De Pepermolen

Sluiskant 8 2265 Leidschendam Nederland Kaart
31-703203208

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 39€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
  • Hoofdgerechten
  • Nagerecht

Speciale deals

-30% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant De Pepermolen

Pure ambacht

Net buiten de drukte van het centrum in een historische straat vind je De Pepermolen. Chef-kok Isha Willemse geeft je een eigentijdse kijk op de klassiek Franse keuken. Hij verrast je met pure ambacht en bereidt alles in eigen keuken, van brood tot friandises. De borden zien er stuk voor stuk uit als kunstwerkjes. En dan de smaken: werkelijk waar subliem. Dit moet je proeven!

Meer informatie over restaurant De Pepermolen

Dinsdag t/m Zondag 18:00 - 23:00

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Per boot te bereiken , Wi-Fi
9,2

Jouw recensie over het restaurant De Pepermolen

Panhuyzen S.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Prima locatie, uitstekende service en heerlijk eten. Enige is de inrichting wat warmer en geluidsarmer zou kunnen wat mij betreft. Het galmt teveel naar mijn idee. Misschienvinden anderen het gewoon levendig ;-)
liesbethdevries .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
wij hebben heel lekker en gezellig gegeten. Het eten was heerlijk, de wijn goed. Ook de bediening was goed en vriendelijk. Voor mij was er op een gegeven moment wat te veel rumoer, maar ik kan heel slecht tegen rumoer. Dit was jammer, maar verder een perfecte avond!
Dimitri P.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
Beste restaurant van Leidschendam” Echt aan aanrader”! Mooie locatie aan de sluisje van Leidschendam.. eerst fijn buiten op het terras aan de vliet daarna binnen in het smaakvolle modern klassiek grachtenpand” fijne stoelen mooi uitzicht op het kerkje. 4gangen besteld met aan onze wens rekening gehouden menu werkelijk voortreffelijk. Mooie smaken echt elke hap genoten” van de verse en heerlijke ingrediënten... niets op aan te merken tevens bescheiden maar uitstekende wijnkaart. Aardige, professionele en tevens vlotte bediening zeker voor herhaling vatbaar.....
Maris13 D.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
Heel erg lekker gegeten, verrassende gerechtjes, erg leuk. De bediening is erg vriendelijk. Een aanrader. Mooie lokatie, buiten wat gedronken en verder binnen gegeten ivm de wind.
Diana I.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Lekker eten maar geen top niveau. Zeker goede wijnen. Gezellig personeel.
Akoestiek kan (moet) beter, was moeilijk met elkaar te praten.
Michel L.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
De start bij binnenkomst was enigszins verwarrend. Er komt geen menukaart, er wordt aangeven dat er voor 5 gangen gerekend is op een tafelgenoot met allegiën. Het advies aan de anderen is om dat ook maar te nemen. Wat de gangen inhouden wordt verder niet verteld., letterlijk een verrassing. En het blijken 5 prima verrassingen.
In net tempo volgen gerechtjes die qua smaakbeleving een feestje zijn. Van Zeewolf met een combinatie van rode biet en heerlijke sauscombinaties tot Parelhoen met Kinoa en een overheerlijke Hollandse kaascombinatie toe. Er is perfect rekening gehouden met de allergiën, de gerechten smaakvol op zijn aangepast. Het wijnarrangement sluit mooi aan en wordt met passie toegelicht. De prijs is in lijn met de geboden kwaliteit en kwaliteit mag wat kosten. Voor een avond genieten kom ik hier zeker terug!
Frank A.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Het was geweldig om hier te eten. Kan ik iedereen aanbevelen.
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Het eten was op het perfecte af. Klasse inrichting. Alles op tijd. Goede bediening Een absolute aanrader!
Petronella Aplonia V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Mooi gezellig restaurant, aangename sfeer, exclusieve gerechten met eerlijke producten die ambachtelijk zijn bereid. Zelfs de heerlijke bonbons zijn met de hand gemaakt!
Het is steeds weer een verassing wat je op je bord krijgt
Goede bediening met uitstekende kennis van wijn.
Wij hebben genoten
Echt een aanrader!

Pim en Nel Hillegom
Trigger H.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Bij binnenkomst werden we leuk ontvangen door de ober. We konden als we dat wilden nog even buiten een drankje drinken. Buiten was het wat rumoerig door de regatta, toch gokten we het er maar op vanwege het fantastische weer We genoten van het 5-gangen diner!
De gerechten kwamen in een voor ons goed/redelijk tempo. Niet te grote gerechten, mooi op elkaar afgestemd. Wij hebben ook genoten van de bijpassende wijnen (als wijnarrangement). Het geheel was redelijk te betalen door de kortingsactie die er liep. We komen zeker nog eens terug.
Aruna K.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Voor de tweede keer wezen eten hier. Viel dit keer wel tegen. Personeel is vriendelijk, geen opmerkingen wat hun betreft. Het eten...tsja, dat viel dit keer echt tegen. Het is denk ik beter om op voorhand te vragen wat het menu is.
Ingeborgh B.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Samen met mijn man hier een 5 gangen menu gegeten met een Groupon bon.
Het was in één woord fantastisch.
Het eten is hier een avond vullend programma, geen gehaast maar heel relaxed de avond doorbrengen.
Vriendelijke ontvangst, gezellige sfeer, goede uitleg bij de wijnen en het eten, en fantastisch eten.
Wij vinden het nieuwe pand waar ze nu zitten aan het sluisje gezelliger dan het oude pand.
Wij gaan zeker terug.
Frits K.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Heerlijk genoten van een vijf gangen diner voor een mooie prijs. Stuk voor stuk prachtige plaatjes op ons bord en geweldige smaken! We komen hier graag niet alleen vanwege het heerlijke eten, maar ook om de vriendelijke bediening met een vleugje humor. Binnenkort gaan we weer van zo’n heetlijk avondje uit genieten!
Joëlle D.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Vorige week heerlijke gerechten gegeten bij de Pepermolen. We maakten gebruik van het 5 gangen-diner van de chef en de gerechten waren top. Persoonlijke favoriet was de ceviche van kabeljauw met biet op vijf verschillende manieren bereidt. Het restaurant (tegenwoordig aan het water gelegen) is eenvoudig, maar sfeervol ingericht. De kelners weten alles over eten en drinken en dit maakt een bezoekje aan de Pepermolen tot een fijne belevenis
Diana K.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Wij eten vaak buiten de deur en vonden onze eerste ervaring goed, maar waren niet super enthousiast. wij vonden de wachttijd tussen de gerechten wat lang en bijna alle gerechten waren lauw. Omdat ze met een menu werken, dat om de een/twee maanden wisselt, nodigt dat niet uit om snel nog een keer te gaan eten.
Eveline D.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Goed ontvangen. Drankjes konden in het begin wat sneller/beter, maar werd daarna goed opgepakt. Heerlijk gegeten, fijn dat er rekening werd gehouden met dieetwensen.
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Helaas wel erg rumoerig. Verder wel erg gezellige inrichting. Veel beter dan de oude locatie. Uiteraard ook erg lekker gegeten. Heb nooit trekdrop in een gerecht verwerkt maar was erg lekker en verrassend ????
Sander B.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
We kwamen hier via de kortingsactie van Iens. Helaas was het, in tegenstelling tot wat op de site stond, niet mogelijk om iets anders dan een vooraf vastgesteld menu te krijgen.
Het eten was prima , de sfeer redelijk.
Thera J.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Op zaterdagavond 7 april hier wezen eten met de Heerlijk actie met een 5-gangen verrassingsdiner. We hebben in het restaurant zelf nog een bijpassend wijnarrangement gekozen. Het eten was erg lekker en smaakvol, de gerechten waren origineel, en de wijnen pasten goed. Mijn partner wilde bij het dessert liever een kaasplankje i.p.v. een zoet dessert, dit was geen enkel probleem. Al met al dus erg genoten, en zeker een aanrader.

Een klein puntje van aandacht vind ik wel dat er veel tafels in een kleine ruimte staan, waardoor we ook erg dicht bij onze buren zaten, iets meer privacy had prettig geweest. Daarnaast zorgde dit er ook voor dat het vrij rumoerig was, anderzijds heeft dit ons niet belemmerd.
Denise K.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2018
Heerlijk diner, vriendelijke bediening, echte aanrader!!!