De Pasta Kantine Den Haag

7,1

Jouw recensie over het restaurant De Pasta Kantine Den Haag

Faemke Z.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2018
Superlekker en heel snel gegeten omdat we naar een voorstelling moesten. Echt een aanrader en zeker ook voor deze prijzen! De dagspecial met pittige salami, rode ui, olijf en Parmezaanse kaas mag van mij zeker op de kaart!
Lilian M.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Ik was hier met mijn man en twee kinderen. Het was echt heel rustig (Sinterklaas), maar alles duurde lang. Ik moest overal meerdere keren om vragen (bestelling, drankje). Ik had een salade besteld, maar ik heb deze niet gekregen. Mijn pasta was gewoon echt niet gaar. Mijn man heeft prima gegeten. Bediening was niet onaardig, maar ik werd niet serieus genomen door de dame met blonde staart. (Over dePasta : '"de kok heeft het geproefd en er was niks mee aan de hand"). Wij vierde geen Sinterklaas omdat we mijn vader zijn verloren. We wilde even wat afleiding voor de kinderen. Ik vond het echt teleurstellend hoe de bediening omging met mijn klacht, ik werd gewoon niet serieus genomen. Ik zal hier echt niet meer terugkomen!
Lilian M.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Ik was hier met mijn man en twee kinderen (Den Haag) Het was echt heel rustig (Sinterklaas), maar alles duurde lang. Bediening had totaal geen oog voor ons. Ik moest overal meerdere keren om vragen (eerste drankje, bestelling opnemen). Ik had een salade besteld, maar ik heb deze nooit gekregen. Mijn pasta was gewoon echt niet gaar. Mijn man heeft prima gegeten. Bediening was niet onaardig of zo, maar gewoon niet alert en ook werd ik totaal niet serieus genomen door de dame met blonde staart (totaal niet geschikt voor de horeca). (Over de pasta : "de kok heeft het geproefd en er was niks mee aan de hand"). Wij vierde geen Sinterklaas door omstandigheden. We wilde even wat afleiding voor de kinderen. Ik vond het echt teleurstellend hoe de bediening omging met mijn klacht, ik werd gewoon totaal niet serieus genomen. Ik zal hier echt niet meer terugkomen! Met onze jongens is het werkelijk nog nooit gebeurd dat we geen toetje hebben besteld, maar ik wilde zo snel mogelijk een eind maken aan deze teleurstelling.
Massing A.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Gisterenavond hier weer gegeten. En zowel na het opnieuw lezen van de óntzettend uitgebreide en nieuwsgierigheid prikkelende menukaart, als na de eerste hap van onze zalige pasta's en salades plús de eerste slok van de zalige fles huiswijn, zeiden we allebei tegelijkertijd enthousiast: hier moeten we écht vaker komen !!
bertdenennie .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Met zijn vijven, allen voor de eerste keer, gaan eten bij De Pasta Kantine Den Haag. Begonnen met de witte huiswijn (sauvignon) en mandjes brood met olijven, tapenade en aioli. Niet gek! Gelet op onze kleine magen gingen we voor een hoofdgerecht: lasagne al forno tradizionale (2x;), spaghetti alla carbonara (1x) en pappardelle con gamberie pesto di spinaci (2x). Helaas werden deze gerechten op koude borden (!) geserveerd. De lasagne was voor wat betreft de 'vulling' (rundergehakt) karig; dit gold ook voor de spaghetti en de pappardelle. Bij deze gerechten dronken we rode huiswijn (merlot). Twee van ons namen nog een nagerecht: tiramisu (huisgemaakt; bleek prima in orde) en semifreddo (ijs bleek veel te hard). Afgesloten werd met koffie. Over het geheel genomen viel het ons wat tegen. De zaak deed zijn naam eer aan: een kantine! Het personeel was 'aardig'. Hier zullen we niet zo gauw meer terugkomen.
Massing A.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
In de afgelopen maand april heb ik vier keer bij dit restaurant gegeten. En telkens was de kwaliteit én de kwantiteit van het eten merkbaar van voldoende hoog niveau: je proeft hier namelijk dat er welgemeende aandacht wordt besteed aan de (kwaliteit van de) ingrediënten; niets smaakt hier hetzelfde als een ander gerecht.
De porties zijn royaal, zowel de halve als de hele bestellingen. Ook de wijnkaart biedt mooie smaken, en wordt royaal geschonken.
De sfeer is relaxt zonder achtergrondmuziek; de aankleding is hip/trendy zonder poespas; de bediening doet goed zijn/haar best, wat blijkt uit het optimisme, vrolijkheid en attentie.
En dan de rekening: die is ongelofelijk laag voor hetgeen ik telkens kreeg geserveerd.
Kortom: een goed formule, op een juiste locatie, met de juiste kwaliteit.
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
In het oude ING-kantoor is een mooi restaurant gebouwd, met een zeer kindvriendelijke uitstraling. Goed eten, voor een goede prijs, met voldoende aandacht van de rondlopende jongens en meisjes.
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Prima zaak, waar gelukkig ook kinderen meer dan welkom zijn en de obers niet vreemd opkijken als zij een beetje spelen tussen de tafels door.
Kirsten V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Goede sfeer, uitstekend eten en aardige bediening. Ik eet hier vaak omdat je ook kleine porties kunt krijgen en de kwaliteit constant is.
Janco G.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Goede gastvrije uitstraling, zowel binnen als buiten (groot terras). Eten is prima, prijs kwaliteit is uitstekend. Geen hoogstandjes maar zeker waar voor je geld. Ruim voldoende keuzes! Bediening was vriendelijk en allert.
edgar H.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
Midden op het plein op het terras. Een heerlijk zonnetje dus even een snelle italiaanse hap. We namen de pasta met stoofvlees. Mijn partner was er de vorige keer zeer tevreden over. Dit keer ging het echter minder goed. Smaakvol, maar het vlees moest je met een vergrootglas zoeken. Desgevraagd werd gemeld dat er een andere kok was. Daar bleef het bij. Prijs kwaliteit komt daarmee op het randje. De bediening overigens verder prima, maar voor het eten laten we het voorlopig hierbij.
RayPlay .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Het eten is gewoon, het personeel niet allemaal even alert en de prijs is redelijk.
Een aardige tent om een hapje te eten.
Suzanne E.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2016
Eten: lekker, goed antipasti plateau om te delen, leuk dat er ook kleine pasta's op het menu staan naar de 'normale' variant. Wijn: heerlijk. Prijs-kwaliteit-verhouding: prima, dit is wat je kan verwachten. Mooi pand, leuke bediening in tegenstelling tot wat ik hieronder ook wel lees. Gezellig en casual. En lekker limoncello toe!
Danielle H.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2016
Leuk restaurant, relaxte industriele sfeer. Zeer gemeleeerd publiek; gezinnen, studenten, strak in pak en gympen met spijkerbroek.
Goede versgemaakte pasta's voor een prima prijs. Mijn persoonlijk aanrader is de pasta met gestoofd rundvlees; heerlijk !
Lekker wijntje erbij en helemaal tevreden.
Cock D.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2016
Op onze wandeling naar huis kregen we honger. Toch maar eens binnengelopen bij de Pasta kantine. Dat was voor ons de eerste keer.
Thuis gekomen zag ik alle recensies. Ik heb geen idee wat er de laatste maand gebeurd is, want onze recensie staat staat volkomen haaks op de vorige.
Het restaurant is een verbouwd postkantoor. Over smaak valt niet te twisten. Wij vonden het erg sfeervol. Het leek wel wat op "Le Grand Colbert" in de Rue Vivienne in Parijs.
We aten tomatensoep vooraf. Als hoofdgerecht Pasta Funghi en Tortellini met rundvlees. Toe een speciaal gemaakt appeltaartje en ijs met gekaramelliseerde walnoten.
We dronken er een glas rose en water bij, respectievelijk twee bier. Een tapbiertje en op aanbeveling, een flesje Peroni bier.
We waren iets minder dan EUR 50,00 kwijt.
Een beter en vriendelijker en attenter bediening hadden we nog nooit gezien.
Valentijn25 .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2016
Vorige week met een groepje van 8 bij de pastakantine beland. Omdat we met zijn 8-en waren een beperkte kaart maar dat mocht de pret niet drukken. lekkere pasta Carbonara gegeten en mijn vriendin de lasagna. Beiden erg goed van smaak en je proeft dat het voor je neus wordt klaargemaakt. Verwacht geen hoogstaande culinaire uitspattingen en dan zit je goed. Prijs kwaliteit verhouding dik in orde €10 voor een pasta met een kleine salade. De salade vond ik persoonlijk wel wat tegenvallen, beetje sla met komkommertje en veel tomaat en dressing. Maar voor die prijs is dat in orde. Lekker gegeten en voor een snelle pastahap voor herhaling vatbaar
Gilissen90 .
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2016
De inrichting vind ik heel mooi. Ruime sfeervolle zaak. De bediening is vriendelijk maar let niet op en is niet efficiënt. Het was niet druk, maar mijn tafelgenoot en ik moesten lang wachten op de kaart. Zijn we zelf gaan halen. Vervolgens tot twee keer toe te lang gewacht op de drankjes. Voor een tientje een prima linguine met mosselen en een salade gegeten. Maar met het aantal personeelsleden wat rondloopt zou je in staat moeten zijn een betere service te leveren.
JanWillem V.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Het begon allemaal prima, leuke tent..na het voorgerecht (anti pasta) waar niets verkeerd aan kan gaan, vroegen we om het hoofdgerecht. Na diverse keren vragen zijn we na 50 minuten weg gegaan. Toch hebben ze de pasta mee gegeven en excuses gemaakt. Prima, helaas thuis aangekomen ontdekten we twee pasta gerechten zonder smaak, droge pasta, geen saus, geen garnituur. We hebben het uiteindelijk niet gegeten en hebben alsnog ergens anders sushi besteld. Ik verwacht meer, zelfs voor die lage prijs.
Volgende keer alleen drankjes en voorgerecht maar?
peter V.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2016
Soms denk je, laten we het toch nog maar eens proberen. Als fervente kokers hebben we weleens wat anders te doen en een buurtrestaurant kan soms uitkomst bieden. Het draaide toch weer op een teleurstelling uit: in de keuken en de bediening had blijkbaar iedereen griep, aanwezig personeel loopt rond maar daar is dan ook alles mee gezegd. Een vitello tonnato met een bremzoute ansjovispasta achtige streep; 7O MINUTEN wachten op een smakeloze pasta met kip,gewoon niet goed klaargemaakt. Terwijl het liefdevol serveren van eenvoudig eten zo eenvoudig zou kunnen zijn. Waarom lukt het toch niet in dit soort gelegenheden.
Mariska V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Vrijdag avond voor het eerst bij bij de pasta kantine gegeten. Het interieur was helemaal naar onze smaak! Het nodigde ons gelijk uit daar te gaan eten. Vriendelijk personeel, originele gerechten. Allemaal top! Alleen vonden wij beide het eten erg flauw helaas. Weinig smaak en het met lange tanden op gegeten. Ook met peper en zout vonden we het nog flauw. Maar hier valt vast nog iets aan te doen!