Meer informatie over restaurant de Peer

7,1
Kan beter

Jouw recensie over het restaurant de Peer

S M.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Bij de vorige eigenaar was het toch wel een stuk beter.
klanten weg, personeel weg, en het terras opruimen is belangrijker dan de klanten binnen.
De kaart voor het nagerecht (komt eraan mijnheer duurt een kwartiertje) en de vriendelijkheid straalt er bij het personeel ook niet vanaf .

wij komen daar niet meer.
Theo T.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
18 uur binnengekomen; 20 uur kregen we pas het voorgerecht. werken daar zeer ongestructureerd.
Toos R.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Wij hebben bij 'de Peer' gereserveerd via de AH-actie. Kennelijk was de reservering wel doorgekomen, maar de AH-actie was hun niet bekend. Dat was vreemd. We lieten de bevestiging vanuit de AH-actie zien, maar daar had de ontvangstpersoon totaal geen boodschap aan. Hij had ook totaal geen boodschap aan het feit dat wij teleurgesteld waren om het feit dat wij dachten aan een actie deel te nemen, een bevestiging hadden gehad en konden laten zien. Het was duidelijk ons probleem en niet dat van hem. En was niet bereid om ook maar iets te doen met ons advies om dan tenminste contact op te nemen met IENS om te voorkomen dat er meer mensen min of meer bedrogen uitkomen. Want zo voelt het in dit geval wel. Jammer. Een beetje begrip zou toch wel van toepassing geweest zijn.
Martijn S.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
Ondanks dat het absoluut niet overdreven druk was toen wij er waren, liet de bediening ernstig te wensen over. Toen ik na ruim twintig minuten maar eens vroeg of we misschien de kaart zouden mogen inzien, werd ik afgeblaft met een "komt er zo aan".
Pas na meer dan 50 minuten na binnenkomst werd ons gevraagd of we een keuze gemaakt hadden. Dat vind ik lang. In de tussenliggende tijd hebben we één drankje kunnen bestellen. Drankjes werden met een knal op tafel gezet en de ober straalde in alles uit dat we hem vooral niet teveel lastig moesten vallen.
Het eten was ok, maar niet de moeite om - al met al - 1,5 uur op te moeten wachten met twee kleine kinderen.
Dit was niet ons eerste bezoek. Dat was de keer dat er aan een tafel naast de onze iemand een slak in zijn salade aantrof (en dit was geen escargot).
Het is waarschijnlijk wel ons laatste bezoek geweest.
Lia V.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Vriendelijke ontvangst.
Snelle, vriendelijke attente bediening. Eten was heerlijk. Zeker voor herhaling vatbaar.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
De reservering was op een of andere manier niet doorgekomen, terwijl ik wel een email ter bevestiging had ontvangen. De bediening was niet vriendelijke en een jonge dame was onervaren.
Alleen de twee mannen in vrijetijdsbesteding waren wel vriendelijk.
Volgens mij hebben ze daar een personeelsprobleem.
Eten was bijzonder lekker!
Els H.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
We hebben gezellig en lekker gegeten.Er is een gezellige sfeer en het eten was heerlijk.
De bediening is ook goed en heel vriendelijk.
Geert V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Heerlijk gegeten en zeer vriendelijke bediening!
Gerard K.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
wij konden elkaar slecht verstaan,van wege heel veel geluid
Martin K.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Bediening niet altijd even adequaat, wel vriendelijk.
Prijs - kwaliteit verhouding redelijk, porties middel
Monique R.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Wat zenuwachtige ober die later wel meer ontspande. 1 klant wilde graag aardbeien met slagroom wat helaas niet kon door te weinig aardbeien. 5 x stapeltaartje besteld die voornamelijk bestaan uit aardbeien dus we begrepen dat niet helemaal. Het eten was als gewoonlijk erg lekker.
Merieme F.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
Bediening was echt verschrikkelijk onervaren en kreeg geen ondersteuning van ervaren krachten.
Jongen leek in het diepe te worden gegooid en maakte fout op fout. Echt jammer, want het eten is goed genoeg.
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Lekker gegeten voor een goede prijs. We gaan vast nog eens terug.
Albert R.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Prima restaurant, mooie omgeving, vriendelijk personeel, smaakvol ingericht. Eten mag wel iets fantasievoller - redelijk mainstream zonder verrassingen. Ik zou meer gaan experimenteren en verrassen met smaken.
Chris S.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Wat een ongelofelijk teleurstellende ervaring. We moesten 15 minuten voordat de bestelling werd opgenomen. Vervolgens nog eens 15 minuten wachten todat we het kregen, en dat waren alleen de drankjes nog maar. Na de drankjes werd het eten pas na een hele, hele lange tijd geserveerd. Toen bleek ook nog eens dat er iets was misgegaan met de bestelling van een van mijn gasten, die vervolgens dus geen eten had. Het geheel komt rommelig en ongeorganiseerd over, en dat zorgde ervoor dat andere gasten ook geirriteerd om zich heen begonnen te kijken. Niet echt sfeerverhogend, en mijn verjaardagslunch heeft een nare smaak nagelaten.
Kim K.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Ontvangst was rommelig, zelf per ongeluk een verkeerde dag gereserveerd, maar mochten alsnog wat eten.

Eten werd snel geserveerd, en was ook prima. Helaas een tweede rondje drinken konden we niet nemen, ze waren niet echt oplettend/geïnteresseerd.

Mijn mening is dat de drankjes nogal duur geprijsd zijn.
Patricia V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Heerlijk gegeten,goede sfeer en vriendelijk personeel.
We gaan zeker terug????
Jan Hein V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Restaurant half gevuld en toch in totaal 3 uur gezeten omdat de gerechten op zich lieten wachten. Hoge verwachtingen gezien de kaart en de recensies, maar deze absoluut niet waar gemaakt. Matige kwaliteit.
dirk P.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Heerlijk gegeten. Fijne bediening.
Marie-Suzanne A.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Een sfeervol restaurant met een nette vriendelijke bediening. Niet pusherig, oplettend of de glazen gevuld zijn, genoeg tijd tussen de gangen maar hoefden niet te lang te wachten. Dan het eten: wauw de kabeljauw was voortreffelijk! Echt een heerlijke avond uit. Geen parkeerkosten ook prettig.