De Pimpernel

Werstkant 17 5258 TC Berlicum Nederland Kaart

Over het restaurant De Pimpernel

Ben je toevallig in de mooie omgeving van Berlicum of woon in de buurt en wil je je dag in een gezellig restaurant afsluiten? Dan ben je bij Pannekoekenhuys de Pimpernel in Berlicum bij het juiste adres! Het Pannekoekenhuys heeft een uitgebreide menukaart met voor de liefhebbers vele smakelijke pannenkoeken, maar er is natuurlijk ook veel meer keuze! In het restaurant hangt een gezellige sfeer en je voelt je er meteen thuis. Door de donker houten tafels en de leuke inrichting is het binnen gezellig, maar met lekker weer kun je ook genieten op het buitenterras. Daarnaast kun je in dit restaurant ook ideaal een kinderfeest laten organiseren en aan leuke workshops meedoen. In de omgeving is er ook nog een goede winkelgelegenheid en mooie natuur om in te wandelen of te fietsen. Ben je in de buurt en heb je zin de dag gezellig af te sluiten. Kom dan genieten bij Pannekoekenhuys de Pimpernel in Berlicum en beleef een avond om nooit te vergeten!

Meer informatie over restaurant De Pimpernel

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant De Pimpernel

Lia V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Lekker gegeten en super snelle bediening
Renée P.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Uiterst onvriendelijke behandeld. Bij zo'n restaurant zou je niet moeten willen gaan eten! Sommige zaken dien je op een nette manier te behandelen als mensen iets vragen en niet af te snauwen dan wel een zeer negatieve weg in te slaan! Bah.
Mieke T.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Het was niet druk, echter was het druk geweest zei men en er was te weinig personeel. Ook erg jong personeel. Deze zijn vriendelijk. Lang wachten tot ze kwamen en tafels nog vol vuil van vorige gasten. Soep komt uit blik. Pannekoek dik, nìet gaar en bedekt met niet verse produkten. Leek heel vet om te eten, maar was niet gaar! Ik kon hem niet op en walgde..dit heb ik niet gauw..ik eet meestal heel veel! Ijs met ijsklontjes..vriezer vriest te hard of al ouder ijs. Ik geef altijd fooi, echter nu niet. Niet al te schoon..
vdBogaard .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Zeer onprofessioneel personeel. Baas/eigenaar alles behalve vriendelijk.
Ga je met een gift 4 you card? Let dan goed op. Men snapt daar niet hoe het werkt. Voor je het weet betaal je teveel en doet men net alsof jij iets fout doet.
Pannekoek was niet lekker. Zelfs ons kind lustte hem niet.
Kortom, eens maar NOOIT weer.
jpdeb .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
In het verleden met veel plezier geweest... gisteren geweest... maar er is niet veel van over... personeel dat te jong is om de tent fatsoenlijk te draaien... geen sfeer. Pannenkoeken die komen uit een soort van pizza automaat... er is weinig ambachtelijk aan... En ik hoop voor hun dat Rob Geus niet snel langs zou komen want de staat van de keuken... daar worden hij en ik niet vrolijk van...
afcateun .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Helaas net met ons gezin bij dit restaurant gegeten. De kwaliteit is gewoon slecht. Normaal gaan alle bordjes leeg maar hier bleven ze helaas vol!

Ook is er geen fatsoenlijke speelhoek voor de kleintjes. En als je een flesje drinken nog niet op hebt moet je deze inleveren bij vertrek en kun je dus de helft weggooien, ook al heb je er voor betaald.

En de bediening is veel te opdringerig.

Omdat we geen lager cijfer kunnen geven krijgen ze nog een 1. Terwijl een 0 beter op zijn plaats is.

Nee, voor ons nooit meer!
n-clemens .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Met grote groep gegeten en service was prima. Pannenkoeken goed, maar de salade viel wat tegen. Hadden er meer van verwacht; wel erg veel sla. Mooi terras en verder prima.
Jeroen N.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2016
Personeel heeft geen idee wat het woord gastvrij inhoudt. Ongeinteresseerd. Aan n te kleine tafel weggeduwd terwijl de halve zaak leeg was. Plichtmatig bestelling opnemen etc. De pannenkoeken kan ik zelf lekkerder maken.
Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2015
Dat was eens maar nooit weer.
De pannenkoeken kwamen al voor dat we ons voorgerecht hadden. Kan gebeuren.
We kregen een pannenkoek met poedersuiker terwijl we zonder besteld hadden. Toen we daar wat van zeiden vroeg de serveerster of het onoverkomelijk was want anders moesten ze weer een nieuwe gaan bakken en deze weggooien....
Vervolgens vragen we de rekening die €44,70 was. We betalen met €50,- en dan vraagt de over of het goed is zo!?!?! Nee, dat is het niet. 'Dus jullie willen wisselgeld terug?'
Dat was dus eens en nooit meer. En dat ze de verrassing bij de kinderpannenkoek vergeten waren is maar een detail.
Martijn L.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2015
wij kwamen hier naartoe via een socialdeal actie.
Echter ik had mij in datum vergist, dus niet gereserveerd. (een week eerder)
Voor de vriendelijke eigenaar was dit geen probleem wij hebben eerst gezellig koffie gedronken (echt goede koffie uit een espresso apparaat) daarna wij heerlijk gewandeld en een pannenkoek gegeten, met een lekkere trappist er bij, de Pannekoek was zeer royaal belegd en erg goed gebakken.
Tot slot kregen wij nog een ijscoupe cadeau omdat er geen appeltaart in voorraad was (omdat onze reservering een week eerder stond). De ambiance is ook zeer gezellig.
Hier komen wij zeker terug.
Cleo V.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2015
Niet doen! Slechte ongeïnteresseerde bediening, elke keer zelf moeten vragen of we "mochten" bestellen. Voldoende personeel aanwezig (helemaal in verhouding tot het aantal klanten) echter hadden ze meer interesse in elkaar dan in de klanten. Eten was waardeloos. Maaltijdsalade was slechter dan een kant en klaar maaltijd en de pannekoeken waren klef en niet te snijden (ter verdediging, het mes was ook erg bot). Ik heb nog nooit eerder de neiging gehad een recensie te schrijven maar na het betalen van de rekening van bijna 160.-€ heb ik een account aangemaakt om mensen voor deze ervaring te behoeden!
Lia K.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2014
Gastvrije ontvangst in een huiselijk ingericht restaurant. Grappig was dat overal de kabouters van Rien Poortvliet terugkwamen. De bediening was zeer vriendelijk.
We hadden een wandelarrangement van Groupon. Dat bestond uit ontvangst met appeltaart met slagroom en koffie, thee of warme chocolademelk naar keuze. Daarna een wandeling van ongeveer 11 km. Het arrangement werd afgesloten door een pannenkoek naar keuze van de kaart.
Voor ons zeker een plek om nog eens naar toe te gaan.
Geert-Jan V.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2014
Zondag 9 maart met vier personen hier pannenkoeken weten eten. Bij binnenkomst viel het op dat veel tafeltjes nog vuil waren. We hebben de ober gevraagd om deze eerst schoon te maken. Deze kwam vervolgens met een niet al te fris uitziende doek de tafel afvegen. De pannenkoeken waren niet lekker. Het lijkt of ze uit de magnetron komen. Een van ons had een pannenkoek ananas. Je zou verwachten dat men de ananas meebakt. Helaas leek het alsof er een blikje ananas over de pannenkoek was gelegd. Bij de pannenkoek ragout lijkt het niet anders. Toen de over ons vroeg of het gesmaakt had gaven we aan dat we de kwaliteit slecht vonden. Hij deed hier niets mee en gaf ons de rekening. We zullen hier niet snel meer terugkomen
Het was ongekend druk vanaf 12.00 geen excuus voor een vuil tafeltje! Ananas meebakken gebeurd bij ons nadat de pannenkoek omgedraaid is evenals de ragout dat doen al mijn collega's na een telefoonronde alleen de pkb laat ze in het beslag zakken. jammer dat het niet smaakte maar vers waren ze wel.

Reactie van proever:

In ieder geval goed dat u reageert. Toen wij om 17.15 u binnenkwamen waren er slechts 4 tafels bezet. We blijven erbij dat we echt het gevoel hadden dat de ananas niet was meegebakken en ook de ragout er later op gelegd is. Wij hebben de pannenkoek ook zeker niet als vers gebakken ervaren!
Chantal V.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2014
Via vakantieveilingen hier terecht gekomen! Goede service, lekker rustige omgeving, aardig personeel en goede pannenkoeken! Voor na een lange wandeling, uitstekende plek om te eten.