De Pastabar Utrecht

Veilinghavenkade 59 3521 AT Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant De Pastabar Utrecht

Heerlijk ongedwongen genieten van wijn of een ander drankje? Prima plek hier! Vooral als je dol bent op Italiaans eten want dat zul je hier in alle vormen en gerechten geserveerd krijgen. Anti pasti en pasta; twee soorten gerechten waar je niet vanaf kan blijven! Wijn en Italiaanse hapjes: daar wordt iedereen vrolijk van! Een sfeervolle gelegenheid waar je met vrienden of collega’s gerust een binnen kunt lopen. Eén waarschuwing: het is niet zeker dat je hier snel weer weggaat! Tè gezellig!

Meer informatie over restaurant De Pastabar Utrecht

Maandag t/m zondag 17.00 - 23.00 uur

Jouw recensie over het restaurant De Pastabar Utrecht

Andrea V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Leuk ingericht restaurant en concept. Helaas viel het eten wat tegen. We hadden 5 verschillende gerechten (de 4 pastagerechten die ze hebben en een melanzane), waarvan er maar 2 echt lekker werden gevonden. De ander waren saai van smaak, zonder smaak en veel te zout. Ik zou er zelf niet snel terugkomen. Er zijn plekken voor een betere pasta.
Marion S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
We hebben er heel fijn gegeten, na een middagje Utrecht! Mooie kaart met originele prima prijs-kwaliteit gerechten! Fijne bediening !! Zeker een aanrader.
Nagila K.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Heerlijk eten!! Wij hadden de Malanzana en de pasta Gamberetti, beide aanraders. Lekkere wijn, goede sfeer en prima service! Wij komen hier zeker terug
Marojlein E.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Spontane, betrokken en enthousiaste bediening. We werden warm onthaald en ze wist direct wie we waren. Kennis over eten en wijn leek aanwezig en werd aan tafel verteld. Fijne afwisseling tussen hoge- en lage zitplaatsen. Verder erg mooie, hippe inrichting op een heerlijke plek aan het water. Aanrader: een aangename plek om even gezellig te eten.
annigje1959 .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
vriendelijk personeel, leuke locatie en leuke tent, sfeervol ook
alleen vonden wij het een beetje lang duren tot je eten op tafel stond
Floris T.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
We werden prettig en vriendelijk bediend en we hebben voor een goede prijs van vegetarische gerechten genoten. Wij zouden hier graag nog eens eten.
Hnnk .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Eerste fijne kennismaking met de Pastabar, we zullen zeker vaker komen. Relaxte sfeer, goede prijs kwaliteit verhouding en lekker eten!
Kelly H.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Mooie inrichting maar niet in verhouding met de kwaliteit van het eten. Allereerst ruim een halfuur gewacht op het voorgerecht terwijl er maar 4 tafels waren. Dit was de slechtste carpaccio die ik heb gegeten, een beetje weeïge smaak en heel zoet?? Daarna zie ik vanuit mijn ooghoek de vis ontdooid worden in de magnetron en dit proef je dan ook, hele zoute venkel en zeekraal daarop een ongekruide dorade vis die veel te gaar is waardoor de graten niet van het vlees te onderscheiden zijn, erin een schamele olijf. De aardappeltjes waren ook niet gekruid/gezouten. Mijn partner daarentegen had de melanzane met waarschijnlijk de hele bak zout uit de keuken hahaha niet te eten! Heel zonde. De tiramisu maar genomen om nog wat vulling in de maag te hebben maar die smaakte naar mijn mening teveel naar koffie echter is dit een kwestie van smaak. Kortom ik kom hier niet meer!!
Tjip S.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Was hier gister voor een take away en dat was geen onverdeeld succes. De sfeer vanuit de keuken was nors. Onderling gekibbel over bestelling. Bij mijn bestelling gevraagd naar Tiramisu, kon ik niet meenemen. Tagliatelle met saffraan en kreeftjes is lekker, maar portie is veel te klein en zeker geen €14 waard. Prijs / kwaliteit verhouding klopt niet.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
We werden zeer vriendelijk ontvangen. Omdat het niet zo druk was had de Italiaanse serveerester alle tijd voor een gezellige informele babbel. Helemaal 'Top' in haar eigen woorden... Het eten was erg lekker. Vooraf en dessert waren uitstekend. Alleen bij een van de hoofdgerechten had de biefstuk iets te lang onder de grill gelegen, waardoor de buitenkant hier en daar wat zwart was en naar kolen smaakte. Op zich van binnen wel lekker medium, zoals besteld. De pasta's waren prima. Een aanrader!
Suzan D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Erg lekker gegeten en leuke avond gehad! Pompoensoep en dorade waren heerlijk, toetje (pasta di frutto) vond ik erg zoet.
Karina L.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Inrichting en sfeer redelijk omdat de barkrukken niet lekker meer zaten na een uur, een zogenaamde houten ....
Het eten was heerlijk.
Eliza E.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Het eten was heerlijk en ook voor de kids (4 en 7 jaar) was er voldoende keus. Zij hebben zich goed vermaakt en de oudste kreeg zelfs een rondleiding in de keuken! Kortweg heerlijke avond gehad!
H S.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Gezellig gegeten bij De Pastabar na een bezoek aan de Jaarbeurs. Jammer dat de melanzana echt veel te zout was, maar verder een prima gelegenheid om na een beursbezoek even wat te eten.
Marcel B.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Was erg druk met iets te weinig personeel, daardoor wat langer moeten wachten maar werd goed opgelost . Eten was prima en erg gezelling
Maartje B.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
De Pastabar is praktisch en sfeervol ingericht. De kaart is niet heel uitgebreid maar dat maakt de keuze dan weer makkelijker. Het personeel was vriendelijk en vond het geen probleem toen wij vroegen of het toetje iets langer kon wachten. Ik heb een erg leuke avond gehad met een vriendin.
Liesbeth81 .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Lekker gegeten en prima service. Met de bijzondere dieetwensen van een van onze gasten werd op een prettige manier rekening gehouden. Wij komen terug!
Cora O.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Begrijp niet dat zij zich Pasta Bar noemen als je maar keuze uit 4-5 pasta's hebt. Als je vervolgens vraagt een ingrediënt weg te laten uit het gerecht (omdat je geen krab lust) komt men niet op het idee te vragen of je er iets anders voor in de plaats zou willen en zit je uiteindelijk een heel kaal smaakloos hoofdgerecht te eten.
Lotte B.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Zoals al eerder geschreven is de naam "pastabar" echt totaal niet van toepassing. Pasta was een soort stoofpotje met papperdelle en pastasalade was prima maar niet geweldig. Ze proberen aparte smaken te combineren alleen lukt dit nog niet zo goed.
Voor de actie 2e gratis prima gegeten maar zou hier toch niet snel opnieuw naartoe gaan voor de volle prijs.
wimmie49 .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Genoten van het eten en de vriendelijke bediening.
Alleen jammer dat de info die ik bij het reserveren had doorgegeven(verjaardag van mijn vrouw) niets mee is gedaan.