De Paraplu - muziek • diner • borrel

Bagijnestraat 9 2511 CK Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant De Paraplu - muziek • diner • borrel

Overheerlijk dineren in Den Haag

Dit is wat je in een eetcafé mag verwachten! Malse spare ribs, de befaamde PLU Burger en natuurlijk ook vis en vegetarisch, met een ruime keuze aan bier en wijn. De ongedwongen sfeer en de attente bediening maken de avond geslaagd. Ja, onder deze paraplu is het lekker schuilen!

Meer informatie over restaurant De Paraplu - muziek • diner • borrel

RR2, RR3, RR4, 9, 17
  • Kom je met de auto?
    Alle openbaar vervoer met haltes op Spui, zowel boven- als ondergonds

Maandag t/m Zondag vanaf 16:00
Keuken open: 17:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant De Paraplu - muziek • diner • borrel

loesvbeek .
Phj V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Prima gevarieerde menukaart en eten uitstekend en gezellige bediening. Café ligt een beetje verscholen, vanaf de lange poten kan er nog wel een verwijzing bij
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Alhoewel het druk was zag zowel de jonge vrouw, die in haar eentje bediende, als de keuken kans om alles correct en vriendelijk op tafel te krijgen. Bovendien smaakten de gerechten verrukkelijk. Ook werd zonder gezeur een kan water naast onze wijn geserveerd. Prima service
Monique D.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Gezellige tent, we moesten wel lachen dat toen we net 1 hapje hadden genomen, nog moesten doorslikken de ober kwam vragen of alles naar wens was. Frietjes mogen wat langer worden gebakken.
Verder prima tent.
Debby F.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Lekker gegeten, goede porties. Bediening wat stuntelig, maar zeer attent en vriendelijk. De door henzelf opgemerkte lange wachttijd bij voorgerecht werd goedgemaakt door thee of koffie van het huis. Prettige muziek, servies was wat vettig. We komen zeker terug.
Jeroen G.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Gisteren sinds lange tijd weer eens in de plu gegeten, zal voorlopig de laatste keer geweest zijn. Bediening was ronduit slecht, na een kwartier hebben zitten zwaaien om nog een biertje, maar aan de bar gaan bestellen. Bestelde broodje met smeersels nooit gekregen. Ook de keuken is niet meer wat het geweest is. Carpaccio duidelijk niet vers, en smerige vettige borden (afgedroogd met theedoek waar ook de frituur mee gedaan is...?). Toiletten mogen zoetjesaan toch ook echt wel eens een opknapbeurt!
En de muziek....?!
Luc R.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Verrassend leuk eetcafé met leuke jonge mensen en een prima menukaart. Handig als je nog uit eten wil voordat je naar de nabij gelegen bioscoop gaat!
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Weer erg lekker gegeten bij de Paraplu! Dit keer blij verrast door de heerlijke crème brûlée. De bediening was oplettend en vriendelijk zoals ik gewend ben hier. Voor een vriendin de eerste keer hier, bij binnenkomst vond ze het ook gelijk een leuke sfeer. Echt een aanrader in de Haagse binnenstad!
loving1 .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
We hebben er heerlijk gegeten, de ontvangst was uitermate vriendelijk, en een gezellige informele sfeer. Ik kreeg zelfs een " doggiebag" mee voor de overgebleven spare ribs...
Rian G.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Een erg leuk sfeervol café. De bediening is zeer gastvrij en vrolijk. Daarnaast is het eten ook nog eens lekker!
Het ligt wat achteraf, maar met maps op je telefoon toch snel gevonden. Zeker de moeite waard om heen te gaan.
jkdebruijn .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Het was voor ons de eerste keer dat we in De Paraplu hebben gegeten en een bezoek aan dit restaurant is beslist aan te raden. Goed eten en een prima bediening.
Melvin V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Gerechten waren heerlijk (carpaccio, gamba's, hot spareribs, chocotrio), evenals de wijnen. Bediening is erg vriendelijk. Aanrader om heerlijk te eten.
Gijandew J.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Normaal zou ik hier niet gaan eten (afgelegen steegje), maar door de dinnerbon hebben we daar toch gereserveerd. Tot mijn verbazing was het eten super lekker en ook nog eens netjes opgemaakt! We hebben voor 2 keer 3 gangen menu en 4 dranken €36,50 moeten betalen heb €40,- gegeven was zeker de moeite waard.
MdWDH .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Gezellige plek met goede service en leuke bediening. Zeker voor "kroegeten" een diverse kaart en smakelijk. We moesten naar huis en kregen het bestelde toetje op vraag to-go mee.
Saskia D.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
We aten bij De Paraplu met de AH Restaurantactie. Mochten kiezen van de gehele kaart. Onze gerechten (zalmrolletjes als voorgerecht, als hoofdgerechten resp. vis -een andere dan op de kaart stond- en saté, en als toetjes hangop met aardbeien en ijs) waren lekker klaargemaakt en zagen er ook mooi uit. Lekkere tapbiertjes erbij. De snelheid van opdienen was precies goed. de bediening werd gedaan door 1 persoon, en hoewel het bij tijden best druk was bleef hij rustig en lukte het hem om iedereen tijdig te helpen. Kortom, we hadden een top avond en heel voordelig door de actie.
mariannehoek_heerings .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Het was even zoeken, uiteindelijk gevonden in klein steegje midden in het centrum. Een echt ouderwets muziek cafe . Vriendelijke vlotte bediening. Eten a la carte met veel keus.
Heerlijk gegeten!! .
Zeker voor herhaling vatbaar.
S. K.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Via AH actie een heel gezellige avond. Vriendelijke bediening. Het dessert was speciaal voor ons opgemaakt met een toepasselijke tekst.
Caroline P.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
Heerlijk gegeten! Keuze uit volledige menu, goede porties en gerechten werden mooi opgemaakt.
Goede prijs-/kwaliteitverhouding.
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Zeer vlotte bediening met oog voor de gasten.Je word niet de deur uitgekeken.De mensen zijn vriendelijk en het eten

is zeer smakelijk.Een aanrader ga er in de toekomst zeker weer naar toe.

De carpaccio had ik vooraf en was super lekker in combinatie met de dressing en de rucola

Hoofd gerecht was Spare ribs hot die heb ik in heel Den Haag nog niet zo lekker gegeten als hier.

Met een heerlijke cider samen was dit helemaal af.

Tot slot een stuk frambozen kwarktaart jammmmmmmmmmmmmie.

Ik zeg doen
Cornelia H.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Gezellig restaurantje. Aardige bediening. Lekker gegeten. Ligt verscholen in een smal zijstraatje, maar wij weten het nu voor een volgende keer zeker te vinden!