De Pizza

31-207583231

Meer informatie over restaurant De Pizza

Leo H.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
wat een heerlijke Pizza's bij De Pizza! Zo vers, zo krokant, zo... zo lekker!
We kwamen aan met zijn 6, keurig een tafeltje klaar en een heerlijk warme sfeer.
Het rook er naar, u raad het al, vers gebakken pizza's uit de houtoven.
Er hangt een keurig bord ook met de "week-pizza", heerlijke salades en andere bijkomstigheden.
Dit is een heerlijk en ECHT Pizza restaurant waar je je eventuele Italiaanse schoonfamilie zo mee naar toe kan nemen!
Willow2010 .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Mooie avond op het terras aan het water. Pizza's (4 kazen en ansjovis) waren van topkwaliteit zowel qua bodem als qua ingredienten, maar ook de Caesar salade, met perfect gepocheerd ei, croutons, ansjovis, parmazaan en superlekkere dressing was bijzonder lekker, knapperig, heel erg vers en voldoende voor 2 personen als bijgerecht (was de 9.50 euro zeker waard!) Verbeterpuntje: Eerste glas rode wijn was te warm (te dicht bij de oven gestaan?), overige drankjes waren prima. Fijna plek voor een lekkere pizza. Simpel en goed!
Jodi L.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Zo! Dit zijn goede pizza's. Zeker voor die prijs. We belandden hier op een zaterdagavond, voordat we gingen stappen in Amsterdam. We waren wat later (tegen 21.00 uur) en de tent was helemaal leeg. Op zich niet erg, maar wel wat opmerkelijk. Hierdoor natuurlijk alle aandacht van de gastvrouw en de pizza's lagen na een kwartier al op ons bord. Lekker dunne bodem, magnifieke tomatensaus en prima belegd. We namen de pizza tomaat, mozzarella en twee soorten pittige salami (€ 8.50) en de pizza tomaat, mozzarella, taleggio, gorgonzola en gruyère (€ 9.50). Met 2 biertjes erbij kwamen we uit op € 25 (totaal!) wat natuurlijk geen geld is. Echt een aanrader dit. Ze doen gewoon waar ze goed in zijn en maken het ook niet ingewikkelder dan het is. Wij komen terug!
Tom K.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2015
Een fantastisch restaurant om met het gezin te bezoeken pizza's zijn dun en perfect gebakken in de houtoven. Personeel is vriendelijk de pizzabakker is heel lief voor kinderen.
H F.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2015
Kijk, als we even makkelijk willen, dan is deze buurt Pizza onze eerste keus. Op zo een avond is het heerlijk om wijn en water uit eenvoudige glazen te drinken, de pizzaborden niet op damast, tuurlijk kleine kaart, maar, oh genot, rechtstreeks in de gloeiend vlammende houtoven de pizza te zien garen. En wat voor een pizza! Gecreëerd door de beste en meest aardige pizzabakker van Amsterdam. Allemaal even verrukkelijk, maar die met pastrami blijft mijn favoriet vooral met een klein scheutje gepeperde olijfolie! Jongens een aanrader, dus vooral gaan.
Noavd .
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2015
leuke zaak met sfeervolle uitstraling.

de pizza met tonijn was erg lekker en de bediening erg vriendlijk.

zeker voor herhaling vatbaar !
Carolien110 .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2014
De 'pizza van de week' met pastrami, tomaatjes, rucola kan onderhand wel tot 'pizza van het jaar' worden uitgeroepen - klanten blijven er (terecht) om vragen. Uit de houtoven, sympathieke prijs en sympathieke bediening, en natuurlijk het mooie uitzicht over het water. Vakantiegevoel in eigen stad!
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2013
Leuk nieuw pizza restaurantje op KNSM eiland. Pizza's zijn prima, bediening erg traag en raakt snel in de war. Locatie wel mooi aan t water.
Oscarve .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2013
Op een mooie zomeravond op het terras gezeten. Het was druk op het terras vanwege mooie weer, daarom lang moeten wachten op bestellig opnemen, drinken en eten. Maar de pizza uit de houtoven is van topkwaliteit!
Bregje L.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2012
Ondanks voor het eerste gegeten bij dit nieuwe tentje op de hoek, waar voorheen Relevant zat.
Kleine kaart, maar gezellige sfeer en pizza's heerlijk vers uit de houtoven.Niet om een hele avond te zitten maar wel voor snel en goed!
Daarna nog een keertje afgehaald en opnieuw een positieve ervaring.Mooi, ruim terras op het zuiden voor lekkere zomeravonden.