De Parel Van Egmond

85-A Voorstraat 1931 AJ Egmond aan Zee Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Parel Van Egmond

SylvieVerwaal .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Hier gegeten op 26/11/16, voorafgaand aan de Fjoertoer. We hebben genoten van de uitstekende service. Zo waren we nog ruim voor 17.00 uur aanwezig en konden we desondanks gerechten bestellen van de dinerkaart. Dit kan echt niet bij ieder restaurant. Daarnaast kwamen we niet allemaal tegelijk binnen, waardoor we ook niet tegelijk ons hoofdgerecht hadden doorgegeven. De bediening ging hier professioneel mee om en we kregen allemaal gelijktijdig ons hoofdgerecht. Wat we tevens konden waarderen is dat we werden doorverwezen naar een ruimere tafel zodra deze beschikbaar was. Naast de service vonden we de mevrouw in de bediening leuke humor hebben!

Het eten vonden we allemaal lekker en het restaurant is leuk ingericht. Zeker een aanrader!
Nadzwart .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Wat een oudbollig menu! Bestelde snitzel met jagersaus.. Kreeg saus met zilveruitjes uit pot... Patat en aardappeltjes was het enige wat vers was, rabbige sla met tomaat en komkommer, taugeprutje geserveerd op het bruin dienblaadje....groente op het bord uit pot... Dacht na 10 jaar dat ze mee zouden gaan met de tijd.. Jammer laatste keer dat we hier hebben gegeten! Wat een armoe....
ArieRave .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Een familie etentje met eten/drinken voor ieder wat wils. Vriendelijke, servicegerichte bediening, soms wat traag, m.n. het verzorgen van de drankjes. Geen wijn dit keer, maar een biertje. Zelf heerlijke scampi's vooraf en een gemiddelde kipsaté als hoofdgerecht geserveerd met goede friet en bijzonder, lekkere gebakken aardappeltjes. De salade was weer minder. Kortom, een diner met goede en minder goede punten. De andere familieleden delen deze ervaring.
Dennis87 .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Qua inrichting enigszins gedateerd restaurant. Minpunt waren de twee schermen met live voetbal, dit hoort in een kroeg. Eten (mossels en scholfilet) waren prima. Dienblad met bijlages was apart en kwam vrij oldschool over, bijlages waren echter wel goed op smaak. Het personeel was erg vriendelijk en ondanks wat gebrek aan ervaring bij de jongere medewerkers goed en adequaat.
Jeroen M.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Gegeten met mijn vrouw ter gelegenheid van haar verjaardag. Carpaccio vooraf bestond uit een armentierig beetje vlees met goedkope strooikaas over stukje kiwi (?) en garnering bestaande uit sterfruit met bruine randen. En dat voor slechts 13,25 euro. 'Zo serveren wij dat altijd', als reactie uit de keuken geeft maar weer aan dat dit restaurant geen Parel (meer) is. Overigens is sterfruit wat bruin is een teken van rijp, volgens bediening. Zoals zwarte bananen ook lekker rijp zijn. Hoofdgerecht very well done met een uniform dienblad met doorgekookte bijgerechten en niet bestelde sauzen. Gefeliciteerd, maar het toetje en de koffie deden we liever ergens anders.
Tip: loop lekker door naar de boulevard, want daar zitten wel goede restaurants.
Gelegenheid .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Geluncht en dat was prima. Bediening ook. Ambiance niet up- to- date, de kerststerren stonden nog op tafel. Ook stond er een kaartje met Bockbier, maar dat hadden ze niet.
Inge S.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2015
De bediening was goed niets op aan te merken, maar het eten was vreselijk, zelden zo'n slechte carpaccio gegeten en dat voor die prijs. De knoflook op mijn garnalen was verbrand en de saus van de schnitzel was ook niet goed. Betaald en snel weg gegaan.