De Pepermolen

Meer informatie over restaurant De Pepermolen

• Airconditioning , Terras
Paulus53 .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
de ontvangst was heel hartelijk, het interieur doet denken aan de jaren '70, hier en daar een ander fris kleurtje kan geen kwaad. Het eten: forel uit de oven en entrecôte zag er lekker uit, smaakte goed. Echter, het was niet verfijnd en echt te veel boter bij de bereiding. We hebben er echt last van gehad. Voor mensen met een hoog cholesterolgehalte geen aanrader.
Menukaart op internet komt niet overeen met de werkelijkheid.
Denk dat de goede jaren zo langzamerhand voorbij zijn
Glastha .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2015
Gezellig restaurant. Vriendelijke service en lekker eten. Neem het kalfsvlees met de roquefortsaus! Ik wil best nog wel eens terug!
Renate_326 .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2014
In dit kleine maar knusse restaurant ga je 25 jaar terug in de tijd. Gerund door vader en dochter. De ouderwetse aankleding is expres gedaan en wordt goed schoon gehouden. Beetje zoals het bij mijn overgroot oma was.
Voor gerecht was ronduit slecht. Vies, rare structuur, smakeloos en kant en klaar.
Hooft gerecht was veel beter. Vers, smaakvol en voor mijn neus bereid. Speciale saus, ook vers voor mij neus gemaakt. Zo lekker ! Dit was heel veel. Echt voor de grote eter. Ik heb de helft laten staan. Wat erg zonde is.
Dessert overgeslagen.
Monique G.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2014
Met vier personen hier gegeten. Allemaal iets anders besteld. Verschil echter niet te zien. Vlees in dezelfde kleur saus, allemaal met champignons op hetzelfde bruine jaren 70 bord. Kommetje met wat groente en wat aardappeltjes. Prijzen veel te hoog met wat je krijgt. Menukaart op internet komt niet overeen met kaart in restaurant. Dit restaurant moet echt vernieuwen. Was vroeger kennelijk een topper; maar kan nu echt niet meer.
Jobo1956 .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2013
zoals en bistro moet zijn, hartelijk ontvangen door de dochter van de patroon? hij was zelf helaas door omstandigheden niet aanwezig, maar zijn schoonzoon nam hem waar. Een echt klassieke kaart, gelijk maar voor de escargots gegaan, heerlijk. hoofdgerechten tournedos Cambridge, saus a la minute in de pan gemaakt en dat proef je, mooie beetgare geblancheerde groeten. Aardige bediening een echt familiebedrijf, welkom in onze huiskamer. Een echte aanrader
Jkluit .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2012
Geweldig leuk restaurantje waar je de echte Brabantse gezelligheid nog kunt proeven en beleven! Bij binnenkomst kan je een apperatiefje nemen bij de openhaard.

Het eten dat geserveerd wordt is voortreffelijk. Het vlees is mals! De bediening is vriendelijk en als je wilt na borrelen kun je dit nog doen aan het barretje! Ik ga hier zeker nog een keer terug.
Pvm66 .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2012
Hier onlangs met mijn zoon gegeten in dit zeer intieme en knus restaurant. Je waant je 25 jaar terug in de tijd, zeer traditionele keuken van voor de cuisine nouvelle tijd. Alles wordt hier vers a la minute bereid in de open keuken. Vlees is hier de specialiteit. Jr. Had een heerlijk, malse tournedos met pepersaus en ik had de specialiteit van het huis hazenrugfilet. Deze twee grote filets waren perfect rose gebraden. Kom hier zeker op korte termijn terug.
Thamara V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2012
Heerlijke sauzen, heerlijk eerlijk vlees, geen opsmuk.
Sommige dingen zijn erg jammer, zoals de desserts, daar mag mijns inziens meer aandacht aan worden geschonken.
Een kaasplankje met alleen harde oude kazen, is jammer. Ijs in een plastic bekertje is ook gezien de prijs, niet wat je van dit restaurant mag verwachten. Je hebt het gevoel dat je terug in de tijd gaat qua inrichting, de stoelen zitten goddelijk.
MevrJanssen .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2012
Een gezellig zaakje. Lekker ouderwets wat je bij niet veel andere zaken ziet op deze manier. Goede ambiance.

De bediening was naar mijn mening niet echt professioneel. Een onvriendelijke dame die ons bediende. Ondanks dat het eten redelijk was heeft dit voor ons de avond toch in slechte zin beïnvloed. Heel erg jammer! Bij het aannemen van beter personeel zou 'de Pepermolen' wat ons betreft hoger scoren.