De Pizzabakkers Amsterdam (Plantage Kerklaan)

Plantage Kerklaan 2 1018 TA Amsterdam Nederland Kaart
31-206250740

Over het restaurant De Pizzabakkers Amsterdam (Plantage Kerklaan)

Bij De Pizzabakkers Plantage kun je genieten van de lekkerste pizza's van Amsterdam. Je kan in deze pizzabakkerij gezellig dineren, maar je kunt de pizza's ook mee naar huis nemen. De houtovenpizza’s naar Romeins recept hebben een lekkere krokante dunne deegbodem en zijn belegd verse en zoveel mogelijk regionale ingrediënten.Je kunt hier ook binnenstappen voor een glaasje prosecco of één van de prosecco cocktails.

Meer informatie over restaurant De Pizzabakkers Amsterdam (Plantage Kerklaan)

Tram 9 en 14 halte Plantage Kerklaan

• Contant betalen niet mogelijk , MasterCard , Pin , Visa card
  • Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Kathy H.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Heel vriendelijk en lekker alleen veel te druk. Het was zaterdagavond "dus wat verwachtte ik?"
maar een volgende keer ga ik door de week in de hoop dat er wat meer ruimte is, dat het minder hectisch is.
Van L.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Lekkerste pizza van de stad. Dunne bodem, lekker knapperig. Ontzettend leuke bediening. Inrichting, low key maar prima.
Lieke K.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
We hebben heerlijk gegeten en gedronken bij de pizzabakkers. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. De inrichting is simpel, maar prima. Ook leuk dat je buiten kunt zitten.
Judith S.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Pizza's waren erg lekker. Service was echt matig. Meiden waren niet enthousiast. Ook is er niet gereageerd op een berichtje wat voorafgaand tijdens de reservering was gestuurd mbt sterretjes op een toetje voor de jarige. Leuk restaurant met lekkere pizza's, jammer van de service.
Heleen P.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
30 graden en in de brandende zon, er had wel een fijn karafje water met ijsklontjes oid geserveerd kunnen worden. En de salade buffelmozzarella was wel heel karig, daar moet wel een stukje brood bij.
Kimmy H.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Leuke locatie, fijn terras. Goede bediening. Heerlijke pizza, zoals pizza bedoeld is! Kortom aanrader voor iedereen!!!!!
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Ken Pizzabakkers door een zeer goed diner in hun vestiging in Utrecht. Ervaring in Amsterdam was eigenlijk matig en op geen enkel vlak onderscheidend.
Andrea S.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Beste pizza die ik ooit heb gegeten. Kom zeker terug!
Winnie V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Prima gegeten en super service. Wij hadden binnen gereserveerd. Omdat het opeens erg mooi weer was gevraagd om tafel buiten. Geen enkel probleem ondanks dat het helemaal vol was. Eerst even glas wijn binnen gedronken en toen tafel vrij kwam alles verhuisdnaar buiten
Ad S.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Prima pizza gegeten, goede kwaliteit, en goede variatie in keuze. Heerlijk buiten gezeten wegens schitterend weer, dus geen idee van het interieur. De bediening is attent en vriendelijk. Aanrader!
Ina B.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Uitstekende pizza op lommerrijk terras. We hadden bij de reservering aangegeven dat we haast hadden, en we kregen ons eten in een werkelijk razend tempo zonder dat de kwaliteit ronder te lijden had gehad. De driekwartier voelde als een relaxed etentje.
aswvdejonge .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
We waren met ons gezin uit eten en dat werd prima geregeld. Tempo was goed (belangrijk met kleine kinderen erbij!), pizza's waren lekker en de bediening prima. We gaan vast nog eens.
Cyrilein E.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Heerlijke pizza's voor een heel redelijke prijs. Bediening was vriendelijk en deed goed haar werk. De tiramisu was echt verschrikkelijk lekker. Konden geen karaf wijn bestellen, alleen of een fles of een glas. Misschien daar iets mee doen? Verder super eten en service, had een hele fijne avond.
Miriam V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Gezellige sfeer, ontspannen en heel erg aardige bediening. De pizza's zijn geweldig! En heerlijke wijn! Het tempo is precies goed.
Remco54x S.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Altijd lekker eten hier, aardige mensen, goede pizza's. De pizza met asperges en zalm was heerlijk, de pizza met spinazie ook. De akoestiek was vroeger belabberd, maar daar is gelukkig iets aan gedaan. Kortom: een aanrader.
Louise B.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2017
Lekker eten, snel op tafel, goede service. Kortom goede prijs kwaliteit verhouding. Burrata en de Limoncello cheesecake vielen erg in de smaak. Zeker een aanrader.
Else B.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2017
Heerlijke pizza's, fijne levendige sfeer en vriendelijk personeel. Gastvrijheid staat hoog in het vaandel. Ook een heerlijk zonnig terras waar je een fris biertje of prosecco kan drinken op een vroege zomeravond.
Roberto .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Het is zoals altijd druk bij depizzabakkers, maar desalnietemin kunnen we een tafeltje krijgen. Het is gezellig binnen en je kunt met een beetje zon ook buiten eten.

De pizza coppa di parma was erg lekker en de bodem en de korst zijn bijzonder krokant. De pizzas zijn veelal volgens internationale stijl belegd maar de toppings waren smaakvol en van goede kwaliteit.

De rode wijnen op glas nero d'avola, montepulciano en sangiovese bieden voldoende keuze en zijn lekker, maar laten geen van allen een diepe indruk achter.

Het dessert, de limoncello cheesecake is erg lekker en de limoncello komt duidelijk door.

De bediening is casual, maar beleefd en attent. Depizzabakkers steekt met buitengewone pizzas boven menig pizzeria uit.
Iertjee .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Afgelopen week heerlijk buiten op het terras gegeten met zicht op de mooie plantagebuurt. Eten bij pizzabakkers (welke vestiging dan ook) is altijd goed! Heerlijk pizza's, goede prosecco en een vrolijke bediening! Prijs/kwaliteit precies in orde. Inmiddels heb ik mijn favoriete pizza's waar ik graag voor terug kom.
Merel B.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2016
De pizza's waren heeeeerlijk! De tiramisu en de chocoladetaart fantastisch. De antipasti is lekker, maar niet zo in balans. Vrij pittige worst en heel erg zachtsmakende carpaccio. En daardoor ook wat minder kindvriendelijk. Maar verder is het helemaal super. We aten hier om onze trouwdag te vieren en het was heel erg lekker en feestelijk. Wij komen terug!