De Pasta Box

Raadhuisstraat 54 2101 HH Heemstede Nederland Kaart

Over het restaurant De Pasta Box

Italiaanse deli, vino & espresso

Proef de lekkerste gerechten uit de verschillende streken van dit mooie land in een Italiaanse deli. De Pasta Box verkoopt verse maaltijden, huisgemaakte pasta’s en diverse vlees en vis gerechten. Verder is er ook een groot assortiment Italiaanse olijfolie, azijnen en meer dan dertig Italiaanse wijnen. Ook kan je hier terecht voor een lekkere lunch! De Pasta Box brengt de echte Italië naar Heemstede!

Meer informatie over restaurant De Pasta Box

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag 12:00 - 21:00
Dinsdag t/m Zaterdag 09:30 - 21:00
Zondag Gesloten

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Danka .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
We hebben voor het eerst hier gegeten en waren zeer aangenaam verrast. Het eten is echt heerlijk en zeker voor herhaling vatbaar. De bediening is goed. De inrichting mag meer sfeer hebben.
Jenny V.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Iedere keer verrassend wat chefkok Tony op tafel tovert. Vandaag overheerlijke pasta met room saffraansaus & rivierkrreeftjes gegeten en de warme chocoladetaart is echt een feest.
Thanks Tony, we hebben weer genoten!
missW .
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Sinds lange tijd weer eens bij de Pasta Box gegeten, erg verrassend! Heerlijk gegeten! We komen snel weer!
Alle lof voor Tony Weir!
Mariet B.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
De gerechten waren op zich ok maar niet heel bijzonder qua smaak.
Jammer dat de chocoladetaart op was op de zaterdagavond!
Angelique W.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Fantastisch! Heerlijk gegeten! Echt een aanrader!
Marina V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
heerlijke gerechten, fijne bediening en rustige omgeving
een aanrader om gezellig met zn 2-tjes te eten, er zijn ongeveer 7 tafeltjes, voldoende ruimte tussen de tafels
je kan elkaar goed verstaan en voldoende privacy
Door66 .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Enthousiaste eigenaar, met passie voor zijn komaf, gerechten en wijnen. Heel welwillend om uitleg te geven en te adviseren. Overig personeel ook heel gastvrij. Het restaurant is klein maar sfeervol. De gerechten zijn heerlijk, puur Italiaans. Meerdere keren hier gegeten en blijft favoriet.
Alexjm .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Altijd weer een feestje om hier te eten, heerlijk rustig met een paar tafels, hele prettige bediening en altijd fijne gerechten op de kaart.
Ronald_Roos .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Prima gegeten en uitstekende Italiaanse gastvrijheid! .
Zomeriser .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Heerlijk genoten van gastvrijheid en aandacht met gezellig enthousiasme en uiteraard belangrijk goed origineel Italiaans eten.
Een aanrader!
PjenHa .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
We werden goed ontvangen, voorzien van kaart en wijn. Het duurde bijna een uur voordat we het voorgerecht kregen. Voorgerecht was uitstekend, hoofdgerecht was goed van kwaliteit (moest nog wat anders kiezen want mijn keuze was op). Vriendelijke bediening en heerlijk gegeten !
Noortje V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
We eten hier regelmatig en altijd erg lekker. Alles is met zorg bereid en inspireert ons nogal eens om thuis te zien of we ook iets dergelijks kunnen koken. Dat lukt in een enkel geval!
Johan S.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
We eten vegetarisch. Zonder probleem werd er een kleine aanpassing in het menu gemaakt. Het eten en de wijn waren heerlijk en wat een aardige mensen! We komen heel graag terug.
Marijke H.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Heerlijk gegeten in dit uitstekende Italiaanse restaurant. Eerst een schaal met echte antipasti en daarna de lekkerste Calamari ever!
Prima service en tot slot nog lekkere huisgemaakte ravioli en mooie olijfolie meegenomen naar huis. Zeer aan te bevelen!
Astrit .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Ook deze keer weer heerlijk gegeten.
Vooral de chocoladetaart is een aanrader :-)..............met 1 woord: verrukkelijk.
Marina V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
op de tropische zomerdag, in de schaduw op een klein terrasje (3 tafels) voor het pand, heerlijk gegeten! hele aardige bediening, zomermenu voor 27,95 met per gang keuze uit 3 uiteenlopende gerechten, aanrader!
Mbjvk .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Heerlijke gerechten waarbij her hoofdonderdeel ook hoofdonderdeel: geen hectare sla en geen kilopasta. Heerlijke vitello.De lamsossobuco met pastaparels was uitmuntend en geweldige chocoladetaart en tiramisu
mag.beun .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Op Dinsdagavond 23 augustus hier gegeten met 2 percenten. We werden vriendelijk ontvangen .
Er werd duidelijk uitleg gegeven over de kaart en de gerechten. Vooraf namen we Vinitello tonnato (dun gesneden kalfsvlees met tonijnsaus en gefrituurde kappertjes) en Anelli di calamari fritti (gefrituurde calamari met zeezout een aïolidressing van saffraan en citroen ) het werd prachtig opgemaakt geserveerd. Als hoofdgerecht hadden we Bistecca di tonno albecore alla griglia (gegrilde witte tonijnsteak met rood zeezout, trostomaatje, groene asperges, gekarameliseerde radicchio sla en een knoflookcrostini) en Ossobucco di agnello
(zacht gegaarde lamsossobucco in eigen jus met fregula pastaparels en zomergroenten)
Als toetje hadden we Torta al cioccolato (rijke chocaladetaart met een chocolade-espressosaus) en Torta di ricotta al limone (citroen-ricottataart met huisgemaakte balsamicosiroop). Alles was even smaakvol! Daarbij dronken we een heerlijk Italiaans biertje en rode en witte huiswijn, wat aan te bevelen valt. Er werd regelmatig gevraagd of alles naar wens was. Kortom alles was uitstekend. een kleine noot: de inrichting is wat saai en kaal, hier zou meer aandacht aan besteed kunnen worden , zodat je je wat meer in Italië waant.
imelda_elzinga .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Heerlijk gegeten in rustige ambiance. Erg fijn de ruime opstelling van de tafels. Geeft veel privacy. Zoveel mooie verse goed bereide producten gegeten. Echt een aanrader. En door de verkoop van producten in het winkeltje ervoor kun je ook nog een smaakvol souvenier meenemen.
Anita H.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Genoten van een drie-gangenmenu. Alles was even lekker. Mijn man en ik hadden beiden vitello tonato en daarna verschillende gerechten maar allemaal even heerlijk. De gastheer was zeer vriendelijk en vertelde uitgebreid over de gerechten en de wijn. Gaan hier zeker nog eens eten.