De Paraplu - muziek • diner • borrel

Bagijnestraat 9 2511 CK Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant De Paraplu - muziek • diner • borrel

Overheerlijk dineren in Den Haag

Dit is wat je in een eetcafé mag verwachten! Malse spare ribs, de befaamde PLU Burger en natuurlijk ook vis en vegetarisch, met een ruime keuze aan bier en wijn. De ongedwongen sfeer en de attente bediening maken de avond geslaagd. Ja, onder deze paraplu is het lekker schuilen!

Meer informatie over restaurant De Paraplu - muziek • diner • borrel

RR2, RR3, RR4, 9, 17
  • Kom je met de auto?
    Alle openbaar vervoer met haltes op Spui, zowel boven- als ondergonds

Maandag t/m Zondag vanaf 16:00
Keuken open: 17:00 - 22:00

sascha V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
kom hier graag eten leuke prijs voor een 3 gangen menu met genoeg keuze en heerlijk eten. verderis de bediening vriendlijk en snel.
Wilma&Thom B.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Hans P.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Prima ,lekker gegeten, keuze menikaart voldoende.Leuk gezellig restaurant en vriendelijk personeel. Gezellige tent. Leuke intiem sfeer.
Jacqueline D.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
leuke lokatie met rustig buitenlands aandoend buiten terras. Binnen sfeervol bruincafe- ambiance. Het eten was verzorgd .jammer genoeg viel de salade erg tegen.De mevrouw van de bediening was soms wat geagiteerd als je iets vroeg.
Eduard H.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Muziekcafé de Paraplu oogt als de stad Den Haag rommelig, een beetje armoedig of misschien is eenvoudig een beter woord. Maar gelijk de stad is het ook hier niet moeilijk de prachtige zaken snel te ontdekken. We maken gebruik van onze AH-zegeltjes wat ons recht geeft op een tweede driegangendiner gratis. De keuze is groot en de door ons bestelde gerechten zien er goed en verzorgt uit bovendien smaken ze voortreffelijk. De bediening is vriendelijk en adequaat. Hier komen we graag terug.
JanSmal .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Zo kom je nog eens ergens.... in straatje wat achteraf in de Paraplu.
In kader van AH actie konden we vrij kiezen van de kaart.
Lekker gegeten in soort van retro-ambiance.
Opnemen van onze keuzes duurde wat lang, maar verder geen enkele wanklank ???? van onze zijde.
h.segers65 .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Een gezellige eetgelegenheid. fantastisch Lekker gegeten. De zaak zat bomvol en met 2 man bediening was het aanpoten. Complimenten dat alles zonder problemen verliep! En Dan ook nog eens een heel prettige rekening. Aanrader!
Eugene G.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Heerlijk gegeten voor een meer dan schappelijke prijs. Lekkere muziek op de achtergrond (= een cafe) en vlotte bediening. Gemoedelijk, sfeervol en huiselijk. Mooie opmaak en het 3 gangenmenu is precies genoeg. Keuze uit het complete menu maakt het helemaal af. Chefkok het was TOP!
Ebers .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Erg lekker gegeten en ontzettend leuk geholpen. We wilden graag buiten zitten en er kon zo nog een tafeltje bij. Ze hebben lekker bier en echt lekker eten. Ik had al een hoge verwachting maar het was echt leuk. Ik ga er zeker vaker nog eens eten.
Sophia C.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Het sympathieke is, dat je bij De Paraplu veel keuze hebt binnen het 3-gangen menu, ook als je gebruik maakt van de AH actie. Mijn vriendin at vis en ik at vegetarisch: allebei lekker en ruim genoeg. De bediening was vriendelijk. Mijn toetje van hangop met aardbeien krijgt bonuspunten: heerlijk en een plaatje om te zien!
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
In een straatje waar we normaal nooit! In waren gelopen bevind zich "de paraplu" wat een schattig en apart restaurantje, waar je ogen tekort komt. We kwamen hier door de Ah bon. De ontvangst gastvrij, je voelt je zeer Welkom. Het eten... Subliem! Wat een mooie gerechten, kiezen van de kaart, ruime porties, dus.....zeer tevreden. Zelfs toen het erg druk werd viel op de hardwerkende jongeman die alleen bediende niets aan te merken! Wij zeggen een vette 10! Wij gaan zeker terug!
hansbaars .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Prima tent, in september op zondag weer live music, de kippedij sate was wederom goddelijk lekker, frambozen kwarktaart als toetje was ook voor herhaling vatbaar, goede koffie, kan niet wachten tot september
Leen V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Sfeervol en gezellig restaurant met goede service, waar je voor een schappelijke prijs goed kunt eten. Bruin cafe sfeer.
Yvonne K.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Het eten was goed, verse producten gebruikt, kunnen kiezen tussen verschillende variaties was fijn, grote keuze. Alles smaakte goed, perfect opgemaakte borden.
De inrichting deed mij deken aan een bruin cafe waar wij vroeger vaak kwamen, prima bediening.
Diana W.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
De sfeer van een gezellig bruin cafe. Korte wachttijden. De botervis was heerlijk. We hebben een gezellige avond in de Paraplu gehad. Is voor herhaling vatbaar.
Sophia C.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
De paraplu is een eenvoudig eetcafe met een toch prettige sfeer. Bediening vriendelijk. Eten (3-gangen menu met AH spaaraktie) was meer dan genoeg en smakelijk.
Inge S.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
We waren afgelopen zaterdag na Veteranendag een hapje komen eten. We hadden om 18 uur gereserveerd met de AH-actie, maar we waren een uur te vroeg, maar dit was helemaal geen probleem! Vriendelijke bediening en heerlijke gerechten. Enorme porties. Iedereen had zijn buik vol toen we weggingen.
De sla en de frietjes zijn een heerlijke toevoeging op het perfecte eten. Wij komen zeker terug.
Harriette V.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Wederom heerlijk gegeten, nu van de nieuwe kaart. Heel vriendelijke bediening. Prijs -kwaliteitverhouding erg goed. Een aanrader om in ongedwongen sfeer toch goed te eten. Wij komen zeker weer terug!
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Heerlijk eten tegen ongekend lage prijs. Relaxte sfeer in een echte bruine kroegomgeving. Bijzondere smaakcombinaties. Een echte aanrader!
Carolina G.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, attent maar zeker niet opdringerig. Dankzij het mooie weer konden we buiten zitten op het kleine terras. Echte aanrader.