De Pier Pannenkoeken

• : Parkeerplaats

Erg kort
Aad G.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Op een winderige en regenachtige zondagavond dit restaurant bezocht met 11 personen. Vooraf hadden we de High Tea al besteld; dit op advies van een familielid.
Het was zeer zeker de moeite volledig waard. Voor een ieders smaak was er voldoende keus, zodat ook de jongsten volop konden meegenieten van het aanbod. De kwartdelen pannenkoek konden gevuld/belegd worden met heerlijke zalm, stukjes kip, warme appelcompôte, maar ook brie met walnoten en enkele soorten fruit. Ook was er heerlijke chocoladesaus en slagroom voorhanden.
De bediening was correct, vlot en voorkomend; alleen de gevraagde lepeltjes voor de chocoladesaus werden niet geleverd, waardoor er wel een beetje een knoeiboel ontstond.
Waarschijnlijk vanwege het slechte weer was het niet druk, hetgeen de sfeer niet ten goede kwam. Wellicht was de muziek hierdoor ook redelijk hard, iets te hard naar onze mening.
Omdat een van de aanwezigen haar verjaardag vierde kwam er als verrassing een vuurfontein op cake, aardbeien en veel slagroom als extra toetje van het huis.
Ons advies: laat u eens verrassen!
Iovj ..
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Ze hebben hier veel meer dan pannenkoeken en het is allemaal dik in orde. Het uitzicht is fenomenaal en de bediening is snel en vriendelijk. Er verandert veel op de Pier en het verandert allemaal snel, maar hopelijk blijven zij hier nog lang zitten.
C.B. G.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Met de kleinkinderen poffertjes , pannenkoeken en een voortreffelijke tosti gegeten. Als oud Hagenees leuk dat de Pier en het restaurant weer open is. Attente en vriendelijke bediening. Zal er vast nog wel eens aanlanden.
Chantal987 .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2016
Wat een lekkere poffertjes hebben ze hier. Een extra portie besteld erna en een pannenkoek. Ook zo lekker. Leuke bediening en omdat de zon ging schijnen konden we lekker buiten op het terras plaatsnemen. Eten was snel op tafel, ga zo door.
Boefje27 .
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2016
Ten eerste, dit uitzicht is zeker de moeite waard, je kijkt zo mooi uit over de prachtige noordzee. Dan de dame die ons hielp ( Laura ), was leuk aan tafel en was vlot met alles wat ze deed. Hier en daar een grapje tussendoor, dat wisten wij wel te waarderen. Poffertjes lekker vers waar je geen genoeg van kan krijgen. Ja mensen, de moeite waard.
Florianne D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Wat een prachtig uitzicht over de zee heb je hier! Zeer gezellig restaurant, vlotte bediening en heerlijke poffertjes! De vers gemaakte smoothie is erg lekker en ook de ijsthee van whittington is een aanrader. In de zomer is het hier fijn vertoeven op het terras en in de winter behaaglijk binnen.
PBV .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
De sfeer is zeer gezellig! Erg gemoedelijk en gezellig in een huiselijke sfeer. De bediening is zeer alert en vlot, het eten is heerlijk en voor een leuke prijs. Gewone Nederlandse producten, voor ieder wat wils. We hebben het erg naar onze zin gehad op 1e kerstdag!
Tessa D.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
Een leuk, gezellig en sfeervol ingericht restaurant met een prachtig uitzicht! Het is even een stukje lopen, maar dat is de moeite zeker waard! We hebben geen pannekoeken gegeten, maar tonijn en steak, en die waren beiden heerlijk! Personeel is vriendelijk, hoewel ze iets meer met elkaar bezig lijken dan met de gasten. Maar dat was een kleinigheidje, verder absoluut een aanrader!
Sankan .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2015
Wat een gezellig restaurant!! Zo is het nog eens leuk om pannenkoeken te eten, wat een uitzicht ook. Het restaurant zit onder de bungee jump dus nog meer te zien. Wat verassend was was de kaart, uitgebreid en veel keus ook als je niet van pannenkoeken houdt, zoals biefstuk, kip, salades... De Pier zelf is ook echt leuk
Janaart D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2015
Leuke lokatie aan het eind van de Pier.
Bij binnenkomst vroegen we wat we wilde drinken maar kregen geen menu kaart daar moesten we om vragen.De menu kaart was vies net als de spullen op tafel alles plakte naar de stroop.
Pannekoek was goed voor de kids maar de kipnuggets waren niet echt lekker hebben dat ook door gegeven met het antwoordt,deze zijn niet van een fastfoodrestaurant he,nee dat weet ik ook maar ze waren echt niet goed.Wij hadden de hamburger deze was best lekker maar erg vet.
Op zich prima gehad mag alleen wat schoner .
Draakje1990 .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2015
Lekkere pannenkoeken en leuke vlotte jongedame in de bediening. Smoothie erbij en natuurlijk de prachtige noordzee om je heen. Locatie is helemaal goed, en dan nog buiten zitten in de maand oktober!
Walter D.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2015
Die pier is weer open en daarmee ook het pannenkoekenrestaurant dat helemaal op het eind van de pier te vinden is. De ligging is bijzonder, want je bevindt je boven zee en dat geeft toch een extra dimensie aan het geheel. Ik ging voor een pannenkoek met kaas, spek en ananas en deze werd vlot uitgeserveerd. Helaas was de ananas uit blik en had men in de keuken niet de moeite genomen om deze mee te bakken. Toen ik vroeg of de drie natte schijven op mijn pannenkoek alsnog meegebakken kon worden, werd dit direct gedaan en werd ook direct de pannenkoek opnieuw gebakken (en zo hoort het ook). Tot zover het eten. Het personeel in de bediening kwam op ons helaas lui over. Onder de tafel lagen nog stoffer en blik (met inhoud) en de ramen zaten onder de meeuwenstront. Het personeel was drukker met elkaar dan met de gasten en maakte op ons een onnodig arrogante indruk. Jammer, want de pannenkoeken waren prima!
Lydia .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Pannenkoeken/poffertjes gegeten als afsluiter voor een kinderfeestje. Plekje aan het raam met uitzicht over zee, vlakbij het kinderhoekje.
Alles ging helemaal prima.
Goede en attente personeel die de nog 8 opgelaten kinderen goed heeft geholpen met van alles en nog wat!
Voor, tijdens en na het eten ook zeer goede en vriendelijke bediening, die vaak even kwam vragen of ze nog iets voor ons kon betekenen.
Ook de eigenaar kwam even langs om aan de kinderen te vragen of alles naar wens is.
Toprestaurant! Goede sfeer en leuk ingericht!
Pannenkoeken waren goed belegd heerlijk! Patatmenu's zijn helemaal top! Poffertjes moesten we extra laten bijbestellen... die waren te lekker!
Bertina V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2015
Gisteren geweest met stichting Ambulancewens. Wij waren met 5 personen waarvan er iemand op een brancard lag omdat wij haar wens om nog 1 keer naar het strand te gaan gingen vervullen. Toen we vroegen om daar iets te eten was dat geen enkel probleem en hebben we binnen wat gegeten en gedronken. Het personeel was erg vriendelijk en dacht met ons mee. We hebben er heerlijk kroketjes met brood gegeten en wat gedronken. Van binnen ziet het er erg smaakvol ingericht uit en heb je een prachtig uitzicht over de zee. Wat ons betreft voor herhaling vatbaar!!!
Heidy V.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2015
Lekker hier met mijn zoon een ham/kaas tosti gegeten.
Ik had sinas en hij warme chocomelk met slagroom.
De service was heel goed. We hebben nog iemand zien bungeejumpen,
Anna R.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
Het hele jaar door een fantastische plek met prachtig uitzicht aan het einde van de heropende Pier in Scheveningen. Lekker en niet super duur. Een glimlach zou de bediening echter niet misstaan en de chocolademelk is te zoet.
Bertklap .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2013
Mijn favoriete pannenkoekenrestaurant. Een ding is zeker ik eet nergens anders mijn favoriete oud Hollandsche zoetigheid. Mijne was heerlijk stevig en groot. en voor weinig geld. Pannenkoek geldt als een hoofdgerecht en dat voor een paas euro. Samen met een drankje zit je makkelijk onder de 10 euro. Ik geniet van mijn pannekoek op zee met schitterend uitzicht.

Kritische kanttekening, bediening mag meer interactie met ons.

Tot ziens !
Natasja Y.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2013
Ik ben hier geweest met de aanbieding via Groupon. De zoete pannenkoeken/poffertjes zijn lekker en zoals je ze verwacht. De pannenkoek die we extra bij bestelden met kaas en ananas was niet zo lekker als gehoopt, je betaald 3,50 euro voor de ananas maar dat gene wat je krijgt smaakt niet eens naar ananas. Het komt waarschijnlijk uit een blikje waar zij 20 cent aan uit gegeven hebben. Dit was erg jammer.
De bediening was niet echt heel goed in het onthouden van wat we besteld hadden en ze waren zeker ook weinig geinteresseerd.
De locatie is natuurlijk wel erg mooi, je kunt lekker buiten zitten en dan ook nog uit de wind.
Marjorie Y.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2013
Pannenkoeken gegeten via Groupon. De pannenkoeken waren goed. Het personeel is weinig betrokken en vriendelijk. Geen aanrader. Wil je pannenkoeken eten? Ga dan naar het pannenkoekenrestaurant op de boulevard. Stuk gezelliger.
Sverhagen .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2013
zeer slechte en ongeïnteresseerde bediening, bij binnenkomst niet naar een tafel begeleid iedereen bleef achter de bar wachten in plaats van je naar een tafel begeleiden, tafels waren vies en smerig werden niet schoongemaakt, eerste ronde qua pannenkoeken werd binnen 10 minuten geserveerd, bij de tweede ronde hebben wij na 40 minuten gevraagd waar deze bleef, de bediende ging informeren en schreeuwde vanaf de bar na ons dat hij er aan kwam. Wij eten best vaak buiten de deur maar wij zullen dit restaurant niet aanbevelen en zullen hier zelf nooit meer terug komen, misschien een idee om mee te doen aan het programma van Herman den Blijker.