De Pergola

Dominee T.O. Hylkemaweg 7 8355 CD Giethoorn Nederland Kaart

Speciale deals

-50% op de Rekening

Over het restaurant De Pergola

Hier beleef je van alles

In Giethoorn kun je volop wandelen, fietsen en varen over de beroemde kanalen. Maar ook Hotel Restaurant de Pergola is een bezoek waard. Je kunt er terecht voor de gezelligste uitjes. De eigenaren Freddy en Miriam regelen alles voor je, lekkere maaltijden en ontspannen activiteiten. De menukaart verveelt nooit. Informeer ook naar de speciale avonden met als thema all-you-can-taste, onbeperkt spareribs eten of Wine, Dine en Music. Natuurlijk kun je ook blijven slapen in een van de comfortabele kamers.

Meer informatie over restaurant De Pergola

Bushalte op 2 minuten lopen afstand

Maandag t/m Zondag vanaf 08:00.Van november t/m maart van maandag t/m woensdag gesloten. Van 25 december tot en met 25 januari is het restaurant een maand gesloten.

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant De Pergola

Bert K.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heerlijk gegeten, service prima, klant vriendelijk.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Zeer zeker waard om nog een keer te gaan eten. Was erg goed en een zeer vriendelijk personeel. Prijs kwaliteit erg goed.
geo-marja .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Via de AH-actie goed gegeten. Het voorgerecht met geitenkaas was heerlijk. De hoofdgerechten: heek was uitstekend, maar de parelhoen was wat flauw. Het dessert van een klein appeltaartje met kaneelijs was weer uitstekend. Jammer dat de parelhoen wat flauw was, anders was een 10 op zijn plaats geweest.
Bert S.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Heerlijk met z'n vieren hier gegeten via de AH restaurant actie. De spare-ribs waren top. Nog nooit zulke lekkere spare-ribs gegeten.
jpsbruin .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Heerlijk gegeten, prettige bediening van een ontzettend aardige eigenaar. Komen hier zeker nog eens terug. Een aanrader!!
ria_denissen .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Wij hebben erg genoten van het heerlijke eten .
Gastvrije ontvangst heel vriendelijk personeel.
Als we in de buurt zijn gaan we er zeker nog een keer eten .
Groetjes Chris en Ria .
H. S.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Leuke ontvangst, jammer dat we een 2 persoonstafel toegewezen kregen terwijl er ruimte genoeg was en later dat wel werd toegestaan. Het eten was van goede kwaliteit en heel smakelijk. Bij de spare ribs had ik graag een bakje water (voor de vingers) gezien i.p.v. het kleine doekje. Leuke bediening niets mis mee. Al met al een hele dikke voldoende voor Pergola.
Judith A.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Gezellig getafeld! Vooral het voorgerecht vond ik echt enorm goed, complimenten daarvoor???????? Hoofdgerecht en nagerecht ook zeker van genoten. Hier gaan wij zeker nog een keer eten.
Debbie S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten, ook prima kiezen uit de 3 keuzes van de ah actie!!
alleen vinden wij het persoonlijk veel aangenamer om alleen aan een tafel te zitten.
hier is de inrichting (als je met z'n 2en bent) dat je direct naast andere mensen zit en dat vinden wij niet top,
een klein min puntje! verder sfeervol ingericht, goede bediening en vriendelijk personeel.
maar zeker een aanrader wb eten!! en zullen hier zeker nog een keer terug komen.
Bert S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
tafeltjes voor twee personen erg dicht bij elkaar. Leuk als je met elkaar in gesprek komt. Niet leuk als je daar juist geen behoefte aan hebt.
Jeanet R.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Eten was erg lekker, met name voorgerecht met geitenkaas was bijzonder.
Had wel meer drinken besteld als bediening vaker was langsgekomen.
Sfeer was goed, mooie inrichting.
Zeker voor herhaling vatbaar!
petra-jeroen .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
In een uiterst genoeglijke en mooi verzorgde omgeving hebben we van een heerlijke maaltijd genoten. Complimenten aan de kok.
Bediening prima in orde; de wijn die niet "naar smaak" was werd netjes omgeruild.
O. D.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Heerlijk gegeten, bediening was top.
Restaurant zag er keurig uit, een echte aanrader.
We gaan hier vast nog een keer naar toe.
Lieske S.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Te weinig groente. Wij zijn gewend veel groente te eten.
De vegetarische quiche was waterig, mogelijk uit de vriezer.
De ontvangst en service was goed. Vlotte bediening.
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Goede bediening. Aardig personeel. Eten goed. Prijs kwaliteit uitstekend. Zeker nog een keer een bezoek waard. Mooie locatie.
Lambert M.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Goed en niet te. Je kunt er rustig zitten eten en de kwaliteit van het eten is uitstekend.
De Pergola zullen wij aanbevelen.
J.A. T.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Prima restaurant. Je kunt er goed en gezellig eten. We zijn met een AH voucher geweest en konden uit 3 heel verschillende menu's kiezen. We kunnen dit restaurant van harte aanbevelen.
m.melchers .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Heel gezellig, gemoedelijke sfeer. Hondje mag mee. Huiswijn prima. Komen hier nog wel terug als we in de buurt zijn. Normaal gesproken eten wij niet in een hotel, maar door de AH-Iens actie dit keer dan wel. Het is ons zeker niet tegengevallen. Aardige mensen, ook de hotelgasten.
Ad K.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Menu kaart was wat beperkt, maar toch genoeg om uit te liezen. Gerechten waren niet verassend, maar wel zeer smakelijk bereidt. Bediening uitermate vriendelijk. Ook positief, water bij op tafel werd niet in rekening gebracht.
Ria K.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Gezellig zitten, relaxte sfeer, ondanks kortingsbonnen AH actie merkten we geen verschil met andere gasten. Als we weer in de buurt zijn gaan we zeker terug.