De Pepermolen

Sluiskant 8 2265 Leidschendam Nederland Kaart
31-703203208

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 39€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
  • Hoofdgerechten
  • Nagerecht

Speciale deals

-30% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant De Pepermolen

Pure ambacht

Net buiten de drukte van het centrum in een historische straat vind je De Pepermolen. Chef-kok Isha Willemse geeft je een eigentijdse kijk op de klassiek Franse keuken. Hij verrast je met pure ambacht en bereidt alles in eigen keuken, van brood tot friandises. De borden zien er stuk voor stuk uit als kunstwerkjes. En dan de smaken: werkelijk waar subliem. Dit moet je proeven!

Meer informatie over restaurant De Pepermolen

Dinsdag t/m Zondag 18:00 - 23:00

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Per boot te bereiken , Wi-Fi
9,2

Jouw recensie over het restaurant De Pepermolen

Ron S.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
We kregen een mooie tafel aan het raam. De eerste amuse was direct raak een bonbon van avocado, heerlijk. Prima 5 gangen met o.a. ibericoham, rouleaux van parelhoen en black angus. De presentatie is mooi, in het algemeen iets te hoog op smaak. De wachttijd tussen de 1e 3 gangen was te lang, daarna was het tempo goed. Bijpassende wijnen waren goed, niet spectaculair maar dat hoeft ook niet. Prima avond!
DGA B.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
We maakten gebruik van AHzegels, en hadden doorgegeven dat 1 persoon geen vis at. Daar was keurig rekening mee gehouden. Het restaurant was helemaal vol, bij bezoek toilet zag ik dat achter ook nog een hele zaal met gasten zat. Daardoor zat er wat meer tijd tussen de gangen dan voor mij persoonlijk wenselijk was, echt storend was het niet. Bijzonder voorkomende bediening. Gastvrij en attent. We hebben genoten van het eten, vooral het hoofdgerecht was erg lekker met een paar bijzondere componenten. En waar ik erg blij om was, zonder erom te hoeven vragen werd er voor een kleine meerprijs ook een kaasplankje aangeboden. Koffie met huisgemaakte friandises vielen ook erg in de smaak. Al met al een heerlijke avond, wij komen zeker terug.
Eric A.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Het voorgerecht is prima,het hoofdgerecht was ha as van rundvlees zag er uit als. Een plaatje! ,suggestie VOOR VOLGENDE KEER EEN VISGERECHT HEEFT ONZE VOORKEUR. HET DESSERT EVENEENS GOED,
.SORRY VOOR WAT TYPEFOUTJES, :(SENIOR)
Nicolette P.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Gerechten zien er mooi opgemaakt uit, veel zorg aan besteed. Bediening had geen tijd voor wijnuitleg, het was te druk zei hij terwijl maximaal de helft van de tafels bezet was.. Porties erg klein, water te duur, akoestiek vreselijk hol, verlichting te fel. Wijn werd niet bijgeschonken. Je kreeg uberhapt geen aandacht, feedback of iets.
Ik had me erg verheugd op deze avond maar helaas....... Nog met lichte trek weer naar huis.
P. S.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Gerechten werden wel mooi opgediend.
Kleine (senioren) porties.
Uitzicht op de kale muren verveelt snel. Kan er niet iets opgehangen worden om naar te kijken?
Een brandend kaarsje op àlle tafels zou veel gezelliger sfeer brengen. Daar is plaats genoeg voor op een 4-persoonstafel waar maar 2 personen aan zitten. En dan ook laten staan tot het restaurant sluit, en niet zodra de tafel verlaten wordt.
Tafels worden al leeggeruimd terwijl je er nog zit.
We hadden de neiging om ook de tafelloper alvast op te vouwen toen de lege wijnglazen werden weggehaald.
Rob K.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Geen keuzen van menu, vasten gerechten 4,5 of 6 gangen. Geld iegelijk ook voor de wijn keuze. de huis wijn word bijna opgedrongen. Wijn word niet volgens de etiketten aangeboden. Ik zag dat 2 half rode wijn flessen in de zaak gewoon overgeheveld werden in een fles.( NO GO). Ik zag dat de eigenaar moest niesen, waste niet direct zijn handen maar ging gewoon verder met bedienen.
Kort om zag er allemaal niet echt professioneel uit.
Inge L.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Het begon echt fantastisch, het restaurant zat vol en er heerste een leuke sfeer. De wijn was erg lekker en er stonden al olijven en stengels op tafel. We hebben een 5 gangenmenu gegeten en de eerste gangen waren voortreffelijk. Verrassende gerechten en mooi borden opgemaakt borden. De laatste gerechten waren qua smaak helaas wat minder spannend. Qua porties net genoeg. Ook werd de wachttijd tussen de gerechten steeds langer, dat was jammer. Overall lekker gegeten.
Rick V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Heerlijk gegeten met AH actie. Wij hebben het verrassingsmenu uitgebreid met 2 tussengerechten. Porties zijn wat bescheiden maar zeer lekker en een feestje om naar te kijken. Alles is huisgemaakt en dat proef je. Zeker een aanrader. Uitstekend restaurant met heerlijke gerechten en goede wijnen. Is niet de goedkoopste maar dat is aan de kwaliteit ook af te zien en proeven.
Esther S.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Lekker eten en goede wijn
Julius V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Heerlijk gegeten, goede sfeer. Mooie gerechten, zowel qua smaak als presentatie. Vriendelijke en efficiënte bediening.

porties wellicht ietwat aan de magere kant. Wij kwamen hier met de ah-actie (3 gangen menu), maar hadden dat uitgebreid met twee extra tussen gerechten. Dit was precies goed, maar met alleen het 3 gangen menu had ik de hoeveelheid te weinig gevonden.

Prijs van de drank vond ik wat aan de hoge kant. 6,50 voor een Texelse skuumkoppe had ik niet verwacht en vind ik een tikkie te stevig.
Marianne B.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Voor herhaling vatbaar.
Ingrid B.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Zoals altijd fantastisch qua gerechten, ambiance, de champagne, de vriendelijkheid en de ontspannen sfeer een echte rustige avond door te kunnen brengen onder het genot van tong- en oogstrelende gerechten.
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Heerlijke en mooie gerechten met goed gekozen bijpassende wijnen.
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Het eten was erg goed voor de mannen iets te weinig maar de drankjeswijn 6,50 1/2 liter water 4 euro en.4 kopjes koffie 18 euro dat vond ik erg prijzig.
Vanessa M.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
We hebben echt heerlijk gegeten!
Service was top, erg vriendelijk en je voelt je welkom.
Wij komen zeker nog eens terug.
Hilly W.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Heerlijk gegeten, verrassingsmenu met de AH-actie. Wij komen zeker nog geens terug
Ellen W.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Buiten op terras gegeten, mooie plek aan de Vliet. Het eten was heerlijk qua smaken, het bijpassende wijnarrangent uitstekend en de gerechten werden met voldoende tijd ertussen geserveerd.
Marian V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Werkelijk heerlijk gegeten en zeer vriendelijke bediening!!
Dicky B.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Het blijft mijn favoriete restaurant.
Wim H.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Een aanrader. Eten was voortreffelijk. Bediening was prima. Kortom; we komen hier zeker terug.
Wim