Meer informatie over restaurant de Peer

Wim C.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Wij komen hier wel meer, en zijn altijd tevreden over personeel en de gerechten, prima restaurant!
Vera A.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Ik heb met mijn man heerlijk gegeten. De tournedos was heerlijk mals, op een zeentje na, en precies goed medium gebakken. Ook was de struisvogelbiefstuk niet te versmaden. Helemaal top! De borden voor zowel voor- , hoofd en nagerecht waren mooi opgemaakt. Het personeel was ook heel vriendelijk. Al met al absoluut geen spijt van en we komen zeker terug.
Hans P.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Helaas was de pasta bij de gamba's zodanig heftig gekruid dat het oneetbaar was geworden. Gemeld bij de ober maar werd verder niets mee gedaan.
Andere gerechten prima maar niet bijzonder. Mooie locatie. Was verder wel erg druk vanwege een bruiloft. Prijs kwaliteit verhouding een beetje uit zijn verband in negatieve zin.
Dnnmrtns .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
In eerste instantie dacht ik dat de Peer een beetje voor de upperclass was door de uitstraling en de geparkeerde auto's. Een tijdje terug zijn we op aandringen van onze dochter (die de speeltuin zag) toch eens op het terras gaan zitten en toen ik de menukaart zag, zag ik dat ik het verkeerd had ingeschat.
Vandaag zijn we hier met onze dochter gaan lunchen. Een prima pannenkoek, een heerlijke uitsmijter met spek en kaas en een lekkere tosti, met twee drankjes per persoon (goede koffie, fris van Royal Club) voor 33 euro.
De bediening snapt het wel hoor, maar vandaag stonden de lege glazen nét iets te lang op tafel. Tussen bestellen en serveren zat weinig tijd, waaruit ik concludeer dat er in de keuken wordt doorgewerkt.
De locatie is top: een leuke speeltuin waar goed zicht op is, het bos tegenover het terras, geen drukke weg behalve heel veel fietsers, een opgeruimd terras met mooie parasols.
ChantalBotRoovers .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Geweldige locatie samen met heerlijk eten!! Mooie locatie met prachtig terras en hele fijne speeltuin voor de kids aan het bos. Prijs kwaliteit verhouding zowel voor lunch als diner super!! Vriendelijke bediening en ook altijd passende seizoensgerechten. Heerlijk met zijn 2en of met het hele gezin genieten!! Wij komen hier regelmatig, gisteren ook lekker mosselen gegeten en weer genoten!
Jan A.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Op deze (Vaderdag)zondag met de familie heerlijk en gezellig gegeten bij de Peer. Wij komen hier al jaren en zijn telkens prima tevreden. Persoonlijk heb ik gekozen voor het Aspergemenu. Het voorgerecht was aspergesoep en die was nogal waterig en viel daardoor wat tegen maar de ingrediënten waren prima. Mijn hoofdgerecht Asperges op z'n Vlaams was voortreffelijk. Als nagerecht gekozen voor een kaasplankje met een rode Port. SMULLEN!
Wij komen zeker weer terug.
Ludobreda .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Afgelopen zondag bij de Peer gegeten. Mijn vrouw en ik hadden gekozen voor het aspergemenu. Dit menu was werkelijk van begin tot het eind een groot feest. Het voorgerecht was een salade van witte en groene asperges met coquilles en scampi met een serranoham. Dit was overheerlijk, een echt schilderijtje op je bord. Het hoofdgerecht met zalm en asperges was eveneens "mouthwatering". En als sluitstuk een overheerlijk dessert, alles vers en zelfgemaakt. Naast het uitstekende eten was ook de bediening uitstekend, men zag op tijd wanneer ons glas wijn leeg was en werd er weer keurig bijgeschoren, perfect gewoon, zo hoort het. Voor ons een reden om zeker binnenkort weer eens te gaan. Een echte aanrader.
Ivo M.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Zomaar voorbijgereden en gestopt voor een quick lunch in dit zeer verzorgde en gezellige horecabedrijf. Als horecakenner zie je hier dat er aandacht besteed wordt aan de verzorging van het bedrijf alles is tot in de puntjes verzorgd (personeel, interieur, decoratie etc)..chapeau. Wij hadden een pomodorisoep en een tosti geitenkaas. Soep kwam met een lekker plankje brood, soep mocht misschien ietsjes meer op smaak maar was vers en lekker. Tosti voorzien van 2 forse geitenkaasporties, sowieso mist een groot eter hier niets. De porties van andere gerechten die wij voorbij hebben zien komen waren groot te noemen. De volgende keer toch maar eens dineren!
Reijp001 .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Een 3 gangen keuzemenu voor een betaalbare prijs. Biefstuk van gegrilde diamanthaas met ‘vergeten’ groenten, zoals pastinaak e.d. Gewoon prima gegrild, rosé van binnen, goed gekruid. Heerlijk dessert na. Ook de service niets op aan te merken.
We hebben er met een grote groep gegeten, maar daar zijn ze goed op berekend. Iedereen kreeg gelijktijdig zijn eten. Prima!
M.oomen .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Heerlijk gegeten bij de peer. Ik had vooraf de tartaar echt een smaaksensatie. Als hoofgerecht de diamanthaas medium gebakken echt heerlijk
Gdhospers .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
We zijn bruut door de baas behandeld en hebben dan ook een erg vervelende nasmaak van 'De Peer'.

Het was een heerlijke avond met goede ontvangst en maaltijd.
Geachte heer en mevrouw Hospers,

In het gevoel dat u door ons bruut zou zijn behandeld herkennen wij ons absoluut niet.
Helaas voor u doen wij aan geen enkele actie mee. Zo ook niet aan de actie van Albert Heijn. Wij begrijpen uw teleurstelling dat u niet met de AH zegeltjes heeft kunnen betalen. Dit hebben wij u getracht uit te leggen. Uw reservering via Iens of SeatMe betekent niet dat u heeft gereserveerd in restaurant die mee doet aan deze of een andere actie.

Met vriendelijke groet
De Peer

Reactie van proever:

Het gaat om bejegening, je medewerker 'voor schut zetten' en de klant uitmaken voor leugenaar.

anf 2e reactie van restaurant:

Geachte heer en mevrouw Hospers,

Nogmaals willen wij benadrukken u en of anderen geenszins onheus te bejegenen. Zo ook hebben wij u nimmer voor leugenaar uitgemaakt. Enkel hebben wij u erop gewezen geen deelnemer te zijn of te zijn geweest aan de AH zegeltjes actie en dat de reservering door u gemaakt via Iens toegang geeft tot de volledige menukaart. Ook blijkt dat de AH zegelactie separaat van Iens is te boeken uitsluitend bij de deelnemende restaurants. Zie uw spaaractievoorwaarden. Teleurstellend dat u onze volharding hierin zo ervaart.
Met vriendelijke groet,
De Peer
P. S.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2015
Vanavond heerlijk gegeten bij de Peer. Lekker buiten op het ruime terras, vriendelijke ontvangst. We hebben een 3 gangen keuze menu gekozen van € 25, met als extra frietjes en een salade. Er was genoeg te kiezen, het zag er perfect uit en het was heerlijk. Ook werd er elke keer uitleg gegeven bij de geserveerde gerechten, voor zover dat nodig was. We hadden aangegeven dat de gangen gerust vlot achter elkaar geserveerd mochten worden omdat we op doorreis waren. Ook hier werd goed rekening mee gehouden. Totaalprijs € 61, 95. We komen hier zeker nog eens terug!
Coen V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2015
Wisselend gegeten. Vrijwel alle maaltijden waren goed op smaak. De coquilles vooraf en de zalm waren echte aanraders. Helaas vielen de Tournedos tegen. Allereerst was medium rare blijkbaar zwaar doorbakken, "door de goede kwaliteit van het vlees", volgens de bediening. Verder na teruggave van een wél goed stuk vlees was de saus te zout en de risotto te smakeloos. De desserts waren allemaal erg lekker. De bediening was verder wel erg vriendelijk maar maakte bij ons nogal wat foutjes, zo werd er ook een glas water vergeten, werden porties niet tegelijkertijd uitgeserveerd en moesten we over het algemeen lang wachten op ons eten.

Ik denk dat door de drukte, de bediening en wachttijd wat minder goed was. Verder had ik geen tournedos moeten bestellen maar iets anders, waarschijnlijk vis. Hadden we dat gedaan waren we waarschijnlijk erg enthousiast geweest. Nu helaas niet echt.
Eelco D.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2015
Wat een fijne zaak,.. goed en attent personeel in de bediening en het eten van zeer goede prijs-kwaliteit verhouding. Hier gaan we vaker naartoe als we weer in de buurt zijn.
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2015
Hebben hier al vaker gegeten, deze keer was het iets minder wat de tournedos betreft. Hij was niet zo mals en er zat zelfs een stukje zeen aan. De bediening was net als vorige keer supervriendelijk evenals het uitzicht. Alle complimenten voor mijn hond die ik bij had, tja dan kan het niet meer stuk natuurlijk:-)
Gerst1956 .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2015
Gereserveerd en gevraagd om bij voorkeur een ronde tafel. Vooraf een melding dat deze voor 6 personen niet aanwezig was. Dan weet je wat. Alle verschillende gerechten prima van smaak en keurig opgediend. Op tijd naar drinken gevraagd. Uitstekende bediening. Misschien wel verdiend maar tienen geef ik niet.

Aidahuiz .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2015
Heerlijk gegeten bij De Peer met 3 personen. We werden snel geholpen en de gerechten waren bijzonder en erg lekker. Ook goede hoeveelheden. Vriendelijke bediening en een aangename, huislijke sfeer.
Wij komen hier zeker terug!
Arjan M.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2014
Prima zakenlunch gegeten bij De Peer. Restaurant is leuk gelegen in de bossen, bediening is vriendelijk en het eten was erg lekker. Een aanrader!
Jan G.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2014
Gezellig restaurant aan de rand van het bos. Daar gegeten met ca. 20 collega's op 14-11-2014 in een hoekje van het restaurant. De andere gasten hadden geen last van ons...en wij niet van hun. Alles goed verzorgd. Het eten was keurig bereid, borden mooi opgemaakt en het eten zeer goed van kwaliteit. Zeker de moeite waard om nog een terug te komen.
Marcieijsermans .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2014
Op de bonnefooi binnengewaaid na een boswandeling. Trek dus we kozen 'een broodje' van de lunchkaart (fijn dat dat nog kon, het was tegen 4en). We namen een broodje hamburger en een clubsandwich zalm. Och wat fijn, lekkere broodjes en een groot bord frieten erbij. Compleet met sausjes en groente, we hebben gesmuld. Bediening attent zonder opdringerig te zijn.