De Pasta Kantine Den Haag

6,4
6,7
Jan G.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Goede gastvrije uitstraling, zowel binnen als buiten (groot terras). Eten is prima, prijs kwaliteit is uitstekend. Geen hoogstandjes maar zeker waar voor je geld. Ruim voldoende keuzes! Bediening was vriendelijk en allert.
Edgar H.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
Midden op het plein op het terras. Een heerlijk zonnetje dus even een snelle italiaanse hap. We namen de pasta met stoofvlees. Mijn partner was er de vorige keer zeer tevreden over. Dit keer ging het echter minder goed. Smaakvol, maar het vlees moest je met een vergrootglas zoeken. Desgevraagd werd gemeld dat er een andere kok was. Daar bleef het bij. Prijs kwaliteit komt daarmee op het randje. De bediening overigens verder prima, maar voor het eten laten we het voorlopig hierbij.
RayPlay .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Het eten is gewoon, het personeel niet allemaal even alert en de prijs is redelijk.
Een aardige tent om een hapje te eten.
Suzanne E.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2016
Eten: lekker, goed antipasti plateau om te delen, leuk dat er ook kleine pasta's op het menu staan naar de 'normale' variant. Wijn: heerlijk. Prijs-kwaliteit-verhouding: prima, dit is wat je kan verwachten. Mooi pand, leuke bediening in tegenstelling tot wat ik hieronder ook wel lees. Gezellig en casual. En lekker limoncello toe!
Daan10 .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2016
Leuk restaurant, relaxte industriele sfeer. Zeer gemeleeerd publiek; gezinnen, studenten, strak in pak en gympen met spijkerbroek.
Goede versgemaakte pasta's voor een prima prijs. Mijn persoonlijk aanrader is de pasta met gestoofd rundvlees; heerlijk !
Lekker wijntje erbij en helemaal tevreden.
Cock D.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2016
Op onze wandeling naar huis kregen we honger. Toch maar eens binnengelopen bij de Pasta kantine. Dat was voor ons de eerste keer.
Thuis gekomen zag ik alle recensies. Ik heb geen idee wat er de laatste maand gebeurd is, want onze recensie staat staat volkomen haaks op de vorige.
Het restaurant is een verbouwd postkantoor. Over smaak valt niet te twisten. Wij vonden het erg sfeervol. Het leek wel wat op "Le Grand Colbert" in de Rue Vivienne in Parijs.
We aten tomatensoep vooraf. Als hoofdgerecht Pasta Funghi en Tortellini met rundvlees. Toe een speciaal gemaakt appeltaartje en ijs met gekaramelliseerde walnoten.
We dronken er een glas rose en water bij, respectievelijk twee bier. Een tapbiertje en op aanbeveling, een flesje Peroni bier.
We waren iets minder dan EUR 50,00 kwijt.
Een beter en vriendelijker en attenter bediening hadden we nog nooit gezien.
Valentijn25 .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2016
Vorige week met een groepje van 8 bij de pastakantine beland. Omdat we met zijn 8-en waren een beperkte kaart maar dat mocht de pret niet drukken. lekkere pasta Carbonara gegeten en mijn vriendin de lasagna. Beiden erg goed van smaak en je proeft dat het voor je neus wordt klaargemaakt. Verwacht geen hoogstaande culinaire uitspattingen en dan zit je goed. Prijs kwaliteit verhouding dik in orde €10 voor een pasta met een kleine salade. De salade vond ik persoonlijk wel wat tegenvallen, beetje sla met komkommertje en veel tomaat en dressing. Maar voor die prijs is dat in orde. Lekker gegeten en voor een snelle pastahap voor herhaling vatbaar
Gilissen90 .
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2016
De inrichting vind ik heel mooi. Ruime sfeervolle zaak. De bediening is vriendelijk maar let niet op en is niet efficiënt. Het was niet druk, maar mijn tafelgenoot en ik moesten lang wachten op de kaart. Zijn we zelf gaan halen. Vervolgens tot twee keer toe te lang gewacht op de drankjes. Voor een tientje een prima linguine met mosselen en een salade gegeten. Maar met het aantal personeelsleden wat rondloopt zou je in staat moeten zijn een betere service te leveren.
JanWillem V.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Het begon allemaal prima, leuke tent..na het voorgerecht (anti pasta) waar niets verkeerd aan kan gaan, vroegen we om het hoofdgerecht. Na diverse keren vragen zijn we na 50 minuten weg gegaan. Toch hebben ze de pasta mee gegeven en excuses gemaakt. Prima, helaas thuis aangekomen ontdekten we twee pasta gerechten zonder smaak, droge pasta, geen saus, geen garnituur. We hebben het uiteindelijk niet gegeten en hebben alsnog ergens anders sushi besteld. Ik verwacht meer, zelfs voor die lage prijs.
Volgende keer alleen drankjes en voorgerecht maar?
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2016
Soms denk je, laten we het toch nog maar eens proberen. Als fervente kokers hebben we weleens wat anders te doen en een buurtrestaurant kan soms uitkomst bieden. Het draaide toch weer op een teleurstelling uit: in de keuken en de bediening had blijkbaar iedereen griep, aanwezig personeel loopt rond maar daar is dan ook alles mee gezegd. Een vitello tonnato met een bremzoute ansjovispasta achtige streep; 7O MINUTEN wachten op een smakeloze pasta met kip,gewoon niet goed klaargemaakt. Terwijl het liefdevol serveren van eenvoudig eten zo eenvoudig zou kunnen zijn. Waarom lukt het toch niet in dit soort gelegenheden.
Mariska__ .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Vrijdag avond voor het eerst bij bij de pasta kantine gegeten. Het interieur was helemaal naar onze smaak! Het nodigde ons gelijk uit daar te gaan eten. Vriendelijk personeel, originele gerechten. Allemaal top! Alleen vonden wij beide het eten erg flauw helaas. Weinig smaak en het met lange tanden op gegeten. Ook met peper en zout vonden we het nog flauw. Maar hier valt vast nog iets aan te doen!
Etty V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
We waren hier ongeveer een jaar geleden ook al voor de lunch. Het was nu een rustige zondagmiddag, gelukkig geen last van rennende kinderen. De kaart is niet veel veranderd, maar er wordt nu een menu aangeboden voor een redelijke prijs. We aten à la carte en begonnen met het delen van een paar porties antipasti en bruschetta. Als hoofdgerecht wilden we een aanpassing, namelijk linguini in plaats van spaghetti con funghi; moet toch kunnen in een restaurant waar pasta de core business is en alles vers wordt gemaakt? Helaas is de kok niet bereid een eenvoudig verzoek in te willigen en de serveerster vond het duidelijk vervelend ons dit mee te moeten delen. Punten eraf voor klantvriendelijkheid!
De toetjes (semifreddo en tiramisu) waren zoals verwacht goed. Helaas kan ook bij de koffie geen aanpassing gemaakt worden... Er is wel decaf espresso en capuccino, maar decaf espresso macchiato kan niet gemaakt worden?? Weer punten eraf!
De prijs/kwaliteit verhouding is dan wel goed en ook de bediening doet zichtbaar zijn best, maar ik ben toch wel teleurgesteld door het feit dat men blijkbaar niet in staat is de klant centraal te stellen en een beetje extra te geven.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
Voor het eerst bij de Pasta Kantine geweest. We waren vroeg (rond 18.00 uur), en dat was achteraf geen goede keus. Hoewel de inrichting onze stijl is (open en industrieel-achtig), was het op deze avond tevens een soort kinderspeelparadijs :-(. En als ik ergens allergisch voor ben tijdens het eten is het ge-ren en rondlopen van kinderen in een restaurant en ouders die het allemaal wel best vinden. Het maakt het geheel erg rumoerig en rommelig. Maar goed, als je daar geen last van hebt ben je op het juiste adres. Het eten was prima en zeker niet duur en het personeel vriendelijk. Maar al met al voor mij geen reden om nog eens terug te gaan.
Paul S.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Niet heel veel slechts te melden over dit restaurant, in tegenstelling tot ander commentaar op Iens. Decor ziet er leuk uit, bediening attent en vriendelijk. Voorgerecht is goed, lekker brood, kaas, antipasti. Je kunt wel zeggen dat de porties beetje uit balans zijn, zoals vaker vermeld. Veel pasta, niet al te veel vlees. En dat is jammer, want de smaak van het gerecht is daardoor net onder de maat. Volgens de site is de prijs 'voordelig' en dat is ook zo. Wat verwacht je voor minder dan een tientje?
Ik vond het in prijs/kwaliteit verhouding eigenlijk prima. Leuke avond uit eten voor niet al te veel geld.
TessaJanssen07 .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Ik ben hier met een groep wezen eten.
- je kan niet reserveren
- wij moesten 40 minuten wachten tot ze het speciale groepen menu geprint hadden
- ze adviseren slecht over hoeveelheden van het eten waardoor wij na de antipasta alle 8 al vol zaten
- vervolgens hadden ze de helft van het 'groepen menu' niet (op zaterdag avond om 18.30)
- voor elk drankje of wat water moest je 3x vragen
- bij het afrekenen stond er ook nog 40 euro van de mensen voor ons op de bon
- ze waren niet vriendelijk, gehaast en onpersoonlijk.
Ik kom echt nooit meer terug!!!
Beste Alelie, bedankt voor je reactie! Vervelend dat je het zo hebt ervaren. Klopt het dat je 12 december 2015 bij ons hebt gegeten en nu geageerd?

Reactie van proever:

Beste Pasta Kantine,

Ja dat klopt. Het heeft lang in mijn hoofd gezeten en elke keer als ik lag rij denk ik er aan. Nu had ik de tijd om een aantal recensies in 1x te schrijven.

Met vriendelijke groet,
Tessa / Alelie

anf 2e reactie van restaurant:

Beste Tessa, bedankt voor je snelle reactie. Wij zijn altijd blij met opbouwende kritiek zodat wij ons product en onze service kunnen verbeteren, maar 12 december is moeilijk te achterhalen. Excuses, wij zouden het fijn vinden wanneer je ons nog een kans geeft. Reserveringen kunnen gemaakt worden behalve op vrijdag- en zaterdagavonden. Vriendelijke groet, Leon
J Z.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2015
De pastakantine in rotterdam kende we al maar waren ook nieuwsgierig naar de zaak in Denhaag.
Gister na een dagje winkelen dus op naar de pastakantine op het leuke pleintje in Denhaag.
we hadden behoorlijk veel trek dus besloten het 3 gangen menu te nemen.
Vooraf een heerlijke groene salade,als hoofdgerecht allebei de vegetarische pasta en tot slot allebei een heerlijke tiramisu.
De rode huiswijn paste prima bij onze gerechten,en om het geheel goed aftesluiten besloten we toch ook nog maar een limoncello te bestellen bij onze koffie.
Bediening was vriendelijk en alert, kortom ook hier komen we graag weer snel een keertje terug.
Ti91 B.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2015
Vanavond spontaan binnen gelopen, de buitenkant zag er zo gezellig uit! Gekozen voor verschillende kleine gerechten om van alles wat te proeven. Erg leuk dat dit kan! We hebben heerlijk gegeten en de sfeer was goed. Eigenlijk zaten we al vol van alle lekkere dingen maar wilde toch een dessert proberen. Hier absoluut geen spijt van! Bediening was heel gastvrij. Wij komen snel weer!
Sdoe .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2015
Gister bij de Pasta Kantine gegeten. Ik had de aubergine met tomatensaus, erg lekker. Mijn vriendin had de pasta met worst, dit was niet in verhouding tot elkaar. Veel te veel pasta. Het nagerecht was niet lekker (brownie met een soort pudding/creme van gecondenseerde melk). Verder leuke ambiance en goede service.
Guus V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2015
Een hippe zaak met industriele inrichting midden in de ultieme bakfietswijk het Zeeheldenkwartier: Hier verwacht je eerlijk, biologisch en vers eten. Helaas, De Pasta Kantine serveert een soort McPasta. Er wordt gekookt met zeer goedkope en slechte ingredienten, waardoor de prijs laag kan blijven. Je betaalt geen zak, maar je krijgt ook geen zak.

Een kleine samenvatting van het etentje dat ik hier gisteravond had:
- Ten eerste hebben we heel lang gewacht op ons voorgerecht (bruschetta). Toen deze eenmaal kwam kregen we 2 minute daarna ons hoofdgerecht al;
- De bruschetta was tomatensalsa op een afbakciabatta. Die afbakciabatta was niet gaar (niet goed afgebakken);
- De mosselen bij de pasta waren erg klein en smaakten niet helemaal vers meer. Bovendien waren ze net allemaal open en sommige niet open schelpen waren bovendien gebarsten, waardoor en schelpstukjes in de pasta zaten;
- De kwaliteit van de wijnen was teleurstellend.

Voor het eten dus een paar aftrekpunten. De bediening was verder vriendelijk en zowel de locatie als de inrichting top.
Geachte heer Guus, bedankt voor uw reactie. We zullen bepaalde opmerkingen van u bespreken en voor verbetering zorgen. Ik zou u als meesterproever graag eens bij ons in de keuken uitnodigen om te zien hoe onze gerechten klaar worden gemaakt. Alle producten zijn vers, alles wordt zelfgemaakt en onze pasta's bevatten 20% scharreleieren. Ik vind een aantal van uw opmerkingen beledigend en niet meesterproever waardig. Gelukkig maken we meer dan 800 gasten per week blij. Met vriendelijke groeten, Leon Hable

Reactie van proever:

Beste Leon,

Ik ben blij dat je bepaalde opmerkingen serieus neemt. Waarom je je beledigd zou voelen is mij een raadsel, ik heb immers slechts een paar opmerkingen over het eten gemaakt. Gezien de vele negatieve recensies over het eten het het lage cijfer op Iens denk ik dat het misschien aan het eten ligt in plaats van je klanten!

Marketingtechnisch lijkt het mij ook niet handig om klanten zo neer te halen op internet.

anf 2e reactie van restaurant:

Beste Guus, neer te halen...hum. Wij weten heel goed waar het lage cijfer vandaan komt, maar kunnen daar helaas niets aan doen. Wij houden regelmatig enquetes en mogen ons verheugen met heel veel tevreden gasten. Wanneer er fouten worden gemaakt nemen wij dat zeer zeer serieus, omdat Wij altijd kunnen leren van opbouwende kritiek.
Zjo .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Gister avond onverwacht aangeschoven bij De Pasta Kantine in Den Haag. We hadden vooraf een heerlijke antipasti voor twee, dat was een goed begin!
Leuk en vooral fijn dat de hoofdgerechten ook in een kleine portie zijn te bestellen voor de kleintjes onder ons.
De dame in de bediening was erg vriendelijk!
Als ik weer eens in de buurt ben kom ik hier zeker terug!
Goed gegeten, fijne sfeer en tof decor!!!!!