De Pastory

Meer informatie over restaurant De Pastory

Dinsdag t/m Zondag 18:00 - 21:00

Fred B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Met groot gezelschap ( 43 personen ) genoten van een goed verzorgd diner. Ter plaatse konden wij ,ondanks het grote aantal deelnemers toch nog kiezen uit 2 voor- en 2 hoofdgerechten. Na 2 lekkere amuses en goed glas prosecco werden de beide gangen, begeleid door passende wijnen in een vlot tempo geserveerd. Al met al een heel gezellige avond in een heel prettige ambiance.
Michelle G.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Met de familie wilden wij hier een leuke en gezellige avond beleven, dit werd echter na een paar minuten verpest door de manier waarop de gastheer tevens eigenaar tegen ons tekeer ging dat het niet de bedoeling was dat wij 1 gerecht wilden omwisselen. Er werd op ons hart gedrukt om voor het menu te kiezen omdat dit sneller was maar dit is bij het reserveren nooit gemeld. De toon waarop wij als 11 volwassenen allemaal voor het blok werden gezet drukte een nare stempel op de avond.

Toen er in een van de gerechten een stukje staal (staalborstel oid) werd gevonden, werd er op deze klacht niet ingegaan. Wij hebben hier heerlijk gegeten verder, complimenten voor de chef, het is alleen erg jammer dat er zo'n gespannen sfeer hing. Vorig jaar hier ook met de familie gegeten en zijn er bij de wijnkeuze ook een aantal misplaatste opmerkingen gemaakt, door dit alles is onze ervaring bij de pastorij negatief.
CasHW .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2016
Hele vriendelijk een attente ontvangst. We kozen voor het 4 gangen menu. Aangegeven dat mij tafelgenote zoutarm moet eten. Was geen probleem.....zou rekening mee gehouden worden. Maar sommige gerechten waren al voorbereid en dus niet zonder zout. De fleur de sel in de foie gras was inderdaad te veel. Daarom werd het zonder problemen omgeruild voor een ander voorgerecht. Elegante oplossing! Bij het (malse en mooi gebakken) lamsvlees was het beter geweest om de saus apart te serveren.
We moesten beiden nog auto rijden. Daar werd erg mooi op ingespeeld door halve glaasjes te serveren (en ook halve te berekenen). Al met al erg lekker en aangenaam gegeten.
Pascalle S.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
Het restaurant is gehuisvest in een oude vakwerkboerderij en heel sfeervol ingericht, met name de ruimte met de open haard. Een persoonlijke ontvangst, heel vriendelijk, hartelijk en attent. Het eten is erg goed, er is keuze uit de á la carte kaart of het aan tafel voorgedragen ``huismenu``, wat we tot nog toe iedere keer nemen. Vooraf 2 amuses, verder heerlijke gerechten met, indien gewenst, bijpassende wijnen. De porties zijn voldoende, de service is heel goed, hele goede prijs/kwaliteitsverhouding. Een aanrader!
Romée S.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Afgelopen vrijdagavond heb ik met m'n ouders ter gelegenheid van het behalen van m'n bachelor genoten van een heerlijk driegangenmenu. We zijn zeer gastvrij ontvangen. De gastheer en ober hebben ons een mooie avond bezorgd! We komen snel een keer terug!
Angele G.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
Met kerst heerlijk verwend geworden, mooie combinatie 's die een lust voor het oog maar zeker voor ook onze smaakpapillen waren. Service correct.Alles keurig tegelijk geserveerd perfect warm. De opmaak van de borden is echt van deze tijd klassiek met een sjieke hippe twist. De wijnen smaakte voortreffelijk en met veel aandacht gekozen voor bij de gerechten Deze jonge kok en het hele team van De Pastory verdienen een dik compliment! Chapeau ! Fam Ottenheijm
Manon M.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
Gisteravond met een grote groep Kerstdiner hier gehand. Het was fantastisch. voorgerecht, Couscous met zalm was erg lekker, ook de fazantrilette smaakte top!. Het tussengerecht Zeebaars met een saus van langoustine was een waar meesterwerk! Als hoofdgerecht Hertenrugfilet wederom erg lekker met een heerlijke lichte saus. Wederom een heerlijke belevenis. We waren met een grote groep en alles werd tegelijk uitgeserveerd. (best bijzonder als je met een grote groep bent, het gaat niet altijd even goed). De bijpassende wijnen waren heerlijk. Verheug me nu al op ons volgende etentje bij de Pastory #iloveitthere
Paul.erens .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2015
Zondag met vrienden afgesproken om samen te lunchen. Werden gastvrij ontvangen en mochten aan een voldoende goed gedekte (ronde) tafel plaatsnemen. Na de aperitief kozen we voor het lunchmenu ondanks dat er voor het hoofdgerecht geen keuze werd gelaten tussen vis of vlees. Jammer. Het voorgerecht was een lekker (verse) ravioli gevuld met paddestoelen. De saus was wel erg zout waardoor andere smaaktonen volledig wegvelen. Het hoofdgerecht was kalfsvlees met wederom een saus met veel teveel zout. Het decent was lekker fris. De huiswijnen waren niet sterk en een combinatie naar eigen keuze (glas bij voor en hoofd) was niet mogelijk. De koffie was prima met voldoende lekkernijen. Een erg klassieke keuken met gerechten die voor een lunch wel erg zwaar waren.
geachte heer Erens ik vind het jammer dat het te zout was voor u.
u had een lunch menu voor € 25.00 pp en daar staan de gerechten voor vast.
en dat u het te zwaar vind voor een lunch had u ala carte moeten eten waar een ruime keus aan gerechten is.
wat betreft de wijn, wij hebben een wijnkaart met 125 soorten wijn waarvan je er 11 open wijn van zijn.....beetje vreemd..keuze genoeg toch?
maar als u gewoon voor een glas huiswijn vraagt krijgt u dat natuurlijk.
we hopen u snel weer eens te zien en dan zal ik u eat prachtige wijnen schenken.

mvg alain vermeulen
restaurant de Pastory
CRM .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Gisterenavond hebben we gegeten bij De Pastory... We hebben lekker gegeten, maar bij de rekening kwam er een enorme domper. We hadden advies gevraagd voor wijn bij de gerechten, een glas bij het voor en hoofdgerecht. Daarvoor moesten we een wijn arrangement van€45 afrekenen! Voor 4 glazen wijn, dat is ruim €11 per glas, terwijl we van 1 wijn zeker wisten dat deze €6 per glas kostte. Toen we daar iets van zeiden, kregen we nogal een onaangename reactie. "Dan hadden we ons maar niet moeten laten verrassen", ook beweerde de gastheer dat hij onze glazen nog had bijgeschonken, wat zeker niet het geval was! Het kaasplankje dat ze ook extra op de rekening hadden gezet, werd er schoorvoetend vanaf gehaald, maar op meer hoefden we ook niet te rekenen. De gastheer behandelde ons als een stel zeurende gierigaards, is dat nou die befaamde Limburgse gastvrijheid? Wij komen niet terug en raden het ook zeker niet aan om hier te eten (gek blauw licht aan het plafond geeft de zijkamer bovendien een nogal kil gevoel).
Jan O.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2015
Wij hebben hier gisteren zonder van te voren te reserveren heerlijk gegeten. Wij werden door de gastheer heel vriendelijk ontvangen. Wij hebben gekozen voor het drie gangen menu dat ons uitstekend is bevallen. We kregen een amuse van ganzenlever als een crème brûlée. Het voorgerecht bestond uit zalm met couscous. Als hoofdgerecht kregen wij de hertenrugfilet wat ruim voldoende was voor ons. Daarna een heerlijk dessert. We hebben ons laten verrassen door de gastheer om voor ons de bijpassende wijnen erbij te serveren welke goed paste bij het diner. Wij zijn hoogt tevreden oven de prijs kwaliteit en de zeer vriendelijke bediening.
Masarati .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2015
met een uitgelezen gezelschap onlangs in het restaurant mogen genieten van spijs en drank.
de ontvangst is hier hartelijk en gemeend , de gerechten en wijnen zijn voortreffelijk en de sfeer is intiem en gezellig. Complimenten voor de bediening: vakkundig en persoonlijk!
Daar rijden we heel graag " de berg" voor op!
Kees W.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2015
Na een dagje toeren bij de Pastory naar binnen gelopen en aldaar zeergastvrij ontvangen. Leuke ambiance. Zwezerik als voorgerecht gevolgd door een perfect geserveerde Rog vleugel. Prima bediening. Prijs kwaliteits verhouding uitstekend. M.a.w. hier kom ik zeker terug! Groeten en bedankt, Kees Winter
Elke77 .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
Gisteravond fantastisch gegeten. Ongelofelijk hoe de wijn en spijs op elkaar aansluiten.
En vooral de opmaak van de borden, kleurrijk, subtiel en verfijnd. Kortom geweldig!
Bediening is ook super, attent, vakkundig en vriendelijk.
Wij komen zeker weer terug.
Eric C.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2015
Heerlijk 4 gangen diner gegeten, waarbij alle gerechten met veel zorg op de borden waren "opgemaakt". Mooie combinaties op 't bord met goede ingrediënten en heerlijke smaak, vooral de perfecte lamsrack (zeer royale hoeveelheid) als hoofdgerecht was 'n topper !
In combinatie met mooie wijnen was het een heerlijke avond in de gastvrije Pastory.
Eric & Nicole Craft
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
Gisteren bij dit restaurant de kroon gezet op een heerlijk weekend Zuid-Limburg.
Uit eten gaan behoort een feestje te zijn en dan hoor je ook blij de avond af te sluiten.
Welnu, hier begrijpt men dat.
De ontvangst is al persoonlijk en gastvrij en geeft je al gelijk het gevoel dat de avond niet meer stuk kan. De inrichting voelt warm aan en de sfeer is prettig en rustig.
Wij hebben genoten van een drie- resp. viergangenmenu met een wijnarrangement.
Vooraf krab met een coquille en hollandse garnaaltjes, resp. eend met een saus van kersenbier en cacao, beiden geweldig en fraai opgemaakt.
Als tussengerecht de zwezerik Pastory stijl, helemaal goed, zo hoort het.
De hoofdgerechten waren een combinatie van lamsrug en lamsrack met een geweldige provencaalse saus en de ossenhaas met een jus van peper. Wederom van grote klasse
en mooi opgediend.
Afgesloten met een sabayon met rood fruit en de tiramisu. Ook hier niet op aan te merken en de tiramisu was volgens mijn partner de lekkerste ooit door haar gegeten.
Als dan ook de koffie en de geschonken wijnen nog perfect zijn kan de avond culinair niet meer stuk.
Speciale vermelding verdient de bediening. Onderscheidend in gastvrijheid, attentheid en
klantvriendelijkheid.
Kortom, bij een volgend bezoek aan dit mooie gebied komen wij hier graag terug.
Th.pijnenburg .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2015
Een bezoek gebracht aan dit restaurant.
Van begin tot einde is het hier culinaire genieten op hoog niveau.
Hier werkt ook niet voor niets de beste gastheer van het jaar, Alain Vermeulen. Ook in de keuken staat een dream team te koken en te creëren. Wij hadden een 5 gangen verrassingsmenu en dat was om je vingers bij af te likken, helemaal TOP!! Hier word je op hoog niveau in de watten gelegd, chapeau!!
FrankWil .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2015
Geweldig, klein schalig restaurant. Heerlijk gegeten voor een mooie prijs. Een bob arangement voor de wijn laat de Limburgse gastvrijheid niet toe dus pas op als je met de auto komt. Voor je het weet is zelfs de parkeerplaats lastig te vinden:-). Gezien het aantal tafels wel vooraf reserveren! Helemaal top en komen zeker weer terug (lopend).
Frank en Wil, Hazerswoude
Fabianne V.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2015
Wij hebben er gisteren weer eens gegeten, een viergangenmenu, inclusief een wijnarrangement en wij vonden het subliem!! Een fantastisch menu, geweldige producten en smaakcombinaties en daarbij heerlijke en goede wijn die zeer royaal geschonken werd. Zo werd er bij iedere gang wijn bij geschonken. Wij hebben 5 jaar in Maastricht gewoond en toen dit restaurant leren kennen, en komen er graag vanuit Brabant voor terug.
Kortom heerlijk eten en drinken in een mooi pand met een goede gastheer!
Sjoske1 .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2015
In de mooie Limburgse vakwerkhoeve voelden wij ons snel thuis in een huiselijke gezellige omgeving. Wij waren met een gezelschap van ruim 30 personen. Wij kregen een smakelijk 3 gangen menu voorgeschoteld. De gerechten waren eenvoudig maar wel goed afgewerkt. Mijn runderoester met truffelsaus was erg mals en smakelijk echter niet zodanig appart als je mischien in dit soort klasse restaurant had mogen verwachten De bediening was vriendelijk. Echter niet erg attent met het bijschenken van de wijn. Jammer was ook dat bij het "natafelen" de koffie niet meer werd bijgeschonken.
Bart K.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2014
Heerlijk gegeten. Vooraf een proeverij van gerookte zalm, vitello tonato, carpaccio en nog enkele hapjes. Vervolgens makreel als tussengerecht. Het hoofdgerecht was hertenrug, zo mals dat je het kon snijden zonder druk te zetten. Achteraf ijs met een vijgenpastij.

Wij hadden een privé kamer met de familie. Ruim en smaakvol ingericht. Uitstekende service. Wijn wordt bv. voortdurend bijgeschonken.

Een aanrader. Vijf jaar geleden heb ik hier ook al eens gegeten en toen was het ook top.