De Passage

Hogepad 1 7462 TA Rijssen Nederland Kaart

Over het restaurant De Passage

Lekkere lunch na het winkelen in De Hoge Wal!

Dit is meer dan een plek waar je zomaar even langs loopt. Na een dag winkelen of voorafgaand aan een fijne avond in Rijssen kun je bij De Passage heerlijk genieten van lekker eten of een fris drankje. Loop langs een lange buffettafel met lekkere hapjes en geniet van de levendige spot naast de overdekte winkelcentrum De Hoge Wal. Lange dag shoppen gehad? Kom hier tot rust en laat je verwennen door de vriendelijke bediening!

Meer informatie over restaurant De Passage

Peter M.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Gezellig restaurant op een mooie locatie en vriendelijk personeel.
We hebben gebruik gemaakt van de AH restaurantactie en het eten was heerlijk. Er was een aparte kaart met als voorgerecht een verrassende proeverij van de kok of soep. Wij hebben de proeverij genomen en die was heerlijk.
Bij het hoofdgerecht konden we uit diverse gerechten kiezen. Wij hadden varkenshaas en zalmfilet, die heerlijk smaakten. Als nagerecht hadden we kaneelijs met kletskoppen en dame blanche. Ook die smaakten goed.
Met een goed gevulde maag keerden we weer huiswaarts
fokkehatzmann .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
We hebben heerlijk op het terras gegeten En zijn heel vriendelijk en gastvrij bediend.
Het eten was heerlijk mochten van de kaart kiezen ????
Jan W.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
het eten en de bediening was top .
locatie is mooi en aan rand van centrum , mooi wat te kijken .
Een echte aanrader zou het zo weer doen .
Mvg.
odillia K.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Hele aardige bediening, spareribs waren prima, niet verkoold, kletskoppenijs waren 2 kletskoppen met vanilleijs ertussen. Daar hadden we een iets andere voorstelling van, maar ach ... verder was het prima in orde.
Rudi B.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Prettige locatie, veel te kijken. Personeel betrokken en prima keuken. Hebben heerlijk op het terras gegeten.
Voor herhaling vatbaar!
annette H.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Heerlijk gezeten op het terras. Lekker gegeten. Een aanrader.
karin740 .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Fantastische en vriendelijke service waarbij de gast centraal stond. Er werd zelfs 3x gevraagd of we wel genoeg hadden. Het vlees was super mals. Als je in de buurt bent zou ik er zeker langs gaan om een hapje te eten of gewoon even een borrel te doen.
Jan L.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Veel voor weinig. Goede bediening. Veel menu keuzes. Het was er wel rumoerig en de tafeltjes dicht op elkaar, maar dit deed niet af aan de goede kwaliteit van het eten.
Monique G.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Gezellige inrichting, het personeel was vriendelijk, de bediening was prima, het eten was lekker en er was voldoende keus.
noellejaarsma .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
We hebben heel erg lekker gegeten. Vriendelijk personeel. Je krijgt erg veel eten. Mooie prijs, voor 2 personen €32,50 per persoon en voor 3 personen (2 kaarten) €48,75
Rudi B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Prettige ervaring, gezellig en sfeervol ingericht, prettig geholpen door het personeel, voldoende keus in de diverse gerechten, voorherhaling vatbaar!
siny C.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten bij de Passage, lekkeer goede gerechten en ruim voldoende.
Entourage is goed echt bistro. zouden zeker nog een keer gaan.
Meindert K.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Bij de passage ga je niet uit eten, maar ga je even iets eten. Vooral als je zelf geen tijd, geen zin hebt om te koken. De gerechten zijn zeer eenvoudig. Als lunch café voldoet het zeker, mooi dicht bij het centrum. Om 8 uur is de zaak al uitgestorven. Allemaal prima als je geen nadere verwachtingen wekt. Het personeel is vriendelijk, maar ook niet meer dan dat. Dank zij de AH restaurant actie was de prijs kwaliteit verhouding redelijk, maar zonder deze actie aan de Hogeberg kant. Daarvoor waren de gerechten te eenvoudig.
marnixd .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
wij zijn bekent bij de Brasserie en komen regelmatig lunchen. Nu voor het eerst gedinneerd. dit is ons goed bevallen. Het was erg gezellig en hebben lekker gegeten. Een aanrader.
Gerda G.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Ook wij hebben gebruik gemaakt van de AH restaurant actie.
De bediening is erg vlot en vriendelijk. Tomatensoep als vooraf was lekker maar te vol, meer een maaltijdsoep. Het hoofdgerecht, Schnitzel en varkenshaas puntjes, was ook heel lekker maar voor ons teveel. Ook al vanwege gebakken aardappeltjes en patat en.. de tomatensoep vooraf..Als dessert, ijs genomen met slagroom en chocolade saus. Lekker maar wederom voor mij iets te veel.
Een aanrader om hier naar toe te gaan als je veel op kunt.
wesselink50 .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Wij hebben gebruik gemaakt van de AH actie en wij hebben voor de Passage gekozen. Wij kunnen hier heel kort in zijn zowel de bediening als het eten en locatie was Fantastisch.
Komen graag een keer terug.
Gr.Fam.A.Wesselink.
wilmabeen .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Wij hadden vrienden meegenomen om trakteren op een gezellig avondje uit met lekker eten
Eerlijk gezegd schaamde ik mij een beetje t was mooi weer dus zaten op het plein maar een gezellig ???
Binnen was het wel oké en gezellig
Maar het eten was in mijn beleving ver beneden de maat
Dat je een eenvoudige maaltijd serveert ivm de aktie is begrijpelijk maar slecht is wat anders
Het voorgerecht van mij was geroosterd wit brood met gerookte zalm een schijfje komkommer en tomaat
Zelfs thuis maak ik er nog meer van
En het vlees van mijn man je kunt vragen of je het doorbakken wilt hebben dat kost toch niet meer
De garnalen op een stokje waren eigenlijk niet te doen
Derest laat maar ik zou hier niet nog eens naar toe gaan
Doe mee aan een aktie of niet
j.termaat .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
De bediening was uitstekend, maar bv. de tomaten soep was een maaltijdsoep i.p.v een vooraf.
Wij hadden beide een schnitzel besteld, maar die was te lang gebakken, en taai. Mijn vrouw heeft deze maar voor 1/3 opgegeten.
EdenIneke .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Zeer lekker gegeten voor een schappelijke prijs, flinke porties en buitengewoon vriendelijke bediening. Dit restaurant is zeker aan te bevelen!
JaapTw .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Een uitgebreide menu keuze voor het AH-restaurantmenu. Wij kozen voor de soep en het varkens haasje met heerlijk ijs na. Vriendelijk personeel, vlotte bediening zonder je te willen haasten. Gezellig restaurant, zeker aan te bevelen voor nog een keer. Jaap en Marianne uit Schagen.