De Pijp Wine & Dine

Hooge der A 3 9712 AC Groningen Nederland Kaart

Over het restaurant De Pijp Wine & Dine

In het hart van de stad, aan de mooiste gracht in Groningen, vind je De Pijp Wine & Dine. Het restaurant in Groningen waar je geniet van puur en eerlijk eten. Typisch seizoensgerichte gerechten worden hier geserveerd. Een aanrader!

Bij De Pijp Wine & Dine hebben de á-la-carte-gerechtjes een grootte van ongeveer 100 gram, zeg maar zo groot als een tussengerecht. Ook is het mogelijk om te kiezen voor een 3- of 4-gangenmenu van de chef en je compleet te laten verrassen.

Zin in een avond lekker en relaxt uit eten? Reserveer bij De Pijp Wine & Dine in Groningen.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant De Pijp Wine & Dine

Centraal station op 10 min loopafstand

Dinsdag t/m Zaterdag 18:00 - 22:00
Zondag Gesloten

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Bar , Engels gesproken , Nederlands gesproken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant De Pijp Wine & Dine

Sandra T.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Wat een ontzettend leuk en gezellig restaurant. Twee weken terug voor het eerst wezen eten met een vriendin. Vanaf het moment dat we binnen kwamen totdat we weer weg gingen was het super! Dikke complimenten voor de chef! Prachtige kookkunsten en het zag er prachtig uit, daarnaast was het eten heerlijk! Daarnaast bij elke gerechten goed uitgekozen wijnen door de bediening (Niels). Wij hebben een topavond gehad bij jullie,dank jullie wel. We komen zeker een keer terug!
Kim S.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Ik ben hier 2 weken geleden met een vriendin voor het eerst wezen eten. Wat een ervaring! Het personeel is vriendelijk en professioneel. Ze zorgen ervoor dat je het aan niets ontbreekt. Het eten was heerlijk, complimenten aan de chef. Elke gang was er een plaatje waarbij je een passende wijn krijgt. Als je lekker uiteten wilt en top avond wel hebben dan moet je hier zijn! Ik kom zeker terug, dank jullie wel
Jacco V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Afgelopen zaterdag heb ik samen met mijn beste vriend gegeten bij De Pijp. Na wat research was ik snel overtuigd door de mooie (wijn)kaart en de vermelding in de Michelin gids trok me over de streep. De ontvangst was hartelijk en laagdrempelig. Het enige puntje van opbouwende feedback kan ik geven over het moment waarop we aangaven graag een meergangenmenu te willen inclusief wijn. Direct daarna werd namelijk de eerste wijn al ingeschonken, waar ik normaliter graag een aperitief drink (dat werd niet gevraagd). Nu haal ik m'n neus niet op voor een mooie Verdejo, en hij werd royaal bijgeschonken toen de eerste gang op tafel kwam, dus dat losten ze elegant op. Het verloop van de avond was van hoog niveau. Mooie gerechten. Mooie zuren ook aan het begin van het menu. En de combinatie van lamsterrine met de gekoelde Barbera was voor ons een schot in de roos. Heel even speelde wel door m'n hoofd 'hoe gaan ze dit smaaktechnisch nu naar warm-vis brengen'? Nou, gewoon door er een klassiek vette Marsanne tegenaan te gooien bij de volgende gang, die minstens evenveel mondgevoel had als de Barbera. Mooie gerechten, mooie plating, goede wijn-spijscombinaties. En in de bediening een paar vakmannen die mij me op m'n gemak lieten voelen. Kortom: ik ben fan.
Marieke H.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Afgelopen zaterdag hebben wij met een groep vriendinnen bij De Pijp gedineerd. We hadden een tafel in het private dining gedeelte gereserveerd en het zag er fantastisch uit toen we aankwamen. Het ontvangt was ook zeer hartelijk. Overal is perfect rekening mee gehouden, we voelden ons zeer welkom en hebben heerlijk gegeten! Een aanrader voor groepen!! Bedankt keukenteam, Niels en Boyd!!
Suzan D.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Super gegeten, tot snel.
Rogier J.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Wij hebben ons huwelijksdiner bij De Pijp Wine & Dine gehouden. Met 10 volwassenen en 5 kinderen hebben wij uitstekend gegeten waarbij met al onze wensen rekening is gehouden. De tafel was prachtig gedekt met bloemen en menukaarten die speciaal voor ons diner waren gemaakt. Het viergangendiner was ongelooflijk lekker en zelfs de kinderen hebben van alle gerechten genoten! De entourage was als altijd sfeervol en gezellig, precies goed. Wij hebben een fantastische en onvergetelijke avond gehad. Bedankt Boyd, Mark en alle collega's!
Joost V.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
Kwaliteit en smaak altijd
goed.
Maike V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Heerlijk gegeten en prettige bediening! Mooie gerechten en begeleid door smakelijke wijnen! Klasse zonder poespas! Aanrader!
Vincent N.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Heerlijk gegeten. Menu met wijnarrangement waren goed op elkaar afgestemd. Aanrader! Vriendelijke en kundige bediening. Airco enigszins onaangenaam.
Nina O.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Hoofdgerecht kalf met asperges was minder lekker, ook waren de macaronons (dessert en friandises) niet goed gelukt.

Van de bediening en de wijnen genoten!
V.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Leuk restaurant in één van de leukste straten van Groningen. Een zeer vriendelijke bediening en natuurlijk top eten met heerlijke bijpassende wijnen.
Tijmen S.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Kwaliteit van de bediening niet geheel in verhouding met het eten. Kan wat proffesioneler/volwassener.
Joost V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Eerste keer en het was een verassing. Erg goed, smaakvol en ware smaak explosie en zeker voor herhaling vatbaar. Parkeren is een issue maar uiteindelijk toch gelukt.
Noel B.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
Heerlijk gegeten en heel vriendelijke en opgewekte bediening.
Anneke-van .
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2018
We zijn aangenaam verast, door het warme welkom, door het heerlijke eten en de perfecte bediening. Jullie weten hoe het hoort! Alleen maar lof!
Riks Y.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Nee
R.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Een fijne avond met vrienden gehad. Eten was heerlijk en bediening alert en servicegericht. De Pijp is een gezellig restaurant met een persoonlijke touch!
Steven G.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
Goeie sfeer, lekker gegeten en kan De Pijp zeker aanraden. Leuk om met familie heen te gaan, maar met vrienden ook zeker leuk.
Maartje S.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Gerechten waren heerlijk. Bediening heel aardig maar niet alert. Water (flessen) werd niet gebracht, tempo lag erg laag. Prijs en kwaliteit eten was hoog, maar bediening redde dit niveau niet. Ook geen actief advies mbt de wijnkeuze, dat hadden we wel verwacht.
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Fijn restaurant met schitterend uitzicht. Goede keuken en zeer attente en kundige bediening.