Meer informatie over restaurant de Peer

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Chris S.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Wat een ongelofelijk teleurstellende ervaring. We moesten 15 minuten voordat de bestelling werd opgenomen. Vervolgens nog eens 15 minuten wachten todat we het kregen, en dat waren alleen de drankjes nog maar. Na de drankjes werd het eten pas na een hele, hele lange tijd geserveerd. Toen bleek ook nog eens dat er iets was misgegaan met de bestelling van een van mijn gasten, die vervolgens dus geen eten had. Het geheel komt rommelig en ongeorganiseerd over, en dat zorgde ervoor dat andere gasten ook geirriteerd om zich heen begonnen te kijken. Niet echt sfeerverhogend, en mijn verjaardagslunch heeft een nare smaak nagelaten.
Chris S.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Wat een ongelofelijke, teleurstellende ervaring. Het duurde een eeuwigheid voordat de bestelling werd opgenomen, en werd vervolgens 15 minuten later gebracht (dit waren de drankjes nog maar. ) Vervolgens duurde het nog eens een dik half uur voordat het eten gebracht werd. Ze waren vergeten om 1 van mijn gasten zijn bestelling door te geven, die dus zonder eten zat. Alles komt heel erg ongeorganiseerd over, en heeft er in ieder geval voor gezorgd dat mijn verjaardagslunch een zeer onplezierige nasmaak heeft nagelaten.
Kim K.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Ontvangst was rommelig, zelf per ongeluk een verkeerde dag gereserveerd, maar mochten alsnog wat eten.

Eten werd snel geserveerd, en was ook prima. Helaas een tweede rondje drinken konden we niet nemen, ze waren niet echt oplettend/geïnteresseerd.

Mijn mening is dat de drankjes nogal duur geprijsd zijn.
Patricia V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Heerlijk gegeten,goede sfeer en vriendelijk personeel.
We gaan zeker terug????
Jan Hein W.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Restaurant half gevuld en toch in totaal 3 uur gezeten omdat de gerechten op zich lieten wachten. Hoge verwachtingen gezien de kaart en de recensies, maar deze absoluut niet waar gemaakt. Matige kwaliteit.
dirk P.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Heerlijk gegeten. Fijne bediening.
Marie-Suzanne A.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Een sfeervol restaurant met een nette vriendelijke bediening. Niet pusherig, oplettend of de glazen gevuld zijn, genoeg tijd tussen de gangen maar hoefden niet te lang te wachten. Dan het eten: wauw de kabeljauw was voortreffelijk! Echt een heerlijke avond uit. Geen parkeerkosten ook prettig.
Jules B.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Altijd fijn bij De Peer!
Ans W.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Lekker gegeten ....mooi opgemaakte borden.

Wijnglazen mogen wel iets meer gevuld worden voor de prijs.
Ton Z.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Het was een gezellige gelegenheid, lekker gegeten en de bediening deed zijn best om alle gerechten uit te leggen.
Chielbert A.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Ben door mijn dochter en schoonzoon verrast met een diner in De Peer.
Geweldige locatie, geweldig lekker gegeten en prima bediening door zeer vriendelijke, charmante dames die er alles aan deden om het naar de zin te maken. Het eten was ook in één woord "fantastisch". Het was op 24 december 2016.
Gegarandeerd dat wij hier absoluut nog terugkomen! Voor mij was alles een 10 waard! Chielbert A.
Jochem B.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Leuke ambiance. Waren mandje brood vergeten ondanks het feit dat het niet zo heel druk was. Men wilde 2 voorgerechten tegelijk bedienen, soep en carpaccio. Erg geënt op drankjes . Jassen bij binnenkomst in restaurant aangenomen, bij weggaan moesten we vragen waar de jassen waren. Eten was in orde, ook de opmaak. Prijs-kwaliteit is in orde.
B O.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Lekker gegeten met vriendelijk personeel...
Wim C.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Wij komen hier wel meer, en zijn altijd tevreden over personeel en de gerechten, prima restaurant!
Vera A.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Ik heb met mijn man heerlijk gegeten. De tournedos was heerlijk mals, op een zeentje na, en precies goed medium gebakken. Ook was de struisvogelbiefstuk niet te versmaden. Helemaal top! De borden voor zowel voor- , hoofd en nagerecht waren mooi opgemaakt. Het personeel was ook heel vriendelijk. Al met al absoluut geen spijt van en we komen zeker terug.
Hans P.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Helaas was de pasta bij de gamba's zodanig heftig gekruid dat het oneetbaar was geworden. Gemeld bij de ober maar werd verder niets mee gedaan.
Andere gerechten prima maar niet bijzonder. Mooie locatie. Was verder wel erg druk vanwege een bruiloft. Prijs kwaliteit verhouding een beetje uit zijn verband in negatieve zin.
dnnmrtns .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
In eerste instantie dacht ik dat de Peer een beetje voor de upperclass was door de uitstraling en de geparkeerde auto's. Een tijdje terug zijn we op aandringen van onze dochter (die de speeltuin zag) toch eens op het terras gaan zitten en toen ik de menukaart zag, zag ik dat ik het verkeerd had ingeschat.
Vandaag zijn we hier met onze dochter gaan lunchen. Een prima pannenkoek, een heerlijke uitsmijter met spek en kaas en een lekkere tosti, met twee drankjes per persoon (goede koffie, fris van Royal Club) voor 33 euro.
De bediening snapt het wel hoor, maar vandaag stonden de lege glazen nét iets te lang op tafel. Tussen bestellen en serveren zat weinig tijd, waaruit ik concludeer dat er in de keuken wordt doorgewerkt.
De locatie is top: een leuke speeltuin waar goed zicht op is, het bos tegenover het terras, geen drukke weg behalve heel veel fietsers, een opgeruimd terras met mooie parasols.
ChantalBotRoovers .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Geweldige locatie samen met heerlijk eten!! Mooie locatie met prachtig terras en hele fijne speeltuin voor de kids aan het bos. Prijs kwaliteit verhouding zowel voor lunch als diner super!! Vriendelijke bediening en ook altijd passende seizoensgerechten. Heerlijk met zijn 2en of met het hele gezin genieten!! Wij komen hier regelmatig, gisteren ook lekker mosselen gegeten en weer genoten!
Jan A.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Op deze (Vaderdag)zondag met de familie heerlijk en gezellig gegeten bij de Peer. Wij komen hier al jaren en zijn telkens prima tevreden. Persoonlijk heb ik gekozen voor het Aspergemenu. Het voorgerecht was aspergesoep en die was nogal waterig en viel daardoor wat tegen maar de ingrediënten waren prima. Mijn hoofdgerecht Asperges op z'n Vlaams was voortreffelijk. Als nagerecht gekozen voor een kaasplankje met een rode Port. SMULLEN!
Wij komen zeker weer terug.
Ludobreda .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Afgelopen zondag bij de Peer gegeten. Mijn vrouw en ik hadden gekozen voor het aspergemenu. Dit menu was werkelijk van begin tot het eind een groot feest. Het voorgerecht was een salade van witte en groene asperges met coquilles en scampi met een serranoham. Dit was overheerlijk, een echt schilderijtje op je bord. Het hoofdgerecht met zalm en asperges was eveneens "mouthwatering". En als sluitstuk een overheerlijk dessert, alles vers en zelfgemaakt. Naast het uitstekende eten was ook de bediening uitstekend, men zag op tijd wanneer ons glas wijn leeg was en werd er weer keurig bijgeschoren, perfect gewoon, zo hoort het. Voor ons een reden om zeker binnenkort weer eens te gaan. Een echte aanrader.