De Pastorie

Meer informatie over restaurant De Pastorie

Dinsdag t/m Zondag vanaf 11:00
H. V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Heerlijk gegeten in een prachtig gebouw. Heerlijk herten-biefstuk gegeten. Mooie tuin voor en achter erg sfeervol Zeer vriendelijk personeel, een erg geslaagde avond.
leuk adres erbij. Zullen er zeker vaker gaan eten.

Charlotte C.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2015
Na 10 minuten zelf om de kaart gaan vragen, ruime keuze op de kaart, jammer dat de koffie al over de rand heen droop in een voetenbadje.. Contact krijgen met ober duurt lang, afrekenen, bon halen, betalen, geld halen. Veel etappes voor een handeling!
T-During .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2015
Heerlijk gegeten. Zelfs de kindermaaltijd voor onze dochter was mooi opgemaakt. Dat zegt iets over de passie voor eten. Complimenten!
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Toevallig kwamen we deze zaak tegen. Een combinatietang brasserie en restaurant en, naar horen zeggen, binnenkort ook een bed and breakfast.

Een vriendelijke en attente ontvangst in een voormalige pastorie dus, sfeervol ingericht met hier en daar wat details die naar het verleden verwijzen.

Goede bescheiden menukaart met toch voldoende variatie.

De gerechten zijn smakelijk, origineel en mooi geproportioneerd. Jammer dat het weer het niet toeliet maar achter het pastorie ligt een mooie tuin.
Samengevat een goed adres om in de gaten houden.
Hester V.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2015
Een aanwinst voor het dorp en wat een prachtige locatie en inrichting! Ik was er erg door verrast. We hebben hier heel gezellig met familie gegeten. Het is alweer even geleden dus ik kan me niet goed meer herinneren wat we precies hebben gegeten maar het was lekker. Ik kom graag eens terug als het mooi weer is, volgens mij is het dan ook erg sfeervol! Een klein punt van aandacht is wat mij betreft de (lage!) temperatuur op het damestoilet. Ik blies wolkjes, brrr!
Rwbergschenhoek .
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2015
Nieuwjaarsdag hier gegeten met gezelschap van 4 personen. Hartelijke ontvangst in het brasserie gedeelte. Vlotte bediening en snel een drankje en de menu kaart. De kaart is misschien wat voor de hand liggend maar geeft voldoende keuze. Een persoon kon niet kiezen tussen 2 hoofdgerechten; geen probleem, ze kreeg een kleine versie van de 2 gerechten. Erg attent. Voor- hoofd- en nagerecht allemaal smakelijk al was het garnituur bij voor- en hoofdgerecht wel wat hetzelfde; misschien door de feestdagen. Goede keus uit bijpassende wijnen en al met al inclusief de koffie voor minder dan 50 euro per persoon gezellig gegeten. Kortom, wij onthouden hem!