De Pijp Wine & Dine

Hooge der A 3 9712 AC Groningen Nederland Kaart

Over het restaurant De Pijp Wine & Dine

In het hart van de stad, aan de mooiste gracht in Groningen, vind je De Pijp Wine & Dine. Het restaurant in Groningen waar je geniet van puur en eerlijk eten. Typisch seizoensgerichte gerechten worden hier geserveerd. Een aanrader!

Bij De Pijp Wine & Dine hebben de á-la-carte-gerechtjes een grootte van ongeveer 100 gram, zeg maar zo groot als een tussengerecht. Ook is het mogelijk om te kiezen voor een 3- of 4-gangenmenu van de chef en je compleet te laten verrassen.

Zin in een avond lekker en relaxt uit eten? Reserveer bij De Pijp Wine & Dine in Groningen.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant De Pijp Wine & Dine

Centraal station op 10 min loopafstand

Dinsdag t/m Zaterdag 18:00 - 22:00
Zondag Gesloten

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Bar , Engels gesproken , Nederlands Gesproken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant De Pijp Wine & Dine

Steven G.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
Goeie sfeer, lekker gegeten en kan De Pijp zeker aanraden. Leuk om met familie heen te gaan, maar met vrienden ook zeker leuk.
Maartje S.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Gerechten waren heerlijk. Bediening heel aardig maar niet alert. Water (flessen) werd niet gebracht, tempo lag erg laag. Prijs en kwaliteit eten was hoog, maar bediening redde dit niveau niet. Ook geen actief advies mbt de wijnkeuze, dat hadden we wel verwacht.
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Fijn restaurant met schitterend uitzicht. Goede keuken en zeer attente en kundige bediening.
heleen T.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
heerlijk gegeten , prettige sfeer en hele vriendelijke bediening
Egbert W.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Een zeer aangename verrassing.
Goede sfeer, plezierige en leuke bediening.
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Uitstrkend redtaurant. Dat geldt ook voor de bediening. Qua inrichting wel erg veel lampjes; dat vond ik vermoeiend.
Wieteke P.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Personeel en bediening onder de maat. Incident met eten (rood vlees aan zwangere ondanks paar keer aangegeven) waarbij manager nog contact met ons zou opnemen volgende dag, echter niet gebeurd. Kwamen zeer regelmatig bij dit restaurant maar is na deze teleurstellende avond de laatste keer geweest.
Joany P.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Wat hebben wij ontzettend lekker gegeten! De bediening was goed, genoeg aandacht. Daarnaast hele gezellige en leuke inrichting. Onze avond kon niet meer stuk! Dank jullie wel
Geert K.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Fantastisch eten met de juiste wijnen. Goede bediening met kennis van zaken, vriendelijk, attent. Een echte aanrader! Niet de eerste keer, maar elke keer weer verrassend.
Anna B.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Ontzettend lekker eten. We hebben het 3-gangen menu gekozen en kregen daar ook nog amuses aan vooraf. Net even wat anders dan anders qua keuze van gerechten, heerlijke smaken en de porties waren bescheiden waardoor je zeker voldoende eet maar niet ongemakkelijk vol van tafel gaat. Blij met deze ontdekking, ik kom zeker terug!
Dettha E.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Het eten was zeer goed en smaakvol, de bediening informatief en gemoedelijk. Mooie ambiance en gezellige sfeer. We hebben met een groep vrienden enorm genoten.
Gijs V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
lekker gegeten met zijn 4-en, vooral gerecht zalm met ijs/wortel verrassend lekker. Hert en Griet ook goed op smaak. de zak met friet er bij was helaas wel nodig
Hilda R.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Mooie hippe plek om te dineren. Heerlijke smaken met lekkere wijnen.
Zeer vriendelijk personeel. Aanrader voor een avondje heerlijk uit eten!
Wijnen erbij is een must!
karenenmarcel .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
een fijn uniek restaurant in Groningen, eigen sfeer, goeie keuken, goede prijs kwaliteit verhouding, kom er graag en regelmatig
Liesbeth B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Redelijk aan de prijs en weinig keus
Gernanda N.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Heerlijk gegeten! Een mooi menu door de chef samengesteld, met bijpassende wijnen. We hebben genoten van het heerlijke eten en de fijne sfeer in dit restaurant. Een aanrader!
Janny V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heerlijk gegeten en hele gezellige avond gehad.
Bart C.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Wauw! Op de menukaart staat een 6 gangen keuzemenu centraal. Wij zijn voor de 4 gangen gegaan. Alle gerechten waren stuk voor stuk voortreffelijk. Prachtige producten, verrassende combinaties zonder dat het over de top is. De wijnen zijn van een prima kwaliteit (goede prijs-kwaliteit verhouding). De bediening zoekt in afstemming met de gasten naar de best passende wijn. Even twijfelen welke je lekker vindt? Geen probleem: Op de tafel ontstaat een spontane wijn proeverij. De bediening is erg gastvrij en prettig. Je merkt dat de mensen trots zijn op hun product en dat werkt aanstekelijk, vooral als het allemaal zo lekker smaakt. Sfeer in restaurant is ook erg prettig. Absolute aanwinst voor Groningen!
Tom A.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Heerlijke avond beleefd in dit schitterende etablissement. Fijne sfeer, fantastisch eten en erg vriendelijke kelners. Prijs-kwaliteitsverhouding is dik in orde. Kom hier zeker weer!
Joachim182 .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Een echte aanrader voor goed eten in Groningen. We zijn hier een keer eerder geweest en het eten was wederom fantastisch. Een origineel menu met veel lekkere gerechten !