de Parel

Zuidersteeg 20 1441 BD Purmerend Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant de Parel

T G.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Als we een snelle hap willen is het hier perfect. Halen of blijven... allemaal goed...voor een shorma is het uitstekend en je krijgt een goede portie...Helaas om een pizza moet je vrij lang wachten. Maar alles wat je krijgt is schoon en goed!!
Jaap R.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2016
Ben inmiddels een keer of 5 hier geweest en ik moet zeggen dat je hier gewoon lekker een echte Shoarma of schotel kan eten zoals ik die altijd gewend was te eten in mijn favoriete tentjes in Amsterdam. Eten hier is goed. Veel keus qua gerechten en soorten vlees. Sausen zijn top en de bediening erg vriendelijk. Dus mocht je gewoon lekker willen eten dan kan je hier prima terecht.
Melodyngo .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2015
Ik kom hier nu al een tijdje, ongeveer 1 keer in de maand met mijn vriend. En elke keer weer genieten van de shoarma schotels. De sausjes die je erbij krijgt zijn heerlijk. De porties zijn ook lekker groot (wij delen altijd een patatje en krijgen die niet eens op, ook vragen wij altijd een extra broodje, omdat er veel shoarma wordt geserveerd). We komen altijd laat (na 23.00), de dame in de bediening moeten we altijd een beetje seinen dat we 'iets' willen. Maargoed, dat maakt niet uit. Het decor is leuk! Veel hout en een romatische sfeer door al dat kaarslicht. Wij blijven maar terugkomen naar de Parel!
Lianne B.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2015
Weer een compliment voor de dames in de bediening! Altijd vrolijk en leuk!
En wat worden de kindertjes verwend hier, kleurplaten, Wifi, na eten nog een klein kado!
Wij komen zeker weer terug!
De pizzas zijn zo heerlijk en rijk gevuld!
Diana N.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2015
goedkoop en lekker ongezond eten . shoarma schotels en dat soort dingen , grote porties maar erg lekker !!! lekker veel sausjes erbij ..
Francisca L.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2014
Dit is een gezellige goed opgeleukt shoarma restaurant!
De sfeer is prima, de tafels zijn prima, het eten is prima en ook het personeel is goed.
Zelf ben ik niet zo'n shoarma fan, maar ze hebben ook heerlijke pizza's of spareribs. Ik heb er altijd heerlijk gezeten en gegeten.
Rinie-1445 .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2012
Een van de luxere en betere shoarma zaken van Purmerend.
Met een restaurant gedeelte waar je goed en ruim kunt zitten.
Dat is nog wel eens anders bij dit soortgelijke grill restauranten.
De geserveerde maaltijden zijn altijd smaakvol en de porties zijn ruim voldoende. Dus voor een broodje shoarma of soortgelijke artikelen kunt u hier zeker goed terecht.