De Paraplu - muziek • diner • borrel

Bagijnestraat 9 2511 CK Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant De Paraplu - muziek • diner • borrel

Overheerlijk dineren in Den Haag

Dit is wat je in een eetcafé mag verwachten! Malse spare ribs, de befaamde PLU Burger en natuurlijk ook vis en vegetarisch, met een ruime keuze aan bier en wijn. De ongedwongen sfeer en de attente bediening maken de avond geslaagd. Ja, onder deze paraplu is het lekker schuilen!

Meer informatie over restaurant De Paraplu - muziek • diner • borrel

Maandag t/m Zondag vanaf 16:00
Keuken open: 17:00 - 22:00

TvW .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Op deze zaterdagavond was het restaurant volledig bezet.
Prima kaart. We hebben heerlijk gegeten. Opvallend goed vlees en vis voor deze prijs. Prima bediening.
Ronald S.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Weer heerlijk gegeten. De sfeer is prima en het personeel is ontzettend gastvrij. Mijn entrecôte was supermals en de eendenborstfilet van m'n partner eveneens. Echt een plekje om regelmatig te vertoeven.
Benno S.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Echt heerlijk gegeten bij de Paraplu. Een verborgen pareltje in Den Haag met goed eten en vriendelijke bediening. Prijs-kwaliteit verhouding is perfect. Werkelijk een plek om terug naar te gaan bij onze volgende bezoek aan Den Haag.
Reckhardt .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Gisteren 18 Februari gegeten in de Paraplu.
Hele leuke zaak heerlijk gegeten goede bediening en een goede prijs kwaliteit verhouding.
Ik mom zeker nog een keer terug
Saskia K.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Lekker eten, gezellige sfeer, leuke muziek en de gerechten volgden elkaar in een goed, niet te snel & niet te langzaam tempo op.
ourtwolovelies .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Wij gingen met de ah-zegeltjes en werden niet teleur gesteld, vriendelijke bediening, gezellige sfeer, leuke muziek, heerlijk eten! Zeer voor herhaling vatbaar dus!
elliejohn1 .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Voor de 3e keer bij restaurant De Paraplu gegeten en voor de 3e keer zeer tevreden. Vriendelijke bediening en prettige sfeer. Opvallend is daarnaast dat je gewoon kunt kiezen uit de hele kaart en dat je 1 menu betaalt en 1 gratis krijgt. Dit in tegenstelling tot veel restaurants waar je een speciaal AH menu krijgt en nauwelijks keuze hebt. Volgens mij doet De Paraplu datgene wat bedoeld was. Hopelijk doen zij ook volgend jaar weer mee met de AH restaurant actie.
Bekius .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Met een AHbon heerlijk gegeten! Een knus café, weinig plaatsen.
Reserveren dus aanbevolen!
Mooie livemuziek, niet overheersend.
Vriendelijke bediening.
Met of zonder bon....Wij komen terug!
Frits H.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Een geweldig restaurant met een fantastische sfeer en perfectie bediening. Eten van zeer hoog niveau afgestemd op de juiste 60'er jaren muziek. Voor ons reden om beslist terug te keren naar dit leuke restaurant.
e.vandermeijden .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Muziekcafé de Paraplu is echt een bruine kroeg waar je je meteen thuis voelt. Gemoedelijke sfeer en lekker muziekje op de achtergrond. Voor het AH arrangement mogen we kiezen uit het gewone menu, 3 gangen voor 25,00 euro. En wat voor een menu! Een sterrenrestaurant waardig. De kok komt dan ook uit een sterrenrestaurant. Wij hadden een vraag over een gerecht en dit wordt overlegd met de kok en ook naar ons terug gereageerd. Super! Heerlijk gegeten en genoten. Leuke bediening.
Emveebee _.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Leuk eetcafé in een achterafsteegje bij het Plein. Weer even terug naar mijn studententijd; donkerbruin interieur, behoorlijke porties, leuk!
Prettig geprijsd menu en met de AH actie was het helemaal voordelig. Leuke plek voor klassieke eetcafé gerechten.
Tina V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Een gouwe ouwe. Het eten is heerlijk en de bediening is geweldig. Feestje om hier te eten! Ik ben hier met mijn moeder met de restaurantactie gaan eten, omdat zij hier regelmatig in de jaren 70, 80 heen ging. Het was allemaal leuker en beter dan zij zich herinnerde. We gaan hier zeker vaker eten.
hanshaarlem32 .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Vriendelijke en persoonlijke bediening. Goede ligging ten opzichte van stadscentrum en het NS station. Heerlijke gegrilde biefstuk van redelijk formaat en goede gaarheid.
Vanessa K.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Eten was lekker en niet duur. Mooi gepresenteerd, eigenlijk boven verwachting voor een muziekcafe. Vooral de warme appeltaart met vanilleijs en slagroom zag er goed uit! Live muziek is alleen op zondag.
Martin D.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Heerlijk gegeten in dit leuke cafe restaurant. Ook nog verrast door de mooie muziek op de zondagavond! Keurige, snelle en vriendelijke bediening. Een aanrader! We komen zeker nog een keer terug!
albbly .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Super gezellig eetcafé, leuke bediening, betaalbaar en heerlijk gegeten ! We komen hier zeker terug.
Het enige minpuntje is de windvlaag die af en toe voelbaar was, maar dat mocht de pet niet drukken.
heros-nl .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
we hebben een gezellige avond gehad en lekker gegeten via de AH aktie. Voorkomende bediening en geen gehaast.Ook de sfeer was aangenaam en gezellig druk.Zeker komen we hier nog eens terug.
B-sima .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Prima en gezellig tentje voor een snel etentje. Niks speciaals maar dat hoeft ook niet als je even wilt eten en bijpraten.
miranda B.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Hoi ik was met mn vriendin op zondag avond en er was een hele leuke live band !!!!!!!!!!!!!!!!!

Was heel fijne sfeer .lekker gegeten n gedronken en heel aardige serveerster Gees die ons hielp .
Zeker voor herhaling vatbaar!!!!!!!!!!!!!!!!!
danielle.kil .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Vriendelijke bediening, gezellige live muziek, heerlijke keuze wijn en prima eten. Kom zeker een keer terug en dan op zondag avond.