Speciale deals

Over het restaurant De Pepermolen

Pure ambacht

Net buiten de drukte van het centrum in een historische straat vind je De Pepermolen. Chef-kok Isha Willemse geeft je een eigentijdse kijk op de klassiek Franse keuken. Hij verrast je met pure ambacht en bereidt alles in eigen keuken, van brood tot friandises. De borden zien er stuk voor stuk uit als kunstwerkjes. En dan de smaken: werkelijk waar subliem. Dit moet je proeven!

Meer informatie over restaurant De Pepermolen

Dinsdag t/m Zondag 18:00 - 23:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Per boot te bereiken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant De Pepermolen

Nico V.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
We genoten van een vijfgangenmenu bij De Pepermolen. Verrassende en verfijnde combinaties, die er niet alleen mooi uitzagen maar ook heerlijk smaakten. Plezierige gastheren die een prettige sfeer wisten te creëren. Bij ons zat er juist ruim voldoende tijd tussen de gangen. Het nieuwe restaurant is ruim en licht, geslaagd wat ons betreft. Wij waren onder de indruk en komen zeker terug.
schayik .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Perfect gegeten. De kwaliteit van het eten was onverminderd hoog. De gangen waren iets te snel achter elkaar maar verder alles top.
Henk D.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
mooi nieuw restaurant, gezelliger nog dan het oude pand, met dezelfde mate van gastvrijheid en gunstige prijs-kwaliteit verhouding als voorheen!. We komen graag terug!
johandeiens .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Eigenaar was zeer attent. Serveerster keek niet rond; zo was het moeilijk haar aandacht te vragen om iets te vragen/bestellen. Het hoofdgerecht kwam helaas afgekoeld op tafel.
Jjm D.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
We hebben een ontzettend gezellige avond gehad.
Alles was perfect.
Pam68 .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Het eten was heerlijk, de bediening matig, het duurde erg lang voor ons gevraagd werd wat we wilden drinken, te veel tafeltjes voor het aantal personen in de bediening. Toen eenmaal het eerste voorgerecht was geserveerd liep het wel vlot door, maar daarvoor hebben we lang op een droogje zitten wachten. De akoestiek is vreselijk, alles galmt en de gesprekken van de tafel naast ons konden we beter volgen dan ons eigen gesprek. Zonde van de prima gerechten dat de bediening en met name de ambiance het niveau van de chef bij lange na niet halen.
Nel V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Heel erg slechte akoestiek. Komt misschien doordat de inrichting nog niet af is?
Zelfs aan de tafel vroeg de ober een aantal maal , wat zegt u?
Jammer want een gesprek voeren was lastig.
johan251 .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Het nieuwe pand is fraai en de ligging is veel beter dan het oude pand, maar verder is alles gelukkig ouderwets goed gebleven.
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Personeel was aardig. Moesten wel zelf om drinken vragen en de champagne die ons vooraf werd aangeboden was wel de hoofdprijs met €11 per glas.
Dirk Jan H.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Gelukkig is "De Pepermolen" weer up and running! Nogmaals onze felicitaties met de nieuwe locatie. Het 5 gangen menu had weer meer dan voldoende verrassingen; voeg daarbij de uitstekende keuzes van het wijnarrangement en het is vanzelfsprekend dat op dit bezoek er nog meerdere zullen volgen.
Het is duidelijk dat er vanavond nog sprake was van enige "gewenning", maar voor een eerste avond met een volle bak liep het uitstekend. Chapeau!
Tjeerd S.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Onze eerste ervaring was beter dan de tweede. Er was personeel aanwezig met te weinig kennis van de geserveerde maaltijden en bijbehorende wijnen. Wij hadden een 5 gangen menu, waarvan de laatste twee gerechten tegen vielen. Wij hopen dat er goed personeel wordt aangenomen om er weer een goed restaurant van te maken, succes!
Adriana- .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Vergeet alles wat je hieronder leest, de Pepermolen is back! En hoe!

Na 2x overstroomd te zijn geweest tijdens de zomerstormen 6 maanden terug sloot de Pepermolen zijn deuren in de Venestraat en verhuisden naar de sluiskant. Gisteravond was de opening.
Een schitterende zaak met veel licht, frisse kleuren en een schitterend interieur.

Ook de chef kon waarschijnlijk niet wachten om aan de slag te gaan in zijn nieuwe keuken; de smaken spatte van het bord af en het zag er gang na gang prachtig uit!

Tel daar de perfecte bediening bij op; goede uitleg van de wijnen en gerechten, voorkomend en ontzettend gastvrij.

Iedereen bedankt voor de geslaagde avond en tot snel!
yvonne P.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Heerlijk gegeten, voor mij prima porties, als je een grote eter bent neem je een gang extra, tussendoor nog 2 heerlijke amuses. Ga het beslist met vrienden en kinderen herhalen.
Peter W.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Samen met bevriend echtpaar op 17 juni in de Pepermolen gegeten. Gezellig restaurant. Prima bediening, die deskundig en vriendelijk was. Wij namen het vier gangenmenu en het eten smaakte voortreffelijk. Ook qua uiterlijk waren de opgediende boorden telkens weer plaatjes. Kom hier zeker nog eens terug.
Camilla D.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Zeer geslaagde avond. Heerlijk en verrassend mooi eten. Zeer goede wijn bij het eten. Buiten gewoon vriendelijke ontvangst en bediening????????
Moniquerobheemskerk .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Fantastisch gegeten, heerlijke gerechten, die zeer mooi opgemaakt waren. Wij hadden het 5 gangen menu met 2 amuses. Los hebben we nog (tegen betaling) twee kaasplankjes bijbesteld, dat maakte het geheel helemaal compleet. Een uitstekende keuze om met mijn gezin mijn 50ste verjaardag te vieren. De drank is redelijk aan de prijs, maar het fantastische eten maakte alles goed!! Vriendelijke bediening.
RobvanRest .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Prima, zoals altijd.
Wij hebben al meerdere malen bij de Pepermolen tot grote tevredenheid gedineerd.
Wij komen zeker terug.
Tineke K.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Heerlijk gegeten. Verrassende combinaties ....maar heel smaakvol en lekker! Een ware smaak sensatie. Wij gaan zeker terug!
Gerrie N.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Pepermolen kreeg van mij een herkansing, maar wederom ergenis over de houding van de bediening.
Een paar jaar geleden hebben wij een zeer slechte ervaring gehad met de bediening, zeer arrogant. Zij hebben nooit meer gereageerd op onze teleurgestelde ervaring.
Gisteren, bij binnenkomst was er een zeer overheersende vislucht, aan het eind van de avond was je kleding rijp voor een wasbeurt door de etenslucht, die in de zaak hing.
Het 5 gangenmenu gegeten, die ook zonder de aanschaf van een grouponbon mogelijk bleek. Vol lof over de toch zeer miniscule gerechtjes, maar met 5 gangen, toch een volwaardig menu.
Het blijft irritant om geen kraanwater te schenken, waar best wel een bedrag van maximaal € 2,50 voor gevraagd mag worden, (karaf van 1 liter) maar € 3,95 voor een halve liter Evian te vragen, is wat overdreven.
Er werd slecht "geoberd" , herhaaldelijk moeten vragen om een nieuw flesje water en/of een nieuwe fles wijn, terwijl de ober in de keuken staat te geeuwen.
Ik kreeg de rekening en zag, dat alleen de drank op de rekening stond, dus zo eerlijk en netjes, als ik ben, daar melding van gemaakt, het ging om een bedrag van € 203,- Van de ober kon er geen enkel bedankje vanaf, dat ik de fout meldde. Ik kreeg, zonder woorden, een nieuwe rekening in mijn handen gedrukt. Bij de deur werden we uitgezwaaid, maar het woord: bedankt, krijgt de man niet uit zijn mond.
De herkansing was hierdoor voor mij wederom zeer teleurstellend.
Wekelijks ga ik uit eten, ben hierdoor een ervaren restaurantbezoeker, maar nog nooit zo'n arrogante bediening meegemaakt. ik had bijna spijt dat ik zo eerlijk was om de "fout" in de rekening te melden.
Maurizio B.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Plezierige avond. Smakelijke gerechtjes. Prima wijn en kaasjes toe. Geen a la carte maar keuze uit 3, 4 of 5 gangen menue. Redelijke geportioneerd. Regelmatig brengt ober kleine broodjes met goede boter. Ingetogen stijl van eten. Voor een schransfestijn hoef je hier niet te zijn. Wel voor een sfeervol samenzijn.