De Parel

Zaterdag en Zondag 10:00 - 22:30

Jouw recensie over het restaurant De Parel

Iwan V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Het was mooi weer dus wilde we buiten zitten en waren niet de enige, want het zat goed vol. Eerst aan een tafel binnen plaats genomen met een drankje en brood met olijven. Vervolgens aan de vrij gekomen tafel buiten gaan zitten. Vooraf paling van Eveleens met toast. Dit was super en dat wisten we al want we kennen de paling van Eveleens wat een begrip is! Als hoofdgerecht de Bavette. Deze was lekker maar zeker niet bijzonder, truffel sausje en salade met patat waren lekker. De parel is een goed lopend restaurant wat aardig vol zit. De bediening kan hierdoor wat onpersoonlijk over komen. Verder ligt het mooi aan de ringvaart.
Thamar P.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Vrijdagavond 25/8/2017 hier met 5 vrienden gegeten.

We bestelden de schnitzels en de varkenshaas sate XL.
En die zijn beide mega groot. Maar werkelijk perfect klaar gemaakt. De sate was perfect gemarineerd, gaar maar super mals en sappig en de pindasaus is top.

Over de schnitzels kan ik zeggen dat je in Duitsland en Oostenrijk je best moet doen om ze zo te vinden.

Bediening vrolijk en vriendelijk en prijzen zeer zeer redelijk.

Hier snappen ze het!
Hendrine N.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Tijdens een zonnige fietstocht zijn wij neergestreken voor een lunch bij De Parel op het terras. Dit werd een heerlijke lunch, opgenomen en geserveerd door een daadkrachtig en vriendelijk team bediening. Ook de kok snapt het hoe je je gasten kunt verwennen. De eigenaar heeft goed begrepen hoe je met je team een prima en toegankelijk restaurant kunt neerzetten.
Jeannette1960 L.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Gisteren met de boot aangelegd bij restaurant De Parel. Geweldige bediening. Wij werden geholpen door Tessa Super leuke meid! T eten was heerlijk. En betaalbaar. Ik heb er vaker gegeten . Maar ik schrijf nu een revieuw. Verdient dot restaurant! Netty en Karel Luiten.
Marco08 .
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Prettig restaurant op enkele minuten van de snelweg A4. Voor het eerst hier geweest. Het restaurant ligt mooi aan het water, inrichting gezellig.
Broodje vooraf lekker vers, smeersels goed van smaak. Als hoofd gerecht hadden wij beiden schnitzel. Die is goed van smaak, maar wel erg groot. Lekker frietjes erbij, salade ook goed van smaak.
We komen hier zeker nog eens terug als we onderweg zijn. Aanrader.
Jennemette .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Vandaag geluncht in de Parel.
Plaats op het terras, helemaal goed. Dit kun je overigens niet reserveren, vind ik een minpuntje.
Goeie prijs/kwaliteitverhouding. Vitello tomato, prima, mooi garnituur, lekker stokbroodje erbij.
Maaltijdsalade met gepaneerde kippedijtjes, was ook lekker, wel erg veel.
Tot slot de maaltijdsalade met gerookte zalm. Goed qua hoeveelheid, iets meer dressing had gemogen.
Echter ......ik had begrepen dat er een invalidentoilet aanwezig zou zijn. Dit staat ook op deur.
Nee dus. De rolstoel kan niet naar binnen en de steunen zitten i.p.v. naast toilet aan de deurpost, veel te ver weg. Handig voor lange mensen voor wie het toilet misschien te laag is, maar meer ook niet. JAMMER.
ijsvogeltje .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Lekker gegeten bij de Parel, eigenlijk altijd goed hier. De bediening is vriendelijk en snel. Prachtig terras.
Enige minpuntje is dat je niet voor het terras kan reserveren.
Danielle R.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Heel leuk vertoeven met mooi weer op het terras. Echt heerlijk eten en vriendelijke bediening. Ik vond de saté echt heerlijk! Goede porties voor niet te veel geld. Absolute aanrader.
Inge D.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Genoten van een high tea. Vele soorten zoetige- en hartige lekkernijen! Geen diepvries, maar ambachtelijk gemaakte en verschillende mini kroketjes, waaronder garnalen, verschillende soorten quiches, bonbons, mini cakes, sandwiches, muffins en onbeperkt vele soorten theeën drinken. Een leuke en gezellige locatie. Personeel is erg netjes, hartelijk en gezellig. Alle hapjes worden uitgelegd en de hoeveelheid is prima. Net sarnitair.
Enige nadeel: het was niet zulk mooi weer, waardoor we niet op het terras konden zitten ;-). Maar ondanks dat, kregen we een tafel bij het raam met uitzicht op het water. Een prima en gezellig restaurant. Ik kom zeker terug!
Foodysyl .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Lekker gegeten hier! Volle bak, bekwaam personeel gezellige ambiance.

Mooi uitzicht en altijd wat te zien zo aan het water.

Elsemarieke1 .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Weer een fijne avond gehad bij De Parel. Fijne bediening die zonder opdringerig te zijn zorgen voor een goed verzorgde avond. Het eten was prima,een kleinigheidje bij het voorgerecht werd gelijk goed opgelost.
Niet verwonderlijk dat het altijd gezellig druk is in dit restaurant,het is zeker een plek waar je regelmatig kunt gaan eten. De prijs kwaliteit verhouding is prima!
En het "vuurwerk" op het toetje van de jarige is natuurlijk altijd een leuk extra'tje!
Bonnie V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Je kan hier simpelweg super goed eten voor weinig geld! Vandaar dat het er altijd druk is. Vandaag weer een heerlijk broodje tonijn gegeten waarbij er niet zuinig aan wordt gedaan met de tonijnsalade.
Daarna nog een heerlijk dessert gegeten wat ook weer snel op tafel stond.
Het decor is simpel maar klassiek. Ook is er een mooie, kleine serre waar je kan zitten.
Cees Jan R.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Heerlijk gegeten in gezellige ambiance buiten op terras - mooi 2 gangen keuze menu voor redelijke prijs en lekkere wijn - vooral de salade met gerookte ribeye & truffelmayonaise was een taartje!
ijsvogeltje .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2015
Prachtig terras aan het water, het zit hier bijna altijd vol.
De lunch was prima, niets bijzonders maar gewoon goed. De wijn is lekker en de bediening vriendelijk.
Jammer dat de keuze tussen 16:00-17:00 erg beperkt is.
Peter J.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
eerste keer daar gegeten. afgeladen vol terras. ik snap het, prima eten , royaal en van goede kwaliteit.
prijs is zeer redelijk. service is opvallend soepel en vlot. we komen zeker deze zomer nog een keer terug.
De stoelen zijn comfortabel en het uitzicht is fraai over de ringvaart met de brug.
Een aanrader voor een gezellig ontspannen dineetje .
freekj .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2015
Verwacht geen culinaire hoogstandjes maar als het mooi weer is zit je geweldig op het terras, uitkijkend over het water. De bediening is vriendelijk en snel, het eten is prima en smaak goed.
Tot een volgende keer!
Nel T.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2015
Het is een erg leuke locatie aan het water. Ook in de winter heel sfeervol. Buiten lampen en gas"haarden".
Binnen prettige sfeer; we kwamen onverwacht met 5 mensen en er werd meteen een tafel voor ons klaargemaakt.
We kregen heel gastvrij en als vanzelfsprekend een mandje vers stokbrood met kruidenboter. Bij de wijn kregen we ook kraanwater. Dit zijn echt bonuspunten wat mij betreft.
Vlot en smakelijk menu. Voorgerecht en hoofdgerecht 15,95.
Chamignonsoep goed, waldorfsalade lekker.
Hoofdgerecht varkensmedaillon (behoorlijke portie) of kipspies, ook behoorlijke portie, goed klaargemaakt. Salade, frites en mayonaise erbij
We namen koffie met bonbon toe en kregen bij de rekening nog een handjevol snoepjes.
Bediening vlug, zonder gehaast te zijn en vriendelijk.
Ook in de zomer moet het hier goed toeven zijn.
Elke dag geopend.
Rakesh A.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2014
Met 7 gegeten in dit leuke grand cafe met mooie locatie aan het water. Er worden flinke porties geserveerd, maar het eten zelf is niet heel bijzonder. Een van mijn tafelgenoten had alleen een voor-en nagerecht en dat was meer dan voldoende. Een aanrader was het vispalet! Het personeel is erg vriendelijk en laat je niet lang wachten.
Michiel T.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2013
Prettige locatie daar om op terras buiten in het zonnetje te genieten van het uitzicht op de Haarlemmer ringvaart en het waterverkeer. Er wordt een goed glas (witte) wijn geschonken en een verzorgde lunchuitsmijter rosbief geserveerd. Prima en oplettende, maar niet te opdringerige bediening.
Joyce L.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2013
Prima locatie om te genieten van de bootjes die voorbij varen en om een heerlijk hapje eten. We kozen voor een menu van 15 euro. Gefrituurde garnalen en daarna een kipspiesje. Goede verse ingrediënten, mooi opgediend. Bediening was vriendelijk en vlot.