De Parel

Zuidersteeg 20 1441 BD Purmerend Nederland Kaart

Over het restaurant De Parel

Restaurant De Parel staat bekend om zijn shoarmaschotels en fantastische sauzen. Ook de pizza’s en de grillgerechten hebben een goede reputatie. De bevolking van Purmerend schuift hier dan ook regelmatig aan of ze laten hun maaltijd bezorgen. De vriendelijke bediening zorgt voor snelle service en een gastvrije sfeer. ’s Zomers is het gezellig druk op het terras, het is echt genieten hier!

Meer informatie over restaurant De Parel

Maandag t/m donderdag 16.00 - 00.00 uur
Vrijdag en zaterdag 16.00 - 02.00 uur
Zondag 15.00 - 00.00 uur
Kan beter

Jouw recensie over het restaurant De Parel

Maura H.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
Toen wij hier een paar jaar geleden kwamen was het super gezellig en echt leuk om te eten. Tegenwoordig is de bediening echt niet denderend. Dat geldt niet voor die leuke dame die er al heel lang werkt. We zijn er erg teleurgesteld over, omdat we er voorheen graag kwamen.
Marianne K.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Eten was goed beetje veel, o a mandje brood zitten 4 kaizerbroodjes in liever een paar stukjes stokbrood nu gaat alles terug. Soep ook 2 stukken brood, gewoon te veel. Verder smaakte het prima.
Cindy T.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Lekker
Bianca W.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
Koffie thee van het huis leuk gebaar
Alleen jammer dat daar geen latte machiato bij hoort.
Eten prima en de prijs ook, gezellige sfeer en je hoeft niet lang op je eten te wachten.
Gerard B.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
EenTOP tent!
-Goede bediening
-Eten is perfect en je krijg wat oor je geld
-kinderen worden verwend met een chocolade ei en als ze klaar zijn met eten mogen ze nog wat leuks uitzoeken
-Gezellige sfeer

We komen zeker vaker terug
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Vriendelijke jonge meisjes in de bediening. Veel te grote porties met zeer matig eten. Shoarma veel te vet, pizzabodem te dik en slap. Ook bij andere tafels zulke grote porties dat steeds meer dan de helft terug moet naar de keuken. Echt een tent voor grote eters zonder al teveel smaak.
T G.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Als we een snelle hap willen is het hier perfect. Halen of blijven... allemaal goed...voor een shorma is het uitstekend en je krijgt een goede portie...Helaas om een pizza moet je vrij lang wachten. Maar alles wat je krijgt is schoon en goed!!
Natascha R.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2016
Ben inmiddels een keer of 5 hier geweest en ik moet zeggen dat je hier gewoon lekker een echte Shoarma of schotel kan eten zoals ik die altijd gewend was te eten in mijn favoriete tentjes in Amsterdam. Eten hier is goed. Veel keus qua gerechten en soorten vlees. Sausen zijn top en de bediening erg vriendelijk. Dus mocht je gewoon lekker willen eten dan kan je hier prima terecht.
Melodyngo .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2015
Ik kom hier nu al een tijdje, ongeveer 1 keer in de maand met mijn vriend. En elke keer weer genieten van de shoarma schotels. De sausjes die je erbij krijgt zijn heerlijk. De porties zijn ook lekker groot (wij delen altijd een patatje en krijgen die niet eens op, ook vragen wij altijd een extra broodje, omdat er veel shoarma wordt geserveerd). We komen altijd laat (na 23.00), de dame in de bediening moeten we altijd een beetje seinen dat we 'iets' willen. Maargoed, dat maakt niet uit. Het decor is leuk! Veel hout en een romatische sfeer door al dat kaarslicht. Wij blijven maar terugkomen naar de Parel!
Diana N.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2015
goedkoop en lekker ongezond eten . shoarma schotels en dat soort dingen , grote porties maar erg lekker !!! lekker veel sausjes erbij ..
R R.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2012
Een van de luxere en betere shoarma zaken van Purmerend.
Met een restaurant gedeelte waar je goed en ruim kunt zitten.
Dat is nog wel eens anders bij dit soortgelijke grill restauranten.
De geserveerde maaltijden zijn altijd smaakvol en de porties zijn ruim voldoende. Dus voor een broodje shoarma of soortgelijke artikelen kunt u hier zeker goed terecht.