De Passage

Hogepad 1 7462 TA Rijssen Nederland Kaart

Over restaurant De Passage

Lekkere lunch na het winkelen in De Hoge Wal!

Dit is meer dan een plek waar je zomaar even langs loopt. Na een dag winkelen of voorafgaand aan een fijne avond in Rijssen kun je bij De Passage heerlijk genieten van lekker eten of een fris drankje. Loop langs een lange buffettafel met lekkere hapjes en geniet van de levendige spot naast de overdekte winkelcentrum De Hoge Wal. Lange dag shoppen gehad? Kom hier tot rust en laat je verwennen door de vriendelijke bediening!

Meer informatie over restaurant De Passage

Rudi B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Prettige ervaring, gezellig en sfeervol ingericht, prettig geholpen door het personeel, voldoende keus in de diverse gerechten, voorherhaling vatbaar!
Scen .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten bij de Passage, lekkeer goede gerechten en ruim voldoende.
Entourage is goed echt bistro. zouden zeker nog een keer gaan.
Meindert K.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Bij de passage ga je niet uit eten, maar ga je even iets eten. Vooral als je zelf geen tijd, geen zin hebt om te koken. De gerechten zijn zeer eenvoudig. Als lunch café voldoet het zeker, mooi dicht bij het centrum. Om 8 uur is de zaak al uitgestorven. Allemaal prima als je geen nadere verwachtingen wekt. Het personeel is vriendelijk, maar ook niet meer dan dat. Dank zij de AH restaurant actie was de prijs kwaliteit verhouding redelijk, maar zonder deze actie aan de Hogeberg kant. Daarvoor waren de gerechten te eenvoudig.
Marnixd .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
wij zijn bekent bij de Brasserie en komen regelmatig lunchen. Nu voor het eerst gedinneerd. dit is ons goed bevallen. Het was erg gezellig en hebben lekker gegeten. Een aanrader.
Gerda G.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Ook wij hebben gebruik gemaakt van de AH restaurant actie.
De bediening is erg vlot en vriendelijk. Tomatensoep als vooraf was lekker maar te vol, meer een maaltijdsoep. Het hoofdgerecht, Schnitzel en varkenshaas puntjes, was ook heel lekker maar voor ons teveel. Ook al vanwege gebakken aardappeltjes en patat en.. de tomatensoep vooraf..Als dessert, ijs genomen met slagroom en chocolade saus. Lekker maar wederom voor mij iets te veel.
Een aanrader om hier naar toe te gaan als je veel op kunt.
Wesselink50 .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Wij hebben gebruik gemaakt van de AH actie en wij hebben voor de Passage gekozen. Wij kunnen hier heel kort in zijn zowel de bediening als het eten en locatie was Fantastisch.
Komen graag een keer terug.
Gr.Fam.A.Wesselink.
Wilmabeen .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Wij hadden vrienden meegenomen om trakteren op een gezellig avondje uit met lekker eten
Eerlijk gezegd schaamde ik mij een beetje t was mooi weer dus zaten op het plein maar een gezellig ???
Binnen was het wel oké en gezellig
Maar het eten was in mijn beleving ver beneden de maat
Dat je een eenvoudige maaltijd serveert ivm de aktie is begrijpelijk maar slecht is wat anders
Het voorgerecht van mij was geroosterd wit brood met gerookte zalm een schijfje komkommer en tomaat
Zelfs thuis maak ik er nog meer van
En het vlees van mijn man je kunt vragen of je het doorbakken wilt hebben dat kost toch niet meer
De garnalen op een stokje waren eigenlijk niet te doen
Derest laat maar ik zou hier niet nog eens naar toe gaan
Doe mee aan een aktie of niet
J.termaat .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
De bediening was uitstekend, maar bv. de tomaten soep was een maaltijdsoep i.p.v een vooraf.
Wij hadden beide een schnitzel besteld, maar die was te lang gebakken, en taai. Mijn vrouw heeft deze maar voor 1/3 opgegeten.
EdenIneke .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Zeer lekker gegeten voor een schappelijke prijs, flinke porties en buitengewoon vriendelijke bediening. Dit restaurant is zeker aan te bevelen!
JaapTw .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Een uitgebreide menu keuze voor het AH-restaurantmenu. Wij kozen voor de soep en het varkens haasje met heerlijk ijs na. Vriendelijk personeel, vlotte bediening zonder je te willen haasten. Gezellig restaurant, zeker aan te bevelen voor nog een keer. Jaap en Marianne uit Schagen.
Elnino86 .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Brasserie de Passage is een gezellig restaurant op een leuke locatie midden in het centrum van Rijssen. De bediening is vriendelijk, ook voor kinderen! Voor kinderen hebben ze speelgoed. Het eten is ruim voldoende en lekker!
Ge-nie-ten .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016

Alles was lekker. Goede service en bediening.
De aankleding is er mooi op elkaar afgestemd.
Wij raden dit restaurant zeker aan.
Car88 .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Naar aanleiding van de Albert Heijn actie zijn we hier gaan eten. De bediening was vriendelijk, maar het restaurant was niet zo gezellig ingericht en de vierpersoons tafeltjes zijn ook wel krap. Het restaurant is gelegen in een winkelcentrum en is hierdoor vatbaar voor hangjongeren voor de deur, doordat de wanden volledig van glas zijn, heb je die als het ware ook constant naast je tafel staan. Ondanks dat het personeel hier wel meerdere malen wat aan probeerde te doen, zit je hierdoor toch niet zo prettig. Vooraf hadden wij toast met gerookte zalm, deze was lekker, maar niet bijzonder. Als hoofdgerecht hadden wij de plaat met vier soorten vlees (waarvan 3 keer varkensvlees, jammer!) deze werd erg leuk geserveerd met allemaal kleine pannetjes met frietjes etc. Helaas smaakte het vlees niet zo bijzonder en waren de krieltjes niet gaar. Als nagerecht nam ik walnotentaart met ijs, deze was erg lekker. Wat ik erg jammer vond was dat je bij de broodjes vooraf kant en klaar sausjes kreeg, deze waren duidelijk niet zelf gemaakt. Ook melde ik bij een allergie die niet werd vermeld op de kaart bij ontvangst van het eerst bestelde voorafje. Deze werd vervolgens snel verwisseld, maar vervolgens zat dit ingrediënt ook bij het vleesgerecht zonder dit te vermelden. Al met al denk ik dat dit een leuke tent is om te gaan lunchen of wat te gaan drinken na een shopsessie, maar ik zou er zelf niet nog een keer gaan dineren.
Maryuitenter .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Ik had een sjaslick was erg lekker. De bediening was vlot en vriendelijk
Het restaurant zag er sfeervol uit .we gaan zeker nog een keer
D-nijland .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Heerlijk eten vooraf lekkere gevulde soep we kregen vooraf een warme baguette met sausjes We hebben een 2 persoons hoofd gerecht besteld met verschillende soorten vlees heel royaal weer met sausjes zelfs mayo Vroeg ze zelf om moet je altijd om vragen en daarna een heerlijk toetje met walnoot gebak en vanille ijs we hebben buiten gezeten onder het zonnescherm tegen het gebouw aan heel leuk zitten als je vandere mensen kijken houd
Goedegebuure .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Het eten was heerlijk, de bediening was prima en alles werd heel verzorgd gepresenteerd!
Dit restaurant is zeer aan te bevelen!
Maddyberg .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2016
De passage is een gezellig restauranyt
we namen 3 gangen, lekker goede smaken en mooi opgemaakt
De wijnen waren uitstekend en goed betaalbaar
Prima Prijs/kwaliteit verhouding
Hennyvanweert .
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2016
Erg leuk en gezellig restaurant.
Waren in de buurt op vakantie, hadden er wel eens eerder gegeten.
En was ons goed bevallen.
Nu voor een heerlijk Ontbijtje.
Echt Super! ruim voldoende allemaal, met een vers sapje en keuze koffie of thee en gebakken of gekookt eitje!
Vriendelijke bediening.
Komen zeker terug, als we in de buurt zijn.
Leonieaandestegge .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Grotere tafels zou fijn zijn
en iets verder van je buren afzitten, zodat je je niet de hele avond hoeft te irriteren.

Voor de rest was alles lekker en TOP!
Tot de volgende keer.
Ben-braamhaar .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
het eten was heel goed
we hebben schnitzel en varkens medaillons gegeten
vriendelijk personeel, gezellig restaurant
een leuke avond, voor herhaling vatbaar