De Pastorie Roermond

Dagelijks van 10.00 - 18.00

Jouw recensie over het restaurant De Pastorie Roermond

robbg .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Vandaag met 4 personen geluncht. De Pastorie is vooral bij mooi weer een leuke plek. Net achter de kathedraal in Roermond.
We komen hier 2 a 3 keer per jaar. Over het algemeen is de kwaliteit goed, maar er waren dit keer wat steekjes gevallen, waardoor ik de volgende keer toch ergens anders ga eten. Met name de club sandwich was ronduit slecht. Voor 8 euro verwacht ik een sandwich die "af" is, niet een setje boterhammen met daartussen veel te dik (bijna centimeter) gesneden komkommer, slappe, bijna on-gebakken bacon en een paar velletjes kipfilet uit een pakje van de supermarkt. Nee. dat is niet wat een club sandwich hoort te zijn. Mijn broodje zalm (8 euro) was op zich OK (prijs kwaliteit niet OK), maar ook hier een paar schijven komkommer van bijna een centimeter dik. Zelfde oordeel: voor 8 euro mag het "af" zijn.
René H.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Met een groep van 15 personen geluncht. Het driegangenmenu was goed verzorgd met diverse keuzemogelijkheden. Prijs-kwaliteit verhouding zeer goed. De wachttijden waren lang, maar in een groot gezelschap valt dat wel mee, omdat er veel bij te praten viel. Het bedienend personeel bestaat gedeeltelijk uit jongeren in een leerwerk-traject, dus het is wel begrijpelijk dat het niet allemaal gladjes verloopt. Op het punt van begeleiding valt nog het nodige te verbeteren.
111111 .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2016
19 januari 2016 hebben wij met vier personen genoten van een High Tea.
Alles was in de puntjes verzorgd, we hebben genoten.
De bediening was perfect .
We waren nog nooit op deze prachtige locatie geweest, maar we komen hier zeker terug.
Bedankt lieve mensen voor deze geweldige dag.

Lia
Lizette H.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2014
Bij de pastorie met z'n tweeen een heerlijke kop koffie en koffie verkeerd gedronken. Erg gezellig buiten aangelegd. De bediening was heel aardig. En de koffie was goed verzorgd, er zat en borrelglaasje bij met een zoet goedje en een toef slagroom erboven op. Bijzonder goed eens geen alcoholisch drankje onder in.
Nikki D.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2012
Prachtig pand. Super bediening, heel correct. De lunch die we hier hebben gehad was heerlijk. Met recht een maaltijdsalade. Heerlijk gecombineerde smaken, alles precies goed gesneden etc. Wel een beetje prijzig, maar absoluut een aanrader!