De Pijp

31-206704161

Meer informatie over restaurant De Pijp

Julien D.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2015
Bij dit restaurant staat eten delen centraal, elk gerecht dat je besteld word voor 2 personen gemaakt.
We hebben de volgende gerechten besteld; Surf n Turf, Vegetarische schotel en een Bladerdeeg hapje. Het was allemaal erg lekker maar de prijs/kwaliteit/kwantiteit verhouding ligt niet helemaal in balans. Bij het vegetarische plankje krijg je namelijk allerlei kazen, maar geen brood. Daarbij zijn de groentes die je er bij krijgt een beetje aan de zuinige kant. Na 2 hoofdgerechten en een bijgerecht had ik nog steeds zin om te eten. Voor de prijs die daar aan hangt mag je verwachten dat je vol zit. Dat gezegd hebbende waren de smaken uitstekend, de service perfect en het decor echt fantastisch!
Marian B.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2014
Hier zaterdagvond wezen eten, ik woon er om de hoek. Leuke tent, attentie bediening en goed eten voor een redelijke prijs. Wat wil je nog meer voor een leuke prijs echt aan te raden. Ik had de gevulde wraps met bonen en saus en een vriendin van mij had de varkenshaas gewoon lekker en af!
Linda O.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2014
Twee weken geleden bij De Pijp gegeten tijdens een dagje Amsterdam met vrienden. Op het eerste oog lijkt het een eenvoudig bruin café, maar het eten is verrassend lekker! Zo had ik hutspot, en de rest de hamburger, allebei een grote portie en erg smaakvol. Een aanrader voor een ieder die een dagje naar de hoofdstad gaat!
Richelle B.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2013
Als afscheidsdiner van een collega hebben wij hier met een groep van 10 man gegeten. Omdat we met een grote groep waren mochten we slechts kiezen uit 3 gerechten. Dit werden de ravioli, de varkenshaas en de hamburger. De hamburger en varkenshaas waren heerlijk en precies wat we van de gerechten verwacht hadden. De ravioli echter was veel en veel te weinig voor een hoofdgerecht. Als compensatie daarvoor kregen de collega's met dit gerecht een bakje frietjes van het huis. Verder een prima zaak met goede service.
Koos M.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2013
Na een middagje Heineken Experience even zoeken naar een gezellige eettent. De Pijp werd ons aangeraden door een attente Heineken medewerkster (waarvoor dank!). Met zijn 5-en genoten van de warme en koude schotels als voorgerecht. En vervolgens genoten van de Entrecote, Lam, Tortilla en Canneloni. Allemaal prima. Goede en attente bediening, goede sfeer en zeker betaalbaar.
Carien D.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2013
Midden in de Pijp ligt dit gezellige restaurant waar, toen ik er was menig vrijdagmiddagborrel werd gehouden. Voor oktober konden we nog prima op het terras uit de wind zitten. Een heel leuke sfeer en de bediening zorgde daar extra goed voor. Naast de leuke grapjes waren ze ook professioneel en zat er niet te veel, niet te weinig tijd tussen de gerechten. Heerlijke geitenkaassalade gegeten en duidelijk zelf gemaakte frietjes en moyanaise erbij. Voor herhaling vatbaar!
LauenTies .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2013
Met een club van tien man gegeten. Het brood met de aioli is zeker een aanrader als voorgerecht, maar de spareribs moet je absoluut niet nemen als hoofdgerecht. Die smaakten naar karton en waren niet mals, maar te veel doorgegaard. Bovendien zat er heel erg weinig vlees aan de botten. Prijs was goed, en de andere gerechten schenen wel goed te zijn.
Maties .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2013
Prima eten voor een mooi prijsje in een gezellige setting in een leuk gedeelte van de stad. Wat wil een mens nog meer? Een echte studentenlocatie, bovendien. Ik heb er ravioli gegeten met lamsvlees, pesto, munt, haricoverts en doperwtjes. Leuk, zo'n oase aan groen op je bord, en ook nog eens heel lekker. Koste iets meer dan een tientje. Ook fijn dat als je om een glas wijn vraagt, je de keuze wordt geboden tussen twee verschillende wijnen. Ik heb zowel wit als rood gedronken, en vooral het rood uit Zuid-Afrika vond ik erg lekker. We waren er om een uur of 8 en zijn de hele avond blijven hangen omdat we het zo gezellig vonden. Vriendelijke ober, die ook wanneer hij aan de bar staat goed oplet. Aan het eind toch nog besloten een toetje te nemen, een chocoladebrownie met caramelsaus. Misschien een dessert waar je weinig fout aan kan doen, maar wij vonden hem top. Komen zeker weer terug!
Marcel O.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2012
Gezellig café en zeer betaalbaar eten. Wij hadden een enorme tweepersoons hapjesschotel voor 15 euro. Alles erop was heel lekker, behalve de spare ribs; die smaakten naar nat karton. Die maar niet genomen als hoofdgerecht dus… (gek, want in de recensie hieronder wordt die juist de hemel in geprezen) De biefstuk was goed en de vegetarische lasagne oké, maar niet bijzonder. Al met al toch een fijne avondvullende plek voor onder de 50 euro pp.
Denise G.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2012
Na lange tijd gisteren weer eens wezen eten. Was behoorlijk verrast moet ik zeggen, hele zaak is heel warm verbouwd en de kaart is veel toegankelijker geworden, Ik eet dit nooit, maar heb (op aanraden van de bediening) echt de lekkerste spare-ribs aller tijden zitten verorberen! Lekker veel bier op de tap. Mega attente meisjes achter de bar, echt heel positief verrast. Enig noemenswaardige nadeel is dat er wat weinig toiletruimte is voor zo een grote zaak, nobody is perfect! En mag er bij gezegd worden, dat 12,50 voor een gemiddeld hoofdgerecht nog eens zeer betaalbaar is ook!
Wendy P.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2012
Sfeervol eetcafé, ook leuk om nog te blijven borrelen. We hadden vooraf brood met tapenade en als hoofd de lasagne. Hoewel de lasagne goed smaakt, was de portie veel te klein. Daarna hadden we nog echt honger, dus nog maar wat brood besteld. Wel gezellig gezeten en bediening is attent.
Philip_Adam .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2012
Weinig plaatsen in Amsterdam waar je een hele avond kan vertoeven en niet voor de hoofdprijs de deur uitloopt.

Het eten was super en gezellige bediening die graag een stapje meer voor je doet!!

Kortom, zeker een aanrader!