De Pizzabakkers Amsterdam (Overtoom)

Overtoom 501IV 1054 LH Amsterdam Nederland Kaart
31-206186554

Over het restaurant De Pizzabakkers Amsterdam (Overtoom)

Je hebt koekenbakkers en pizzabakkers: hier is pizza’s bakken bijna tot een kunst verheven! De beste en smaakvolste pizza’s worden hier elke dag opnieuw gebakken. Ambachtelijke pizza’s, gebakken in traditionele houtovens. De gebuikte vleeswaren komen speciaal uit Toscane en  er gaan uitsluitend verse ingrediënten op de pizza’s. Iedereen die dol is op Italië, dus ook gezinnen met kinderen, is hier van harte welkom. Nog even wachten…. Neem vast een lekker prosecco cocktail om de eetlust vast op te wekken!

Meer informatie over restaurant De Pizzabakkers Amsterdam (Overtoom)

Goed te bereiken met OV

Zondag t/m donderdag 17:00 - 22:00
Vrijdag en zaterdag 17:00 - 23:00

• Contant betalen niet mogelijk , MasterCard , Pin , Visa card
  • Terras , Wi-Fi
Marlies V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Heerlijke pizza's, alleen de service kan beter. We hadden een voorgerecht besteld en die hebben we niet gekregen (kregen wel een toetje als compensatie dus dat was wel super).
Manon S.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Het is een te smalle en kleine ruimte voor zoveel tafels, je voelt je bijna bezwaard als je naar het toilet moet gaan of als je even wil roken. Echt zonde want het eten is perfect en de sfeer ook; bediening super vriendelijk en producten top.
Els G.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Even snel een heerlijke pizza gegeten met superdunne bodem, heerlijk dun en krokant, witte wijnen van goede kwaliteit. Veel kinderen, maar die vermaakten zich prima met hun deegbolletje (wat een goed idee om ze te laten kneden). Gezellig druk, attente bediening, erg vriendelijk.
Herlinde G.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
ik kom hier graag, altijd goed eten, niet te duur
Nicky N.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Ik kom hier geregeld en ben echt fan, maar de pizza's lijken minder smaakvol (minder kruiden en minder beleg). Dat vind ik jammer.
Demi V.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Pizza was een beetje koud, verkeerde rekening betaald en we kregen direct tijdens ons voorgerecht ook het hoofdgerecht. Het zag er verder wel allemaal leuk uit en de pizza was, ondanks de temperatuur, erg lekker!
Damian S.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Pizza was zeer snel klaar en heerlijk van smaak. Enige min puntje is dat er geen kussentjes op de stoelen zitten (Houten stoelen) maar dat is iets persoonlijks maar al met al zeker waard voor een volgend bezoek!
Proefjanus .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Wij aten vroeg dus was het nog rustig. Opvallend veel ouders met kleine kinderen.
Attente en vriendelijke bediening. Antipasti mix voor 2 personen was niet spectaculair, wel okay. De pizza's daarentegen zijn wel geweldig. dunne bodem, rijk belegd. Tafelgenoot genoot van pizza Coppa di Parma, ik van de Pizza Tartufo. Ben nog nooit verder gekomen dan deze pizza want hij is zo geweldig. Iedere keer weer als ik bij de pizzabakkers kom wordt het toch weer Tartufo: veel ham, ei, kaas en truffelcreme. Voor pizza moet je wat mij betreft bij de Pizzabakkers zijn!
Joris V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
We zijn hier met drie personen weze eten. Allereerst zijn we super hartelijk ontvangen, ondanks dat er eigenlijk geen plek was heeft Rosa er alle moeite voor gedaan om toch een plekje vrij te maken. Uiteindelijk een erg gezellig plekje gekregen en ook tijdens het eten bleef ze erg hartelijk, spontaan en sympathiek. Ook het eten was goed en betaalbaar, wij komen zeker een keertje terug.
Arjen H.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
Wij hebben hier met onze kinderen van 2 en 3 jaar gegeten. Uit eten met zulke kleintjes is soms best spannend, maar ze kregen hier een bolletje deeg om te kneden. Daardoor vloog de tijd tot de pizza op tafel kwam om. Die was overigens ook prima, net als de bediening. Wij komen terug!
Dimphy .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Heerlijke diverse keuze aan pizza's. Anders dan de standaard pizza tenten. Pizza's hebben een lekkere dunne bodem. Ook qua drank en voorgerechten typisch Itiaans. Heerlijk. Inrichting wat minimaal en tafels dicht op elkaar.
Noor W.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
Hier met mijn vader gegeten. De bediening was erg vriendelijk. Het duurde best een tijdje voor de pizza's op tafel stonden en dit leek ook bij andere tafels het geval. Dit bleek bij ons te komen doordat er iets mis was gegaan met een bonnetje. Dit werd vriendelijk gecompenseerd met een gratis drankje. De pizza's waren heeel erg lekker! Ook al was de bediening vriendelijk ik vond dat er hier en daar te weinig aandacht aan ons werd besteed. Je kon ruim een half uur met een leeg glas zitten zonder dat er gevraagd werd of we iets nieuws wilden drinken. Hier missen ze punten op. Misschien komt dit door het feit dat ze ook aan afhalen doen, waardoor de gasten in het restaurant langer moeten wachten op hun pizza's en de bediening het druk heeft. Heb het idee dat ze dan toch met een mannetje te weinig staan. Al met al een zeer geslaagde avond en voor de pizza's kom ik zeker terug.
Antonie E.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2016
Het is weliswaar een pizzeria, maar met een andere ambiance. En beter, wat mij betreft. Geen Italiaanse aanstellerij, maar wel goede pizza's in een sfeervol interieur. Met de nadruk op duurzame producten, zonder dat het te prijzig wordt. Alles klopt hier wel.
Martijn S.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2015
Gezellig familie restaurant; uitstekende pizza's en heerlijke salade. Bediening had weinig tijd voor persoonlijk contact.
Charlotte B.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2015
Het eten was erg lekker, er hing een gezellige sfeer en het personeel was erg vriendelijk! We hebben het erg naar ons zin gehad; top dus!
Carina B.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
De Pizza met Venkel salami was er lekker. Wat ik jammer vind is dat ze geen cash accepteren maar verder heel goed hoor.
Blue Sky C.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2015
Pizza van de maand is altijd een leuke verrassi g. Bediening was aangenaam attent en aanwezig. De akoustiek blijft een beetje een punt.
Dank voor je positieve recensie! We hebben een tijdje geleden een speciaal dempend plafond aangebracht, naar ons idee heeft dat wel geholpen...maar ja, als de zaak vol zit blijf je een hoop geroezemoes houden. Hopelijk weerhoudt het je niet om nog eens te komen eten.
Vriendelijke groet, De Pizzabakkers
Goedetenlekkereten .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2015
Tafels staan beetje dicht op elkaar, hierdoor weinig privacy voor gesprekken. Verder prima sfeer en ruime keuze en goede pizza's
Inge J.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
Heel service gericht. Heerlijke pizza's. Fijn om met kinderen rond 6 een hapje te eten. De kinderen krijgen hun eigen balletje deeg om af te bakken.
Pijke O.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2015
Geen betere tent om lekker pizza eten met de kids. Ook voorgerechten, nagerechten en de wijn zijn van prima niveau. Leuke bediening.