De Pepermolen

-30% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant De Pepermolen

Pure ambacht

Net buiten de drukte van het centrum in een historische straat vind je De Pepermolen. Chef-kok Isha Willemse geeft je een eigentijdse kijk op de klassiek Franse keuken. Hij verrast je met pure ambacht en bereidt alles in eigen keuken, van brood tot friandises. De borden zien er stuk voor stuk uit als kunstwerkjes. En dan de smaken: werkelijk waar subliem. Dit moet je proeven!

Meer informatie over restaurant De Pepermolen

Dinsdag t/m Zondag 18:00 - 23:00

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Per boot te bereiken , Wi-Fi
9,2

Jouw recensie over het restaurant De Pepermolen

Frits K.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Heerlijk genoten van een vijf gangen diner voor een mooie prijs. Stuk voor stuk prachtige plaatjes op ons bord en geweldige smaken! We komen hier graag niet alleen vanwege het heerlijke eten, maar ook om de vriendelijke bediening met een vleugje humor. Binnenkort gaan we weer van zo’n heetlijk avondje uit genieten!
Joëlle D.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Vorige week heerlijke gerechten gegeten bij de Pepermolen. We maakten gebruik van het 5 gangen-diner van de chef en de gerechten waren top. Persoonlijke favoriet was de ceviche van kabeljauw met biet op vijf verschillende manieren bereidt. Het restaurant (tegenwoordig aan het water gelegen) is eenvoudig, maar sfeervol ingericht. De kelners weten alles over eten en drinken en dit maakt een bezoekje aan de Pepermolen tot een fijne belevenis
Diana K.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Wij eten vaak buiten de deur en vonden onze eerste ervaring goed, maar waren niet super enthousiast. wij vonden de wachttijd tussen de gerechten wat lang en bijna alle gerechten waren lauw. Omdat ze met een menu werken, dat om de een/twee maanden wisselt, nodigt dat niet uit om snel nog een keer te gaan eten.
Eveline D.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Goed ontvangen. Drankjes konden in het begin wat sneller/beter, maar werd daarna goed opgepakt. Heerlijk gegeten, fijn dat er rekening werd gehouden met dieetwensen.
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Helaas wel erg rumoerig. Verder wel erg gezellige inrichting. Veel beter dan de oude locatie. Uiteraard ook erg lekker gegeten. Heb nooit trekdrop in een gerecht verwerkt maar was erg lekker en verrassend ????
sander B.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
We kwamen hier via de kortingsactie van Iens. Helaas was het, in tegenstelling tot wat op de site stond, niet mogelijk om iets anders dan een vooraf vastgesteld menu te krijgen.
Het eten was prima , de sfeer redelijk.
Denise K.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2018
Heerlijk diner, vriendelijke bediening, echte aanrader!!!
JGC P.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Omdat een van mijn clubleden niet was gekomen, werd ik tot 4 keer toe er op gewezen dat ik dat couvert wel moest betalen. En we hadden niet genoeg gedronken, zodat hij niet voldoende winst kon maken met zijn IENS aanbieding, en dat wij wel moesten weten dat wij nu voor zijn kostprijs hadden gegeten.
Deze man vergeet dat wij met de auto naar Leidsendam waren gekomen, en wel weer verantwoord onze weg terug wilden aanvaarden, ook schijnt hij niet te weten dat niet iedereen alcohol drinkt maar iets fris.
Zeer onsympathiek deze eigenaar, jammer.
Yvi .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, gebruik gemaakt van een aanbieding voor een 5-gangenmenu. Restaurant is helaas erg rumoerig. Slechte akoestiek. Hier valt nog een slag te maken.
Er was voor 6 personen gereserveerd, helaas kwam 1 dame niet. We moesten wel voor het niet genoten menu betalen. Dus ieder betaalde 20% extra op de menuprijs. De sfeer werd ronduit onaangenaam. Het had de eigenaar gesierd als hij dit menu had uitgeserveerd, zodat wij het desnoods onderling hadden kunnen verdelen. Die vraag werd ons niet gesteld. En wij realiseerden ons dat pas toen wij al weer buiten waren.
Ik vind het onvoorstelbaar en van zeer slecht gastheerschap getuigen, als een restauranteigenaar zich zo opstelt. Het restaurant was vol. Tot de laatste (nou ja, in ons geval tot op de een na laatste) stoel bezet. Dus over welk bedrag aan inkomstenderving(?) hebben we het dan?? Na aftrek van drankjes over nog geen € 20,00!! Dat je daarvoor al die ellende op je nek wilt halen, is voor mij onvoorstelbaar. Wij hebben ook duidelijk te horen gekregen dat wij in de toekomst niet meer welkom zijn. We hebben de eigenaar uit de droom geholpen, wij WILLEN hier ook niet meer dineren. Prijs van een halve liter water is bijna € 4,00. Dat is fors. Advies: verhoog de menuprijs met enkele euro’s en zet - als een goed gastheer - kannen water op tafel.
Ook kregen wij te horen dat wij TE weinig wijn gedronken hebben. Zijn verdienmodel was weg.
Niet iedereen is een drankorgel. Wij komen met de auto. Ik reed in totaal 130 km om dit restaurant te bezoeken.
Gelukkig - kregen wij na afloop te horen - dronken wij nog wel koffie/thee (overigens zonder friandises) na het diner.
Als een eigenaar van een restaurant in zijn ogen niet voldoende verdient aan dergelijke acties, waarom doet hij dan mee?? Ik moet wel, was zijn antwoord.
De horeca heeft het niet altijd gemakkelijk. Dit restaurant kreeg vorig jaar met flinke tegenslag te maken. Een klantvriendelijke benadering is in mijn ogen te allen tijde een vereiste.
Max D.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Eten goed. goede sfeer. Jammer dat ze geen stoel met armleuning hebben. Dan was lichamelijk beter te doen.
Swemmer .
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Het eten en de bediening was geweldig. De bonbons waren een echte WOW ervaring. Komen zeker nog een keer!!! Echt een aanrader!
Harrie J.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Heerlijk gegeten! Veel aandacht voor speciale wensen van gasten. Jammer dat het niet mogelijk is om een karaf met gewoon kraanwater te bestellen. Maar dit is een tekortkoming bij veel Nederlandse restaurants.
Maar heel tevreden over de prima avond. Zeker iets om te herhalen.
Kirsten S.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Heerlijk gegeten. mooi restaurant. Fijne bediening. Gaan zeker nog eens terug.
Goed te bereiken. Gratis parkeren in garage dichtbij
F.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Heerlijke avond gehad met mooie gerechten en bijpassende wijnen. Akoestiek zou beter kunnen. Parkeermogelijkheden erg beperkt.
Rob M.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Wat hebben we met z’n vijven heerlijk gegeten! Twee amuses en daarna nog drie verschillende gangen en super lekker dessert. Alle gerechten werden als ware “schilderijtjes” opgediend.
Bijzonder vriendelijke bediening. Een warme aanrader!
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, maar op het eind onaangenaam verrast toen bij de afrekening bleek dat een duurdere afgewezen fles wijn (we vonden die niet lekker) toch op de rekening stond i.p.v. een in tweede instantie gekozen fles (die 15 euro goedkoper was). Men had ons nota bene eerst laten proeven! Slechte beurt!
Dirk D.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2018
Voortreffelijk 5-gangendiner met prachtig wijn-arrangement. Niet goedkoop maar zeker waar voor het geld. Aardige bediening met veel kennis van de "geschonken" wijn.
Petra B.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Heerlijk gegeten! Wat een lekkere gerechten en goede bijpassende wijnen. Zeker een aanrader, dit pareltje in Leidschendam. Enige wat ons aan het begin van de avond opviel was een bijzondere/penetrante geur. Dit verdween naarmate de zaak voller werd en er eten werd uitgeserveerd. Wellicht een gevolg van de verhuizing of het verfwerk wat hier gedaan is?
Oscar K.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Heerlijk eten, top bediening. Hier wordt ik blij van. Het was een hele mooie manier om onze trouwdag te vieren. Echt een aanrader.
Peter W.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Mooie en lekkere gerechten als altijd en tegen een keurige prijs. Voor het eerst in het nieuwe pand. Mooi strak., akoustiek is minder wat het erg gehorig maakt.