De Paraplu - muziek • diner • borrel

Bagijnestraat 9 2511 CK Den Haag Nederland Kaart

Over restaurant De Paraplu - muziek • diner • borrel

Overheerlijk dineren in Den Haag

Dit is wat je in een eetcafé mag verwachten! Malse spare ribs, de befaamde PLU Burger en natuurlijk ook vis en vegetarisch, met een ruime keuze aan bier en wijn. De ongedwongen sfeer en de attente bediening maken de avond geslaagd. Ja, onder deze paraplu is het lekker schuilen!

Meer informatie over restaurant De Paraplu - muziek • diner • borrel

Maandag t/m Zondag vanaf 16:00
Keuken open: 17:00 - 22:00

Voordelig
Martin D.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Heerlijk gegeten in dit leuke cafe restaurant. Ook nog verrast door de mooie muziek op de zondagavond! Keurige, snelle en vriendelijke bediening. Een aanrader! We komen zeker nog een keer terug!
Albbly .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Super gezellig eetcafé, leuke bediening, betaalbaar en heerlijk gegeten ! We komen hier zeker terug.
Het enige minpuntje is de windvlaag die af en toe voelbaar was, maar dat mocht de pet niet drukken.
Heros-nl .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
we hebben een gezellige avond gehad en lekker gegeten via de AH aktie. Voorkomende bediening en geen gehaast.Ook de sfeer was aangenaam en gezellig druk.Zeker komen we hier nog eens terug.
B-sima .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Prima en gezellig tentje voor een snel etentje. Niks speciaals maar dat hoeft ook niet als je even wilt eten en bijpraten.
Miranda B.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Hoi ik was met mn vriendin op zondag avond en er was een hele leuke live band !!!!!!!!!!!!!!!!!

Was heel fijne sfeer .lekker gegeten n gedronken en heel aardige serveerster Gees die ons hielp .
Zeker voor herhaling vatbaar!!!!!!!!!!!!!!!!!
Danielle.kil .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Vriendelijke bediening, gezellige live muziek, heerlijke keuze wijn en prima eten. Kom zeker een keer terug en dan op zondag avond.
F De D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Wij zijn in de loop der jaren al diverse keren in deze gelegenheid geweest. De laatste tijd 2x met AH-kaarten. Steeds correct, zeer vriendelijk ontvangen. De gerechten zijn gewoon goed. De hele kaart is door ons of onze gasten wel een keer geprobeerd. Nooit zijn we teleurgesteld
Marijke O.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Met Ah-actie gegeten 3 gangen menu. Vriendelijk personeel. Goed klaargemaakt en lekker eten. Sfeer is informeel. Rustige muziek op de achtergrond. De term muziekcafé is geloof ik alleen op zondagmiddag van toepassing.
Ada V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Ontvangst prima .Aardige jongeman die ons bedidne. Tot en met het voorgerecht ging het prima. Hoofdgerecht liet erg lang op zich wachten. Dat was erg jammer.
Eefje E.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Erg gezellig restaurantje en heerlijke gerechten. Ruime keuze en heel lekker gegeten! Ook is de bediening zeer vriendelijk. Wachttijd op het eten is prima.
Massing A.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Dit (b)lijkt een succesformule, anders houd je dit niet al decennia lang vol zonder te investeren in de entourage e/o aankleding; het draait hier duidelijk om de kwaliteit het eten, de prettige sfeer en de klantgerichte service: chapeau en houd vol !!
Hairos2 .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
gisterenavond gegeten bij de paraplu was er een tijd niet geweest maar hoorde dat er een nieuwe ondernemer in zat .
is weer helemaal top een heerlijk 3 gangen menu voor 25 euro
ik kreeg eendefilet huis gerookt mooi rose .
parelhoen mooi gebakken
een een tiramisu ook goed .
heerlijk gegeten een aanrader .
en er was live muziek goed en niet te luid dat je elkaar niet meer kan verstaan .
kom gauw weer .
bediening ook perfekt .
het restaurant in oude staat gelaten ook zo leuk
Ton03 .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Met de restaurantactie van de AH hebben wij hier gegeten. Heel toepasselijk want het regende behoorlijk buiten, maar wij zaten gezellig en droog bij de Paraplu.

Wij mochten een tafel uitzoeken. De bediening is aardig en werkt vlot.

Vooraf had ik de soep van de dag. Een heerlijke paprika/tomatensoep, hoofdgerecht een hamburger. En dit was oprecht een hamburger. Groot van formaat en erg lekker. Dit gerecht werd geserveerd met patat en salade. Nagerecht warme Apple crumble met ijs en slagroom.

Alle gerechten waren voldoende en lekker van smaak. Complimenten voor de kok.

Prijs/kwaliteit is heel goed. Je kan hier voor een goede prijs eten.
Ik kom hier zeker terug.
Charlottealtena .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Muziekcafé Paraplu kent een gezellige sfeer en wij hebben genoten van het eten (wat meer dan goed is in verhouding tot de prijs). Wel was de bediening wat traag. Zo hebben wij na het hoofdgerecht een uur moeten wachten tot we een dessert konden bestellen. Het is ook niet fijn als de bediening continu voor je neus staat, maar dit duurde wel iets te lang.
Petertaal .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Zeer authentiek en rustig gelegen restaurant in Den Haag. Vriendelijke bediening en goed gegeten. Het kaasplankje met roggebrood en Westmalle een aanrader.
Vera K.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Met een groep van 6 personen zijn we er op een woensdagavond gaan eten.
We hadden binnen een tafel maar konden eerst buiten op het terras in het gezellige drukke straatje wat drinken.
We hebben allemaal het 3 gangen keuze menu voor €25,- . Het eten was heerlijk je proeft dat ze een echte kok hebben. De opmaak was prachtig echt een plaatje.
Ik had vooraf een gamba salade met goede heerlijke gamba's met een beetje pit daarna zeebaars met dille saus echt smaakvol, zacht net gaar dus optimaal van smaak. En toe de zachte brouwnie met heerlijke chocomoes, chocoijs en voortreffelijke room. Te lekker voor woorden. Een heerlijke merlot erbij prima op temperatuur en een grote kan tafel water wat ik zeer waardeer. De bediening was vlot maar met precies genoeg ruimte tussen de gangen. Heel erg bedankt het was een heerlijke avond! De entourage van bruin café heeft iets nostalgisch maar zeer plezierig en toch ruim. Je voelt je er zeer welkom.
Alfredo1 .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Op een zondagavond gegeten, redelijk gevulde zaak, slechts een serveerster, die het erg goed deed, eten was prima verzorgd en smaakte goed, 3-gangen kwam met de juiste tussenpozen.
Wat verstopt in de Bagijnestraat maar je moet er een keer geweest zijn!
Annita1969 .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten als voorafje een romige tomatensoep en een carpaccio. Voor het hoofdgerecht een kipsaté en een risotto. Alles even heerlijk.
De bediening was heel gezellig, vrolijk en behulpzaam. Wij hebben een topavond gehad en komen zeker nog een keertje terug. Een aanrader. We konden heerlijk buiten eten met het mooie weer.
Keechya .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Supergezellig restaurant op een heel leuk plekje! Goede en vooral ook grappige bediening. Als vegetariër erg lekker, maar ook de niet vegetariërs vonden het super. Aanrader!
Rorepim .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Prijs kwaliteit verhouding uitstekend. Zeer vriendelijke bediening. Vlees en vis gerechten goed. Dessert wat minder. Sfeer ongedwongen.