De Pastorie

Markt 32 5492AB Sint-Oedenrode Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Pastorie

Sluijt78 .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2014
Gezellig op dinsdag avond wezen eten. Niet druk, toch iets van 5 tafeltjes vol. Warme sfeer, strak ingericht, passend bij klassiek oud pand. Parkeren voor de deur. Voorgerecht coquilles, beetje veel kaas saus, zonde van de pure smaak. Hoofdgerecht duo van vis was heerlijk. Vlees was heerlijk mals. Borden waren loei heet, dat is prettig, geen lauwe hap. Warme groente, salade en frietjes, was voldoende. Desert nog monchou taart, leek niet zelf gemaakt, was wel lekker. Koffie en cappuccino als afsluiter. Prijs en kwaliteit in balans. We komen graag nog eens terug.
Vivian S.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2014
Vriendelijk ontvangst door een jonge ober, bestelling opnemen en drankje lekker vlot. Brood bij 't voorgerecht was heerlijk, werd echter wel pas gebracht toen we 't bord bijna leeg hadden. Hoofdgerecht van tonijn was heerlijk, hoofdgerecht van lam werd in de keuken 'verkeerd gemaakt' en door de bediening af gedaan met "oh begin maar alvast, de kok heeft het verkeerde gerecht gemaakt. Ik kom ' t lam zo brengen"... Vlees was droog en meer dan doorbakken. De frietjes waren veel te hard gebakken, dus laten staan en tot overmaat van ramp werd een glas wijn door een heel onhandige serveerster omver gestoten. Kan gebeuren, maar een excuses is dan wel op z' n plaats, helaas...er werd eerder heel laconiek gedaan en de rommel werd met een keukendoek weggepoetst. Bij de rekening kregen we dan toch een kleine sorry te horen en "oh ja, dat ene glas wijn heb ik van de rekening gehaald hoor, dat heeft u niet kunnen opdrinken!" Zelfs wij waren hier helemaal stil van. Wel een mooie ambiance in 'n prachtig pand met een groot terras. Géén aanrader! Wij komen hier niet meer terug!
Caspar_28 .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2013
Afgelopen week hier gaan avondeten. Allereerst verrast door het dorp, leuke sfeervol dorp, gezelliger als menigeen stad in Brabant. Keuze is op pasta met gamba's gevallen, erg lekker met veel verse groentes en lekkere saus. Eens iets anders dan een standaard Italiaanse pasta. Verder gezellige sfeer en goede prijs.
Fabienne O.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2013
Op een hete zomermiddag hier geluncht. De bediening was onverstoorbaar geduldig en vriendelijk, ondanks ons besluiteloos en veranderlijk gedrag. Bedankt hiervoor! Jammer dat er geen oerhollandse runderkroket te krijgen was, maar het eten van de kaart was lekker, goed bereid en leuk qua presentatie (bitterballen in een frituurmandje). Jammer dat de auto's zo vlak langs het terras mogen rijden. De Pastorie is zeker een aanrader.
Anna V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2013
De voorgerechtjes geitenkaas met salade en een courgettesoep waren lekker. De - jonge - bediening had het druk en was niet attent. Het hoofdgerecht tournedos met gewokte groenten was smakeloos. De gekozen portsaus was niet lekker en werd op verzoek vervangen door een champignonsaus. Prefap was mijn vraag maar de serveerster gaf aan dat het echt vers was (?). Gewokte groenten waren alle tegelijk in de wok gebakken dus verschillend in gaarheid,
Sate bestond uit -te- grote stukken vlees (was ook met de in 3 stukken gedeelde tournedos). Friet was slecht van kwaliteit,
Jammer.
Max D.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2013
Vandaag lekker uit eten geweest hier.. Kom zelf uit de horeca wat soms irritant is omdat je dan overal op let! De kaart lijkt wat aan de hoge prijs, maar zoals hierboven beschreven: waar voor je geld. Erg lekker, mooie presentatie, mooie borden. Bediening ietsje minder oplettend maar het is een brasserie en geen restaurant: fles wijn werd niet voorgeproefd maar meteen ingeschonken, geen lepel bij pasta etc. Maar, als hierom gevraagd werd, werd dit meteen goed opgepakt en meteen geleverd!
Goede prijs/kwaliteit verhouding en gezellige ambiance.. Aanrader!