De Pauw

Gelkingestraat 52 9711 NE Groningen Nederland Kaart

Over het restaurant De Pauw

Modern Frans met een internationaal tintje

In de fraaie binnenstad van Groningen in de buurt van de Grote Markt vind je de ingang van restaurant De Pauw. Vergeet de hectiek van de stad in het rustgevende interieur en de gastvrije sfeer. Je voelt het meteen: ik ben hier welkom. Het uitgangspunt is de moderne Franse keuken, maar chef Stefan Riksten en zijn brigade maken regelmatig uitstapjes naar andere landen.

Meer informatie over restaurant De Pauw

Maandag t/m Zondag vanaf 18:00

Jouw recensie over het restaurant De Pauw

Peter B.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Al jaren lang een zeer goede plek om met vrienden te eten.
Jeroen B.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
We hebben een heel gezellige avond gehad. Met het lekkere eten en de goede wijn kon de avond niet stuk. Ook de service was prima. We komen zeer zeker terug.
Ingmar W.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Het leven heeft hier haar beste tijd gehad. Zal in het verleden een prima restaurant geweest zijn maar die dagen zijn geteld
J.W. B.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Wij waren al enkele jaren niet in de gelegenheid geweest om de Pauw te bezoeken, maar alles bleek nog te zijn zoals we het de laatste keer hadden mogen meemaken. Alsof het gisteren was. Theo, de meest fantastische gastheer in Groningen oogde grijzer maar niet minder vitaal. Dankzij zijn aanwezigheid en overzicht werd het storend te lang moeten wachten met een fluwelen handschoen weggemasseerd. De kwaliteit staat nog fier overeind, de gerechten nog even origineel, de wijnkeus verrassend en de prijs prestatieverhouding zeer goed. Never change a winning concept, Theo! Op naar de volgende 35 jaar.
Benitia A.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Was leuk.
Bedinieng heel goed
Ingrid L.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Gedateerde inrichting voor mijn gevoel.
Eten heerlijk, verhouding kwaliteit -prijs is goed .
Frans M.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
geweldig gegeten, sfeervol, intiem, en prima bediening , niet opgeprikt, en dat voor een zeer lage iens prijs
ook een bijzonder mooie wijnkaart
de pauw is een omweg waard
Theo B.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Prima
Georgine W.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Het was zoals ik verwachtte van de Pauw. Hele prettige ontvangst en bedoening en verrukkelijk eten.
Nico V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Waren eerder geweest, toen was de o.a. wijn beter afgestemd op de gerechten. Maaltijd was lekker maar niet super.
Komen niet weer omdat we elders maar eens gaan kijken
Jeanette G.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Geweldig leuke avond beleefd in dit sfeervolle restaurant. Van amuse tot het kaasplankje was in 1 woord...heerlijk. de bijpassende wijnen werden goed gekozen. De bediening was ontzettend vriendelijk. Een goede gastheer en gastvrouw. We komen graag weer
Jeanette D.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
We hebben genoten v an alles. De goede ontvangst, de gerechten met de bijpassende, heerlijke wijnen en de kaas selectie. Werkelijk v oor herhaling vatbaar.
Jan O.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Prima ontvangst in een mooie ambiance. Een 5 gangen verassingsmenu.
2 amuses. Daarna zalm ( lekker) soepje( teveel zeekraal), gamba ( zoete aardappel puree viel tegen), kalfsvlees ( viel als hoofdgerecht iets tegen, mooi opgemaakt bord, maar vlak van smaak) en als afsluiter de toetjes trollie ( niet indrukwekkend qua smaken) een gezellige avond in een goed bekend restaurant, maar...
Nico V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Geeweldig genoten, aantal spannende gerechten gehad waarbij lekkere wijn werd geschonken die uiteraard goed bij het gerecht pasten. Ik zie dit restaurant nog wel een keer een ster krijgen.
Erik S.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Prima restaurant
s K.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Vriendelijke bediening
Gunstig geprijsd ook de wijnen op de wijnkaart
Menu was helaas matig
Ingrediënten en smaken niet spannend
Weinig creativiteit
Geen verrassingen
Onder het niveau van een eetcafé
s K.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Vriendelijke bediening
Redelijke geprijsd ook de wijn
Gerechten zeer matig
Weinig verrassingen en zeer eenvoudige ingrediënten gebruikt
Onder het niveau van eetcafé
Klaas D.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Gekozen voor het menu wat erg teleurstellend was. De eerste gang was een schijfje komkommer met een blokje te gare zalm. Behoorlijk fantasieloos. Daarna een soepje met parmezaan en spinazie. Daarna een gamba met een mousse van zoete aardappel en een blokje watermeloen. Een raar mini hapje. Daarna een smakeloos stukje kalf. De dessertkar was ok maar ook niet bijzonder. Kortom een teleurstellende avond. Dit kan zo veel beter. Bediening was ok maar het geheel maakte een uitgebluste indruk.
Daphni M.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Inrichting is vrij oubollig. Service was goed: vriendelijk en niet te opdringerig. Eten was lekker maar helaas niet heel verrassend. Voor die prijs hadden we toch echt iets bijzonders verwacht.
John D.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Prima kwaliteit eten. Een ster waardig. Bijzonder vriendelijke en professionele bediening. Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. Een absolute aanrader.