De Paraplu - muziek • diner • borrel

Bagijnestraat 9 2511 CK Den Haag Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 29.5€

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
    • Salade van geroosterde pompoen, wortel en abrikoos
      Noorse garnalensalade
      Wildzwijnpastrami met cranberrycompôte
  • Hoofdgerechten
    • Strudel van zoete aardappel en sesam
      Zeebaarsfilets met een saus van witte wijn en dragon, Vlaamse frites en salade
      Kogelbiefstuk met een saus van dubbelbier en zwarte peper, Vlaamse frites en salade
      Kippenbout gestoofd in bockbier, Vlaamse frites en salade
  • Nagerecht
    • Appelcake met kaneelijs
      Klassieke Dame Blanche
      Creme brulee

Over het restaurant De Paraplu - muziek • diner • borrel

Overheerlijk dineren in Den Haag

Dit is wat je in een eetcafé mag verwachten! Malse spare ribs, de befaamde PLU Burger en natuurlijk ook vis en vegetarisch, met een ruime keuze aan bier en wijn. De ongedwongen sfeer en de attente bediening maken de avond geslaagd. Ja, onder deze paraplu is het lekker schuilen!

Meer informatie over restaurant De Paraplu - muziek • diner • borrel

RR2, RR3, RR4, 9, 17
  • Kom je met de auto?
    Alle openbaar vervoer met haltes op Spui, zowel boven- als ondergonds

Maandag t/m Zondag vanaf 16:00
Keuken open: 17:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant De Paraplu - muziek • diner • borrel

Inge M.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2019
Voor het eerst hier gegeten. Vriendelijke bediening en heerlijk eten. Ik kom hier zeker nog een keer terug.
Doina M.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2019
Met de ah restaurant actie hebben wij met onze vrinden en herlijke avond gehad. Vrindelijke ontvangen, gezellige live muziek ,lekker drie hangen menu, mooi geprezenteerd. Lekkere rode wijn.Vlotte beding Tot op laatst bij vertrek de gasther vrindelijk bij de uithang met een handdruk afschijd genomen .Met andere woorden, hier komen wij zeker terug.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2019
Gezellige tent met lekker eten en heerlijk smooth live music
Rob K.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2019
Vriendelijke bediening. Eten was niet bijzonder. Inrichting is verouderd.
Iris D.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2019
Leuke muziek, gezellige sfeer, aardige bediening, lekker eten. Pastrami van wild zwijn was erg lekker. De vegetarische strudel ook. Partner had als hoofdgerecht zeebaars, niets op aan te merken behalve wat weinig saus.
Dit betrof het AH menu, we gaan nog een keer terug voor de a la carte beleving.
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2019
Lekker eten, leuke, vlotte bediening.
Interieur wel gezellig, maar wel oud...
Rens W.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2019
We hadden van te voren gereserveerd, maar kwamen als gevolg van problemen met het openbaar vervoer 1 uur te laat aan. Dat was geen probleem meldde ze mij vriendelijk telefonisch. Het eten was heerlijk. De ontvangst en de bediening door het personeel was aller hartelijkst en perfect.
Louisa K.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
Zondagavond=life muziekavond ! Wat een verrassing, we vielen met onze neus in de boter ! Heerlijk eten, fijn personeel, ontspannen sfeer : voor herhaling vatbaar !
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2019
Voor de 2e keer hier gegeten. Restaurant voldoet aan onze verwachting en op zondag was er live muziek. Restaurant is wat smal en weinig ruimte. Bediening vriendelijk, efficiënt e en snel.
Nadesda K.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Leuke ongedwongen sfeer en eten en bediening prima ????
Marianne K.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Gezellig eetcafé, heerlijk eten voor een redelijke prijs met AH aktie. Bediening was ook zeer vriendelijk, kortom een aanrader.
Susan P.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Gezellige sfeer, eten zonder poespas, maar heerlijk. Lekker wijntje. Prijs zonder actie misschien wat aan de hoge kant, maar wij gaan hier zeker nog eens terug.
Roos B.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2019
Als je 1x uitlegt waarom je níet van tafel wilt wisselen zou dat voldoende moeten zijn.

Enfin, het eten was voortreffelijk dus dat maakte veel goed. Lekker relaxed cafésfeertje inclusief de lucht van verschraald bier. Heerlijk!
Richard S.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
Lekker gegeten, jammer dat de kaart veel kleiner is dan voorheen
Beperkte keuze omdat er een nieuwe kaart uitkomt in 2019
Verder prima gegeten, goede bediening/vriendelijk
Goede prijs/kwaliteit
Anita S.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
Het eten was erg lekker. We hebben wel erg lang moeten wachten voor de bestelling opgenomen werd. Nu waren we zelf wel wat vroeger dan afgesproken, maar dat was geen enkel probleem, werd ons gezegd. Diverse gerechten waren niet voorradig maar dat kwam omdat het restaurant een paar dagen dicht gaat. In het kader van duurzaamheid vind ik dat dan wel positief. Er werden prima alternatieven aangeboden. We kregen uitstekende porties, en dat met de AH-actie. De muziek was behoorlijk aanwezig.
L.W. M.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
Gezellig en ongedwongen sfeer.
EH S.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2018
Altijd gezellig restaurant met nostalgisch tintje en 1x per week live muziek. Prijs- kwaliteit kan m.i. beter !
Marja M.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
Lekker gegeten leuke bediening attent en alert mooie plek om na t winkelen even wat te eten voor t theater
Ilona V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2018
Vriendelijk personeel, leuke zaak!
Jo S.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Leuk kroegje,waaar je heerlijk kunt eten. Ligt wel achteraf,maaar met google maps kom je er wel. Bediening was top, alleen ze hadden een tafel voor ons gereserveerd vlak bij de deur. Dat was koud, maar voor de rest was het top.