De Paraplu - muziek • diner • borrel

Bagijnestraat 9 2511 CK Den Haag Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 29.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Salade van bulgur, mint, citroen, feta en zongedroogde tomaat
      Gerookte Snapper met mango-salsa
      Meloen met Ardennerham
  • Hoofdgerechten
    • Lasagne van gegrilde groentes
      Doradefilets met een saus van citroen en witbier, Vlaamse frites en salade
      Kogelbiefstuk met een saus van room en roze peperbes, Vlaamse frites en salade
      Varkenshaas met een saus van honing en grove mosterd, Vlaamse frites en salade
  • Nagerecht
    • Mousse van pure en witte chocolade in één
      Sinaasappel-kwarktaart
      Vers fruit met twee bollen roomijs

Over het restaurant De Paraplu - muziek • diner • borrel

Overheerlijk dineren in Den Haag

Dit is wat je in een eetcafé mag verwachten! Malse spare ribs, de befaamde PLU Burger en natuurlijk ook vis en vegetarisch, met een ruime keuze aan bier en wijn. De ongedwongen sfeer en de attente bediening maken de avond geslaagd. Ja, onder deze paraplu is het lekker schuilen!

Meer informatie over restaurant De Paraplu - muziek • diner • borrel

RR2, RR3, RR4, 9, 17
  • Kom je met de auto?
    Alle openbaar vervoer met haltes op Spui, zowel boven- als ondergonds

Maandag t/m Zondag vanaf 16:00
Keuken open: 17:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant De Paraplu - muziek • diner • borrel

Monique R.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Maak niet uit wanneer ik er eet! Blijft mijn favoriete restaurantje! Lekkere muziek, nostalgische inrichting.
Eten top! ????
Gina J.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Eetcafe met een hele goeie kok. Gebruiken goeie ingredienten, voor goed en zeer smaakvol eten zonder opsmuk. Zuid Afrikaanse wijn genomen (26,95 per fes, heel netjes voor wat we kregen) die echt heerlijk was. Irish Coffee was kundig klaargemaakt (niet van die slappe hap). Het is dat wij niet in Den Haag wonen, anders zouden wij met regelmaat daar eten. We waren allemaal fan!
Jannie Z.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Het was het net niet. Je hoopt met een dergelijke actie dat een restaurant zichzelf promoot, maar dat heeft de Paraplu wel eens beter gedaan. Prijs/kwaliteit voor het AH menu was ok, maar als dat pp betaald moest worden zou het onder de maat zijn.
Greetje D.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
We hebben heerlijk gegeten gisteravond! We maakten gebruik van de AH restaurantactie en de keuze was goed. Ze hebben een lekkere bierkaart, dus daar hebben we ook gebruik van gemaakt. We hadden niet genoeg tijd om te blijven voor het nagerecht, omdat onze oppas niet tot later kon, en ze waren zo lief om ons een stukje appelcake mee naar huis te geven. Zo konden we thuis nog met een kopje thee aan tafel verder gaan met genieten. Bedankt!
Anupma B.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Top service
Claudia G.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Weer heerlijk gegeten, de spareribs blijven top!
Franca Z.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
Het eten was prima. De dame die ons bediende had het erg druk en was vriendeljjk. Het pand heeft wel een klusjesman nodig. De wc lekt en de voordeur heeft een schilderbeurt nodig.
Sjoukje V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Er was een jongen in de bediening die waarschijnlijk liever ergens anders was. Jeetje wat een chagrijn. Ik heb tegen hem gezegd dat ik hem niet zo vrolijk vond. Hij was verbaasd en zei ‘niet vrolijk?’. En liep weer verder.

Gemiste kans: we hadden dorst maar hij was niet zo vaak in de buurt en dus konden we niet zo vaak bestellen.
Eten was matig tot oké in verhouding tot de prijs.
Beste Sjoukje, wanneer u voor een niet meer voorradig dessert in het keuzemenu voor de AH-actie een goed alternatief geboden krijgt en vervolgens 'eist' dat deze gecombineerd wordt met een ander dessert om 'het goed te maken' is enige verbazing wel op zijn plaats. Om dan ook nog eens op te merken om 'wel te blijven lachen' is dan een beetje flauw. De jongen heeft ondanks zijn terechte verbazing netjes excuses gemaakt voor de beleving alvorens weg te lopen. Zonder enige vorm van bijbetaling of moeilijk doen hebben jullie beiden een gecombineerd dessert ontvangen om 'het goed te maken'. Jammer dat u er dan over all toch zo negatief in wilt staan, enige lof was eigenlijk meer op zijn plaats geweest. Met smakelijke groet, De Paraplu.
Ellis L.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Gezellige, relaxte sfeer!
Met lekker eten, vooral voor en nagerecht!
Sjoerd K.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Via de AH restaurant actie terecht gekomen bij De Paraplu en geen moment spijt. We werden hartelijk ontvangen en was voorbereid op het feit dat we deelnamen aan de actie. Dit betekende dat het PLU keuze menu van toepassing was. Een leuke kaart met voldoende keuze. Alle gerechten waren goed bereid, werden leuk en soms verrassend opgediend (voorzien van krokant gebakken paarse zoete aardappel bijvoorbeeld). De bediening lette goed op zodat de keuken tijdig aan de volgende gang kon beginnen. Dit was ook waarneembaar aan de andere tafels. Echt een leuke zaak waar wij zeker nog eens terug komen, ook zonder AH actie.
Charles K.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Alles was top!
Madeleine V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Nostalgisch eetcafé! Lekker gegeten in een ongedwongen sfeer. Met leuke bediening van de eigenaar.
Irma H.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Heel relaxed gegeten, gezellige ontspannen sfeer.
Monique R.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Heerlijk gegeten, super gezellig!
M.J. K.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
De Paraplu is gezellig ingericht. Het eten is goed, maar niet bijzonder. De prijs-kwaliteitsverhouding is oké. Voorts een goede bediening. Kortom: gewoon goed.
Desire W.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Het eten was heerlijk. De sfeer was top.
Leo S.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Prima restaurant.
Christine K.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Ongedwongen sfeer, bruine en relaxte inrichting met nostalgische zwartwit-muziekportretten aan de muur, goede maaltijd met prima wijn.
Jeanine B.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Eten was lekker. Niet heel bijzonder maar zeker goed voor een ah restaurant actie. Echter duurde het steeds lang tussen de gangen door, uiteindelijk zelfs een kwartier gewacht voordat ze dessert kwamen opnemen.
Kiki R.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Heel gezellig, lekker gegeten en een leuke bediening