De Pergola

Dominee T.O. Hylkemaweg 7 8355 CD Giethoorn Nederland Kaart

Over het restaurant De Pergola

Hier beleef je van alles

In Giethoorn kun je volop wandelen, fietsen en varen over de beroemde kanalen. Maar ook Hotel Restaurant de Pergola is een bezoek waard. Je kunt er terecht voor de gezelligste uitjes. De eigenaren Freddy en Miriam regelen alles voor je, lekkere maaltijden en ontspannen activiteiten. De menukaart verveelt nooit. Informeer ook naar de speciale avonden met als thema all-you-can-taste, onbeperkt spareribs eten of Wine, Dine en Music. Natuurlijk kun je ook blijven slapen in een van de comfortabele kamers.

Meer informatie over restaurant De Pergola

Maandag t/m Zondag vanaf 08:00

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant De Pergola

Ria K.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Gezellig zitten, relaxte sfeer, ondanks kortingsbonnen AH actie merkten we geen verschil met andere gasten. Als we weer in de buurt zijn gaan we zeker terug.
kroning63 .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Zondag 10 sept. door de AH-actie hier terecht gekomen. We zullen hier nu vaker naar toe gaan. De bediening was vriendelijk, de inrichting gezellig en het eten was echt heerlijk! Aanrader.
Andre K.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Goede prijs kwaliteit verhouding, zeker met de Uit eten Actie A.H. heerlijk gegeten voor weinig ,een echte aanrader.Er werd qua bediening voldoende aandacht besteed en de gerechten kwamen in een mooi passend tempo op tafel.Gaat zo door.
aj H.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Prettig jong personeel zeer vriendelijk......maar lange wachttijd voor we iets konden bestellen,jammer.
Beide Heerlijk gegeten en mooi opgediend
Olga D.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Goede ontvangst, vlotte bediening en lekker gegeten. Als we in de buurt komen een adres om te onthouden. Daarom het telefoonnummer opgeslagen.
Diana L.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Heerlijk gegeten , volle borden, en zeer vriendelijk personeel die er alles aan doet om het zo aangenaam mogelijk voor je te maken.
ilch .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, parkeerplaatsen voor de deur. Kortom een aanrader.
...............................
Henk A.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Het interieur heeft een leuke uitstraling. We werden prima ontvangen. Gezellig personeel en gastheer. Het eten was heerlijk. Er is niets op aan te merken. Goede parkeergelegenheid.
Joke G.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Vriendelijke ontvangst en aardig personeel. Locatie goed bereikbaar ondanks het feit dat auto'sniet voort de deur kunnen.
Anja S.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
We hebben er lekker gegeten, de porties waren ruim voldoende. Het personeel was erg vriendelijk. We waren hier met de AH actie. Er was een goede keuze uit de actie kaart. En dan nog was het mogelijk om te ruilen. Super!
cormijnheer .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Hier de heerlijke spare ribs gegeten. Was heel goed.
We hadden heel laat geboekt voor de AH actie. Maar ging allemaal prima.
En we werden vriendelijk ontvangen. Dus een dikke 8.
FZ .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Uitstekend gegeten, AH menu was prima, Bediening snel en correct, lokatie langs het water en parkeren gratis. Kom hier zeker nog eens terug
Andries H.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
uitstekende bediening, goede kwaliteit, leuk restaurant . restaurant ligt op een uitstekende locatie, goede parkeer gelegenheid.
Pieter F.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Het eten was boven verwachting. De spare ribs waren overheerlijk. Goede bediening en heerlijke wijn. Zeker het aanraden waard
Gerard C.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Wij hebben er heerlijk gegeten. Er is aandacht aan het opdienen besteed. Het personeel was zeer vriendelijk. Gezellig restaurant.
Henk Z.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
De 3 gangen werden zeer mooi geserveerd. Prachtig. En lekker! Wij komen zeker terug, ook zonder AH-actie. We zullen De Pergola bij buren en kennissen aanbevelen.
Adjo V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Gemoedelijke, ontspannen sfeer. Vrij lang moeten wachten op het menu, de drankjes kwamen op tijd.
Hoofdgerecht in orde, met originele voor- en nagerechten.
IvanMel .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
We komen nog eens langs in dit restaurant
Ah menu, heel lekkere gerechten en fantastische wijn,voorgerecht was super!!!!!!
We hebben op een andere dag ook geweest en het was weer zeer goed
Gonny C.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Prima restaurant. Vriendelijk personeel. Wij waren vroeg, maar dit was geen probleem.
Eten fantastisch en grote porties. Kom zeker weer!
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Lekker (en genoeg) gegeten, pasta was heerlijk, veel groenten. Appeltaart bij desert vond ik geen succes, maar over-all prima!