De Pelikaan

Meer informatie over restaurant De Pelikaan

• Terras
Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
Leuk en gemoedelijk! Prima gegeten. Houden zo, geen kapsones dat is fijn! Prima keuken. Gastvrijheid is super, gemoedelijk cafe de pelikaan!
Rinus B.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2013
Eetcafe van gemiddeld niveau met Italiaanse kaart. Pelicatesseplank vooraf is een standaard antipasta, vleeswaar, kaas, geroosterde groenten. Frisse courgette sprong er uit.
Hoofdgerecht ribeye te gaar gebakken, bediening verzuimde ook te vragen hoe deze gebakken moest worden. Lekkere frietjes met rozemarijn en knoflook. Nagerecht tiramisu nogal gewoontjes. Alles bij elkaar, geen dingen gegeten die ik thuis niet zelf zou kunnen maken. En dat is toch mijn criterium voor een cijfer boven een 7.
Bediening vriendelijk en spontaan, maar niet altijde even attent.
Bij lekker weer is de terrasboot een leuke plek. Binnen was het leeg, entourage van een bruin cafe. Stond erg vol met tafeltjes, lijkt me erg druk als het volle bak is.
Moonenjennekens .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2013
De Pelikaan is een goed, gezellig en sfeervol restaurant.
Vriendelijke en goede bediening. We hebben met een groep van 33 personen een diner gehad. Tafels waren leuk gedekt, eten was super lekker, geen grote hoeveelheden, maar door de vele gangen, meer dan genoeg. Ik zou zeker de Pelikaan iemand aanraden.