De Pastorie Roermond

Dagelijks van 10.00 - 18.00

• Af te huren , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
111111 .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2016
19 januari 2016 hebben wij met vier personen genoten van een High Tea.
Alles was in de puntjes verzorgd, we hebben genoten.
De bediening was perfect .
We waren nog nooit op deze prachtige locatie geweest, maar we komen hier zeker terug.
Bedankt lieve mensen voor deze geweldige dag.

Lia
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2014
Deze zaak ligt tussen het centrum van Roermond en het Outlet Center. Het eerste dat opvalt zijn de openingstijden. Ze gaan om 18.00 dicht. Dan heb je geen mogelijkheid tot diner. Bij navraag bleek dat later open zijn niet rendabel was. Ze werken hier met mensen die een achterstand op de arbeidsmarkt hebben. Tenminste dat staat in de menukaart. De jongeman die ons bediende was een zeer attente en vriendelijke man. We hebben gegeten: Spareribs (niet bijzonder maar ook niet slecht), kipsaté (prima), Japanse noedels met gamba's. Dit laatste gerecht was echt onvoldoende qua kwaliteit en kwantiteit van de gamba's. Er zaten drie gamba's in en paar Noorse garnaaltjes. De saus was mierzoet en veel te veel.
Het decor is aardig. Je zit is een soort ouderwetse woonkamer die ondanks haal het hout toch een beetje kil (nier sfeervol) aandoet. De andere ruimte die ze niet gebruikte zag er wel gezellig uit.
FamMulders .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2014
Nabij Outlet Center. Personeel is erg vriendelijk en beleefd. Heerlijke broodjes op lunchkaart. Bij dinerkaart verschillen de porties erg in grootte.
Locatie is fantastisch erg geschikt om op een zomeravond buiten op het terras lekker te onthaasten. Jammer dat men maar geopend is tot 18:00 uur.
De moeite waard om even te terrassen op een mooie dag als je vanuit het Outlet de stad Roermond in loopt.
Lizette H.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2014
Bij de pastorie met z'n tweeen een heerlijke kop koffie en koffie verkeerd gedronken. Erg gezellig buiten aangelegd. De bediening was heel aardig. En de koffie was goed verzorgd, er zat en borrelglaasje bij met een zoet goedje en een toef slagroom erboven op. Bijzonder goed eens geen alcoholisch drankje onder in.
Nikki D.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2012
Prachtig pand. Super bediening, heel correct. De lunch die we hier hebben gehad was heerlijk. Met recht een maaltijdsalade. Heerlijk gecombineerde smaken, alles precies goed gesneden etc. Wel een beetje prijzig, maar absoluut een aanrader!