De Paraplu - muziek • diner • borrel

Bagijnestraat 9 2511 CK Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant De Paraplu - muziek • diner • borrel

Overheerlijk dineren in Den Haag

Dit is wat je in een eetcafé mag verwachten! Malse spare ribs, de befaamde PLU Burger en natuurlijk ook vis en vegetarisch, met een ruime keuze aan bier en wijn. De ongedwongen sfeer en de attente bediening maken de avond geslaagd. Ja, onder deze paraplu is het lekker schuilen!

Meer informatie over restaurant De Paraplu - muziek • diner • borrel

RR2, RR3, RR4, 9, 17
  • Kom je met de auto?
    Alle openbaar vervoer met haltes op Spui, zowel boven- als ondergonds

Maandag t/m Zondag vanaf 16:00
Keuken open: 17:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant De Paraplu - muziek • diner • borrel

Ed V.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2018
Te doorbakken varkenshaas werd zonder enig probleem omgeruild. Verder bediening ook erg adequaat en vriendelijk
Marcel S.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Het kerstdiner was heerlijk!
J.T K.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Voor de tweede keer geweest met vrienden. Zal het zeker aanraden. In april gaan we met 40 vrienden en familie om een verjaardag te vieren.
De tafel van Marja W.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Wij hebben genoten van het kerstmenu 2017.
M. W.
Wij hebben heerlijk genoten van het kerstmenu 2017. Alles was even lekker.
Johan K.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
We waren met 3 personen. Ieder van ons nam het driegangen keuzemenu en daar hadden we geen spijt van.
Alles smaakte goed. De inrichting is heel sfeervol en de achtergrondmuziek stond niet te hard.
Esther M.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
We hebben lekker gegeten. Helaas was de bediening ongeïnteresseerd en niet erg vriendelijk. We werden nog net niet weggekeken. Jammer, we hebben hier altijd leuk gegeten.Volgend jaar gaan we ergens anders naar toe.
Description
Answer right : De Paraplu - muziek • diner • borrel - UID 221101
rate ID : 17287983
feniX rate link: https://fenix.lafourchette.com/avis/display/moderationNotice/17287983
Answer requested :
Beste Esther,
Dank voor de recensie. Wij steken graag de hand in eigen boezem, maar vinden dat in deze lastig. Volgens ons hebben jullie een prima avond gehad. Gezellig met veertien aan tafel, lekker dineren. De vriendelijke ober, met mooie kersttrui, is ook zeker in voor een grapje, echter de cabaretier bij jullie aan tafel was hem telkens voor. Deze heeft overigens de volgende avond wederom tot groot genoegen bij ons gegeten. Jullie hebben zelfs nog even (ongevraagd) met de nooduitgang en het zaallicht mogen spelen. Wij hebben met grote regelmaat bij jullie in de zaal gekeken om zeker te weten dat het jullie aan niets ontbrak. Zelfs nog voorgesteld om de koffie aan de voorkant te nuttigen, omdat daar intussen tafels vrij waren en gezellig wat mensen zaten. Hoefde voor jullie niet. Als u dit beschouwd als ongeïnteresseerd en weg kijken, dan hebben wij een andere interpretatie van service. Wij betreuren uw keuze, zeker omdat u verder 'altijd leuk gegeten' heeft.

Met Vriendelijke Groet,
E. N.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Ongedwongen sfeer; borden zijn echte plaatjes (een genot om naar te kijken)
marjanbrink .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Heerlijk eten, muziek op de achtergrond, maar niet overheersend en prima bediening! Je kan er relaxed zitten en wordt niet weg gekeken zoals in sommige restaurants.Heerlijk ongedwongen sfeer.
Jos N.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Lekker eten in een bistro-achtige sfeer. Het visstoofpotje is een aanrader.
Jor-is M.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
héérlijk gegeten jammer van de bedrijfleidster die zo onaardig met het personeel omgaat dat het ongemakkelijk is om aan te horen. het is de toon die de muziek(cafe) maakt.
De passende klank bij haar stemming is a mineur. bediend personeel was super!
Beste Jor-is,

Wanneer u uw werk de hele maand goed doet, maar op de laatste dag een kostbare fout maakt, wordt u tot de orde geroepen. Dat werkt bij ons niet anders. Uiteraard vervelend dat u van dit moment wat van mee gekregen heeft. U heeft heerlijk gegeten en bent super bediend, daar zijn wij trots op, dat vertellen wij het personeel ook. Wees gerust, wij houden allemaal weer van elkaar.

Frances V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Ben regelmatig bij de Paraplu geweest: Nog nooit zo slecht gegeten!
Jammer, maar hier kom ik voorlopig niet meer.
Beste Frances,

Dit lezen wij natuurlijk niet graag! Wij werken iedere dag hard om de kwaliteit van de gerechten en de prettige ambiance te bewaken. Hier is blijkbaar tekortgeschoten. Wij willen hier graag passend op reageren. Mogen wij u om een uitleg vragen die ons een beter beeld geeft van hoe de avond verlopen is? Liefst op onze email: info@paraplu-eetcafe.nl.

Bij voorbaat hartelijk dank,
Marga D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Bij binnenkomst hartelijk, snel geholpen. Bij bestelling 2e drankje lang wachten.
Henri H.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Prima prijs kwaliteit verhouding. Niks mee mis mee. Kun je gerust een hapje eten.
Elma B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Lekker eten, leuke sfeer, vriendelijke bediening.
A S.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Onze tafel stond al klaar en met een warm welkom genoten wij van ons aperitief. Zowel in de bier- als menukaart is er ruime keuze. Wij opteerden voor huisgerookte vis en een warme geitenkaas vooraf. Nette porties, smaakvol en leuk gepresenteerd. Als hoofdgerecht de steak, perfect medium-rare gebakken en spareribs, pittig, maar niet heet. Als dessert creme brulee met een dun krokant laagje maar nog stevig van binnen en een appel-peren strudel met kaneelijs, om je vingers bij af te likken. Met de vlotte en informele bediening was het wederom een geslaagde avond. Absoluut een aanrader!
Irma L.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Levendig maar niet rumoerig, heerlijke gerechten, moesten wel nog een keer om de dessertkaart vragen, zijn zelf naar de kassa gelopen om af te rekenen omdat er geen bediening in de buurt kwam, wellicht door de plaatsing van ons tafeltje (helemaal aan het begin) waardoor de bediening niet langs liep.
D P.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Prettige sfeer, lekker gegeten en prijs kwaliteit in balans. De bediening was vriendelijk, leuke locatie Een echte aanrader.
jkdebruijn .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Voor de tweede keer een bezoek aan het restaurant gebracht en net als de eerste keer waren we erg tevreden over het eten.
Monique R.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Hele gezellige avond gehad en het eten was heerlijk. Leuk klein knus restaurantje, gereserveerd met AH Restaurant Bon, meer dan voldoende keus waar we onze 3 gangen menu uit samen konden stellen.
Echt een aanrader! Wij komen er zeker nog een terug! ????
Bart C.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Het plaatje klopt: gezellig bruin eetcafé, leuke bierkaart en op het oog een leuke menukaart. De kwaliteit van het eten laat echter zeer te wensen over. De producten (carpaccio, eend, entrecote) zijn matig van kwaliteit. De bereiding is slecht (zo te proeven was de eend gebakken in oud vet, want die had een bijsmaak van biefstuk). Helaas geen aanrader.
Beste heer Corporaal,

Allereerst bedankt voor uw recensie.
Spijtig om te lezen dat wat betreft het eten de avond niet geslaagd is te noemen. Wij doen iedere dag onze uiterste best om mooie gerechten op tafel te zetten. De vele lovende recensies zijn hiervoor onze beloning. Uw kritieken zijn voor ons, gezien de tijd tussen diner en recensie, moeilijk meer te verklaren. Als u het eten echt zo slecht vond, waarom heeft u dan niet op de avond zelf melding gemaakt, dan hadden wij gepast kunnen reageren. Ter verdediging willen wij vermelden dat de entrecote op de grill wordt bereid en de eendenborst netjes in de pan gebakken. Van enige vermenging van smaak en/of vet kan dus geen sprake zijn.
Wij zijn ook benieuwd naar uw ervaringen met de bediening, die u met slechts een 4 waardeert. De bediening is ook een essentieel onderdeel van ons succes, maar er is altijd ruimte voor verbetering.

Wij hopen dat u nogmaals de tijd wil nemen om ons de benodigde feedback te geven.

Dank! Team de Paraplu