De Pepermolen

Venestraat 64 2266 BB Leidschendam Nederland Kaart
31-703203208

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-30% op de Rekening

Over het restaurant De Pepermolen

Pure ambacht

Net buiten de drukte van het centrum in een historische straat vind je De Pepermolen. Chef-kok Isha Willemse geeft je een eigentijdse kijk op de klassiek Franse keuken. Hij verrast je met pure ambacht en bereidt alles in eigen keuken, van brood tot friandises. De borden zien er stuk voor stuk uit als kunstwerkjes. En dan de smaken: werkelijk waar subliem. Dit moet je proeven!

Meer informatie over restaurant De Pepermolen

Dinsdag t/m Zondag 18:00 - 23:00

• Af te huren , Per boot te bereiken , Wi-Fi
Tineke K.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Heerlijk gegeten. Verrassende combinaties ....maar heel smaakvol en lekker! Een ware smaak sensatie. Wij gaan zeker terug!
Gerrie N.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Pepermolen kreeg van mij een herkansing, maar wederom ergenis over de houding van de bediening.
Een paar jaar geleden hebben wij een zeer slechte ervaring gehad met de bediening, zeer arrogant. Zij hebben nooit meer gereageerd op onze teleurgestelde ervaring.
Gisteren, bij binnenkomst was er een zeer overheersende vislucht, aan het eind van de avond was je kleding rijp voor een wasbeurt door de etenslucht, die in de zaak hing.
Het 5 gangenmenu gegeten, die ook zonder de aanschaf van een grouponbon mogelijk bleek. Vol lof over de toch zeer miniscule gerechtjes, maar met 5 gangen, toch een volwaardig menu.
Het blijft irritant om geen kraanwater te schenken, waar best wel een bedrag van maximaal € 2,50 voor gevraagd mag worden, (karaf van 1 liter) maar € 3,95 voor een halve liter Evian te vragen, is wat overdreven.
Er werd slecht "geoberd" , herhaaldelijk moeten vragen om een nieuw flesje water en/of een nieuwe fles wijn, terwijl de ober in de keuken staat te geeuwen.
Ik kreeg de rekening en zag, dat alleen de drank op de rekening stond, dus zo eerlijk en netjes, als ik ben, daar melding van gemaakt, het ging om een bedrag van € 203,- Van de ober kon er geen enkel bedankje vanaf, dat ik de fout meldde. Ik kreeg, zonder woorden, een nieuwe rekening in mijn handen gedrukt. Bij de deur werden we uitgezwaaid, maar het woord: bedankt, krijgt de man niet uit zijn mond.
De herkansing was hierdoor voor mij wederom zeer teleurstellend.
Wekelijks ga ik uit eten, ben hierdoor een ervaren restaurantbezoeker, maar nog nooit zo'n arrogante bediening meegemaakt. ik had bijna spijt dat ik zo eerlijk was om de "fout" in de rekening te melden.
Maurizio B.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Plezierige avond. Smakelijke gerechtjes. Prima wijn en kaasjes toe. Geen a la carte maar keuze uit 3, 4 of 5 gangen menue. Redelijke geportioneerd. Regelmatig brengt ober kleine broodjes met goede boter. Ingetogen stijl van eten. Voor een schransfestijn hoef je hier niet te zijn. Wel voor een sfeervol samenzijn.
Gert V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Genoten van het 5-gangen-diner. Er werd op een goede manier creatief omgegaan met dieet-wensen. Uitstekende service. Voor herhaling vatbaar.
Rachel L.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Voor mijn 30e verjaardag hier heerlijk genoten van het 6-gangendiner.
Mooie gerechten, heerlijke wijnen en een vriendelijke gastheer.
Niks op aan te merken!
Lianne V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Vanavond met groupon gegeten bij de Pepermolen. Vijf gangen met twee amuses. Het eten en de amuses waren prima. Een lauwwarme aspergesoep, goed op smaak. Makreel op de huid met een goede garnituur. Gedurfd qua smaak, erg lekker. Kabeljauw gevolgd door kalf. Een goede sauvignon blanc, moest wel even naar gezocht worden, maar prima. De porties waren niet overdreven groot, het dessert ( chocoladebombe met kokos) was ruim bemeten. Het eten was prima, jammer dat de bediening het laat liggen. Om brood moet worden gevraagd, om drinken ook. Afruimen van borden duurt lang en tussen de gerechten zat soms teveel tijd. In het verleden erg enthousiast over dit restaurant, nu enthousiast over het eten maar niet over de bediening. Gemiste kans!
erwin H.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Uitstekend en goed verzorgd vijfgangenmenu. Goede en verassende wijnkeuze. Huiselijke sfeer. Niet echt opvallend herkenbaar qua locatie. Al met al een aanrader
Henny H.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Erg lekker, maar zelfs na 5 gangen was ik nog net voldaan. Beetje kLeine hoeveelheden.
jeroen21 .
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
We hebben heerlijk gegeten. De gerechten waren heel divers met mooie smaakcombinaties. En met een grouponbon voor een aantrekkelijke prijs.
Fredie .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Voor het eerst hier gegeten en in één woord TOP! Mooi aankleden tafels! Goede sfeer! Prima eten! Goede bediening!
Komen beslist terug!
karin S.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Het interieur mag wel een likje verf krijgen. We waren vroeg en werden nog net niet weggekeken. Het eten was okay, maar voor deze prijs verwacht je meer en geen 'opgeklopte' lucht.
Ronald K.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Fantastisch lekker 5-gangenmenu gegeten. De eerste gang, steak tartaar, was lekker, maar niet spectaculair. Daarna was elke gang raak. Tussengerecht van kabeljauw/skrei erg goed gegaard en lekker in combinatie met cashewnoten. De daarop volgende procureur en pulled pork was heerlijk, de juiste texturen en smaken bij elkaar. Het hoofdgerecht, de black angus, was echt perfect bereid. Alles op dit bord klopte: een ware smaaksensatie. Als afsluiter een lekker nagerecht, waarbij het caramel-tonkabonenijs eruit sprong. Personeel is attent en vriendelijk. Tussen iedere gang zat ongeveer een half uur. Ik heb me er niet aan gestoord, maar misschien voor sommigen een kritisch puntje: de hoeveelheid groente is klein.
p D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Wij zijn hier op valentijnsdag geweest, van het begin tot het einde super.
Ontvangst met champagne, verder bij elk gerecht een bijzonder goed passende wijn .
Alle gerechten waren van grote klasse, waren hier nu voor de 4e keer maar niet voor de laatste
André T.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Gisterenavond bij Pepermolen samen met mijn moeder gegeten. De vijf gangen waren voor mij ok, maar minder dan vorige keren. Mijn moeder vond niet zo lekker, géén gerecht die OK was voor haar. Zij is erg conservatief en houdt meer de klassieke gerechten. Wij worden deze keer niet gevraagd wat wij niet lekker vinden, opeens bij voorgerecht een tartar gebracht, terwijl mijn moeder mocht géén rouwe vlees eten. Later kreeg zij een vervanger gerecht. Het voorgerecht duurde erg lang (bijna één uur), daarna vroeg ik te laten versnellen anders kan ik mijn moeder niet terugbrengen.
Guido D.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Menu gegeten, echt heerlijk bereid en goede wijn in de combinatie meegegaan. Aanrader. Echt heerlijk gegeten. De sfeer was ook goed. Bediening mag iets meer 'kijken'. Ik kom graag eens terug.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Men was ons helaas vergeten voor het hoofdmenu, dus daardoor moesten we lang wachten. Dit werd ruimschoots gecompenseerd doordat we de tussengerechten niet hoefde te betalen en we kregen alsnog bij het hoofdgerecht een bijpassend glas wijn.
karinwaltman .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Blij verrast, niet eerder voor een vast chef menu gekozen.
Heerlijk gegeten met goede passende wijn erbij.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Via AH restaurantactie lekker gegeten in de Pepermolen. De bediening was goed en zij legden goed uit hetgeen we te eten kregen. De sfeer was goed en gezellig. De wijn was aan de dure kant.
Eric L.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Super. Veel afwisselende, soms weinig bekende kruiden - mooie gebalanceerde smaken.
Geen te lange wachttijden tussen de gangen. Keurige uitleg over wat er op het bord lag.
We komen zeker terug.
vivienne K.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Ze waren goed georganiseerd en hadden onthouden dat we geen varkensvlees en alcohol dronken. Goed onderhouden restaurant. Parkeren in de omgeving wat gratis is was ook een voordeel. Eten was heerlijk. Erg leuk om mee kennis te maken via de AH restaurant actie.