De Paraplu - muziek • diner • borrel

Bagijnestraat 9 2511 CK Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant De Paraplu - muziek • diner • borrel

Overheerlijk dineren in Den Haag

Dit is wat je in een eetcafé mag verwachten! Malse spare ribs, de befaamde PLU Burger en natuurlijk ook vis en vegetarisch, met een ruime keuze aan bier en wijn. De ongedwongen sfeer en de attente bediening maken de avond geslaagd. Ja, onder deze paraplu is het lekker schuilen!

Meer informatie over restaurant De Paraplu - muziek • diner • borrel

Maandag t/m Zondag vanaf 16:00
Keuken open: 17:00 - 22:00

Mathi D.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Prima ontvangst, leuke bediening, uitstekende gerechten.
Goede bereikbaarheid, maar parkeren in de omgeving is niet goedkoop
nicohart52 .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Lekker gegeten en gezellig verbleven bij De Paraplu. Sfeervolle muziek verzorgt door het trio Katvanger. Voor herhaling vatbaar......
60593 .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Eten was goed verzorgd en smaakvol. Ook was de hoeveelheid goed verdeeld. Personeel was zeer vriendelijk en voorkomend.
De inrichting viel ons tegen, het lijkt meer op een bruine kroeg. En de wc's verdienen wat beter onderhoud.
HuismanM .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Met de AH actie heerlijk gegeten, porties precies goed, weinig groente, maar begrijpelijk want dat wordt vaak niet opgegeten. Vlaamse frieten en salade mochten we nog bijbestellen maar was niet nodig. Attente bediening, leuke sfeer, type bruine kroeg met passende (jaren 70-80) muziek. Prima plek om te combineren met een dagje Den Haag/Binnenhof want het ligt midden in het centrum in een rustig straatje.
martjebeekendonk .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Leuk restaurant, heerlijk gegeten. Prima prijs-kwaliteitsverhouding. Midden in het centrum. Aanrader voor als je in Den Haag bent.
BFilemon .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Ik ging samen met mijn broer eten met de AH restaurant actie. We mochten alles kiezen wat op de kaart stond, geen speciaal menu. Leuk restaurantje, goede bediening en heerlijk eten!
Elisabeth I.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
lang niet geweest maar nu met de AH restaurantactie, service was erg goed en prijs/kwaliteit was meer dan prima,
dit ook laten weten aan de bediening die het natuurlijk leuk vond om te horen,
de Paraplu is een begrip in Den Haag en het leuke is dat de sfeer/inrichting niet is veranderd sinds de jaren 70
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Leuk eetcafé , heerlijk gegeten, goede kwaliteit, leuke bediening. Een aanrader. Klein minpuntje was de temperatuur in het restaurant. Het was buiten erg koud die dag en het kon wat warmer binnen. Maar het eten en de gezelligheid waren super.
Lisette D.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Driegangenmenu goede deal. Bediening erg vriendelijk en attent.
Rob T.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Heerlijk gegeten voor een eerlijke prijs. Leuke entourage! Onze online reservering via Iens was niet doorgekomen in het reserveringsboek, maar dat werd direct prima opgelost. Zondag's live music
Maria A.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Heerlijk gegeten voor een passende prijs. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Goede menukaart. We komen er vast nog een keertje terug.
TvW .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Op deze zaterdagavond was het restaurant volledig bezet.
Prima kaart. We hebben heerlijk gegeten. Opvallend goed vlees en vis voor deze prijs. Prima bediening.
Ronald S.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Weer heerlijk gegeten. De sfeer is prima en het personeel is ontzettend gastvrij. Mijn entrecôte was supermals en de eendenborstfilet van m'n partner eveneens. Echt een plekje om regelmatig te vertoeven.
Benno S.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Echt heerlijk gegeten bij de Paraplu. Een verborgen pareltje in Den Haag met goed eten en vriendelijke bediening. Prijs-kwaliteit verhouding is perfect. Werkelijk een plek om terug naar te gaan bij onze volgende bezoek aan Den Haag.
Reckhardt .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Gisteren 18 Februari gegeten in de Paraplu.
Hele leuke zaak heerlijk gegeten goede bediening en een goede prijs kwaliteit verhouding.
Ik mom zeker nog een keer terug
Saskia K.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Lekker eten, gezellige sfeer, leuke muziek en de gerechten volgden elkaar in een goed, niet te snel & niet te langzaam tempo op.
ourtwolovelies .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Wij gingen met de ah-zegeltjes en werden niet teleur gesteld, vriendelijke bediening, gezellige sfeer, leuke muziek, heerlijk eten! Zeer voor herhaling vatbaar dus!
elliejohn1 .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Voor de 3e keer bij restaurant De Paraplu gegeten en voor de 3e keer zeer tevreden. Vriendelijke bediening en prettige sfeer. Opvallend is daarnaast dat je gewoon kunt kiezen uit de hele kaart en dat je 1 menu betaalt en 1 gratis krijgt. Dit in tegenstelling tot veel restaurants waar je een speciaal AH menu krijgt en nauwelijks keuze hebt. Volgens mij doet De Paraplu datgene wat bedoeld was. Hopelijk doen zij ook volgend jaar weer mee met de AH restaurant actie.
Bekius .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Met een AHbon heerlijk gegeten! Een knus café, weinig plaatsen.
Reserveren dus aanbevolen!
Mooie livemuziek, niet overheersend.
Vriendelijke bediening.
Met of zonder bon....Wij komen terug!
Frits H.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Een geweldig restaurant met een fantastische sfeer en perfectie bediening. Eten van zeer hoog niveau afgestemd op de juiste 60'er jaren muziek. Voor ons reden om beslist terug te keren naar dit leuke restaurant.