De Pianobar

Herenstraat 3 2671 HX Naaldwijk Nederland Kaart

Over het restaurant De Pianobar

De Pianobar in Naaldwijk weet precies de juiste toon te zetten, of het nou gaat om een zakelijke afspraak of een gezellig avondje uit met vrienden.

's Avonds schuif je gezellig aan in het restaurant, om later door te schuiven naar het bargedeelte voor een frisse pils, verleidelijke wijnen of een lichte rosé. Het seizoen bepaalt de toon van het diner, waardoor de producten altijd vers en vol op smaak zijn. Je krijgt hier vlees-, vis- of vegetarische gerechten en pasta's krijgen.

Ook is er in het café regelmatig 's avonds of op zondagmiddag live muziek aanwezig. Hou daarom de agenda goed in de gaten. Wie weet zit er iets leuks voor jou bij! Reserveer dan bij De Pianobar in Naaldwijk en wees erbij!

Meer informatie over restaurant De Pianobar

Dinsdag t/m Zaterdag 12:00 - 21:30

• Amex , Mastercard , Pin , Visa

Jouw recensie over het restaurant De Pianobar

B V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Heerlijk gegeten en gezellige bediening , Toppie ondanks dat het erg druk was omdat het naaldwijkse feestweek was. gebakken champignons en pasta en dame noir waren heerlijk
K.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Was een topavond, prima service en bediening. Zelfs in de middag nog kunnen regelen dat we onze reservering konden verplaatsen van binnen naar het zonnige terrras.
Eveline N.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Heerlijk gegeten en erg gezellig. Kom zeker nog een keertje terug.
Patrick D.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Wat een aanfluiting.. met een groepje gaan eten in deze op het oog mooie eetgelegenheid. 5 voorgerechten vergeten, wat we zelf moesten aangeven. in de rioollucht zittend wachtend op het hoofdgerecht. weer niet compleet. Werd het hoofdgerecht na een kwartier toen iedereen al klaar was alsnog op tafel gezet.. zat er rauwe! vis tussen.
wel het idee dat het personeel het wil, maar dat de keuken het simpelweg niet aan kan. Dat te bedenken dat we niet uit het volledige menu konden kiezen, maar slechts een keuzemenu hadden...
D.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Samen gegeten van een vleesproeverij. Drie verschillen soorten vlees met hun eigen smaak. Geserveerd met wat gekookte groente en frietjes. Een smakelijke maaltijd! Omdat het Moederdag was, ook nog een goodie-bag gekregen met spulletjes en vouchers van de plaatselijke middenstand; erg attent!
Lia D.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Prima
Marc S.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Leuke restaurantje, informele sfeer.
Goed voor een bespreking met een klant of niet te romantische date.
Vlotte personeel.
Leon B.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Echt een eetcafe, de kaart is klein en een verrassing is er niet op te vinden, maar het eten is goed bereid en je kan niet klagen dat er te weinig was. De bediening was attent en de rekening na afloop was in overeenstemming met het gebodene.
blowyourmind .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Gereserveerd met een grote groep. Konden pas na 50 min later dan gereserveerd aan tafel, iedere keer te horen gekregen dat "de tafels bijna klaar stonden". Geen brood oid aangeboden gekregen. Verder waren we verplicht een beperkt 3-gangen menu te kiezen (dit was vooraf kenbaar gemaakt). Prijs was mijn inziens hoog; voorgerecht, hoofdgerecht en koffie/thee óf een 'dessert' van vanille ijs met chocolade saus voor 28 euro van het niveau eet café, is tegen het absurde aan. Kwaliteit van het eten was prima.
Gezien het feit dat je met een groep bent, is er geen navraag meer gedaan, maar het vermoede bestaat dat wanneer men de menu's los had besteld de rekening lager was geweest. Resume, twee gangen, paar consumpties en een bak koffie voor 40 euro pp is het niet waard. Voor mij een no-go meer.
adrielledehoog .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
Een gezellig eetcafe met heerlijk eten. De spareribs zijn zoooo lekker. Ook de kip met gamba's en de eendenborst spies allemaal even lekker. Genoeg frietjes/aardappeltjes. Toetjes zijn ook prima, lekkere apfelstudel! Het is er zeker in het weekend erg druk met veel geluid, persoonlijk vind ik dat gezellig, het is tenslotte een eetCAFE. Met 10 personen alles tegelijk op tafel, super!
Cindy V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Goede sfeer met dorps karakter. Lekkere eenvoudige gerechten. Prettige bedieningen, vlot. Vooraf hadden we de proeverij, goede hoeveelheid met een wandeling door de voorgerechten. Als hoofdgerecht de hertenbiefstuk, goede combinatie met portsaus en aardappelpuree.
Kadeka .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2013
Lekker relaxed uiteten! Dat hebben we daar gedaan. De bediening is er uitsteken en het eten was lekker bereid. Eerst een mandje brood (12 stukjes) met 'smeerseltjes'. daarna ossenhaaspuntjes met Oosterse groenten, pangafilet en onbeperkt spareribs werden geserveerd met patat, gele rijst en gebakken aardappeltjes (hoorden apart bij de verschillende gerechten). Bij de ribs werd tot 2 keer toe gevraagd of er nog een rib bij kon. Alles was écht voldoende; helaas geen ruimte meer voor ijs of koffie/thee. Even belangrijk: een goede prijs/kwaliteit-verhouding!
Dick1947 .
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2013
Een hele tijd geleden dat er een recensie is geschreven over de Pianobar. Jammer want je kunt er voortreffelijk eten en de bediening doet zijn uiterste best om het iedereen naar de zin te maken. Eten waar de keuken aandacht aan besteed (het is lang geleden dat ik zulke lekkere spareribs heb gegeten)en een menu op dinsdag en woensdag voor een prima prijs-/kwaliteitsverhouding. Mensen een bezoek aan dit restaurant is de moeite waard.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2013
2e Paasdag liepen we na veel eieren gegeten te hebben met niet al teveel trek in Naaldwijk langs de Pianobar en zagen een eenvoudig pastagerecht op de kaart staan. Uit de openstaande deur kwam pianomuziek, niet veroorzaakt door een geluidsinstallatie, maar er zat een echt pianist te spelen. Ze heten niet voor niets zo!
Dus onder begeleiding van de pianomuziek, op een rustige plaats gezeten waar we er geen last van hadden, maar wel het genoegen, een heerlijk simpel pastagerecht gegeten.
Vriendelijke en charmante bediening en een goede koffie na.
Prima dus !