De Pizzabakkerij

Burgemeester Baumannlaan 165A 3042 AD Rotterdam Nederland Kaart

Over restaurant De Pizzabakkerij

Zoals ze het doen in Napels

Bij De Pizzabakkerij in het mooie Rotterdam bereiden ze de pizza's op traditionele Napolitaanse wijze, volgens de richtlijnen van de AVPN (Associazione Verace pizza Napoletana). Dat betekent met gebruik van een echte Italiaanse houtoven en dagverse producten. Vlakbij het Sidelingepark gelegen in een blauw verlicht hoekpand.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant De Pizzabakkerij

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 15:00 - 22:00

9,1
Chantal V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Als je een goeie pizza wil eten dan ben je bij de Pizzabakkerij aan het juiste adres. Pizza's worden vers bereid. Overigens is het Italiaanse ijs ook heerlijk.
Lara R.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Het was best wel rustig en eigenlijk is dat onterecht want ik heb hier echt een heerlijke pizza gegeten! De bodem was in het midden precies goed en de buitenkant goed knapperig. Ook de ingredienten die hier op de pizza's gebruikt worden zijn top. Heerlijke zoete tomatensaus en goede mozarella. Jullie zien mij en tafelgenoten zeker nog een keertje terug.
Angelique S.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Ze hebben heerlijke pizza's en Italiaans ijs om af te halen of daar te eten.
De pizza carpacio is echt een aanrader!!!
Het interieur is ook onlangs onder handen genomen en is zeer gezellig en knus geworden
Een aanwinst voor Overschie!
Biated .
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Met echtgenoot en kinderen en kleinkinderen een heerlijke pizza gegeten en overheerlijk Italiaans ijs na. De pizza's worden vers gebakken in de steenoven. Iedere pizza was met zorg bereid. Ik had zelf een pizza met carpaccio, erg lekker. Door de bediening zijn we echt in de watten gelegd, niets was teveel. Omdat ik mijn verjaardag vierde kregen mijn man en ik een tweepersoons Scropino van het huis. Deze zaak is een aanwinst voor Overschie.