Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 39€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
  • Hoofdgerechten
  • Nagerecht

Speciale deals

50% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes.
Niet van toepassing op keuzemenu’s.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant De Pepermolen

Pure ambacht

Net buiten de drukte van het centrum in een historische straat vind je De Pepermolen. Chef-kok Isha Willemse geeft je een eigentijdse kijk op de klassiek Franse keuken. Hij verrast je met pure ambacht en bereidt alles in eigen keuken, van brood tot friandises. De borden zien er stuk voor stuk uit als kunstwerkjes. En dan de smaken: werkelijk waar subliem. Dit moet je proeven!

Meer informatie over restaurant De Pepermolen

Dinsdag t/m Zondag 18:00 - 23:00

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Per boot te bereiken , Wi-Fi
9,2

Jouw recensie over het restaurant De Pepermolen

Anneke G.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Heerlijk gegeten met bijzondere ingrediënten in een huiselijke omgeving
Cora V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Heerlijk gegeten. Leuk als eigenaar weet dat je vaker komt.
Wordt meegedacht met jouw wensen.
Jeanne K.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Vriendelijke en eerlijke ober en gerechten smaakten verrassend lekker.
Huiswijn heerlijk
Er zou meer sfeer gecreëerd kunnen worden door aan de muur iets te hangen en aankleden met groen.
Fijne avond gehad en een aanrader.
Scheidsrechter .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
De zaak moet nog sfeer krijgen, maar de gerechten zijn goed. Een gemiste kans is als je in het wildseizoen geen wild serveert.
Dicky B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Het blijft mijn favorieterestaurant.
Mn.luiten L.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Lekker gegeten allemaal kleine gerechten precies genoeg
En ze heben zeer goede wijnen
Ron K.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
De wachttijd op iedere gang was een uur en dus veel te lang voor een vijf-gangen-diner. Toen we dat aangaven reageerde de eigenaar niet professioneel en was dit voor ons teleurstellend.
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Lekkerder uit eten gaan in Leidschendam is volgens ons niet mogelijk
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Prima restaurant met goede formule voor het diner. Geen kaart maar een vast menu met aanpassing naar wens
Sandra M.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Het vijfgangen menu Du Chef is een aanrader. Kleine, met zorg bereide en smakelijke gerechtjes die alles bij elkaar voor heerlijk voldoende maaltijd zorgen. Wijn was ook erg goed.
Estelle D.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
We hebben hier al eens eerder gegeten, ditmaal met de ah actie. Weer voortreffelijk gegeten.
Paul B.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Verassingsmenu was perfect. Van te voren werd ik gebeld om door te nemen of er rekening gehouden moet worden met allergieën of andere zaken.
Gabriel J.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Enige minpuntje is dat het in het restaurant door de akoestiek vrij druk is. Je hoort een hoop geroezemoes van de andere mensen om je heen.
Henk H.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Was een prima avondje. Goed eten en drinken, doch wat een gekrakeel. Dit is reuze jammer, bij een goed wijntje en etentje past simpel een rustieke omgeving. Mensen overschreeuwen elkaar. Jammer! Wij denken erover een keertje terug te komen, doch dan is het handig te weten wanneer het menu wisselt.
m.vr.gr. Henk en Roelfien
Monique O.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Met de AH-2e-driegangen-diner-actie zalig en verrassend gegeten. Heel vriendelijk personeel, prachtig opgemaakte gerechtjes, verrukkelijk van smaak. Twee verrassende amuses extra genuttigd. We hebben ons laten verleiden om nog twee gerechtjes extra te laten toevoegen, voor 10 euro per persoon, waar we zeker geen spijt van hebben. Zeker een aanrader.
Hilde H.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Verrassende gerechten met heerlijk bijpassende wijnen. Een heerlijke avond gehad!
Rik V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Goed restaurant met verfijnde keuken en enthousiast personeel. Alleen gasten op hun schouder tikken om hun aandacht te krijgen hoort niet.
Marius V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Waar een fietstocht al niet goed voor is. Want donderdag fietste ik door de mooie omgeving van Leidschendam en genoot kort van deze plaats. Omdat ik nog een 'verjaardagsdiner' te goed had, boekte ik bij 'de Pepermolen' voor afgelopen vrijdagavond en hadden een fantastische avond van 18.00-22.00 uur. We hebben van het 5-gangendiner gebruikt gemaakt voor de meerprijs en daar totaal geen spijt van gehad. Mijn vrouw had een bijpassend wijnarrangement en later nog een kaasplankje. We hebben genoten van de heerlijke Franse gerechten en kunnen niet anders zeggen dan dat dit restaurant tot de betere gelegenheden behoort! Goede bediening, heerlijke gerechten, kortom een feest om daar te zijn!
Ron S.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
We kregen een mooie tafel aan het raam. De eerste amuse was direct raak een bonbon van avocado, heerlijk. Prima 5 gangen met o.a. ibericoham, rouleaux van parelhoen en black angus. De presentatie is mooi, in het algemeen iets te hoog op smaak. De wachttijd tussen de 1e 3 gangen was te lang, daarna was het tempo goed. Bijpassende wijnen waren goed, niet spectaculair maar dat hoeft ook niet. Prima avond!
DGA B.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
We maakten gebruik van AHzegels, en hadden doorgegeven dat 1 persoon geen vis at. Daar was keurig rekening mee gehouden. Het restaurant was helemaal vol, bij bezoek toilet zag ik dat achter ook nog een hele zaal met gasten zat. Daardoor zat er wat meer tijd tussen de gangen dan voor mij persoonlijk wenselijk was, echt storend was het niet. Bijzonder voorkomende bediening. Gastvrij en attent. We hebben genoten van het eten, vooral het hoofdgerecht was erg lekker met een paar bijzondere componenten. En waar ik erg blij om was, zonder erom te hoeven vragen werd er voor een kleine meerprijs ook een kaasplankje aangeboden. Koffie met huisgemaakte friandises vielen ook erg in de smaak. Al met al een heerlijke avond, wij komen zeker terug.