De Pizzabakkerij

Burgemeester Baumannlaan 165A 3042 AD Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant De Pizzabakkerij

Zoals ze het doen in Napels

Bij De Pizzabakkerij in het mooie Rotterdam bereiden ze de pizza's op traditionele Napolitaanse wijze, volgens de richtlijnen van de AVPN (Associazione Verace pizza Napoletana). Dat betekent met gebruik van een echte Italiaanse houtoven en dagverse producten. Vlakbij het Sidelingepark gelegen in een blauw verlicht hoekpand.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant De Pizzabakkerij

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 15:00 - 22:00

Jan B.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Ongeveer een uur na binnenkomst stonden de bestelde pizza's op tafel. Deze waren overigens erg lekker. Na de pizza's bestelden wij nog een dessert (ijs). Na een half uur wachten gaan vragen of het ijs al klaar stond. Dit was niet het geval. Deze bestelling geannuleerd en toch wel teleurgesteld de "pizzabakkerij" verlaten.
culio .
gerard V.
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Gezellig, rustig restaurant met service gerichte bediening en kwalitatief goed eten voor een niet al te hoge prijs!
Cosmas F.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
Een hele goede pizza voor een net bedrag. Rijkelijk belegd, goede bodem (wat natter, maar dat hoort) en de toetjes zijn fantastisch. Vriendelijke bediening. De sfeer aan de binnenkant is fijn, aan de buitenkant is het even wennen met het blauwe licht. Wel makkelijk te herkennen.
Emily K.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
Super lekker gegeten. De pizzabodem was heerlijk, niet te dun zoals vaak bij restaurants is met een lekkere dikke korst. Goed gevuld! Would recommend!
Gert D.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Heerlijk gegeten. Bediening
was vlot zonder te haasten. vooraf stokbrood met kruidenboter. mijn pizza Calzone was top. verse ingrediënten. ook de pizza van mijn zoon quattro Formagio was top. Prettige sfeer.
Margriet B.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Lekkere pizza gegeten bij De Pizzabakkerij! Niks op aan te merken; gewoon goed! Zeker voor herhaling vatbaar!
Ton E.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Het is een sfeervol restaurant........tijdens deze valentijnsavond werd echt alles uit de kast gehaald om iederen te plezieren.....met live muziek en een leuk presentje voor de vrouwen......complimenten hoor.....
Hylke F.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Een van de lekkerste pizza's die we hebben gegeten. Zeker een aanrader
herberdine .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Super lekkere pizza's, goed belegd ook , heel vriendelijk personeel heerlijk ijs en gratis parkeren! Niet duur kortom een echte aanrader????????
Annelies K.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Samen hebben we er gegeten. Vriendelijke ontvangst. Een heerlijke rode biologische wijn gedronken. Een grote en een kleinere pizza genomen, rijkelijk gevuld en heerlijk knapperig. Op de dessertkaart stond geen kaas, helaas...maar op ons verzoek werd er een bordje met diverse kazen gebracht. Heel attent. Komen zeker terug!
ivor B.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Het voorafje kwam gelijk met de pizza's.
Een pizza was van normaal formaat ipv bestelde groot formaat. Dat was geen groot probleem, maar wel had ik aangegeven dat dat op de bon verwerkt moest worden. Dat was bij afrekenen niet gebeurd.
De inrichting is leuk en netjes, maar we konden elkaar moeilijk verstaan door de slechte akoestiek. Het licht vonden we niet prettig.
Gelukkig was het eten zelf lekker en betaalbaar.
De bediening maakt excuses en vertelde dat er normaal meer bedienend personeel is. Nu zorgde de slordige bediening voor een teleurstellend gevoel na een lekker etentje.
Chantal V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Als je een goeie pizza wil eten dan ben je bij de Pizzabakkerij aan het juiste adres. Pizza's worden vers bereid. Overigens is het Italiaanse ijs ook heerlijk.
Lara R.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Het was best wel rustig en eigenlijk is dat onterecht want ik heb hier echt een heerlijke pizza gegeten! De bodem was in het midden precies goed en de buitenkant goed knapperig. Ook de ingredienten die hier op de pizza's gebruikt worden zijn top. Heerlijke zoete tomatensaus en goede mozarella. Jullie zien mij en tafelgenoten zeker nog een keertje terug.
Angelique S.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Ze hebben heerlijke pizza's en Italiaans ijs om af te halen of daar te eten.
De pizza carpacio is echt een aanrader!!!
Het interieur is ook onlangs onder handen genomen en is zeer gezellig en knus geworden
Een aanwinst voor Overschie!
Biated .
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Met echtgenoot en kinderen en kleinkinderen een heerlijke pizza gegeten en overheerlijk Italiaans ijs na. De pizza's worden vers gebakken in de steenoven. Iedere pizza was met zorg bereid. Ik had zelf een pizza met carpaccio, erg lekker. Door de bediening zijn we echt in de watten gelegd, niets was teveel. Omdat ik mijn verjaardag vierde kregen mijn man en ik een tweepersoons Scropino van het huis. Deze zaak is een aanwinst voor Overschie.