De Parel

Leimuiderdijk 364 2155 MT Leimuiderbrug Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Parel

Maandag t/m Vrijdag 11:00 - 22:30
Zaterdag en Zondag 10:00 - 22:30

• Af te huren , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Marco08 .
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Prettig restaurant op enkele minuten van de snelweg A4. Voor het eerst hier geweest. Het restaurant ligt mooi aan het water, inrichting gezellig.
Broodje vooraf lekker vers, smeersels goed van smaak. Als hoofd gerecht hadden wij beiden schnitzel. Die is goed van smaak, maar wel erg groot. Lekker frietjes erbij, salade ook goed van smaak.
We komen hier zeker nog eens terug als we onderweg zijn. Aanrader.
Jennemette .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Vandaag geluncht in de Parel.
Plaats op het terras, helemaal goed. Dit kun je overigens niet reserveren, vind ik een minpuntje.
Goeie prijs/kwaliteitverhouding. Vitello tomato, prima, mooi garnituur, lekker stokbroodje erbij.
Maaltijdsalade met gepaneerde kippedijtjes, was ook lekker, wel erg veel.
Tot slot de maaltijdsalade met gerookte zalm. Goed qua hoeveelheid, iets meer dressing had gemogen.
Echter ......ik had begrepen dat er een invalidentoilet aanwezig zou zijn. Dit staat ook op deur.
Nee dus. De rolstoel kan niet naar binnen en de steunen zitten i.p.v. naast toilet aan de deurpost, veel te ver weg. Handig voor lange mensen voor wie het toilet misschien te laag is, maar meer ook niet. JAMMER.
ijsvogeltje .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Lekker gegeten bij de Parel, eigenlijk altijd goed hier. De bediening is vriendelijk en snel. Prachtig terras.
Enige minpuntje is dat je niet voor het terras kan reserveren.
Danielle R.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Heel leuk vertoeven met mooi weer op het terras. Echt heerlijk eten en vriendelijke bediening. Ik vond de saté echt heerlijk! Goede porties voor niet te veel geld. Absolute aanrader.
Inge D.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Genoten van een high tea. Vele soorten zoetige- en hartige lekkernijen! Geen diepvries, maar ambachtelijk gemaakte en verschillende mini kroketjes, waaronder garnalen, verschillende soorten quiches, bonbons, mini cakes, sandwiches, muffins en onbeperkt vele soorten theeën drinken. Een leuke en gezellige locatie. Personeel is erg netjes, hartelijk en gezellig. Alle hapjes worden uitgelegd en de hoeveelheid is prima. Net sarnitair.
Enige nadeel: het was niet zulk mooi weer, waardoor we niet op het terras konden zitten ;-). Maar ondanks dat, kregen we een tafel bij het raam met uitzicht op het water. Een prima en gezellig restaurant. Ik kom zeker terug!
Foodysyl .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Lekker gegeten hier! Volle bak, bekwaam personeel gezellige ambiance.

Mooi uitzicht en altijd wat te zien zo aan het water.

Elsemarieke1 .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Weer een fijne avond gehad bij De Parel. Fijne bediening die zonder opdringerig te zijn zorgen voor een goed verzorgde avond. Het eten was prima,een kleinigheidje bij het voorgerecht werd gelijk goed opgelost.
Niet verwonderlijk dat het altijd gezellig druk is in dit restaurant,het is zeker een plek waar je regelmatig kunt gaan eten. De prijs kwaliteit verhouding is prima!
En het "vuurwerk" op het toetje van de jarige is natuurlijk altijd een leuk extra'tje!
Bonnie V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Je kan hier simpelweg super goed eten voor weinig geld! Vandaar dat het er altijd druk is. Vandaag weer een heerlijk broodje tonijn gegeten waarbij er niet zuinig aan wordt gedaan met de tonijnsalade.
Daarna nog een heerlijk dessert gegeten wat ook weer snel op tafel stond.
Het decor is simpel maar klassiek. Ook is er een mooie, kleine serre waar je kan zitten.
Cees-Jan R.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Heerlijk gegeten in gezellige ambiance buiten op terras - mooi 2 gangen keuze menu voor redelijke prijs en lekkere wijn - vooral de salade met gerookte ribeye & truffelmayonaise was een taartje!
ijsvogeltje .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2015
Prachtig terras aan het water, het zit hier bijna altijd vol.
De lunch was prima, niets bijzonders maar gewoon goed. De wijn is lekker en de bediening vriendelijk.
Jammer dat de keuze tussen 16:00-17:00 erg beperkt is.
Peter J.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
eerste keer daar gegeten. afgeladen vol terras. ik snap het, prima eten , royaal en van goede kwaliteit.
prijs is zeer redelijk. service is opvallend soepel en vlot. we komen zeker deze zomer nog een keer terug.
De stoelen zijn comfortabel en het uitzicht is fraai over de ringvaart met de brug.
Een aanrader voor een gezellig ontspannen dineetje .
freekj .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2015
Verwacht geen culinaire hoogstandjes maar als het mooi weer is zit je geweldig op het terras, uitkijkend over het water. De bediening is vriendelijk en snel, het eten is prima en smaak goed.
Tot een volgende keer!
nel H.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2015
Het is een erg leuke locatie aan het water. Ook in de winter heel sfeervol. Buiten lampen en gas"haarden".
Binnen prettige sfeer; we kwamen onverwacht met 5 mensen en er werd meteen een tafel voor ons klaargemaakt.
We kregen heel gastvrij en als vanzelfsprekend een mandje vers stokbrood met kruidenboter. Bij de wijn kregen we ook kraanwater. Dit zijn echt bonuspunten wat mij betreft.
Vlot en smakelijk menu. Voorgerecht en hoofdgerecht 15,95.
Chamignonsoep goed, waldorfsalade lekker.
Hoofdgerecht varkensmedaillon (behoorlijke portie) of kipspies, ook behoorlijke portie, goed klaargemaakt. Salade, frites en mayonaise erbij
We namen koffie met bonbon toe en kregen bij de rekening nog een handjevol snoepjes.
Bediening vlug, zonder gehaast te zijn en vriendelijk.
Ook in de zomer moet het hier goed toeven zijn.
Elke dag geopend.
Rakesh A.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2014
Met 7 gegeten in dit leuke grand cafe met mooie locatie aan het water. Er worden flinke porties geserveerd, maar het eten zelf is niet heel bijzonder. Een van mijn tafelgenoten had alleen een voor-en nagerecht en dat was meer dan voldoende. Een aanrader was het vispalet! Het personeel is erg vriendelijk en laat je niet lang wachten.
bonepati .
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2014
Snelle service. Zelf had ik de sate. Vlees was mals. Stukken vond ik iets aan de grote kant. Liever meer op de pen dan te groot. Personeel vriendelijk op 1 vrouwelijk persoon na. Ze keek somber en was niet representatief.
Lucienne D.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2014
Heerlijk geluncht in het maartzonnetje op het terras.
Goede kaart, vriendelijke prijzen. Het uitzicht is geweldig. In maart rustig op het water, maar in de zomer een vaart vol met plezier-, rondvaart- en vrachtboten.
Genoeg te zien. Bediening supervriendelijk, alert en snel. De broodjes waren rijkelijk belegd, Italiaanse bol vers uit de oven met apart een beetje salade erbij.
Goed adresje!
Michiel T.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2013
Prettige locatie daar om op terras buiten in het zonnetje te genieten van het uitzicht op de Haarlemmer ringvaart en het waterverkeer. Er wordt een goed glas (witte) wijn geschonken en een verzorgde lunchuitsmijter rosbief geserveerd. Prima en oplettende, maar niet te opdringerige bediening.
Beer023 .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2013
Deze zaak heeft het goed op orde. Het restaurant heeft geen heel uitgebreide kaart, zowel voor de lunch als het diner, en dat komt kwaliteit ten goede. Het personeel is goed geïnstrueerd en vriendelijk en mijn maaltijdsalade was van uitstekende kwaliteit. Bovendien kwam daar een mooie frisse witte wijn bij. Minpuntje: frites gezouten, dat had ik graag anders gezien.
Ook voor een kop koffie is dit restaurant een aanrader, al was het alleen al vanwege het uitzicht op de Ringvaart om de Haarlemmermeerpolder en verderop de haven van Aalsmeer.
Joyce L.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2013
Prima locatie om te genieten van de bootjes die voorbij varen en om een heerlijk hapje eten. We kozen voor een menu van 15 euro. Gefrituurde garnalen en daarna een kipspiesje. Goede verse ingrediënten, mooi opgediend. Bediening was vriendelijk en vlot.
queedy .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2013
Lekker buiten op het terras gegeten. We namen een menutje, voor en hoofdgerecht. De kwaliteit van het eten was prima net zoals de service. En tijdens het eten naar de langs varende boten kijken blijft toch leuk.