De Pijp Wine & Dine

Hooge der A 3 9712 AC Groningen Nederland Kaart

Over het restaurant De Pijp Wine & Dine

In het hart van de stad, aan de mooiste gracht in Groningen, vind je De Pijp Wine & Dine. Het restaurant in Groningen waar je geniet van puur en eerlijk eten. Met gerechten die worden geïnspireerd door alle werelddelen, waarbij kwaliteitsproducten hoog worden aangeschreven.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant De Pijp Wine & Dine

Centraal station op 10 min loopafstand

Dinsdag t/m Zaterdag 18:00 - 22:00
Zondag Gesloten

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Bar , Engels gesproken , Nederlands Gesproken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant De Pijp Wine & Dine

Geert K.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Fantastisch eten met de juiste wijnen. Goede bediening met kennis van zaken, vriendelijk, attent. Een echte aanrader! Niet de eerste keer, maar elke keer weer verrassend.
Anna B.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Ontzettend lekker eten. We hebben het 3-gangen menu gekozen en kregen daar ook nog amuses aan vooraf. Net even wat anders dan anders qua keuze van gerechten, heerlijke smaken en de porties waren bescheiden waardoor je zeker voldoende eet maar niet ongemakkelijk vol van tafel gaat. Blij met deze ontdekking, ik kom zeker terug!
Dettha E.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Het eten was zeer goed en smaakvol, de bediening informatief en gemoedelijk. Mooie ambiance en gezellige sfeer. We hebben met een groep vrienden enorm genoten.
Gijs V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
lekker gegeten met zijn 4-en, vooral gerecht zalm met ijs/wortel verrassend lekker. Hert en Griet ook goed op smaak. de zak met friet er bij was helaas wel nodig
Hilda R.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Mooie hippe plek om te dineren. Heerlijke smaken met lekkere wijnen.
Zeer vriendelijk personeel. Aanrader voor een avondje heerlijk uit eten!
Wijnen erbij is een must!
karenenmarcel .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
een fijn uniek restaurant in Groningen, eigen sfeer, goeie keuken, goede prijs kwaliteit verhouding, kom er graag en regelmatig
Liesbeth B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Redelijk aan de prijs en weinig keus
Gernanda N.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Heerlijk gegeten! Een mooi menu door de chef samengesteld, met bijpassende wijnen. We hebben genoten van het heerlijke eten en de fijne sfeer in dit restaurant. Een aanrader!
Janny V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heerlijk gegeten en hele gezellige avond gehad.
Bart C.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Wauw! Op de menukaart staat een 6 gangen keuzemenu centraal. Wij zijn voor de 4 gangen gegaan. Alle gerechten waren stuk voor stuk voortreffelijk. Prachtige producten, verrassende combinaties zonder dat het over de top is. De wijnen zijn van een prima kwaliteit (goede prijs-kwaliteit verhouding). De bediening zoekt in afstemming met de gasten naar de best passende wijn. Even twijfelen welke je lekker vindt? Geen probleem: Op de tafel ontstaat een spontane wijn proeverij. De bediening is erg gastvrij en prettig. Je merkt dat de mensen trots zijn op hun product en dat werkt aanstekelijk, vooral als het allemaal zo lekker smaakt. Sfeer in restaurant is ook erg prettig. Absolute aanwinst voor Groningen!
Tom A.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Heerlijke avond beleefd in dit schitterende etablissement. Fijne sfeer, fantastisch eten en erg vriendelijke kelners. Prijs-kwaliteitsverhouding is dik in orde. Kom hier zeker weer!
Joachim182 .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Een echte aanrader voor goed eten in Groningen. We zijn hier een keer eerder geweest en het eten was wederom fantastisch. Een origineel menu met veel lekkere gerechten !
Dirck B.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Teleurstellend. De wens om exclusiviteit uit te stralen mislukt volkomen. Hierdoor is de kwaliteit prijs verhouding volkomen verloren. Daarnaast heb je kans dat je als je buiten staat dat je je kooklucht in je kleren blijft hangen vanwege de gebrekkige afzuiging. Echt jammer.
Pascal V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Vorige week mee uit eten genomen bij De Pijp. Een eerste keer. Het restaurant was 3/4 vol waardoor de bediening ruim tijd had. Het ontvangst was vlot en hartelijk. De zalmtartaar en schelvis waren een ware smaakexplosie, echt heerlijk. Onze jonge ober draaide een prima eerste dag. In het algemeen was men attent en de tijdsinterval tussen de gerechten was precies goed. Na afloop nog een lekkere madeleine bij de koffie (beter dan die van mijn Franse bakker in Amsterdam). Het enige opvallende (geen klacht hoor) was dat er geen muziek was, maar misschien heb ik dit niet gehoord om ik mijn gesprekspartner interessanter vond.
Gijs O.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Laatst heb ik mijn vader mee uiteten genomen naar De Pijp met de verwachting dat we lekker uitgebreid gingen eten. Nou dat hebben we geweten. 6-gangen lang genoten van de vele smaakexplosies van producten die perfect matchten, mooie ambiance en de service van zowel bediening als keuken. Bij elk gerecht een bijpassende wijn, heerlijk. Na vier uur hebben we er een eind aan gebreid en een afsluitend biertje gedronken bij het naastgelegen café De Sigaar.
Al met al, een geslaagde avond!
Pepijn M.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Moderne en Hippe sfeer met een warm gevoel. Veel persoonlijke aandacht aan tafel met bediening die weet waar ze het over hebben. Gerechten van erg hoog niveau. Prijs/kwaliteit super! Ga hier zeker vaker langs!! Echt een aanrader
Taco S.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Afgelopen week erg lekker gegeten bij De Pijp! Het begon met 2 hapjes bij binnenkomst, lekker fris om mee te beginnen met een glaasje cava. Daarna volgende een amuse met oester en meloen, erg verrassend! We kozen voor het 5 gangen menu. Het entree was ceviche van zalm in combinatie met ijs van tomaat en passievrucht. Daarna coquilles met fregola en kreeftenschuim. En als hoofdgerecht super zachte ribeye met gefermenteerde kool. Daarna een heerlijk kaasplanken en een dessert met kersen. De wijnen waren erg lekker en de jongen in de bediening was correct en heeft ons goed bedient vanavond.
Al met al komen we zeker terug, een grote aanbeveling namens ons.
Ineke H.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Met onze dochter die in Groningen studeert hier gegeten. Laten verrassen door verrassingsmenu, superlekker allemaal. Ook heerlijke wijnen, gezellige warme sfeer. Echte aanrader. Volgende keer weer. De Pijp mag naar Amsterdam komen....!!!
Annemieke H.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Moderne, sfeervolle zaak aan de Hoge der A. Vriendelijke bediening. Maar in het humeur van de chef- menu een voorgerecht en dessert die ook gewoon op de kaart staan. Hoofdgerecht bestond uit 3 happen bavette; smakelijk maar veel te weinig. Voorgerecht met dorade zag er prachtig uit maar smaakte behalve naar biet niet echt ergens naar.
Prima, maar voor deze prijs verwacht je meer zowel qua smaak als qua hoeveelheid
Wieb B.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Net om de hoek waar ooit tante Rie in de speelgoedwinkel van Waterborg & Oranje werkte is (voor mij) nieuw, in een hip nieuw pand 'De Pijp' gevestigd. Het is er deze vrijdag levendig vol. Een gemêleerde gastenverzameling die het er kennelijk goed heeft. De inrichting is modern en warm (wat een prachtige hanglampen). We zitten niet ver van het raam en kijken over het water naar Waterborg (nu tenten en outdoor), waar mijn vader ooit vertegenwoordiger was in dekkleden en tenten. Het was goed toeven in 'De Pijp'. We hebben lekker gegeten. Goede smaken en de porties waren prima. Er werd ook goed bediend. De mannen wisten van wanten en van al die andere dingen die nodig zijn om het gasten naar de zin te maken. Bij zo'n entourage en dit prijsniveau passen papieren servetjes niet zo goed. Evenmin de frietjes in een papieren zak (leuk bedacht, maar dan in een eetcafé of zo). Overigens wat voegen patatjes (behalve marge) toe aan het eten? Het was een mooie, plezierige avond in 'De Pijp'. Een fijne afsluiting van een paar dagen Groningen.