De Piraat

Meer informatie over restaurant De Piraat

Maandag 10:00 - 21:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 10:00 - 21:00

• Airconditioning , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
LoesK .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
De Piraat ziet er erg mooi en modern uit. In de zomer al eens op het terras gezeten, nu in de winter terug voor avond eten met een groep vrienden. We moesten even wachten op een tafel en konden plaats nemen aan een gereserveerde tafel. Toen viel ons op dat het wel erg koud was doordat de deur telkens open ging. Nadat we onze eigen tafel kregen, verder door in de zaak, bleek dat het niet aan de deur lag. De ramen en houten balken laten gigantisch veel koude lucht binnen waardoor we met dekentjes en jassen aan hebben gegeten.
Stokbroodje met tappenade was prima maar erg weinig. Hamburger smaakte erg goed, stoofpotje bevatte helaas veel stukken hard vlees. Schnitzel was prima. Frietjes niet zelf gemaakt en de mayo wordt extra aangerekend. Bediening was vriendelijk en een beetje vreemd, maar daar hebben gelukkig om kunnen lachen. Al met al best prima gegeten, maar geen aanrader in de winter aangezien het steenkoud is!
Wimtien S.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Geluncht op een drukke zonnige voorzomerdag. Goede bediening, lekker koud witbiertje. Salade met garnalen was top. Heel veel Hollandse garnalen. Salade van de chef wat karig met de vis. Geweldige plek!
maartenbel .
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
Onvriendelijke bediening. We wilden wat water voor medicijnen,en we hadden zelfs eten en koffie besteld. Maar ze wilden het niet geven, moesten we maar kopen. Bent een nummertje in een vreetschuur. Appeltaart is uit de diepvries en opgewarmd in de magnetron
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2015
Vandaag een late lunch gegeten bij de de vernieuwde piraat in cadzand. Het eten was weer als vanouds en ook de sfeer was weer erg goed! Het volledig nieuwe gebouw en interieur is anders dan de vorige piraat maar is zeker niet minder! Via het vernieuwde duinpad en een speciale opgang naar het terras is de piraat goed bereikbaar voor mindervalieden! Ook honden zijn weer welkom als vanouds. Erg goed gedaan. Veel geluk en plezier met jullie vernieuwde zaak, gefeliciteerd!
myriamdekruijk D.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2013
Tjee wat een slechte onbeschofte zaak is dit. Personeel erg amikaal. De huiswijn was van slechte kwaliteit, de tafel naast ons was het met ons eens.. na een melding hiervan kwam de baas en die zei dat hij hem zelf geweldig vond! Het probleem werd niet opgelost...de kosten stonden zelfs nog op de nota.!
Ga echt naar een andere strandtent dan de Piraat in Cadzand Bad!
P K.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2013
De vissoep van de Piraat is onovertroffen. Ook de gekookte mosselen waren erg goed. Eigenlijk geen sausje nodig. Frites zoals het hoort. Uitzonderlijk goede keuken voor een strandtent. De bediening is vriendelijk en snel. De w.c.'s schoon en dat bij een overvolle zaak op 2e Paasdag. Het interieur stelt niet veel voor maar een strandtent moet het ook van mooi weer hebben en dat zit je per slot op het terras.
doorman2012 .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2012
Het eten is eenvoudig maar voldoet (snelle lunch met kinderen tijdens een strandvakantie). Lokatie op het strand natuurlijk geweldig. Vriendelijke bediening
verdi001 .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2012
We hebben lekker gegeten.Ook de bediening ging redelijk snel. Alleen kwamen door het slechte weer opeens heel veel mensen binnen. Die hun honden daar gewoon midden op de vloer lieten liggen.