De Pepermolen

Venestraat 64 2266 BB Leidschendam Nederland Kaart
31-703203208

Over restaurant De Pepermolen

Pure ambacht

Net buiten de drukte van het centrum in een historische straat vind je De Pepermolen. Chef-kok Isha Willemse geeft je een eigentijdse kijk op de klassiek Franse keuken. Hij verrast je met pure ambacht en bereidt alles in eigen keuken, van brood tot friandises. De borden zien er stuk voor stuk uit als kunstwerkjes. En dan de smaken: werkelijk waar subliem. Dit moet je proeven!

Meer informatie over restaurant De Pepermolen

Dinsdag t/m Zondag 18:00 - 23:00

• Af te huren , Per boot te bereiken , Wi-Fi
Ellesdebelles .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
wij hebben heerlijk gegeten. erg gastvrij en super vriendelijke bediening. gezellig klein. wij gaan zeker nog eens terug!
Rubens175 .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
in het kader van de ahrestaurantaktie viel onze keus op "de pepermolen" te Leidschendam. Daae hebben wij geen moment spijt van gehad !.
als entree heerlijke gesneden coquilles met een verrassende garnituur. Als tussengerecht ( € 5 pp extra) had mijn partner gegrilde scholfilet en ik geconfijte eendenbout. beide gerechten werden prachtig opgediend en smaakten goddelijk. De Ierse runderhaas als hoofdgerecht was buitengewoon mals. ook hier weer een eerste prijs voor de opmaak van het gerecht.
Het kaasplankje met een selectie van streekgebonden hollandse kazen was zeer de moeite waard. Het dessert van witte chocolademousse in combinatie met ijs van roze peper was even verrassend als heerlijk. Met tot slot een goede kop koffie gingen we weer huiswaarts met een zeer voldaan gevoel over de heerlijkheden die de pepermolen ons voorschotelde. Een echte aanrader.
Anjavanzeil .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Een heerlijk en mooi opgediend diner. Heerlijke aperitief Sula uit India en daarna een witte Rioja. De service heel goed en vriendelijk. Dit restaurant uitgezocht naar aanleiding van de AH diner actie. Wij hebben al eerder in dit restaurant en diner genuttigd in de restaurant week. Zeer aan te bevelen.
Cecilia E.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Beetje ouderwetse en rommelige inrichting maar heerlijk gegeten! De extra gangen tegen de jubileum prijs waren een leuke toevoeging aan het menu. Porties wel erg klein...zonder de extra gangen was het menu karig geweest.
Ellie V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Gegeten met AHbon, driegangenmenu. Viel erg tegen. Geen verfijnde smaken, hoofdgerecht te zout, dessert niet lekker. Bediening op zich vriendelijk maar niet heel professioneel om met vinger boven het gerecht aan te wijzen wat je voorgeschoteld krijgt (en dat voor de eigenaar zelf nota bene). Inrichting zeer oudbollig. Jammer want wilden hier al lange tijd eten, maar viel dus tegen.
Charles V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Onze eerste kennismaking met De Pepermolen was op zich een verrassing. Beetje verstopt in een smal straat in Leidschendam, werden we vriendelijk ontvangen in een aangename rustige sfeer. Gekozen voor het 3-gangen AH menu, dat prima was samengesteld, zeer goed smaakte waarbij de gerechten mooi werden gepresenteerd. Het geheel was goed verzorgd. Het extra kaasplankje (€12,50) had een mooie evenwichtige samenstelling en ook dit werd op een aangename manier gepresenteerd. Minder tevreden over de wijnkaart, niet zo zeer de keuze in wijnen maar wel de prijsstelling. Een goedkoopste wijn van €29 - en geen specifieke huiswijn te kiezen - is een behoorlijke prijsstelling voor een dergelijk retaurant. De eerste kennismaking was goed, we zullen zeker nog wel eens terugkomen.
Robert H.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Samen met een vriendin een heel gezellige avond gehad. We zijn zeer verwend. Het eten was uitstekend en was vol verrassingen. Ik ga beslist nog een keer terug.
FrederiekMuller .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Geweldig gastvrij team, hoge kwaliteit eten en gangen als "plaatjes".
Bovendien zeer vlotte bediening, kortom: absoluut voor herhaling vatbaar.
Danielle D.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Prachtig opgemaakt, met zorg opgediend en de gangen komen in het juiste tempo. Aanrader!
Arlette73 .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Heerlijk diner van vijf gangen. Zag er allemaal ook prachtig uit en de smaken waren heerlijk. Heel jammer dat je voor een halve liter water €3,95 moet betalen. Wat een onzin dat er geen kraanwater geschonken wordt. Verder heel gezellig en goed gegeten.
Arlette73 .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Eten was fantastisch. We vinden het echter belachelijk om €3,95 voor een halve liter water te moeten betalen. Echt een misser. Waarom geen gewoon kraanwater? De bediening was wat stijfjes. De gerechten zagen er prachtig uit en waren allemaal heerlijk.
Rogier V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Ge-wel-dig! Wat een beleving in het centrum van Leidschendam! Super gegeten in prachtige ontspannen ambiance. Naast de standaard huiswijn en champagne ook paar unieke flessen in de koeling. Geweldig gegeten met een dito wijn arrangement!echt een dikke aanrader!
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Trouw zegeltjes geplakt voor de AH-restaurantactie en dan een restaurant uitzoeken.

En dan kom je terecht bij de Pepermolen in een smal straatje in Leidschendam. Nog nooit van dit restaurant gehoord, maar wat een aanrader. Meer dan voortreffelijk gegeten, echt ik kom in veel restaurants, maar wat de kok hier op tafel weet te zetten is écht heel apart. Plaatjes zijn het absoluut!
Het 5-gangen menu is een "avondvullend" programma. Het ene gerecht is nog lekkerder dan het andere.

Het belangrijkste is natuurlijk wat er op je bord ligt, maar de bediening is minstens zo belangrijk en ook dat is gewoon prima in orde. Miranda is een jonge vrouw, maar wat een plezier heeft zij in haar werk.

Hier komen wij vaker terug en U, de lezer, gaat dit zeker ook uitproberen, Gewoon doen! U zult er geen spijt van krijgen.

De gerechten zijn een "ster" waard!
Ingrid200 .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Zoals altijd geweldig van smaak en service met prachtige wijnen erbij. Alle gerechten zijn een streling voor het oog en de tong.
Club G.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
We hebben genoten van een gastronomisch menue op hoog niveau met goede ontvangst en service.
RobvanRest .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Uitstekende gevarieerde menu samenstelling.
Aanzicht gerechten met 'uitstraling'!
Professionele doch prettig informele bediening in een sfeervolle ambiance.

Een aanrader!!!
Maureen V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Via de Albert Heijn restaurantactie kennis gemaakt met De Pepermolen. Aldaar een heerlijk 5 gangendiner gegeten. Er werd goed rekening gehouden met de opgegeven dieetwensen en de borden waren mooi gedecoreerd. Wij zouden dit restaurant zeker aanbevelen voor een romantisch/speciaal avondje uit!
Jacques B.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Zeer tevreden over ontvangst, service en attentie bij vertrek. Eveneens een dik compliment voor de opmaak van de gerechten, waarbij de kwaliteit en de smaak van de gerechten ook een goede beoordeling verdienen. We aten het AH/menu.
L.kleiman .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
We hadden gekozen voor het AH menu. De vis en vleesgerechtjes waren heerlijk, andere gerechtjes vielen wat tegen. De dames van de bediening zijn keurig netjes. Gastheer maakte de fout om twee van onze vrienden aan te spreken op een manier die niet past. Het was leuk voor een keer maar we gaan niet nog een keer.
Nico V.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
We genoten van een vijfgangenmenu bij de Pepermolen. De gerechten zagen er stuk voor stuk mooi uit. Verfijnde combinaties die heerlijk smaakten. Vriendelijke bediening. De eerste gerechten stonden snel op tafel, daarna zat er soms wat veel tijd tussen. Enige minpuntje is dat op de vraag of we een karaf water konden krijgen, werd geantwoord dat ze geen kraanwater hadden. Als je verder niets te drinken neemt kan ik me dat voorstellen, maar als je vooraf fris bestelt en vervolgens een fles wijn, vind ik een karaf water tot de basisservice behoren. Maar goed, prima gegeten en dat is het belangrijkste.