De Pasta Box

Raadhuisstraat 54 2101 HH Heemstede Nederland Kaart

Over restaurant De Pasta Box

Italiaanse deli, vino & espresso

Proef de lekkerste gerechten uit de verschillende streken van dit mooie land in een Italiaanse deli. De Pasta Box verkoopt verse maaltijden, huisgemaakte pasta’s en diverse vlees en vis gerechten. Verder is er ook een groot assortiment Italiaanse olijfolie, azijnen en meer dan dertig Italiaanse wijnen. Ook kan je hier terecht voor een lekkere lunch! De Pasta Box brengt de echte Italië naar Heemstede!

Meer informatie over restaurant De Pasta Box

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag 12:00 - 21:00
Dinsdag t/m Zaterdag 09:30 - 21:00
Zondag Gesloten

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Ronald_Roos .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Prima gegeten en uitstekende Italiaanse gastvrijheid! .
Zomeriser .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Heerlijk genoten van gastvrijheid en aandacht met gezellig enthousiasme en uiteraard belangrijk goed origineel Italiaans eten.
Een aanrader!
PjenHa .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
We werden goed ontvangen, voorzien van kaart en wijn. Het duurde bijna een uur voordat we het voorgerecht kregen. Voorgerecht was uitstekend, hoofdgerecht was goed van kwaliteit (moest nog wat anders kiezen want mijn keuze was op). Vriendelijke bediening en heerlijk gegeten !
Noortje V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
We eten hier regelmatig en altijd erg lekker. Alles is met zorg bereid en inspireert ons nogal eens om thuis te zien of we ook iets dergelijks kunnen koken. Dat lukt in een enkel geval!
Johan S.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
We eten vegetarisch. Zonder probleem werd er een kleine aanpassing in het menu gemaakt. Het eten en de wijn waren heerlijk en wat een aardige mensen! We komen heel graag terug.
Marijke H.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Heerlijk gegeten in dit uitstekende Italiaanse restaurant. Eerst een schaal met echte antipasti en daarna de lekkerste Calamari ever!
Prima service en tot slot nog lekkere huisgemaakte ravioli en mooie olijfolie meegenomen naar huis. Zeer aan te bevelen!
Astrit .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Ook deze keer weer heerlijk gegeten.
Vooral de chocoladetaart is een aanrader :-)..............met 1 woord: verrukkelijk.
Marina V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
op de tropische zomerdag, in de schaduw op een klein terrasje (3 tafels) voor het pand, heerlijk gegeten! hele aardige bediening, zomermenu voor 27,95 met per gang keuze uit 3 uiteenlopende gerechten, aanrader!
Mbjvk .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Heerlijke gerechten waarbij her hoofdonderdeel ook hoofdonderdeel: geen hectare sla en geen kilopasta. Heerlijke vitello.De lamsossobuco met pastaparels was uitmuntend en geweldige chocoladetaart en tiramisu
Mag.beun .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Op Dinsdagavond 23 augustus hier gegeten met 2 percenten. We werden vriendelijk ontvangen .
Er werd duidelijk uitleg gegeven over de kaart en de gerechten. Vooraf namen we Vinitello tonnato (dun gesneden kalfsvlees met tonijnsaus en gefrituurde kappertjes) en Anelli di calamari fritti (gefrituurde calamari met zeezout een aïolidressing van saffraan en citroen ) het werd prachtig opgemaakt geserveerd. Als hoofdgerecht hadden we Bistecca di tonno albecore alla griglia (gegrilde witte tonijnsteak met rood zeezout, trostomaatje, groene asperges, gekarameliseerde radicchio sla en een knoflookcrostini) en Ossobucco di agnello
(zacht gegaarde lamsossobucco in eigen jus met fregula pastaparels en zomergroenten)
Als toetje hadden we Torta al cioccolato (rijke chocaladetaart met een chocolade-espressosaus) en Torta di ricotta al limone (citroen-ricottataart met huisgemaakte balsamicosiroop). Alles was even smaakvol! Daarbij dronken we een heerlijk Italiaans biertje en rode en witte huiswijn, wat aan te bevelen valt. Er werd regelmatig gevraagd of alles naar wens was. Kortom alles was uitstekend. een kleine noot: de inrichting is wat saai en kaal, hier zou meer aandacht aan besteed kunnen worden , zodat je je wat meer in Italië waant.
Imelda_elzinga .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Heerlijk gegeten in rustige ambiance. Erg fijn de ruime opstelling van de tafels. Geeft veel privacy. Zoveel mooie verse goed bereide producten gegeten. Echt een aanrader. En door de verkoop van producten in het winkeltje ervoor kun je ook nog een smaakvol souvenier meenemen.
Anita H.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Genoten van een drie-gangenmenu. Alles was even lekker. Mijn man en ik hadden beiden vitello tonato en daarna verschillende gerechten maar allemaal even heerlijk. De gastheer was zeer vriendelijk en vertelde uitgebreid over de gerechten en de wijn. Gaan hier zeker nog eens eten.
Floris V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Goede gerechten, fijne service! Veel kwaliteit voor relatief weinig geld. Wel weinig gerechten op de kaart, maar hetgeen wat ze serveren is heel goed! Wij komen zeker terug en kunnen het iedereen aanraden.
Piebe .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Super keuken, heerlijke spagetti met diverse vis gegeten. Zeer vriendelijke bediening en goede wijn.
Een top avond.

Wij komen zeker weer terug.
Afo .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Het allerlekkerste was de pasta met zeevruchten. Daarnaast was de ricotta-taart en de scroppino ook niet te versmaden. De bediening was als vanouds: Mario was weer erg op dreef.
MaritS .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Een traiteur met een eetgedeelte. Met de AH actie hier gegeten. Toch gek dat het er niet vol zit. Misschien omdat je niet in een 'echt' restaurant zit, omdat er geen gelikte bediening is, maar gewoon de kok die je helpt. Het eten is er heerlijk en voor 27,50 een 3 gangen menu is natuurlijk helemaal top (zeker als het lekker eten is). Wat hebben we gehad:
Primi de tonnato en de crostinies
Secondi de tonijn en de eend
Dolci de tiramisu en de torta limone
Alles voorzien van een prima glaasje huiswijn. Wij komen terug!
Lousdevoogd .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
Een prima ontvangst ! Gezellige sfeer ! Leuk ingericht. Prima bediening.
Keuze genoeg qua eten. Voor elk wat wils. Kortom een fijn restaurant dat ik zeker zal aanbevelen. En natuurlijk zelf vaker zal bezoeken.
Ha.hofkamp .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Goed Italiaans eten in een relatief klein restaurant. Tony heeft zijn kunsten nog niet verleerd. Het ontbreken van citroenijs was wel een minpuntje.
Patrick S.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Gisteravond hebben met z'n tweeën met een ah bon gegeten bij de Pasta Box. We konden zelf kiezen uit de kaart. Dit maakt de situatie niet makkelijker omdat eigenlijk alles er lekker uit zien. De calamaris als voorgerecht en de eendenborst en de maiskip als hoofdgerechten zijn voortreffelijk. De gerechten zijn niet overdreven groot en de smaken zijn mooi op elkaar afgestemd. De bediening en service is prima. Kortom; een aanrader.
Donja P.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
We hebben heerlijk gegeten en de service is top. Een kaart die regelmatig wordt gewisseld en voor ieder wat wils. Lekker kleinschalig waardoor er veel persoonlijke aandacht is.