De Pizzabakkers Amsterdam (Overtoom)

Overtoom 501IV 1054 LH Amsterdam Nederland Kaart
31-206186554

Meer informatie over restaurant De Pizzabakkers Amsterdam (Overtoom)

Goed te bereiken met OV

Zondag t/m Donderdag 17:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 23:00

Proefjanus .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Wij aten vroeg dus was het nog rustig. Opvallend veel ouders met kleine kinderen.
Attente en vriendelijke bediening. Antipasti mix voor 2 personen was niet spectaculair, wel okay. De pizza's daarentegen zijn wel geweldig. dunne bodem, rijk belegd. Tafelgenoot genoot van pizza Coppa di Parma, ik van de Pizza Tartufo. Ben nog nooit verder gekomen dan deze pizza want hij is zo geweldig. Iedere keer weer als ik bij de pizzabakkers kom wordt het toch weer Tartufo: veel ham, ei, kaas en truffelcreme. Voor pizza moet je wat mij betreft bij de Pizzabakkers zijn!
Joris V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
We zijn hier met drie personen weze eten. Allereerst zijn we super hartelijk ontvangen, ondanks dat er eigenlijk geen plek was heeft Rosa er alle moeite voor gedaan om toch een plekje vrij te maken. Uiteindelijk een erg gezellig plekje gekregen en ook tijdens het eten bleef ze erg hartelijk, spontaan en sympathiek. Ook het eten was goed en betaalbaar, wij komen zeker een keertje terug.
Arjen H.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
Wij hebben hier met onze kinderen van 2 en 3 jaar gegeten. Uit eten met zulke kleintjes is soms best spannend, maar ze kregen hier een bolletje deeg om te kneden. Daardoor vloog de tijd tot de pizza op tafel kwam om. Die was overigens ook prima, net als de bediening. Wij komen terug!
Dimphy .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Heerlijke diverse keuze aan pizza's. Anders dan de standaard pizza tenten. Pizza's hebben een lekkere dunne bodem. Ook qua drank en voorgerechten typisch Itiaans. Heerlijk. Inrichting wat minimaal en tafels dicht op elkaar.
Noor W.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
Hier met mijn vader gegeten. De bediening was erg vriendelijk. Het duurde best een tijdje voor de pizza's op tafel stonden en dit leek ook bij andere tafels het geval. Dit bleek bij ons te komen doordat er iets mis was gegaan met een bonnetje. Dit werd vriendelijk gecompenseerd met een gratis drankje. De pizza's waren heeel erg lekker! Ook al was de bediening vriendelijk ik vond dat er hier en daar te weinig aandacht aan ons werd besteed. Je kon ruim een half uur met een leeg glas zitten zonder dat er gevraagd werd of we iets nieuws wilden drinken. Hier missen ze punten op. Misschien komt dit door het feit dat ze ook aan afhalen doen, waardoor de gasten in het restaurant langer moeten wachten op hun pizza's en de bediening het druk heeft. Heb het idee dat ze dan toch met een mannetje te weinig staan. Al met al een zeer geslaagde avond en voor de pizza's kom ik zeker terug.
Antonie E.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2016
Het is weliswaar een pizzeria, maar met een andere ambiance. En beter, wat mij betreft. Geen Italiaanse aanstellerij, maar wel goede pizza's in een sfeervol interieur. Met de nadruk op duurzame producten, zonder dat het te prijzig wordt. Alles klopt hier wel.
Martijn S.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2015
Gezellig familie restaurant; uitstekende pizza's en heerlijke salade. Bediening had weinig tijd voor persoonlijk contact.
Charlotte B.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2015
Het eten was erg lekker, er hing een gezellige sfeer en het personeel was erg vriendelijk! We hebben het erg naar ons zin gehad; top dus!
Carina B.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
De Pizza met Venkel salami was er lekker. Wat ik jammer vind is dat ze geen cash accepteren maar verder heel goed hoor.
Christiane B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2015
Pizza van de maand is altijd een leuke verrassi g. Bediening was aangenaam attent en aanwezig. De akoustiek blijft een beetje een punt.
Dank voor je positieve recensie! We hebben een tijdje geleden een speciaal dempend plafond aangebracht, naar ons idee heeft dat wel geholpen...maar ja, als de zaak vol zit blijf je een hoop geroezemoes houden. Hopelijk weerhoudt het je niet om nog eens te komen eten.
Vriendelijke groet, De Pizzabakkers
Goedetenlekkereten .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2015
Tafels staan beetje dicht op elkaar, hierdoor weinig privacy voor gesprekken. Verder prima sfeer en ruime keuze en goede pizza's
Inge J.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
Heel service gericht. Heerlijke pizza's. Fijn om met kinderen rond 6 een hapje te eten. De kinderen krijgen hun eigen balletje deeg om af te bakken.
Pijke O.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2015
Geen betere tent om lekker pizza eten met de kids. Ook voorgerechten, nagerechten en de wijn zijn van prima niveau. Leuke bediening.
Marijkebrokmann .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2015
Prima bediening. Heel vriendelijk en alert. Kreeg meteen uitleg waarom we even op onze tafel moesten wachten. Toen er een plaats aan de bar vrijkwam, waar we verder konden wachten, kregen we meteen de uitnodiging om daar plaats te nemen. Eten was heerlijk. Kortom zeer goed voor deze prijs.
Monique W.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2015
Bij de Pizzabakkers aan de overtoom genoten van een heerlijke flinterdunne pizza. De sfeer is er prima en de bediening is vriendelijk.
Emile V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Voordat we twee verjaardagen gingen vieren hebben we met z'n zessen bij De Pizzabakkers gegeten. Eerst prima Peroni bier voor een vriendelijke prijs. De rode Montepulciano en witte Pinot Grigio bevielen zowel als aperitief als bij de pizza's. Vooraf Antipast Misti: droge worst, kaas, heerlijke pikante gebakken garnalen en flinterdun gesneden prosciutto. En een goed aangemaakte groene salade. De pizza's hebben een goede dunne, knapperige bodem. Da Noi (bij ons) met lekkere worstjes. Prosciutto, weer die prima rauwe ham. De Tartufo met roomsaus stal de show. Voor onze tafelgenote, die niet tegen knoflook kan, was er helaas alleen maar een Margherita te bestellen. Jammer. Maar die was wel goed. Daarbij nog een Insalata Caprese, die veel rucola en weinig basilicum bevatte (had ik liever andersom of zonder rucola gehad) met een fijne dressing. Heerlijk gegeten. Voor ons kon het feest beginnen. Okee, was al een beetje begonnen.
Dank voor je positieve recensie, altijd fijn om te lezen dat iemand een goede tijd had bij De Pizzabakkers. Over de knoflook: ik snap het niet helemaal, want de meeste pizza's bevatten geen knoflook. Er was dus zeker meer keuze voor voor haar dan alleen de Margherita, nl pizza Napoletana, Trentina, Prosciutto, Peppino, Caprese. Misschien goed om te weten voor een volgende keer. Hartelijke groet en tot ziens! De Pizzabakkers
Puck M.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
Vanavond bij De Pizzabakkers gegeten. Was verassend lekker! Super lekkere pizza, wij wilde er allebei nog iets extra's op maar dat was geen enkel probleem. Vriendelijke bediening en er hing een goede sfeer. Het enige nadeel waren de harde stoelen waardoor we niet lang lekker zaten. Voor de rest was het top! Zeker voor herhaling vatbaar.
Angelique1972 .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2015
Samen met mijn puberdochter een pizza gegeten bij De Pizzabakkers op de Overtoom. Leuke sfeervolle zaak en ik was blij dat we gereserveerd hadden. Het was aardig druk al in de zaak om 18.30 uur. Het ontvangst had wat vriendelijker gekund, het duurde even voordat we wat konden bestellen. Maar het eten maakte alles goed. Heerlijke carpaccio en een groene salade met lekkere truffeldressing als voorgerecht, een pizza Spinaci en pizza Coppa di Parma. De bodems zijn zoals ze zelf beloven: superlekker, dun en krokant en goed belegd. Wij komen er zeker terug als we zin in een echte pizza hebben.
Iina I.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
Het eten was heel lekker, maar de pizza's zijn en beetje klein. Ik vond de decor mooi en wij hebben een gezellige avond bij de Pizzabakkers gehat. De pizza van de maand is ook een leuk idée! En de mozzarella was super lekker en vers - alles was echt het geld waard.
Roelie D.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2015
Heerlijke pizza zoals altijd met bijzonder vriendelijke vlotte bediening. Lekker glaasje wijn. Helemaal prima. We komen altijd weer terug.