De Passage

Hogepad 1 7462 TA Rijssen Nederland Kaart

Over het restaurant De Passage

Lekkere lunch na het winkelen in De Hoge Wal!

Dit is meer dan een plek waar je zomaar even langs loopt. Na een dag winkelen of voorafgaand aan een fijne avond in Rijssen kun je bij De Passage heerlijk genieten van lekker eten of een fris drankje. Loop langs een lange buffettafel met lekkere hapjes en geniet van de levendige spot naast de overdekte winkelcentrum De Hoge Wal. Lange dag shoppen gehad? Kom hier tot rust en laat je verwennen door de vriendelijke bediening!

Meer informatie over restaurant De Passage

Jouw recensie over het restaurant De Passage

Berna H.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
We hebben een gezellige avond gehad. Het eten was heerlijk. De bediening erg vriendelijk. Lekker avondje uit geweest. Komen zeker nog een keer terug.
Wilma N.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Altijd gezellig en goed eten.
Yvonne Z.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
We eten hier regelmatig. Ik ben groot fan van de high tea, de walnotentaart en het broodje gezond.
Fijn dat er bijna altijd een plekje is sinds de uitbreiding, wel jammer dat de bediening niet meer zo uitmuntend is zoals eerder.
Cornelis V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Mooie en gezellige avond gehad, lekker gegeten, mooi biertje alleen de wijntjes zijn er erg klein uitgevallen, een bodempje wijn in een normaal glas.
Marjon C.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Goede ontvangst maar ontzeeeeeeettend lang moeten wachten " omdat het zo druk was deze week" maar 1 uur wachten totdat je je voorgerecht hebt is wel lang! De keuze was beperkt met de AH restaurantactie en eea ging fout waarvoor wel excuses maar bang om nog weer zo lang te moeten wachten, toch maar geaccepteerd dat de frietjes en de aardappeltjes - geserveerd in een pannetje waar aan alle kanten het emaille af was - moddervet waren. Jammer hoor dat het zo ontzettend donker was dat je de menukaart amper kon lezen en dat we allemaal in een hoekje bij elkaar zaten met onze AH actie....... volgende keer betalen we graag iets meer!
Frits K.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Het was heerlijk,bediening zeer vriendelijk en vlot.
Kok heeft echt zijn best gedaan het waren kunstwerkjes met een heerlijke smaak.
Misschien een lichtelijk muziekje op de achtergrond?
Verder perfect,voor herhaling vatbaar.
Harry K.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Prima driegangenmenu (AH actie) met uitstekende en snelle bediening. De sfeer en entourage was gezellig. Restaurant ligt centraal met gratis parkeren.
Gerard J.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Het eten was zeer goed
De sfeer was uitstekend.
En de bediening was prima
De Passage in Rijssen waar wij hebben gegeten was goed bereikbaar .
We konden onze auto ook parkeren.
Frits S.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Mooi opgemaakt.Proeverij van de chef was ook een leuke en lekkere verrassing. Prettige bediening. Jammer dat je niet later op de avond kunt afspreken.
roosje_1959 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Met lang bedoel ik dat je rustig kunt eten ,niet gehaast
Ik ga er zeker vaker heen
Ze verdienen zeker een 10+
Het personeel waren zeer vriendelijk en vroegen steeds of het goed was
Derk-Jan En Willemien B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Prima en gezellig restaurant waar je heerlijk kunt eten. Bediening is aardig en netjes. Eten is er voldoende en wordt steeds bijgevuld als hier behoefte aan is.
janny K.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heerlijk gegeten in een leuke ongedwongen sfeer. De bediening was snel en gezellig aanwezig. Het voorgerecht was een beetje weinig maar de rest was uitstekend geportioneerd. Voor herhaling vatbaar!!
Niek H.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Voor het hoofdgerecht moesten we een tijdje wachten, maar het smaakte dan ook heerlijk! Het was meer dan genoeg! De rode wijn was ook een streling van de tong.
P.J.R.M. L.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Bij aankomst werden we vriendelijk naar het nieuwe gedeelte van het restaurant begeleid. We hadden bij reservering een rustige plaats in het tweede deel gevraagd. We konden plaats nemen aan een tafel voor 4 personen midden in de ruimte, vlak voor een tafel van 6 personen .Dat is niet rustig. Wij praten graag met elkaar tijdens het eten, maar op deze plaats zouden we beslist last hebben van de geluiden om ons heen. We beschikken over zeer goede oren. Ik vroeg of er geen rustiger plaats was. Dat was op het podium mogelijk. De juffrouw dacht dat ik misschien niet boven kon komen, omdat ik moeilijk loop. Ik zei het toch te willen proberen als het boven rustiger zou zijn. Daar waren meer dan genoeg rustige plaatsen. We kozen een plaats en de juffrouw gaf ons het speciale menu voor die avond. De zwarte kaart met gouden opdruk is wel chique, maar bij weinig licht slecht leesbaar. De juffrouw was bereid ons bij te lichten met extra waxinelichtjes. Wij prijzen de vriendelijkheid van de ons bedienende juffrouw, maar door bij reservering een rustige plaats te vragen hadden we gehoopt op meer inspelen op onze vraag. Als je bij binnenkomst dan zo voor een rustig plekje moet knokken, voelt dat niet fijn. Overigens hebben we de hele avond rustig gezeten en heerlijk gegeten. De juffrouw bleef attent , ook met het vragen naar eventuele drankjes en of wij nog meer groenten e.d. wensten.
wandakoetsier .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
wat niet alleen voor deze gelegenheid geld, maar helaas de laatste tijd bij de meeste eet gelegenheden, dat het erg karig is wat betreft de groenten en bij gerechten zeg maar. Dat valt me elke keer weer enorm tegen. Het zal wel een trend zijn, maar wij zijn er niet gelukkig mee. Nu moet ik zeggen dat we bij de Passage zelfs patatjes en opgebakken aardappeltjes hadden en worteltjes en een schaaltje rauwkost. Bij de meeste restaurants houd het al op bij een bak patat en bij uitzondering een beetje rauwkost. Dus wat dat betreft viel het nog mee bij dit restaurant. De bediening was wel vriendelijk.
Gerrit T.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Prima AH 3 gangen menu..ruime keuze..heerlijk van smaak ..vlotte en attente bediening. Voor herhaling vatbaar
Bert K.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Mooi ingericht restaurant! Fijne sfeer, leuk personeel. Echt een aanrader. De spare-ribs waren echt voortreffelijk, goed mals en nog heet uit de pan.
hubertus M.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Goede ontvangst, gemoedelijke sfeer snelle bediening voldoende porties smaakprtentie wisselend.
Over het algemeen een leuke avond gehad.
J. T.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
We hebben lekker gegeten, vlotte bediening. Fijne sfeer, ondanks dat het druk was was het niet lawaaiierig. Zeker een aanrader.
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
We hebben er heerlijk gegeten. De bediening was prima (zeer vriendelijk), met goede menusuggestie. Naast de wijn meteen een glas water, zonder erom hoeven te vragen. We komen graag een keer terug.