De Pizzabakkers Amsterdam (Overtoom)

Overtoom 501IV 1054 LH Amsterdam Nederland Kaart
31-206186554

Over het restaurant De Pizzabakkers Amsterdam (Overtoom)

Je hebt koekenbakkers en pizzabakkers: hier is pizza’s bakken bijna tot een kunst verheven! De beste en smaakvolste pizza’s worden hier elke dag opnieuw gebakken. Ambachtelijke pizza’s, gebakken in traditionele houtovens. De gebuikte vleeswaren komen speciaal uit Toscane en  er gaan uitsluitend verse ingrediënten op de pizza’s. Iedereen die dol is op Italië, dus ook gezinnen met kinderen, is hier van harte welkom. Nog even wachten…. Neem vast een lekker prosecco cocktail om de eetlust vast op te wekken!

Meer informatie over restaurant De Pizzabakkers Amsterdam (Overtoom)

Goed te bereiken met OV

Zondag t/m donderdag 17:00 - 22:00
Vrijdag en zaterdag 17:00 - 23:00

• Contant betalen niet mogelijk , MasterCard , Pin , Visa
  • Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant De Pizzabakkers Amsterdam (Overtoom)

Maaike S.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Werden netjes ontvangen. Tafel achterin bij de keuken gekregen (was wel wat onrustig door het heen en weer geloop). Was om 18.30 druk met families met kinderen. Eten was heerlijk.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Heerlijk gegeten, met een prima wijntje erbij.
Voorgerecht was antipasti voor 2; een aanrader! En de pizzabodem is precies zoals het hoort; heerlijk knapperig.
Sapphira V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Lekkere pizza’s! Flexibele bediening, leuke plek om een wijntje te drinken en lekker te eten met vrienden of familie
Hendrik-Jan V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Prima restaurant waar he een uitstekende pizza kan eten. Lekker dunne bodem. Pizza van de maand was heel origineel, met cavolo nero. Goede en stevige Italiaanse wijnen maken het af. Kneed deeg om mee te spelen voor de kinderen, heel origineel.
aafje S.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Pizza's met een mooie dunne bodem, erg lekker! De bediening vlot en aardig. Ket restaurant ziet er gezellig uit.
kortom: ik was heel tevreden
A S.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Het is een fijne locatie om doordeweeks italiaans (met name pizza) te eten met vrienden. De locatie is voornamelijks geschikt voor snellere etentjes met vrienden.
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Een gezellig restaurant met fantastisch eten en goede service. We zijn al na een week weer terug gegaan voor weer een heerlijke pizza en zalige anti pasta!
Danny V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Goed gegeten. Pizza is wel dun dus om vol te raken is een appertizer of toetje wel handig. Verder zijn de gerechten goed geprijsd.
Sander S.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Elke keer weer maken ze echte Italiaanse pizza's.
Wij hebben 12 jaar in Italie gewoond (Vicenza) dus we kunnen het weten!!
En de service en de vriendelijkheid van het personeel is uitstekend.
We worden altijd spontaan persoonlijk begroet en de bazin, Jamina, weet altijd precies wat we willen eten!! We hoeven alleen maar te bevestigen.
En tegenwoordig is er ook een echte Italiaan als pizzabakker en het is gewoon een spektakel om hem de pizzabodems in de lucht te zien gooien (en natuurlijk weer op te zien vangen)!! Eigenlijk net als op sommige plaatsen in Italie.
Marlies V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Heerlijke pizza's, alleen de service kan beter. We hadden een voorgerecht besteld en die hebben we niet gekregen (kregen wel een toetje als compensatie dus dat was wel super).
Manon S.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Het is een te smalle en kleine ruimte voor zoveel tafels, je voelt je bijna bezwaard als je naar het toilet moet gaan of als je even wil roken. Echt zonde want het eten is perfect en de sfeer ook; bediening super vriendelijk en producten top.
Els G.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Even snel een heerlijke pizza gegeten met superdunne bodem, heerlijk dun en krokant, witte wijnen van goede kwaliteit. Veel kinderen, maar die vermaakten zich prima met hun deegbolletje (wat een goed idee om ze te laten kneden). Gezellig druk, attente bediening, erg vriendelijk.
Herlinde G.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
ik kom hier graag, altijd goed eten, niet te duur
Nicky N.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Ik kom hier geregeld en ben echt fan, maar de pizza's lijken minder smaakvol (minder kruiden en minder beleg). Dat vind ik jammer.
Demi V.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Pizza was een beetje koud, verkeerde rekening betaald en we kregen direct tijdens ons voorgerecht ook het hoofdgerecht. Het zag er verder wel allemaal leuk uit en de pizza was, ondanks de temperatuur, erg lekker!
Damian S.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Pizza was zeer snel klaar en heerlijk van smaak. Enige min puntje is dat er geen kussentjes op de stoelen zitten (Houten stoelen) maar dat is iets persoonlijks maar al met al zeker waard voor een volgend bezoek!
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Wij aten vroeg dus was het nog rustig. Opvallend veel ouders met kleine kinderen.
Attente en vriendelijke bediening. Antipasti mix voor 2 personen was niet spectaculair, wel okay. De pizza's daarentegen zijn wel geweldig. dunne bodem, rijk belegd. Tafelgenoot genoot van pizza Coppa di Parma, ik van de Pizza Tartufo. Ben nog nooit verder gekomen dan deze pizza want hij is zo geweldig. Iedere keer weer als ik bij de pizzabakkers kom wordt het toch weer Tartufo: veel ham, ei, kaas en truffelcreme. Voor pizza moet je wat mij betreft bij de Pizzabakkers zijn!
Joris V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
We zijn hier met drie personen weze eten. Allereerst zijn we super hartelijk ontvangen, ondanks dat er eigenlijk geen plek was heeft Rosa er alle moeite voor gedaan om toch een plekje vrij te maken. Uiteindelijk een erg gezellig plekje gekregen en ook tijdens het eten bleef ze erg hartelijk, spontaan en sympathiek. Ook het eten was goed en betaalbaar, wij komen zeker een keertje terug.
Arjen H.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
Wij hebben hier met onze kinderen van 2 en 3 jaar gegeten. Uit eten met zulke kleintjes is soms best spannend, maar ze kregen hier een bolletje deeg om te kneden. Daardoor vloog de tijd tot de pizza op tafel kwam om. Die was overigens ook prima, net als de bediening. Wij komen terug!
Dimphy .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Heerlijke diverse keuze aan pizza's. Anders dan de standaard pizza tenten. Pizza's hebben een lekkere dunne bodem. Ook qua drank en voorgerechten typisch Itiaans. Heerlijk. Inrichting wat minimaal en tafels dicht op elkaar.