De Pizzabakkers Amsterdam (Overtoom)

Overtoom 501IV 1054 LH Amsterdam Nederland Kaart
31-206186554

Over het restaurant De Pizzabakkers Amsterdam (Overtoom)

Je hebt koekenbakkers en pizzabakkers: hier is pizza’s bakken bijna tot een kunst verheven! De beste en smaakvolste pizza’s worden hier elke dag opnieuw gebakken. Ambachtelijke pizza’s, gebakken in traditionele houtovens. De gebuikte vleeswaren komen speciaal uit Toscane en  er gaan uitsluitend verse ingrediënten op de pizza’s. Iedereen die dol is op Italië, dus ook gezinnen met kinderen, is hier van harte welkom. Nog even wachten…. Neem vast een lekker prosecco cocktail om de eetlust vast op te wekken!

Meer informatie over restaurant De Pizzabakkers Amsterdam (Overtoom)

Goed te bereiken met OV

Zondag t/m donderdag 17:00 - 22:00
Vrijdag en zaterdag 17:00 - 23:00

• Contant betalen niet mogelijk , Mastercard , Pin , Visa
  • Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant De Pizzabakkers Amsterdam (Overtoom)

Ellemijn V.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Altijd fijn om met kleine Pablo bij Pizza-Pablo te eten. Iedere keer neem ik me voor nu eens een andere pizza te proberen, maar die spinaci is zo lekkerrrrr
Frederique S.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
De beste pizza in Amsterdam! De personeel is heel vriendelijk en de sfeer is leuk. Onze favoriete plek als we een pizza die echt als een Italiaanse pizza smaakt willen eten.
Karlijn L.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2018
Eten was heerlijk. Bediening prima, soms iets kortaf soms weer heel vriendelijk. Het was een rustige avond, maar als de zaak vol zit dan zit je wel erg dicht op elkaar.
David S.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
De pizza was zoals altijd goed. Ik merkte net als mijn tafelgenoot op dat de smaak van de ingredienten wat flauwer leek (of bleek) dan voorheen. De professionele en vriendelijke bediening gaf aan dat receptuur niet gewijzigd is. Wellicht een toevalstreffer. Ik ga er toch nog eens heen. De inrichting is krap bemeten,maar niet anders dan elders in Amsterdam.
Atte A.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Fijne plek, goede pizza's, lekkere wijn. Ruikt al heerlijk bij binnenkomst en de smaak volgt dat voorbeeld! Kom er graag.
Hans P.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Uitstekende pizza, ondanks drukte is de bediening voorkomend en vriendelijk. De akoestiek maakt dat het een beetje rumoerig is, maar als je je daar op instelt is de sfeer verder prima.
Stefany V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
We waren er als eerste, dus we werden heel snel geholpen. Alles wordt duidelijk vers bereid, heerlijke dunne pizza's, vers en goede kwaliteit. Al met al een echte aanrader!
Sander S.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
zoals altijd weer eens een overheerlijke pizza (4 kazen) gegeten bij de Pizzabakkers op de Overtoom.
Hier kan je toch echt wel een van de beste pizza's van de stad eten!!
En geloof me, ik sta bekend als : Sander de Zeikerd!!!
Wendy K.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Vrijdagavond voor het eerst bij dit restaurant gegeten. We werden vriendelijk ontvangen en kregen een heel krap tafeltje waarbij we moesten opstaan als andere mensen naast ons eruit moesten.

We begonnen met een bordje antipasti voor twee personen, de garnalen en kaas waren heerlijk maar de vitello tonato was erg taai en daarnaast kregen we ook geen klein bordje erbij dus dat was lastig eten. Als hoofdgerecht had ik de pizza tartufo met gerookte ham en truffelsaus, die was erg lekker.

De bediening is vriendelijk maar de ene keer werden we geholpen in het Engels en de andere keer in het Nederlands. Een leuk en gezellig restaurant om pizza te eten maar er zijn zeker punten die beter kunnen!
Josua S.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Bij de vriendin waarmee ik was, viel de pizza niet in de smaak.Toen heeft zonder problemen een andere pizza mogen kiezen
Muriel B.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Wij hadden een superaardige en vrolijke serveerster. Aten daar met 2 kleine kinderen en zij had veel aandacht voor hen. Ook de koks, die het kinderdeeg gingen afbakken. We voelden ons zeer welkom!
Andreas O.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Graag een tocht gordijn voor de ingang. Door de vele 'afhalers' komt er steeds een vlaag koude lucht binnen die voor de eerste tafeltjes als minder prettig wordt ervaren.
Maaike S.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Werden netjes ontvangen. Tafel achterin bij de keuken gekregen (was wel wat onrustig door het heen en weer geloop). Was om 18.30 druk met families met kinderen. Eten was heerlijk.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Heerlijk gegeten, met een prima wijntje erbij.
Voorgerecht was antipasti voor 2; een aanrader! En de pizzabodem is precies zoals het hoort; heerlijk knapperig.
Sapphira V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Lekkere pizza’s! Flexibele bediening, leuke plek om een wijntje te drinken en lekker te eten met vrienden of familie
Hendrik-Jan V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Prima restaurant waar he een uitstekende pizza kan eten. Lekker dunne bodem. Pizza van de maand was heel origineel, met cavolo nero. Goede en stevige Italiaanse wijnen maken het af. Kneed deeg om mee te spelen voor de kinderen, heel origineel.
aafje S.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Pizza's met een mooie dunne bodem, erg lekker! De bediening vlot en aardig. Ket restaurant ziet er gezellig uit.
kortom: ik was heel tevreden
A S.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Het is een fijne locatie om doordeweeks italiaans (met name pizza) te eten met vrienden. De locatie is voornamelijks geschikt voor snellere etentjes met vrienden.
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Een gezellig restaurant met fantastisch eten en goede service. We zijn al na een week weer terug gegaan voor weer een heerlijke pizza en zalige anti pasta!
Danny V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Goed gegeten. Pizza is wel dun dus om vol te raken is een appertizer of toetje wel handig. Verder zijn de gerechten goed geprijsd.