De Pianobar

Meer informatie over restaurant De Pianobar

Dinsdag t/m Zaterdag 12:00 - 21:30

Leon B.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Echt een eetcafe, de kaart is klein en een verrassing is er niet op te vinden, maar het eten is goed bereid en je kan niet klagen dat er te weinig was. De bediening was attent en de rekening na afloop was in overeenstemming met het gebodene.
Blowyourmind .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Gereserveerd met een grote groep. Konden pas na 50 min later dan gereserveerd aan tafel, iedere keer te horen gekregen dat "de tafels bijna klaar stonden". Geen brood oid aangeboden gekregen. Verder waren we verplicht een beperkt 3-gangen menu te kiezen (dit was vooraf kenbaar gemaakt). Prijs was mijn inziens hoog; voorgerecht, hoofdgerecht en koffie/thee óf een 'dessert' van vanille ijs met chocolade saus voor 28 euro van het niveau eet café, is tegen het absurde aan. Kwaliteit van het eten was prima.
Gezien het feit dat je met een groep bent, is er geen navraag meer gedaan, maar het vermoede bestaat dat wanneer men de menu's los had besteld de rekening lager was geweest. Resume, twee gangen, paar consumpties en een bak koffie voor 40 euro pp is het niet waard. Voor mij een no-go meer.
Adrielledehoog .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
Een gezellig eetcafe met heerlijk eten. De spareribs zijn zoooo lekker. Ook de kip met gamba's en de eendenborst spies allemaal even lekker. Genoeg frietjes/aardappeltjes. Toetjes zijn ook prima, lekkere apfelstudel! Het is er zeker in het weekend erg druk met veel geluid, persoonlijk vind ik dat gezellig, het is tenslotte een eetCAFE. Met 10 personen alles tegelijk op tafel, super!
Theodorus T.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2015
Leuke zaak, maar erg gehorig door slechte akoestiek. Als er dan ook nog gillende kinderen rondrennen, twijfel je even of je wel wil blijven. Gelukkig moesten de kinderen op tijd naar bed en dempten de overige gasten hun stemmen. Typisch eetcafé menu met steak, saté, ribs en zalm, maar gelukkig ook wat wildgerechten die prima smaakten. Helaas ook hier alleen een klein bakje sla bij de saté (-saus te dun en niet lekker), maar een peertje met rode kool bij het wild. Ben zelf niet zo van de toetjes, maar de apfelstrudel met ijs was prima. Topper van de avond was het stukje zelfgebakken boterkoek bij de koffie. Bediening wat stroef bij binnenkomst, maar rest van de avond heel prettig, hoewel ze niet het biertje brachten dat beloofd was en rode wijn ipv de gevraagde witte wijn. Komen we terug? Ja hoor, als we in de buurt zijn en een eenvoudige hap met een biertje willen.
Tasty_rijswijk V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Goede sfeer met dorps karakter. Lekkere eenvoudige gerechten. Prettige bedieningen, vlot. Vooraf hadden we de proeverij, goede hoeveelheid met een wandeling door de voorgerechten. Als hoofdgerecht de hertenbiefstuk, goede combinatie met portsaus en aardappelpuree.
Ragaag .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
Na weg te zijn gegaan bij een ander restaurant (De Peppers), hebben we hier maar weer gegeten, want bij de Pianobar is het eten altijd smaakvol, de bediening heel vriendelijk, snel en behulpzaam. Saté en spareribs zijn altijd goed, ruime porties, ook de visgerechten worden goed bereid, lekkere (maalijd)salades, altijd leuke gerechten buiten de kaart om, dus we komen hier zeker weer terug.
Sauzwa .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2014
Eten was altijd al goed, maar wij vonden het gisteravond nog beter dan eerst. Heerlijk voorgerecht, geitenkaas met geflambeerde appel. Ook de gamba's waren uitstekend. Wij hadden voor 14,50 Euro de Vis van de Chef. Een mooi stuk kabeljauw met een grote gamba, gegarneerd met pesto. Echt een mooi gerecht voor relatief weinig geld. Bediening vriendelijk, niet te opdringerig, maar precies op tijd aanwezig als je ze nodig hebt. Kortom, top avond gehad.
Kadeka .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2013
Lekker relaxed uiteten! Dat hebben we daar gedaan. De bediening is er uitsteken en het eten was lekker bereid. Eerst een mandje brood (12 stukjes) met 'smeerseltjes'. daarna ossenhaaspuntjes met Oosterse groenten, pangafilet en onbeperkt spareribs werden geserveerd met patat, gele rijst en gebakken aardappeltjes (hoorden apart bij de verschillende gerechten). Bij de ribs werd tot 2 keer toe gevraagd of er nog een rib bij kon. Alles was écht voldoende; helaas geen ruimte meer voor ijs of koffie/thee. Even belangrijk: een goede prijs/kwaliteit-verhouding!
Dick1947 .
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2013
Een hele tijd geleden dat er een recensie is geschreven over de Pianobar. Jammer want je kunt er voortreffelijk eten en de bediening doet zijn uiterste best om het iedereen naar de zin te maken. Eten waar de keuken aandacht aan besteed (het is lang geleden dat ik zulke lekkere spareribs heb gegeten)en een menu op dinsdag en woensdag voor een prima prijs-/kwaliteitsverhouding. Mensen een bezoek aan dit restaurant is de moeite waard.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2013
2e Paasdag liepen we na veel eieren gegeten te hebben met niet al teveel trek in Naaldwijk langs de Pianobar en zagen een eenvoudig pastagerecht op de kaart staan. Uit de openstaande deur kwam pianomuziek, niet veroorzaakt door een geluidsinstallatie, maar er zat een echt pianist te spelen. Ze heten niet voor niets zo!
Dus onder begeleiding van de pianomuziek, op een rustige plaats gezeten waar we er geen last van hadden, maar wel het genoegen, een heerlijk simpel pastagerecht gegeten.
Vriendelijke en charmante bediening en een goede koffie na.
Prima dus !
Tvdz .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2012
super lekker gegeten, goede en vlotte bediening, gezellig drankje na het diner met live muziek! al met al een top avond!