De Paraplu - muziek • diner • borrel

Bagijnestraat 9 2511 CK Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant De Paraplu - muziek • diner • borrel

Overheerlijk dineren in Den Haag

Dit is wat je in een eetcafé mag verwachten! Malse spare ribs, de befaamde PLU Burger en natuurlijk ook vis en vegetarisch, met een ruime keuze aan bier en wijn. De ongedwongen sfeer en de attente bediening maken de avond geslaagd. Ja, onder deze paraplu is het lekker schuilen!

Meer informatie over restaurant De Paraplu - muziek • diner • borrel

Maandag t/m Zondag vanaf 16:00
Keuken open: 17:00 - 22:00

ourtwolovelies .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Wij gingen met de ah-zegeltjes en werden niet teleur gesteld, vriendelijke bediening, gezellige sfeer, leuke muziek, heerlijk eten! Zeer voor herhaling vatbaar dus!
elliejohn1 .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Voor de 3e keer bij restaurant De Paraplu gegeten en voor de 3e keer zeer tevreden. Vriendelijke bediening en prettige sfeer. Opvallend is daarnaast dat je gewoon kunt kiezen uit de hele kaart en dat je 1 menu betaalt en 1 gratis krijgt. Dit in tegenstelling tot veel restaurants waar je een speciaal AH menu krijgt en nauwelijks keuze hebt. Volgens mij doet De Paraplu datgene wat bedoeld was. Hopelijk doen zij ook volgend jaar weer mee met de AH restaurant actie.
Bekius .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Met een AHbon heerlijk gegeten! Een knus café, weinig plaatsen.
Reserveren dus aanbevolen!
Mooie livemuziek, niet overheersend.
Vriendelijke bediening.
Met of zonder bon....Wij komen terug!
Frits H.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Een geweldig restaurant met een fantastische sfeer en perfectie bediening. Eten van zeer hoog niveau afgestemd op de juiste 60'er jaren muziek. Voor ons reden om beslist terug te keren naar dit leuke restaurant.
e.vandermeijden .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Muziekcafé de Paraplu is echt een bruine kroeg waar je je meteen thuis voelt. Gemoedelijke sfeer en lekker muziekje op de achtergrond. Voor het AH arrangement mogen we kiezen uit het gewone menu, 3 gangen voor 25,00 euro. En wat voor een menu! Een sterrenrestaurant waardig. De kok komt dan ook uit een sterrenrestaurant. Wij hadden een vraag over een gerecht en dit wordt overlegd met de kok en ook naar ons terug gereageerd. Super! Heerlijk gegeten en genoten. Leuke bediening.
Tina V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Een gouwe ouwe. Het eten is heerlijk en de bediening is geweldig. Feestje om hier te eten! Ik ben hier met mijn moeder met de restaurantactie gaan eten, omdat zij hier regelmatig in de jaren 70, 80 heen ging. Het was allemaal leuker en beter dan zij zich herinnerde. We gaan hier zeker vaker eten.
hanshaarlem32 .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Vriendelijke en persoonlijke bediening. Goede ligging ten opzichte van stadscentrum en het NS station. Heerlijke gegrilde biefstuk van redelijk formaat en goede gaarheid.
Vanessa K.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Eten was lekker en niet duur. Mooi gepresenteerd, eigenlijk boven verwachting voor een muziekcafe. Vooral de warme appeltaart met vanilleijs en slagroom zag er goed uit! Live muziek is alleen op zondag.
Martin D.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Heerlijk gegeten in dit leuke cafe restaurant. Ook nog verrast door de mooie muziek op de zondagavond! Keurige, snelle en vriendelijke bediening. Een aanrader! We komen zeker nog een keer terug!
albbly .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Super gezellig eetcafé, leuke bediening, betaalbaar en heerlijk gegeten ! We komen hier zeker terug.
Het enige minpuntje is de windvlaag die af en toe voelbaar was, maar dat mocht de pet niet drukken.
heros-nl .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
we hebben een gezellige avond gehad en lekker gegeten via de AH aktie. Voorkomende bediening en geen gehaast.Ook de sfeer was aangenaam en gezellig druk.Zeker komen we hier nog eens terug.
B-sima .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Prima en gezellig tentje voor een snel etentje. Niks speciaals maar dat hoeft ook niet als je even wilt eten en bijpraten.
miranda B.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Hoi ik was met mn vriendin op zondag avond en er was een hele leuke live band !!!!!!!!!!!!!!!!!

Was heel fijne sfeer .lekker gegeten n gedronken en heel aardige serveerster Gees die ons hielp .
Zeker voor herhaling vatbaar!!!!!!!!!!!!!!!!!
danielle.kil .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Vriendelijke bediening, gezellige live muziek, heerlijke keuze wijn en prima eten. Kom zeker een keer terug en dan op zondag avond.
F de D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Wij zijn in de loop der jaren al diverse keren in deze gelegenheid geweest. De laatste tijd 2x met AH-kaarten. Steeds correct, zeer vriendelijk ontvangen. De gerechten zijn gewoon goed. De hele kaart is door ons of onze gasten wel een keer geprobeerd. Nooit zijn we teleurgesteld
Marijke O.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Met Ah-actie gegeten 3 gangen menu. Vriendelijk personeel. Goed klaargemaakt en lekker eten. Sfeer is informeel. Rustige muziek op de achtergrond. De term muziekcafé is geloof ik alleen op zondagmiddag van toepassing.
Ada V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Ontvangst prima .Aardige jongeman die ons bedidne. Tot en met het voorgerecht ging het prima. Hoofdgerecht liet erg lang op zich wachten. Dat was erg jammer.
eefje E.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Erg gezellig restaurantje en heerlijke gerechten. Ruime keuze en heel lekker gegeten! Ook is de bediening zeer vriendelijk. Wachttijd op het eten is prima.
Massing A.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Dit (b)lijkt een succesformule, anders houd je dit niet al decennia lang vol zonder te investeren in de entourage e/o aankleding; het draait hier duidelijk om de kwaliteit het eten, de prettige sfeer en de klantgerichte service: chapeau en houd vol !!
hairos2 .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
gisterenavond gegeten bij de paraplu was er een tijd niet geweest maar hoorde dat er een nieuwe ondernemer in zat .
is weer helemaal top een heerlijk 3 gangen menu voor 25 euro
ik kreeg eendefilet huis gerookt mooi rose .
parelhoen mooi gebakken
een een tiramisu ook goed .
heerlijk gegeten een aanrader .
en er was live muziek goed en niet te luid dat je elkaar niet meer kan verstaan .
kom gauw weer .
bediening ook perfekt .
het restaurant in oude staat gelaten ook zo leuk