De Parel

Kerkstraat 8 3882 BS Putten Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Parel

Danny2903 . 1e beoordeling (1 recensie) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2013
heerlijk altijd met mijn lekkerste smaken millenium, bosvruchten en gewoon lekker. echt een aanrader! ook het personeel is heel vriendelijk en netjes. complimenten.
Carmond . Fijnproever (5 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2012
Het ijs is nog steeds een aanrader, zeker de pistache, aarbeien en millenium. Ik ben geen coupe eter, maar wel een naar eigen smaak gekozen coupe, geen enkel probleem voor Frank en zijn garde. Ik deel de mening niet dat het personeel alleen vriendelijk is voor eigen volk. Wij komer al jaren vanuit Almere om ijs te eten bij de Parel en ik bemerk een vriendelijk woord voor allen.
Ook de vele campinggasten krijgen de nodige aandacht.
Hoop dat Frank weer eens meedoet met de gouden ijsspatel, want ijs maken met goede smaken en basisproducten kan ie.
Wortelwortel . Gastronoom (39 recensies) 5,8 /10
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2012
IJs van De Parel is lekker, maar niet uitmuntend. Bosvruchtenijs was zelfs wat waterig en chocolade niet bijzonder.De nominatie voor ijssalon van het jaar is wat mij betreft verrassend te noemen.
Het personeel is alleen vriendelijk tegen volk uit eigen dorp.
Nee, voor ijs van De Parel rij ik niet om.