De Pizzabakkerij

Speciale deals

-50% op de Rekening

-50% op de Rekening

Over het restaurant De Pizzabakkerij

Zoals ze het doen in Napels

Bij De Pizzabakkerij in het mooie Rotterdam bereiden ze de pizza's op traditionele Napolitaanse wijze, volgens de richtlijnen van de AVPN (Associazione Verace pizza Napoletana). Dat betekent met gebruik van een echte Italiaanse houtoven en dagverse producten. Vlakbij het Sidelingepark gelegen in een blauw verlicht hoekpand.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant De Pizzabakkerij

Maandag t/m zondag 15:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant De Pizzabakkerij

Jessica V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Maarten S.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Zelden zo smaakvol gegeten voor zo'n vriendelijk prijsje. Vanaf ons tafeltje keken we zo de houtoven in. De ruimte was lekker ruim en de bediening erg prettig normaal. De coupes ijs waren heerlijk en met stevige slagroom.
Emanuela B.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Ik ben heel erg blij dat ze er zijn: weer een echte pizza gegeten!
Emanuela B.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Eindelijk een echte Pizza ♡!
Frans D.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Heerlijke pizza's gegeten. Omdat we met 14 man waren werd ons foodsharing geadviseerd. Hierdoor veel pizza's geproefd en gezellig tegelijk gegeten. De bediening was uitstekend.
Cosmas F.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Na eerder een goede ervaring te hebben gehad nu nogmaals geweest. Dit keer was het iets minder maar nog steeds fijn. Wij moesten vrij lang wachten op de pizza's en het opnemen van extra drankjes. De gerechten waren wel weer van goede kwaliteit en, wanneer aanwezig, was de bediening vriendelijk.
L P.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Mooi ingericht ! Mijn zoon had het naar zijn zin en we hadden heerlijk gegeten
van Es B.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Goede Pizza's in een gezellige en leuk ingerichte zaak.
e S.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Heerlijk gegeten vanavond met familie , mooi interieur en vriendelijke bediening, ga zo door!
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Ongeveer een uur na binnenkomst stonden de bestelde pizza's op tafel. Deze waren overigens erg lekker. Na de pizza's bestelden wij nog een dessert (ijs). Na een half uur wachten gaan vragen of het ijs al klaar stond. Dit was niet het geval. Deze bestelling geannuleerd en toch wel teleurgesteld de "pizzabakkerij" verlaten.
culio .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Verbaasd over de lovende recensies. Onze ervaring was anders. Met italiaanse vrienden gegeten.
We kregen 4 koude, zachte pizza s voorgeschoteld waar we ruim een uur op moesten wachten. De afhaalpizza s gingen kennelijk voor.
Ui en champignons waren rauw en niet meegebakken.
Echt ondermaatse kwaliteit. Gevraagd of het smaakte gaven n we een eerlijk antwoord. Dat werd niet op prijs gesteld. Erg onprofessioneel. Hier komen we nooit meer.
gerard V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Slechte en koude pizza. Als je de waarheid zeg dan zijn ze gelijk boos. Gewoon teleurstellend deze zaak. Als men van slechte pizza houdt is deze zaak goed genoeg ervoor.
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Gezellig, rustig restaurant met service gerichte bediening en kwalitatief goed eten voor een niet al te hoge prijs!
Cosmas F.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
Een hele goede pizza voor een net bedrag. Rijkelijk belegd, goede bodem (wat natter, maar dat hoort) en de toetjes zijn fantastisch. Vriendelijke bediening. De sfeer aan de binnenkant is fijn, aan de buitenkant is het even wennen met het blauwe licht. Wel makkelijk te herkennen.
Emily K.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
Super lekker gegeten. De pizzabodem was heerlijk, niet te dun zoals vaak bij restaurants is met een lekkere dikke korst. Goed gevuld! Would recommend!
Gert D.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Heerlijk gegeten. Bediening
was vlot zonder te haasten. vooraf stokbrood met kruidenboter. mijn pizza Calzone was top. verse ingrediënten. ook de pizza van mijn zoon quattro Formagio was top. Prettige sfeer.
Margriet B.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Lekkere pizza gegeten bij De Pizzabakkerij! Niks op aan te merken; gewoon goed! Zeker voor herhaling vatbaar!
Ton E.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Het is een sfeervol restaurant........tijdens deze valentijnsavond werd echt alles uit de kast gehaald om iederen te plezieren.....met live muziek en een leuk presentje voor de vrouwen......complimenten hoor.....
Hylke F.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Een van de lekkerste pizza's die we hebben gegeten. Zeker een aanrader
herberdine .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Super lekkere pizza's, goed belegd ook , heel vriendelijk personeel heerlijk ijs en gratis parkeren! Niet duur kortom een echte aanrader????????