De Pizzabakkerij

Speciale deals

-20% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant De Pizzabakkerij

Zoals ze het doen in Napels

Bij De Pizzabakkerij in het mooie Rotterdam bereiden ze de pizza's op traditionele Napolitaanse wijze, volgens de richtlijnen van de AVPN (Associazione Verace pizza Napoletana). Dat betekent met gebruik van een echte Italiaanse houtoven en dagverse producten. Vlakbij het Sidelingepark gelegen in een blauw verlicht hoekpand.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant De Pizzabakkerij

Bus 32 en 33
  • : Gratis parkeren voor de deur en in de buurt. ( In heel Overschie kunt u gratis parkeren!)

Dinsdag t/m zondag 15:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant De Pizzabakkerij

Remko V.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Heerlijke pizza’s
Amin F.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Fantastische Margarita pizza, met verse tomaten en buffelmozzerela. Vorig jaar in Napels geweest en de pizza smaakt echt net als daar. Ook een vriendelijke bediening. Zeker de moeite waard om hier lekker een pizza te gaan eten !!
Ewald R.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
De beste pizza die ik tot nu toe in Rotterdam heb gegeten en ook een van de beste die ik in Nederland heb gehad.

Beste Ewald,

Wij, het team van de pizzabakkerij willen jou bedanken voor je positieve feedback over de pizzabakkerij en zien je uiteraard graag terug.

Tot snel in Overschie

Team de pizzabakkerij
Carla H.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Vriendelijk personeel. Snelle bediening. Leuk restaurant.
Sjanneke E.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Hoge kwaliteit pizza's. Echt heel lekker.
De voorgerechten zijn ook goed.
Ik ben er nu 2 keer geweest en ik ga vaker terugkomen.
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
We komen weer terug!
Hannah H.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Topzaak! Heerlijk eten, we hebben genoten van de heerlijke bruschetta's, rijkelijk belegde pizza's en fijne desserts. De bediening was ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Door de Iens 50% kortingsactie hadden we een aantrekkelijk lage rekening aan het eind van de avond, maar ook zonder korting zijn de prijzen dik in orde. Alleen de aankleding zou iets knusser kunnen. Door de grote ramen en de blauwe verlichting aan de voorzijde straalt het van buitenaf niet veel gezelligheid uit, en dat doet deze zaak niet de eer aan die het zou moeten krijgen. Wij komen zeker terug!
Carla M.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
We werden vriendelijk ontvangen we waren eigenlijk te vroeg maakte niets uit de tafel was gereserveerd er werd gelijk gevraagd voor wat te drinken.
Ze vroeg ook meteen voor een broodje met heerlijke smeersels we zeiden volmondig ja de kruidenboter was heerlijk eindelijk echte boter. we bestelde alle drie pizza een stagioni een frutti di mare en een Salami 3 soorten ze waren goed belegd en erg lekker voor al het deeg. Het dessert werd ijs 2maal citroen en chocolade ijs overgoten met limonchello en een ameretto. Alles bij mekaar heerlijk gegeten een aanrader.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Het deeg was afgelopen zaterdag extreem zacht en lekker, zoal het hoort! Dat brood van moederdeeg... oh! Zo enthousiast heb ik ook een heerlijke chocolade lava cake als toetje genomen :-D. Zeer goede en vriendelijke bediening!
Daan D.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Goed geholpen en lekker gegeten
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Heerlijk gegeten, goede kwaliteit en leuke bediening. Niet in onze buurt maar we komen zeker terug.
Vivienne D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
De blauwe verlichting aan de buitenkant doet af aan de sfeer. Dat is wel jammer. Over het eten niets dan goeds. De pizza uit de houtoven heerlijk!
Marga V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten en de bediening was leuk en spontaan.
Jessica V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Fijne gezellige plek met lekker eten!
Was gewoon goed!
Maarten S.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Zelden zo smaakvol gegeten voor zo'n vriendelijk prijsje. Vanaf ons tafeltje keken we zo de houtoven in. De ruimte was lekker ruim en de bediening erg prettig normaal. De coupes ijs waren heerlijk en met stevige slagroom.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Ik ben heel erg blij dat ze er zijn: weer een echte pizza gegeten!
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Eindelijk een echte Pizza ♡!
Frans D.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Heerlijke pizza's gegeten. Omdat we met 14 man waren werd ons foodsharing geadviseerd. Hierdoor veel pizza's geproefd en gezellig tegelijk gegeten. De bediening was uitstekend.
Cosmas F.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Na eerder een goede ervaring te hebben gehad nu nogmaals geweest. Dit keer was het iets minder maar nog steeds fijn. Wij moesten vrij lang wachten op de pizza's en het opnemen van extra drankjes. De gerechten waren wel weer van goede kwaliteit en, wanneer aanwezig, was de bediening vriendelijk.
L P.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Mooi ingericht ! Mijn zoon had het naar zijn zin en we hadden heerlijk gegeten