij de pizzabakkers. We komen zeker terug zodra het mooi weer is en wij op het terras kunnen lunchen of dineren.
Gwen D.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Altijd lekker én snel met heerlijke pizza's van de maand.
pavlina .
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Het is een hele lekkere pizza op een top locatie. Wij gaan een paar keer per maand daarheen en zijn altijd heel blij met die gezellige tent.
Darcy O.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Ik kom regelmatig bij verschillende vestigingen van pizzabakkers maar dit is zonder twijfel degene met de slechtste service. Gereserveerde tafel was niet vrij maar mensen werden niet weggestuurd, als je iets wilde bestellen moest je dat zelf maar aangeven en eten en drinken werd zonder verdere toelichting op tafel gepleurd. Ook bijzonder: je kan er alleen pinnen, maar als je om de rekening vraagt wordt er niet meteen een pinautomaat meegenomen: daarvoor moet je vervolgens naar de kassa lopen. Omslachtig! Eten was wel zoals vanouds heerlijk.
Christel K.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Altijd lekkere pizza's en zalige toetjes, ik geef inrichting een redelijk omdat je wel heel dicht op elkaar zit, je kan niet spontaan opstaan en stoel naar achter schuiven zonder je lomp te voelen
Mark S.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Bijzondere en lekkere pizza's met een heerlijke Peroni als biertje op de tap. Vriendelijke bediening en goede service. Een echte aanrader!
Esther B.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Lekkere pizza's en daar kom je tenslotte voor.
Ontvangst is wat ongeïnteresseerd en het is gewoon druk bij de deur.
Bediening is lekker vlot.
Het is wel erg lawaaiig binnen, heerlijk om na afloop even de rust buiten te ervaren.