De Paraplu - muziek • diner • borrel

Bagijnestraat 9 2511 CK Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant De Paraplu - muziek • diner • borrel

Overheerlijk dineren in Den Haag

Dit is wat je in een eetcafé mag verwachten! Malse spare ribs, de befaamde PLU Burger en natuurlijk ook vis en vegetarisch, met een ruime keuze aan bier en wijn. De ongedwongen sfeer en de attente bediening maken de avond geslaagd. Ja, onder deze paraplu is het lekker schuilen!

Meer informatie over restaurant De Paraplu - muziek • diner • borrel

RR2, RR3, RR4, 9, 17
  • Kom je met de auto?
    Alle openbaar vervoer met haltes op Spui, zowel boven- als ondergonds

Maandag t/m Zondag vanaf 16:00
Keuken open: 17:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant De Paraplu - muziek • diner • borrel

marjanbrink .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Heerlijk eten, muziek op de achtergrond, maar niet overheersend en prima bediening! Je kan er relaxed zitten en wordt niet weg gekeken zoals in sommige restaurants.Heerlijk ongedwongen sfeer.
Jos N.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Lekker eten in een bistro-achtige sfeer. Het visstoofpotje is een aanrader.
Jor-is M.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
héérlijk gegeten jammer van de bedrijfleidster die zo onaardig met het personeel omgaat dat het ongemakkelijk is om aan te horen. het is de toon die de muziek(cafe) maakt.
De passende klank bij haar stemming is a mineur. bediend personeel was super!
Beste Jor-is,

Wanneer u uw werk de hele maand goed doet, maar op de laatste dag een kostbare fout maakt, wordt u tot de orde geroepen. Dat werkt bij ons niet anders. Uiteraard vervelend dat u van dit moment wat van mee gekregen heeft. U heeft heerlijk gegeten en bent super bediend, daar zijn wij trots op, dat vertellen wij het personeel ook. Wees gerust, wij houden allemaal weer van elkaar.

Team Paraplu
Frances V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Ben regelmatig bij de Paraplu geweest: Nog nooit zo slecht gegeten!
Jammer, maar hier kom ik voorlopig niet meer.
Beste Frances,

Dit lezen wij natuurlijk niet graag! Wij werken iedere dag hard om de kwaliteit van de gerechten en de prettige ambiance te bewaken. Hier is blijkbaar tekortgeschoten. Wij willen hier graag passend op reageren. Mogen wij u om een uitleg vragen die ons een beter beeld geeft van hoe de avond verlopen is? Liefst op onze email: info@paraplu-eetcafe.nl.

Bij voorbaat hartelijk dank,
Team Paraplu
Marga D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Bij binnenkomst hartelijk, snel geholpen. Bij bestelling 2e drankje lang wachten.
Henri H.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Prima prijs kwaliteit verhouding. Niks mee mis mee. Kun je gerust een hapje eten.
Elma B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Lekker eten, leuke sfeer, vriendelijke bediening.
A S.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Onze tafel stond al klaar en met een warm welkom genoten wij van ons aperitief. Zowel in de bier- als menukaart is er ruime keuze. Wij opteerden voor huisgerookte vis en een warme geitenkaas vooraf. Nette porties, smaakvol en leuk gepresenteerd. Als hoofdgerecht de steak, perfect medium-rare gebakken en spareribs, pittig, maar niet heet. Als dessert creme brulee met een dun krokant laagje maar nog stevig van binnen en een appel-peren strudel met kaneelijs, om je vingers bij af te likken. Met de vlotte en informele bediening was het wederom een geslaagde avond. Absoluut een aanrader!
Irma L.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Levendig maar niet rumoerig, heerlijke gerechten, moesten wel nog een keer om de dessertkaart vragen, zijn zelf naar de kassa gelopen om af te rekenen omdat er geen bediening in de buurt kwam, wellicht door de plaatsing van ons tafeltje (helemaal aan het begin) waardoor de bediening niet langs liep.
D P.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Prettige sfeer, lekker gegeten en prijs kwaliteit in balans. De bediening was vriendelijk, leuke locatie Een echte aanrader.
jkdebruijn .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Voor de tweede keer een bezoek aan het restaurant gebracht en net als de eerste keer waren we erg tevreden over het eten.
MRenes .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Hele gezellige avond gehad en het eten was heerlijk. Leuk klein knus restaurantje, gereserveerd met AH Restaurant Bon, meer dan voldoende keus waar we onze 3 gangen menu uit samen konden stellen.
Echt een aanrader! Wij komen er zeker nog een terug! ????
Bart C.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Het plaatje klopt: gezellig bruin eetcafé, leuke bierkaart en op het oog een leuke menukaart. De kwaliteit van het eten laat echter zeer te wensen over. De producten (carpaccio, eend, entrecote) zijn matig van kwaliteit. De bereiding is slecht (zo te proeven was de eend gebakken in oud vet, want die had een bijsmaak van biefstuk). Helaas geen aanrader.
Beste heer Corporaal,

Allereerst bedankt voor uw recensie.
Spijtig om te lezen dat wat betreft het eten de avond niet geslaagd is te noemen. Wij doen iedere dag onze uiterste best om mooie gerechten op tafel te zetten. De vele lovende recensies zijn hiervoor onze beloning. Uw kritieken zijn voor ons, gezien de tijd tussen diner en recensie, moeilijk meer te verklaren. Als u het eten echt zo slecht vond, waarom heeft u dan niet op de avond zelf melding gemaakt, dan hadden wij gepast kunnen reageren. Ter verdediging willen wij vermelden dat de entrecote op de grill wordt bereid en de eendenborst netjes in de pan gebakken. Van enige vermenging van smaak en/of vet kan dus geen sprake zijn.
Wij zijn ook benieuwd naar uw ervaringen met de bediening, die u met slechts een 4 waardeert. De bediening is ook een essentieel onderdeel van ons succes, maar er is altijd ruimte voor verbetering.

Wij hopen dat u nogmaals de tijd wil nemen om ons de benodigde feedback te geven.

Dank! Team de Paraplu
karreman_10 .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Lekkere gerechten en heel erg vriendelijke bediening! Kortom een hele leuke avond gehad en zeker voor herhaling vatbaar!
joopsingerling .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Een fantastisch restaurant fijne bediening en redelijk prijzen .
Het personeel neemt ruim de tijd om met je te overleggen .
Als je het pand ziet denk je wat is dit nu, maar ga naar binnen en geniet van alles wat je ziet.
Wij komen beslist terug .
marian G.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
leuk zaakje en lekker gegeten met AH kaart. Zeer vriendelijke medewerkers. Komen zeker terug. Echt een aanrader midden in centrum Den Haag
janlemain .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Gezellig en lekker gegeten met de AH actie. De carpaccio was prima, maar in de vissalade zat weinig vis. Het vispannetje was lekker pittig en de entrecote was zoals hij moet zijn. De desserts waren smakelijk en goed geportioneerd. De keurig geprijsde huiswijnen verdienen het predikaat uitstekend.
lekkereteniens .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Ik ben hier jaren geleden voor het laatst geweest en het eten is sindsdien veel beter. Voor een eetcafé is het echt goed.
Richard S.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Heerlijk gegeten hier, zijn hier al vaker geweest, wat jammer was het feit dat we heel lang moesten wachten op de gerechten, begrijpelijk als druk is, maar als je om 19 uur aan tafel gaat voor 3 gangen dineer en je rond 2050 uur je hoofd gerecht krijgt duurt dat lang, mede omdat de stoelen niet heel erg lekker zitten ( houten stoelen)
Probleem werd ook erkend van het lange wachten
Ik kan iedereen verder dit restaurant aanbevelen, goede prijs kwaliteit
G_Meijer .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Men is bereid om mee te denken en iets aparts te maken wanneer een van de gasten een speciaal dieet heeft. Dat heb ik zeer gewaardeerd.