De Pijp Wine & Dine

Hooge der A 3 9712 AC Groningen Nederland Kaart

Over het restaurant De Pijp Wine & Dine

In het hart van de stad, aan de mooiste gracht in Groningen, vind je De Pijp Wine & Dine. Het restaurant in Groningen waar je geniet van puur en eerlijk eten. Typisch seizoensgerichte gerechten worden hier geserveerd. Een aanrader!

Bij De Pijp Wine & Dine hebben de á-la-carte-gerechtjes een grootte van ongeveer 100 gram, zeg maar zo groot als een tussengerecht. Ook is het mogelijk om te kiezen voor een 3- of 4-gangenmenu van de chef en je compleet te laten verrassen.

Zin in een avond lekker en relaxt uit eten? Reserveer bij De Pijp Wine & Dine in Groningen.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant De Pijp Wine & Dine

Centraal station op 10 min loopafstand

Dinsdag t/m Zaterdag 18:00 - 22:00
Zondag Gesloten

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Bar , Engels gesproken , Nederlands gesproken , Wi-Fi
Uitmuntend
9,2
9,1

Jouw recensie over het restaurant De Pijp Wine & Dine

A W.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Een mooie bijzondere en zeer smakelijke avond gehad, een echte aanrader!
Friso H.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Uitstekend gegeten en genoten van de bijpassende wijnen. Vriendelijk personeel!
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Heerlijk gegeten in een prima ambiance. Uitzicht op het Hoge Der A en dat is niet verkeerd. Prettige ontvangst en heerlijk eten. Kwalitatief hoogstaand waarvoor je dan wel een prijs betaald, maar dat is alleszins de moeite waard.
Kortom, wij gaan zeker nog een keer!
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Een feest om te eten!
lmoent .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2018
heel tof en gezellig restaurant, fijn concept, passend wijntje bij elk heerlijk gerechtje, vriendelijke bediening, prijs kwaliteit dik in orde
S.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Goed eten, goede wijnen en goede bediening. Aangename ambiance, maar hopelijk draait de verwarming de volgende keer niet op volle toeren. De glazen water met ijs hielpen zeker om de warmte te counteren. Raadzaam om het jasje uit te doen. Verder alles 100% naar wens geweest.
Wim O.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2018
Geweldig eten en drinken. Verbazend dat men niet van Foucault heeft gehoord...... men staat erg mooi te koken , het restaurant kan met investering in de zwarte brigade naar een ster toewerken
Roy A.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Op een zaterdagavond 18:15 aangekomen en 21:40 pas klaar voor vertrek met maar een 3 gangen all-in diner. Ik denk dat wij gelijk getrokken zijn met uitserveren met later gearriveerde gasten. Zelf kwamen ze erachter dat wij al wel heel lang zaten te wachten op ons dessert en kwamen ze aan tafel met de melding dat deze snel zou arriveren en dat men iets zou doen ter compensatie voor het lange wachten. Hierna duurde het nog wel eventjes voordat het dessert kwam welke werd gevolgd door een koffie met "FRIANDISES" welke bij het all-in menu hoorde. Als ik lees friandises (meervoud dus) verwacht ik niet een enkel klein madeleine koekje maar een kleine selectie van zo,n 3 verschillende zoetjes. Zo'n madeleine koekje geef je aan iedere klant bij ieder bakje koffie die besteld wordt mijns inziens dus wederom een gemiste kans of verkeerde uitleg op jullie kaart. Uiteindelijk bij het betalen niks ter compensatie te zien op onze bon en na hiernaar gevraagd te hebben werd het alsnog opgelost. Mooi modern restaurant met lekker eten en prima bijpassende wijnen maar helaas een voor ons slechte service en als u van plan ben om enkel een 3 gangen menu te gaan eten hier, reserveer dan niet te vroeg!
René K.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2018
Niet druk op di avond
Prima gerechten
Marc A.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Wat een feest om hier te eten. Het 3 gangen menu van de chef gegeten. Vooraf gegaan door twee amuses van huis en heerlijk brood en begeleid door een heerlijke Chardonnay. Om je vingers bij af te likken. Bovendien zeer betaalbaar. Echt een aanrader.
V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Heel vriendelijk, en er werd goed gereageerd op 2 extra gasten, waarvan 1 nog met speciaal dieet. Natuurlijk beter om dit van tevoren aan te geven. Maar situatie was spontaan en er werd ook super fijn op gereageerd.
We hebben een heerlijk avondje gehad, lekker gegeten, fijne enthourage en super vriendelijk personeel.
Ceciel O.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Heerlijk gegeten. Prettige bediening, alles goed getimed.
Martijn O.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Top avond gehad in de Pijp. Vriendelijke en deskundige bediening zet op een aangenaam rustig tempo heerlijke gerechten en wijnen neer. Wij hebben genoten!
Sandra T.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Wat een ontzettend leuk en gezellig restaurant. Twee weken terug voor het eerst wezen eten met een vriendin. Vanaf het moment dat we binnen kwamen totdat we weer weg gingen was het super! Dikke complimenten voor de chef! Prachtige kookkunsten en het zag er prachtig uit, daarnaast was het eten heerlijk! Daarnaast bij elke gerechten goed uitgekozen wijnen door de bediening (Niels). Wij hebben een topavond gehad bij jullie,dank jullie wel. We komen zeker een keer terug!
Kim S.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Ik ben hier 2 weken geleden met een vriendin voor het eerst wezen eten. Wat een ervaring! Het personeel is vriendelijk en professioneel. Ze zorgen ervoor dat je het aan niets ontbreekt. Het eten was heerlijk, complimenten aan de chef. Elke gang was er een plaatje waarbij je een passende wijn krijgt. Als je lekker uiteten wilt en top avond wel hebben dan moet je hier zijn! Ik kom zeker terug, dank jullie wel
Jacco V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Afgelopen zaterdag heb ik samen met mijn beste vriend gegeten bij De Pijp. Na wat research was ik snel overtuigd door de mooie (wijn)kaart en de vermelding in de Michelin gids trok me over de streep. De ontvangst was hartelijk en laagdrempelig. Het enige puntje van opbouwende feedback kan ik geven over het moment waarop we aangaven graag een meergangenmenu te willen inclusief wijn. Direct daarna werd namelijk de eerste wijn al ingeschonken, waar ik normaliter graag een aperitief drink (dat werd niet gevraagd). Nu haal ik m'n neus niet op voor een mooie Verdejo, en hij werd royaal bijgeschonken toen de eerste gang op tafel kwam, dus dat losten ze elegant op. Het verloop van de avond was van hoog niveau. Mooie gerechten. Mooie zuren ook aan het begin van het menu. En de combinatie van lamsterrine met de gekoelde Barbera was voor ons een schot in de roos. Heel even speelde wel door m'n hoofd 'hoe gaan ze dit smaaktechnisch nu naar warm-vis brengen'? Nou, gewoon door er een klassiek vette Marsanne tegenaan te gooien bij de volgende gang, die minstens evenveel mondgevoel had als de Barbera. Mooie gerechten, mooie plating, goede wijn-spijscombinaties. En in de bediening een paar vakmannen die mij me op m'n gemak lieten voelen. Kortom: ik ben fan.
Marieke H.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Afgelopen zaterdag hebben wij met een groep vriendinnen bij De Pijp gedineerd. We hadden een tafel in het private dining gedeelte gereserveerd en het zag er fantastisch uit toen we aankwamen. Het ontvangt was ook zeer hartelijk. Overal is perfect rekening mee gehouden, we voelden ons zeer welkom en hebben heerlijk gegeten! Een aanrader voor groepen!! Bedankt keukenteam, Niels en Boyd!!
Suzan D.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Super gegeten, tot snel.
Rogier J.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Wij hebben ons huwelijksdiner bij De Pijp Wine & Dine gehouden. Met 10 volwassenen en 5 kinderen hebben wij uitstekend gegeten waarbij met al onze wensen rekening is gehouden. De tafel was prachtig gedekt met bloemen en menukaarten die speciaal voor ons diner waren gemaakt. Het viergangendiner was ongelooflijk lekker en zelfs de kinderen hebben van alle gerechten genoten! De entourage was als altijd sfeervol en gezellig, precies goed. Wij hebben een fantastische en onvergetelijke avond gehad. Bedankt Boyd, Mark en alle collega's!
Joost V.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018