De Pasta Box

Raadhuisstraat 54 2101 HH Heemstede Nederland Kaart

Over het restaurant De Pasta Box

Italiaanse deli, vino & espresso

Proef de lekkerste gerechten uit de verschillende streken van dit mooie land in een Italiaanse deli. De Pasta Box verkoopt verse maaltijden, huisgemaakte pasta’s en diverse vlees en vis gerechten. Verder is er ook een groot assortiment Italiaanse olijfolie, azijnen en meer dan dertig Italiaanse wijnen. Ook kan je hier terecht voor een lekkere lunch! De Pasta Box brengt de echte Italië naar Heemstede!

Meer informatie over restaurant De Pasta Box

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag 12:00 - 21:00
Dinsdag t/m Zaterdag 09:30 - 21:00
Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant De Pasta Box

Janice D.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Vers en pure smaken. Zou wel fijn zijn als er een kinderportie kon worden besteld. Het gerecht is nl te groot voor een kind en dan met een kleine €18 ook redelijk aan de prijs als de helft wordt opgegeten. Hele vriendelijke bediening. Gezellige ruimte, klein en knus met open keuken.
Anne-Mie L.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Prettige sfeer niet te druk klein restaurantje voldoende ruimte tussen de tafeltjes gerechten gelukkig niet overdreven groot goede smaak rustig eten geen haast
Natascha V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Na mijn eerste keer bijdrage Pastabox was ik razend enthousiast en boekte ik vol verwachting voor de 2e keer. Helaas was het eten do jl een heel stuk minder. De kleine stukjes krab in de pasta waren droog en ook dr pasta was veel minder goed van smaak. Wellicht een andere kok dan de vorige keer? Het kan dus echt veel beter weet ik uit ervaring, de 1e keer was nl echt wel geweldig, jammer !
vijver .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
We komen hier vaker, het was weer erg lekker en value for money.

Lekker een proeverij met voorgerechten gedeeld (2 persoons was genoeg voor 3).

Een aanrader wat ons betreft,
astrid V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Kleine kaart maar met heel verrassende gerechten en prima kok.
Bediening uitstekend met goede adviezen over het eten en de wijn.
Ger O.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Hebben goed gegeten in een fijne sfeer ,bediening uitermate vriendelijk een bijzonder
verfijnd Italiaans restaurant .De wijnen zijn met smaak uitgezocht .
Ilse A.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Super gezellig, lekker en vriendelijke bediening. Heerlijk ontspannen en ongedwongen sfeer!
Noortje V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
De Pastabox behoort tot onze favorieten, want we eten hier altijd zeer naar onze zin en vinden de ontvangst en service erg prettig. Dit keer van het zomermenu als hoofdgerecht de Saltimbocca gekozen en die is absoluut voor herhaling vatbaar. Als voorgerechten de terugkerende topper gefrituurde calamaris en een erg lekkere gerookte eendenborst. Ook prima huiswijnen!
Tineke O.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Heerlijk 3-gangen menu met verrassende gerechten. Bediening zeer vriendelijk. Toen het hoofdgerecht iets langer op zich liet wachten kregen we crostinis aangeboden. Prijs/prestatie erg goed. Zeker voor herhaling vatbaar, we hebben een heerlijke avond gehad.
rob_boot .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Ik kom met regelmaat bij De Pasta Box om gerechten mee te nemen. Het was voor het eerst dat ik er met vrienden naartoe ging om te eten. informele bediening, lekkere (huis)wijn, heerlijke niet alledaagse, italiaanse gerechten.
Een (h)eerlijk plekje om vaak naar terug te gaan.
Nikki R.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Alsof we op vakantie waren in Italie... heerlijk gegeten. Dat ze geen pizza hebben zegt genoeg :-)
Danka J.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
We hebben voor het eerst hier gegeten en waren zeer aangenaam verrast. Het eten is echt heerlijk en zeker voor herhaling vatbaar. De bediening is goed. De inrichting mag meer sfeer hebben.
Jenny V.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Iedere keer verrassend wat chefkok Tony op tafel tovert. Vandaag overheerlijke pasta met room saffraansaus & rivierkrreeftjes gegeten en de warme chocoladetaart is echt een feest.
Thanks Tony, we hebben weer genoten!
missW V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Sinds lange tijd weer eens bij de Pasta Box gegeten, erg verrassend! Heerlijk gegeten! We komen snel weer!
Alle lof voor Tony Weir!
Mariet B.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
De gerechten waren op zich ok maar niet heel bijzonder qua smaak.
Jammer dat de chocoladetaart op was op de zaterdagavond!
Angelique W.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Fantastisch! Heerlijk gegeten! Echt een aanrader!
Marina V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
heerlijke gerechten, fijne bediening en rustige omgeving
een aanrader om gezellig met zn 2-tjes te eten, er zijn ongeveer 7 tafeltjes, voldoende ruimte tussen de tafels
je kan elkaar goed verstaan en voldoende privacy
Door66 .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Enthousiaste eigenaar, met passie voor zijn komaf, gerechten en wijnen. Heel welwillend om uitleg te geven en te adviseren. Overig personeel ook heel gastvrij. Het restaurant is klein maar sfeervol. De gerechten zijn heerlijk, puur Italiaans. Meerdere keren hier gegeten en blijft favoriet.
Alexjm .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Altijd weer een feestje om hier te eten, heerlijk rustig met een paar tafels, hele prettige bediening en altijd fijne gerechten op de kaart.
Ronald_Roos .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Prima gegeten en uitstekende Italiaanse gastvrijheid! .