Speciale deals

50% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes.
Niet van toepassing op keuzemenu’s.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant De Pepermolen

Pure ambacht

Net buiten de drukte van het centrum in een historische straat vind je De Pepermolen. Chef-kok Isha Willemse geeft je een eigentijdse kijk op de klassiek Franse keuken. Hij verrast je met pure ambacht en bereidt alles in eigen keuken, van brood tot friandises. De borden zien er stuk voor stuk uit als kunstwerkjes. En dan de smaken: werkelijk waar subliem. Dit moet je proeven!

Meer informatie over restaurant De Pepermolen

Dinsdag t/m Zondag 18:00 - 23:00

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Per boot te bereiken , Wi-Fi
9,3

Jouw recensie over het restaurant De Pepermolen

Ad V.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2019
Gerechten waren zeer verfijnd. Smaken van de gerechten waren bijzonder. Ondanks dat het een AH restaurantactie betrof waren de gerechten op een bijzondere wijze klaargemaakt. Het menu was uit te breiden met 2 extra gerechten voor totaal € 10,00 per persoon. Was een koopje, eend en fazant . Door op deze manier het restaurant te leren kennen is dit voor ons een rede om beslist terug te komen..
Niesje V.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2019
Wij waren hier met de AH restaurant actie. Het is een mooi restaurant, maar de verlichting vonden wij niet echt gezellig. Wij lieten ons overhalen om 2 extra gangen te nemen a 10,- pp extra. Alle gerechten waren bijzonder en erg lekker, maar..... het hoofdgerecht vonden wij tegen vallen wat betreft hoeveelheid. We kregen een heel klein stukje vlees, ik denk ongeveer 4x4 cm. Wel was het bord mooi versierd met eea.
Ik denk dat als wij niet de extra gangen hadden gekozen, we niet voldoende hadden gegeten.
Het hoofdgerecht was niet erg warm, dat hebben we ook gemeld. Dit werd ter harte genomen en we kregen daarna de koffie gratis. Dus.... een prima restaurant, met aardige medewerkers en goede kwaliteit eten. Ook werd bij ieder gerecht uitleg gegeven wat we kregen.
Annemieke D.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2019
Het eten was heerlijk, wel echte fijnproeverij . Dus kleine hapjes maar voor ons was het meer dan genoeg. Goede tafel ivm Hulphond . En prettig personeel. Zeker voor herhaling vatbaar!
Bernard V.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2019
wauw! we hebben genoten. een pallet van smaken. heerlijk. dank jullie wel voor de heerlijke avond.
Brigitte R.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2019
Echt een aanrader wat een heerlijke mooie verrassende gerechten gegeten bij restaurant de Pepermolen en dat in het moois leidschendam
Monique B.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2019
Wat een fantastisch eten. Mooie combinaties en fijne smaken met complementaire wijnen. Vooral het gerecht met fazant en de rode dessertwijn was erg lekker. Bediening was enerzijds heel goed door een vrolijke man met verstand van zaken, anderzijds liep er een erg onzeker meisje rond, die zo stond te hakkelen dat ze niet verder kwam dan " diamanthaas met uhh koffie, uuhhh koffiesaus". En toen we met z'n tweetjes een aperitief bestelden zei ze "wilt u gelijk een hele fles?"
Dat was jammer.
Mirella M.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2019
Super lieve bediening en heerlijk gegeten.
Piet B.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2019
We hebben heerlijk gegeten met vrienden. Mijn complimenten voor de service en gastvrijheid.
Michel M.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2019
Met de AH actie naar de Pepermolen gegaan. Ik heb vaak mijn bedenkingen bij restaurants die met dergelijke acties meedoen maar man wat zat ik daarmee fout bij dit restaurant. Fantastisch lekker en origineel eten. Lekker maar ook plaatjes om te zien. Bijzonder goede sfeer. Niet teveel tafels en zeer beleefd en net personeel zonder overdreven formeel te zijn. Absoluut een aanrader. Top.
Guus K.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2019
Heerlijk gegeten in een mooi ingericht restaurant. Prima bediening.
Robbert L.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2019
Op de dag zelf geboekt met de AH actie; direct een telefoontje terug om speciale wensen te controleren, en extra gangen aan te bieden (2 tussengerechten voor €10,-) hetgeen we hebben geaccepteerd. Bij binnenkomst leek er een reserverings-issue met een grote groep voor, dat werd echter in no time opgelost en wij konden direct door naar onze tafel. Alle tafels waren bezet die avond, top-drukte dus, maar daar heeft de bediening en de keuken niet onder geleden. Wachttijden waren goed (niet te snel, niet te langzaam), en de bediening alert als we even aandacht wilden. De gerechten waren mooi opgemaakt, origineel samengesteld en goed van smaak. De huiswijnen (wit en rood) waren prima begeleiding van de gerechten. Enige foutje die avond zat in de afrekening, maar dan wel in ons voordeel, hetgeen we natuurlijk hebben laten herstellen. Enige vraag na afloop is of de ambities van dit restaurant niet verder moeten reiken dan de huidige locatie?
Nancy V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2019
Het eten is heerlijk, elk gerecht is een smaak sensatie. Met de kruiden en smaken uit verschillende landen.
Henriette V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2019
Heerlijk gegeten! Fantastische combinatie van smaken. Attente bediening.
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2019
Vanavond met mijn vrouw gegeten in dit werkelijk fantastische restaurant. We hebben genoten van het vijf gangen menu. Iedere gang was een verrassing. Zeer orginele gerechten en steeds weer een smaaksensatie. Ook de wijnen zijn heerlijk. De Pepermolen is echt een aanrader. Prijs/kwaliteit is perfect in balans.
Tosca N.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2019
Met een speciale deal gereserveerd. Het vaste menu is aangepast aan de dieetvoorkeuren wat heel prettig was. Het menu was verrassend en gevarieerd. Kleine gerechtjes die precies genoeg zijn voor een voldaan gevoel.
De bediening was persoonlijk. Het tempo had wel iets hoger mogen liggen. Aan de andere kant: wij hebben niet aangegeven dat het wat sneller mocht. We hadden een plekje bij het raam wat heel leuk is maar in de loop van de avond wel wat fris werd.
Monique W.
Weer heerlijk! Ons favoriete restaurant
Mounira B.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Heerlijk gegeten. Iedere gang een verrassing van smaken. Vriendelijk en kundig geholpen in een fijne ambiance. Ik beveel de Pepermolen van harte aan.
Robert N.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Heerlijk gegeten bij de pepermolen met grouponkorting. Zeer originele gerechten die zeer smakelijk waren. Nadeel is de akoestiek in het restaurant. Enig minpuntje is dat de heilbot lauw was.
Sandra S.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
Ik heb me weer heerlijk verwend gevoeld.
Toon V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
Met 5 personen op zaterdagavond genoten van verrassende lekkere gerechten. Prettige bediening goede wijn spijs combinatie. Vol restaurant gezellig, zullen zeker nog eens terigkomen.