De Pepermolen

Meer informatie over restaurant De Pepermolen

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Lisa-Marie H.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Na hoge scores op Iens te hebben gelezen, hebben we een bezoek aan dit restaurant gebracht. In verband met de hitte, wilden we eerst een aperitief buiten, en daarna het eten binnen nuttigen. Dat bleek wel wat moeilijk. Het mocht wel, maar als er mensen zouden komen die buiten wilden eten, dan moesten we naar binnen. Dat voelde niet echt gastvrij aan, temeer omdat ook het tafelkleedje meteen werd weggehaald, omdat dat wel eens vies zou kunnen worden. We bestelden 3 Radlers (wit bier was er niet) en een Prosecco. De Radlers bleken achteraf Radlers 0.0 % te zijn. Niet erg, maar dit was niet van te voren gezegd. De kaart werd niet gebracht, dus zijn we naar binnen gegaan, waar pas de bestelling werd opgenomen. We namen het 4 gangen menu. Het eten was lekker, en mooi opgediend, maar niet bijzonder. De wijn was heerlijk!
Kortom, voor de prijs van het 4-gangen menu, hadden we wel iets meer verwacht, zowel wat betreft het eten als wat betreft de bediening (niet onaardig, maar niet zeer op de gasten gericht).
Adriproef .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
ter ere van ons 44 jarig huwelijk hier geweldig gegeten, verrassing,s menu. vooraf 6 amuse,s
elk smaakje was een streling voor de tong , Gamba,s gefrituurd in piri piri, heerlijk.toen een lasagne van gevogelte met een kaas saus ,elk hapje was een feestje, toen herten medaillon,s ,op een bedje van puree met zuurkool ,een overheerlijk desert en een lekker kopje Carmen koffie toe. gezellig was de leuke achtergrond muziek ,fijne bediening, Top avond dank aan de hele staf van de Pepermolen.komen graag terug Adri en Gerda franke
Bdjonge .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2015
Gisteren weer gegeten bij De " Pepermolen" in Landsmeer met z'n drieen. Na weer een hartelijke ontvangst van de gastheer zijn we eerst even aan de bar gaan zitten voor een aperatief. De aankleding van het restaurant blijft me boeien. Er straalt rust en voornaamheid uit en geeft het een mooie ambiance voor een goed diner.
De amuse was ronduit voortreffelijk. Er zat een een soepje bij die ik buitengewoon lekker vind. Het is een Thaise soep. Die heb ik dan ook besteld en daarna de cappaccio. Beiden waren verrukkelijk!!! Het in between gerecht Seroet Rendang was eveneens excellent. We kregen er ook warme stukjes kroepoek bij wat helemaal paste bij dit gerecht. Nagerecht was Dame Blanche met huisgemaakte kletskop....perfect!! Ik heb een heerlijke smakelijke avond gehad!
Gijs74 .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2015
Gisteravond met een klein gezelschap gedineerd bij "de Pepermolen" in Landsmeer. Wederom gekozen voor een 'in-between' arrangement, hetgeen de voorgaande keren goed is bevallen. Kleine, smakelijke gerechtjes die naar keuze en in diverse gangen kunnen worden besteld. Erg attent en zeer smakelijk was de amuse, die ons vriendelijk werd aangeboden.
Het voorgerecht (Sashimi van zalm en tonijn met zeewiersalade) was uitstekend. De vis werd begeleid door een smakelijke wasabi-kaviaar. Als tussengerecht werd gekozen voor de "Gamba's in krokant jasje met piri-piri en chili-knoflooksaus". Wederom een zeer smakelijk en vers bereid gerechtje. Als hoofdgerecht werd door de - altijd vriendelijke en attente - gastheer de Seroet Rendang aanbevolen. Een goed advies! Boterzacht gestoofd rundvlees bereid op Indonesische wijze en geserveerd met witte rijst.
De Pepermolen heeft weer overtuigd en biedt de gast keuze en variatie door het "In-Between" concept. Belangrijk is dat een juiste portionering is toegepast, waardoor de gerechten niet te zwaar zijn en smaken naar meer!
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2015
Alweer een hele tijd kun je bij de Pepermolen behalve "gewoon" ook "in between gerechten" eten. Gerechten die wat kleiner zijn dan een normaal gerecht en dat is voor mensen die niet zo veel willen (of kunnen) eten zoals wij een prima idee. Barry is een uitstekende kok en de keur aan kleine gerechtjes die hij met baas Mischa op de kaart heeft gezet, mag er zijn. Wij aten voor de zoveelste keer de rundertartaar met kappertjes, uitjes, kwartelei en truffelmayonnaise. Niet dat we de sashimi van zalm en tonijn of de lamsrack met botersaus en asperge niet lusten, maar de tartaar heeft het ons aangedaan: heerlijk! Voor het hoofdgerecht namen we deze keer wel onze toevlucht tot de gewone kaart: beiden heerlijke sliptongetjes met frietjes en een smakelijke salade. Daar paste een flesje heerlijke Kleine Zalze (€22,50) prima bij. Het dessert sloegen we over en sloten af met koffie en digestief in de gezellige Engelse Bibliotheek ambiance van dit prima restaurant in Landsmeer.
Owe-van-der-Leur .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2014
Etentje met collega's van mijn vrouw.
Fijn gegeten: kleine amuse, voorgerecht "Proeverij van 4" was top, een redelijk tussengerecht en hoofdgerecht en een super dessert (zelfgemaakte Tiramisu), koffie,/likeur en bonbons. Fijne gastheer, symphatieke attente bediening en een goede kok in een mooie locatie.
Moos50 .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2014
Onverwacht bij de pepermolen gekomen,bij aankomst was het beneden al vol en wij mochten naar boven wat niet verkeerd was, een warme ambiance en het gevoel van thuis komen.
De gastheer mica had verstand van zaken en was zeer vriendelijk. Hij maakte ons attent op het amusemenu 5 verschillende gerechten, nou dat was een schot in de roos. Het was voor ons een leuke ontdekking en zullen hier zeker terug komen.
Cor D.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2014
Ik wilde een lamsschouder bestellen maar helaas die was er niet meer! Toen maar tong filet besteld, redelijk klaar gemaakt maar zeker niet super!
De bediening was redelijk tot slecht, lange tijden moeten wachten tussen de gerechten en vaak twee tot driemaal naar onze consumpties moeten vragen.
Al met al geen culinaire beleving gehad bij de Pepermolen.

Petrabeek .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2013
Vanavond onverwacht gegeten in dit leuke restaurantje vlakbij de wandelroute van het Trekvogelpad. Om 17.00 uur mochten we al naar binnen, omdat we klaar waren met de wandeling. Vriendelijk ontvangen, drie gangen keuze menu genomen. Was voortreffelijk! Voorgerecht van drie kleine gerechtjes was heel erg goed en smaakvol, hoofdgerecht kozen we vlees: rundvleesblokjes met ketjapsaus, geserveerd in schelp van bladerdeeg met rijst, fantasierijke salade apart geserveerd, idem gefrituurde aardappelblokjes, zonder problemen daarbij ijswater, werd spontaan bijgeschonken, goed glas huiswijn. Dessert van de chef: luchtige chocoladetaartje met ijs en slagroom, prachtig geserveerd. Kortom: zeer goede prijs-kwaliteitverhouding, gezellige ambiance, ook voor mensen die sportief gekleed zijn, gastvrije bediening, en gezellige sfeer in het algemeen. Leuke ervaring!
Majella-Liket .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2013
Heerlijk gegeten en de bediening is gezellig. Heerlijke goed uitgebalanceerde gerechten. Als amuse kregen we een aspergesalade. Het tussen gerecht had ik meerval met krab en zalm op een schijfje bietjes dit was erg verrassend. Zeker een aanrader voor een gezellig avondje uit met lekker eten.
Koffiemelk003 .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2013
De amuse werd opgediend met een rauw stuk vlees erop, terwijl mijn vriendin toch echt al 7 maanden zwanger was met een flinke toeter, maar goed kan gebeuren.
Na één hap van de amuse zijn we echter weg gegaan. Deze leek te bestaan uit een schep vleessalade van de supermarkt ofzo. Werkelijk niet iets waar je de deur voor uitgaat.
Bediening was ook niet je-van-het, toen ik vroeg wat voor bier ze hadden kreeg ik een verbaasde blik terug als of ik iets heel raars vroeg. En ze hadden ook maar 2 soorten bier, een onbekend merk op tap en nog een flesje Amstel geloof ik...
Ik kom er nooit meer.
Sandor_ .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2012
Echt heerlijk gegeten. De tournedos en de rib eye waren top, maar ook het voor- en na-gerecht was geweldig. Snelle service, en lekkere wijn. Verder erg knus en gezellig. We komen zeker terug!