De Passage

Hogepad 1 7462 TA Rijssen Nederland Kaart

Over het restaurant De Passage

Lekkere lunch na het winkelen in De Hoge Wal!

Dit is meer dan een plek waar je zomaar even langs loopt. Na een dag winkelen of voorafgaand aan een fijne avond in Rijssen kun je bij De Passage heerlijk genieten van lekker eten of een fris drankje. Loop langs een lange buffettafel met lekkere hapjes en geniet van de levendige spot naast de overdekte winkelcentrum De Hoge Wal. Lange dag shoppen gehad? Kom hier tot rust en laat je verwennen door de vriendelijke bediening!

Meer informatie over restaurant De Passage

Jouw recensie over het restaurant De Passage

Derk-Jan En Willemien B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Prima en gezellig restaurant waar je heerlijk kunt eten. Bediening is aardig en netjes. Eten is er voldoende en wordt steeds bijgevuld als hier behoefte aan is.
roosje_1959 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Met lang bedoel ik dat je rustig kunt eten ,niet gehaast
Ik ga er zeker vaker heen
Ze verdienen zeker een 10+
Het personeel waren zeer vriendelijk en vroegen steeds of het goed was
janny K.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heerlijk gegeten in een leuke ongedwongen sfeer. De bediening was snel en gezellig aanwezig. Het voorgerecht was een beetje weinig maar de rest was uitstekend geportioneerd. Voor herhaling vatbaar!!
Niek H.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Voor het hoofdgerecht moesten we een tijdje wachten, maar het smaakte dan ook heerlijk! Het was meer dan genoeg! De rode wijn was ook een streling van de tong.
wandakoetsier .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
wat niet alleen voor deze gelegenheid geld, maar helaas de laatste tijd bij de meeste eet gelegenheden, dat het erg karig is wat betreft de groenten en bij gerechten zeg maar. Dat valt me elke keer weer enorm tegen. Het zal wel een trend zijn, maar wij zijn er niet gelukkig mee. Nu moet ik zeggen dat we bij de Passage zelfs patatjes en opgebakken aardappeltjes hadden en worteltjes en een schaaltje rauwkost. Bij de meeste restaurants houd het al op bij een bak patat en bij uitzondering een beetje rauwkost. Dus wat dat betreft viel het nog mee bij dit restaurant. De bediening was wel vriendelijk.
Theo S.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Gerrit T.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Prima AH 3 gangen menu..ruime keuze..heerlijk van smaak ..vlotte en attente bediening. Voor herhaling vatbaar
Bert K.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Mooi ingericht restaurant! Fijne sfeer, leuk personeel. Echt een aanrader. De spare-ribs waren echt voortreffelijk, goed mals en nog heet uit de pan.
hubertus M.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Goede ontvangst, gemoedelijke sfeer snelle bediening voldoende porties smaakprtentie wisselend.
Over het algemeen een leuke avond gehad.
J. T.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
We hebben lekker gegeten, vlotte bediening. Fijne sfeer, ondanks dat het druk was was het niet lawaaiierig. Zeker een aanrader.
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
We hebben er heerlijk gegeten. De bediening was prima (zeer vriendelijk), met goede menusuggestie. Naast de wijn meteen een glas water, zonder erom hoeven te vragen. We komen graag een keer terug.
Marinus D.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Zitplek erg donker, wachttijd tussen voor en hoofdgerecht, te lang. Kwaliteit van vlees-vis goed, rest was erg matig. Prijs-kwaliteit niet gunstig, voor een diner, niet voor herhaling vatbaar.
francette M.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
het was geweldig ,het eten was heel lekker zag er goed uit,mijn vriend vroeg me ten huwelijk kregen we ijs met spetterend vuur ,echt geweldig ,we willen ook ons huwelijk feestje er houden ,dus dat zegd genoeg .de bedienning was grandioos .,francet meerman
Andre O.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Goed eten voor een redelijke prijs en korte wachttijd, personeel kwam een paar keer vragen of er van alles voldoende was, zeer vriendelijk personeel.
Sietske S.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Erg prettige en hartelijke bediening. We kregen absoluut niet het idee dat we minder werden behandeld omdat we ' op een koopje van AH' -klanten waren. Alle lof!
Gea D.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
De passage is een aanbeveling ! Mooie locatie waar we geregeld komen,de ene keer voor koffie en de andere keer voor een etentje.het is er gewoon GOED!!.
pvanvianen .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
perfecte lokatie en een enthousiaste bediening met goed eten het was ideaal voor een etentje,de keuze menu ,s
m.n het voorgerecht was iets bijzonders
atikoene .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten maar de schnitzel en de gebakken aardappeltjes waren wel wat vettig. Bediening was vriendelijk en gastvrij.
W .G B.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten. Dit was voor ons de tweede keer. Zeer vriendelijkpersoneel en bediening.
Alleen de tafel is wat aan de kleine kant wanneer je met 4 personen komt.
Verder een TOPPER.
A.A. V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Wij werden zeer snel geholpen, het personeel was erg vriendelijk en het eten was prima.
De omgeving was levendig maar niet vervelend.
Wij bevelen dit restaurant aan iedereen aan.