De Paraplu - muziek • diner • borrel

Bagijnestraat 9 2511 CK Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant De Paraplu - muziek • diner • borrel

Overheerlijk dineren in Den Haag

Dit is wat je in een eetcafé mag verwachten! Malse spare ribs, de befaamde PLU Burger en natuurlijk ook vis en vegetarisch, met een ruime keuze aan bier en wijn. De ongedwongen sfeer en de attente bediening maken de avond geslaagd. Ja, onder deze paraplu is het lekker schuilen!

Meer informatie over restaurant De Paraplu - muziek • diner • borrel

RR2, RR3, RR4, 9, 17
  • Kom je met de auto?
    Alle openbaar vervoer met haltes op Spui, zowel boven- als ondergonds

Maandag t/m Zondag vanaf 16:00
Keuken open: 17:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant De Paraplu - muziek • diner • borrel

marian G.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
leuk zaakje en lekker gegeten met AH kaart. Zeer vriendelijke medewerkers. Komen zeker terug. Echt een aanrader midden in centrum Den Haag
janlemain .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Gezellig en lekker gegeten met de AH actie. De carpaccio was prima, maar in de vissalade zat weinig vis. Het vispannetje was lekker pittig en de entrecote was zoals hij moet zijn. De desserts waren smakelijk en goed geportioneerd. De keurig geprijsde huiswijnen verdienen het predikaat uitstekend.
lekkereteniens .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Ik ben hier jaren geleden voor het laatst geweest en het eten is sindsdien veel beter. Voor een eetcafé is het echt goed.
Richard S.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Heerlijk gegeten hier, zijn hier al vaker geweest, wat jammer was het feit dat we heel lang moesten wachten op de gerechten, begrijpelijk als druk is, maar als je om 19 uur aan tafel gaat voor 3 gangen dineer en je rond 2050 uur je hoofd gerecht krijgt duurt dat lang, mede omdat de stoelen niet heel erg lekker zitten ( houten stoelen)
Probleem werd ook erkend van het lange wachten
Ik kan iedereen verder dit restaurant aanbevelen, goede prijs kwaliteit
G_Meijer .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Men is bereid om mee te denken en iets aparts te maken wanneer een van de gasten een speciaal dieet heeft. Dat heb ik zeer gewaardeerd.
Maria D.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Het personeel is zeer vriendelijk. Heerlijk eten en knusse warme sfeer in het cafe.. aanrader is de pikante gamba's en het vispotje, maar ook de Dorade filets... echt van genoten! Binnenkort weer :)
V. S.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Sfeervol, zeer attente bediening, erg lekker gegeten in dit gezellige eetcafé. Voor ieder wat wils: vlees, vis, vegetarisch.
paul V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Met de hele familie (7 personen) prima gegeten in een gezellige omgeving met goede, niet te harde, muziek. De bediening was uitstekend. Zeer vriendelijk en attent. We hebben van 19 tot 21u30 genoten. Zeker voor herhaling vatbaar!
Robert-Jan M.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Het bezoek aan de Paraplu is ons bijzonder goed bevallen. De sympathieke bediening gaf ons de vrijheid (het was nog voor zessen) om zelf 'n tafeltje te kiezen. We kregen een leuke gevarieerde keuze (met AH-bon) uit een aantal voor- hoofd- en nagerechten die allen qua smaak en presentatie, van mijn tafelgenote en mij, een dikke voldoende kregen. De sfeer van de Paraplu is gezellig informeel, precies wat je verwacht bij 'n bruin café met ruimte om te genieten van de prima keuken. Zeker voor herhaling vatbaar!
marian G.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Met AH kaart gegeten en we konden gewoon kiezen uit het gangbare keuzemenu. We hebben lekker gegeten, Goede service en sfeer.
ELLY H.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Erg genoten van een heerlijke maaltijd in een knusse sfeer. Uiterst vriendelijke bediening. Verrassend om zo'n leuke horecagelegenheid te ontdekken in het centrum van Den Haag. Hier komen we zeker nog eens terug.
Een aanrader!
Irene K.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Als je een reservering maakt om. 19.00 vond ik dat er ook een tafel vrij moet zijn, 5 minuten ok maar ruim half uur vind ik niet kunnen. Eten was redelijk maar niet bijzonder. Ik kom hier niet snel terug.
Dank voor uw recensie!

Laten we de situatie positief benaderen. Om 19:00 stond er een tafel voor u klaar, echter niet in de ruimte waar de live muziek te bewonderen was. Dat u deze wens had was ons uit de reservering helaas niet duidelijk. Ondanks de drukte hebben wij u na een ruim half uur toch aan een tafel kunnen zetten (hulde aan het stelletje dat de koffie wel aan de bar wilde drinken) vlak bij de live muziek en heeft u niks van deze gezellige avond hoeven missen.
Toch jammer dat u dan niet meer van het eten heeft kunnen genieten, wij zien iedereen altijd graag terugkomen.

Team de Paraplu
Proever112020 .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Het restaurant ligt in een steegje. Het is simpel, maar leuk ingericht. Over het personeel en de gerechten zijn wij erg tevreden. Een aangename verrassing met een goede prijs/kwaliteit-verhouding.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
We hebben hier heel gezellig en lekker gegeten. De bediening is erg vriendelijk. We troffen het dat er ook leuke livemuziek was. Zowaar een man die Franse chansons zong. Erg leuk, want mijn schoonzusje uit Velp die erbij was is lerares Frans.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Met de AH actie zijn we nu bij dit restaurant terecht gekomen. We hebben er goed gegeten. De kaart was
verrassend uitgebreid. De bediening was vlot en attent. Door de aanwezigheid van een groot gezelschap was
het helaas een deel van de avond zeer rumoerig.
Massing A.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Dit is nu eens een typisch Haags(!) eetcafé pur sang. De keuken, de menukaart, de gerechten, de dranken, de service, de kwaliteit, de sfeer én de rekening: dáárom ga je hier even lekker, leuk, goed en gezellig eten (bijvoorbeeld voorafgaand af ter afsluiting van een film-/theatervoorstelling).
Marja W.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Wij hebben hier afgelopen zondag weer heerlijk gegeten. De prettige sfeer, het vriendelijke personeel en het smakelijke eten heeft ons een hele leuke avond bezorgd. Wij gaan zeker terug.
Jet L.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Boven verwachting, gezellig en goed restaurant.
Prima vertoeven en heerlijk gegeten.
Een aanrader voor zakenlijk etentje of met vrienden.
carla K.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2017
Heerlijk gegeten met mijn vriendin, leuke sfeer, super vriendelijke bediening, kortom alles goed. Tijdens onze 2 dagen Den Haag , via AH restaurantactie hier gereserveerd. En we hebben er geen moment spijt van gehad.
aadmartha .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Het was top in een woord komen zeker een keer terug. De bediening was ook top erg aardige dame gaf je een gevoel van dat je welkom was .