De Peperboom

• Af te huren , Huisdieren welkom

Jouw recensie over het restaurant De Peperboom

Jan S.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Lekker eten, uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding en vriendelijk personeel. Aanrader!
Ida K.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
We hebben prima gegeten in een gezellige omgeving. De bediening was prima. Een echte aanrader
Marcel D.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Gezellige sfeer en aardige bediening. We kregen meer dan genoeg eten!
Al met al een heerlijke avond dus
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Geweldig restaurant ,goede bediening en zeer gastvrij .
Mooie kaart ,ook vegetarisch beschikbaar .
Betaalbaar (ook belangrijk)
Ook aan de hond wordt gedacht, bak water ,koekje .
Kortom alles super!!
Ilse V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Prachtige binnentuin. Zeer vriendelijke bediening. Voorgerechten en de zeebaars heerlijk. Maar de mosselen van slechte kwaliteit, geserveerd met één sausje en twee bakjes mayonaise. Teleurstellend.
Willem M.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Aardig restaurant. Vlotte en vriendelijke bediening. Lekker eten. Helaas geen restaurant die meedoet met de AH diner actie. Wel via AH terecht gekomen bij Iens en gij dit restaurant. Onduidelijk of dit restaurant aan deze actie meedoet. Volgens de eigenaar waren we de derde al die dit overkwam. Misschien wat duidelijker op jullie site aangeven.
C. K.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Dit restaurant in Veere staat met stip bovenaan! Vriendelijke bediening en vooral de prijs/ kwaliteit klopt!
Marc A.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Super eten in een zeer gezellige en warme setting.
Ben W.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Een topper
Guy B.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Leuke gastvrouw, lekker eten aangenaam kader . Een geslaagd etentje in Veere.
Ron K.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2018
Erg lekker gegeten hier. Voor een gemiddelde prijs krijg je hier uitstekende gerechten. Voorgerecht Sashimi van zalm, en duo van vlees. Hoofdgerecht een zeebaars en mooie diamant haas! gewoon erg goed bereid allemaal. Voor een vriendelijke prijs en heel veel service moet je hier gaan eten. Top gewoon!
Alet Van Den Bosch B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Lekker gegeten in de peperboom . We kozen het driegangenmenu . De huiswijnen waren prima en het bedienend personeel dacht actief mee over de keuze daarvan . Kortom een gezellige en lekkere avond in een overigens heel stil Veere . Prijs kwaliteit is in orde .
Gwen V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Eigenlijk alleen maar koffie en huisgemaakte appeltaart op; maar deze was heerlijk!
Fijn plekje in de tuin, tussen de bloeiende planten. Vriendelijke en zeer attente bediening kwam spontaan een drinkbakje water brengen voor onze hondjes. We komen hier graag terug als we weer in de omgeving zijn.
carelfritzsche .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Mede op basis van de positieve recensies, vandaag bij de Peperboom in Veere gegeten maar hier toch een vervelende smaak aan overgehouden.

Het begon al bij aankomst; aangezien mijn vrouw in een rolstoel zit, was het toch lastig om binnen te komen en werd er totaal geen hulp aangboden vanuit de bediening. Hoewel niet gereserveerd konden we gelukkig door vertek van andere gasten gelijk een tafeltje op het terras krijgen, maar moesten we vervolgens wel een kwartier wachten alvorens de spullen van de eerdere gasten waren weggehaald, wij iets te drinken aangeboden kregen en ook een menukaart kregen. Vervolgens wist de bediening niet of een bepaald visgerecht (tarbot) als filet of als volledige vis (met graten) werd geserveerd en kwam de algehele bediening ook niet bepaald kordaat, geinteresseerd of bekwaam over. Diverse keren door verschillende personen dezelfde vraag gesteld, zonder dat zij van elkaar wisten wie wat had gedaan. Werkelijk amateurs, wat ik uit eerdere recensies niet had opgemaakt!!

Uiteindelijk toch de tarbot met jus van schelpdieren genomen en het moet gezegd, dit visgerecht was werkelijk heerlijk van smaak. Vereiste is echter wel dat voor het fileren van vis een bepaalde hoeveelheid licht (zeer) wenselijk is, maar de hoeveelheid licht op het terras van dit restaurant is werkelijk ondermaats. Er zaten zelfs personen met behulp van de flashlight op hun mobiel te eten en op ons verzoek om wat extra verlichting/kaarsen op onze tafel werd ook niet erg adequaat gereageerd en zelfs op onze suggesties om toch extra verlichting op dit tuinterras aan te brengen (bijv. extra lantaarns) werd zeer lakoniek gereageerd ("het is nu eenmaal sneller donker deze periode"). Nu was het inderdaad bijzonder om eind augustus nog buiten te kunnen eten, maar dan nog zou er iets geregeld moeten kunnen worden.

Na een toch nog heerlijk kopje espresso, uiteindelijk met zeer gemengde gevoelens vertrokken; lekker gegeten (dus complimenten voor de kok), maar de bediening was van een zeer bedenkelijk en laag niveau!!!
BrendaAitelHoussi .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Wat een heerlijk restaurant! Top bediening ( super lief voor onze kindjes ) en zalig gegeten. Lekkerste gamba's ooit op. We kunnen niet wachten om buiten te eten op het gezellige terras dan komen we zeker terug bij de peperboom.
EW Z.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2015
Oesters vooraf, die lekker waren maar niet koel geserveerd met te weinig citroen. Daarna een parelhoen met pruimen en mosselen met frietjes. Prima bereid. Niets op aan te merken. Ook niet op de bediening. Gezellig en goed gemutst personeel die de juiste afstand kennen... Kortom, een beter dan gemiddeld restaurant waar je geen buil lijkt te vallen. Verder niet opvallend op specifieke punten.
leo D.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
Nieuwe uitbaters dus ook nieuwe verwachtingen.
Service was minimaal alles was gereserveerd, er was nog plaats in de serre. Drankje besteld en kaart bekeken. Hoofdgerecht, tournedos met frites was goed. Maar geen peper en zout op tafel, tijdens het nuttigen van het hoofdgerecht niemand gezien van de bediening of we nog een drankje wilden of dat het voldoende was, dus maar afgerekend en kennis gemaakt met de Peperboom. Wat ons betreft geen aanrader
Jolien D.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2015
Terras is een plaatje, lekker onder de vijgenboom in de schaduw gezeten. Kreeft en salade nieuwe haring waren prima van smaak. Als hoofdgerecht rogvleugel, precies de goede garing waardoor hij van de graat afgleed. De kappertjes en lamsoren pastte hier goed bij, al vonden wij de overige garnituur met paprika wel wat afdoen aan de subtiele smaak van de rog. Ook het dessert vonden wij zwaar en niet passen bij het (30 graden) zomerweer: chocolade brownie met advocaat en bolus-ijs, de smaak was echter wel gewoon goed. Bediening was erg vriendelijk!

Een goede plek om lekker te vertoeven in het pittoreske Veere!
William B.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2015
Als je in de omgeving van Veere lekker vis wilt eten, dan is dit de plek waar je moet zijn. De eigenaar heeft jaren ervaring met vis en dat proef je in de gerechten. De ambiance is gezellig en rustig. De hostes geeft een persoonlijke tint aan het serveren en straalt echt voldoening uit in haar werk. Mensen met liefde voor het vak, dat is wat je hier proeft en dat voor een toegangkelijke prijs.
Karen J.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2015
Gisteren een geweldige avond gehad in restaurant De Peperboom in Veere. Het restaurant zelf, de gezellige tuin en het personeel stralen een ongedwongenheid uit die perfect past bij een lekkere avond uit. Geen poeha, maar gewoon een uitstekende service en geweldig eten. Het bijzonder vriendelijke personeel zorgde voor net dat beetje extra dat de avond perfect maakte. Een aanrader!