De Passage

Hogepad 1 7462 TA Rijssen Nederland Kaart

Over het restaurant De Passage

Lekkere lunch na het winkelen in De Hoge Wal!

Dit is meer dan een plek waar je zomaar even langs loopt. Na een dag winkelen of voorafgaand aan een fijne avond in Rijssen kun je bij De Passage heerlijk genieten van lekker eten of een fris drankje. Loop langs een lange buffettafel met lekkere hapjes en geniet van de levendige spot naast de overdekte winkelcentrum De Hoge Wal. Lange dag shoppen gehad? Kom hier tot rust en laat je verwennen door de vriendelijke bediening!

Meer informatie over restaurant De Passage

Ria O.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Herma I.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Alles was goed geregeld. Alleen voor de mayo hadden ze blijkbaar geen fatsoenlijk bakje. Die kregen we in een nauwelijks vast te houden wegwerp bakje. Zeer lastig om aan te pakken/door te geven.
Pieter S.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Voor gerecht ,proeverij van de kok , uit stekend, heerlijk.
Hoofdgerecht prima en ruim voldoende.
Nagerecht , DB. wel heerlijk maar veel te groot.
smitjes_holten .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Als voorgerecht de proeverij en als hoofdgerecht de warme specialiteite voor 2 personen. Tijd tussen de gerechten precies goed.
henkenineke1 .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Helaas werd er een glas witte wijn vanaf een dienblad over de tafel en gedeeltelijk over mijn kleren gegooid. Omdat ik op een nieuw gerecht moest wachten hebben we na elkaar gegeten moeten eten.
Er kon zelfs geen kop koffie af. HEEL ERG JAMMER!
L.H. O.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Prima en vriendelijke bediening, eten prima en meer als genoeg. Lekker op het terras gezeten en makkelijk te reserveren via de ah actie.
leo26 .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Bepaald niet voor 't eerst aten we bij Brasserie de Passage - en hopelijk ook niet voor 't laatst! Ook deze keer werden we aangenaam verrast door de hartelijke en correcte bediening: vriendelijk en attent, maar nooit opdringerig. Alleen toen we in de loop van de avond om extra frietjes vroegen, werd ons wel drie keer door verschillende serveersters gevraagd "u had om extra frietjes gevraagd? komt eraan hoor!" Ach ja, kan gebeuren, en liever zo dan andersom, dat je om extra frietjes vraagt en vervolgens gebeurt er niks. Het eten was zoals we inmiddels gewend zijn: royale porties, geen haute cuisine maar goed van maat en goed van smaak, prima voor gewone mensen zoals wij. Nee, dit is geen zaak voor een Michelin-ster, maar een prima adres voor iemand die "gewoon goed" wil eten. En daarom komen we er graag!
gert-jantenhove .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Prima restaurant, waren er al eerder een keer geweest ( vorig jaar met de AH restaurantactie)
Nu nog weer beter. Vlotte bediening en heel goed eten..
h.veerbeek .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Met 4 personen heerlijk genoten van het 3-gangen menu met volop keuze.
De proeverij als voorgerecht is een aanrader.Ook hoofdmenu volop keuze en passende bijgerechten.
Vlotte en klantvriendelijke bediening, er werd een paar keer gevraagd of alles naar wens was en of er nog iets bij moest komen.
grouwe .
Vriendelijke bediening.
Het drie gangen menu was erg lekker.
Het voorgerecht was samen gesteld uit verschillende proeverijen.
Allerlei kleine hapje ,heel lekker.
Het hoofdgerecht en dessert waren ook prima.
Alles was zeer verzorgd en netjes .
wietske12345 .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Goed adres om voor een redelijke prijs lekker en goed te eten. In een prettige locatie met uiterst vriendelijk personeel. Voor herhaling vatbaar.
Betsy T.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
het voorgerecht was gevarieerd.
Het hoofdgerecht redelijk.
Het toetje was erg lekker.
En de bediening was zeer vriendelijk.
Gerrit S.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Lekker en goed gegeten, er was voldoende enservice was uitstekend.een aanrader voor kennissen en fam.komen beslist nog een keer terug met de hrle fsmielie.
siemen B.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Lekker gegeten. Vriendelijke serveersters. Gezellig restaurant. Ook aan te bevelen voor lunch of zomaar een drankje en een hapje.
l P.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
Gezellig en lekker gegeten met de AH korting, kon op korte termijn reserveren, echt een aanrader.
op de locatie ook prettig om te parkeren.
Gerda K.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Het was erg gezellig. Goede bediening en erg lekker. Wat over was konden wij zelfs meenemen. Komen zeker nog een keer terug.
Diana R.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Altijd als we op vakantie zijn gaan we naar de passage en dat bevalt ons goed!!
Personeel is erg vriendelijk en eten is ook erg goed .
zuidamvan .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Zeer hartelijk ontvangen, zelfs met een natte hond. Kundig en aardig personeel duidelijke uitleg over de gerechten en in voor een praatje maar zeker niet opdringerig. En ook een frikadelletje voor de hond werd keurig geregeld.
Fijne avond gehad in een gezellig restaurant.
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Gezellig restaurant op een mooie locatie en vriendelijk personeel.
We hebben gebruik gemaakt van de AH restaurantactie en het eten was heerlijk. Er was een aparte kaart met als voorgerecht een verrassende proeverij van de kok of soep. Wij hebben de proeverij genomen en die was heerlijk.
Bij het hoofdgerecht konden we uit diverse gerechten kiezen. Wij hadden varkenshaas en zalmfilet, die heerlijk smaakten. Als nagerecht hadden we kaneelijs met kletskoppen en dame blanche. Ook die smaakten goed.
Met een goed gevulde maag keerden we weer huiswaarts
fokkehatzmann .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
We hebben heerlijk op het terras gegeten En zijn heel vriendelijk en gastvrij bediend.
Het eten was heerlijk mochten van de kaart kiezen ????