De Panorama-hoeve

Panoramaweg 23 6721 MK Bennekom Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Panorama-hoeve

Gerie V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2016
Heel mooi gelegen terras maar als het slecht weer is ziet het er binnen ook mooi uit.
Heerlijke pannenkoek gegeten met champignons en kaas
Heleen D.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Wij hebben hier wederom met 9 personen gegeten. Mooi gelegen in het bos! Prachtig terras, helaas regende het en gingen we binnen zitten. Jammergenoeg is het niet mogelijk om vooraf een tafel te reserveren. Nu moesten we buiten wachten totdat onze (grote) tafel gereed was. In de eetkamer zit je wel een beetje hutjemutje.. Maar enfin, de soep werd vlot opgediend en smaakte prima. Echter, de soepkoppen stonden nog op tafel en ja hoor, daar waren de pannenkoeken al! Dooreten dus! Ik had graag iets langer van ons etentje willen genieten. Het eten zelf was echt lekker, ook het toetje is zeker een aanrader. Tip voor de bediening: steek het vuurwerk maar even op de gang aan, want nu was het wel een beetje klungelig. Al met al komen wij zeker weer hier terug. O ja, misschien is er een invalidenparkeerplaats te realiseren?
GerdavdB .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Prachtige lokatie zowel in de zomer als in de winter. Altijd een heerlijke pannenkoeken-stop want die zijn goed. Ik geef altijd in ieder pannenkoekenhuis aan dat ze ze goed gaar bakken. Liever iets te lang erin dan niet gaar. Bediening is vriendelijk en conform wat je bij dit type bedrijf verwacht maar ook dat is prima. Gewoon een heerlijke rustplek in het bos.
Ben H.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
hoi met 50 personen een 25 jarig huwelijks feest gevierd allemaal iets aparts besteld snelle en vlotte bediening zeer vriendelijk en behulpzaam heerlijke pannenkoeken en soep en verrukkelijk ijs een geslaagde avond bedankt john en elsbeth voor de uitnodiging en de fijne avond de panoramahoeve is een aanrader
StevaGo .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
Twee maal een lekkere appel-spek pannenkoek, helemaal niets mis mee.
Daar waar de één het interieur gezellig vindt, is het in de ogen van de ander oubollig, dit is persoonlijk. De locatie is goed.
Tanny K.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Met gezelschap van 19 personen op het terras hapje en drankje genuttigd. De bediening was zeer vriendelijk en attent. Zelfs bierviltjes voor de wespen werd aan gedacht. De kinderen kunnen er heerlijk vrij spelen op het grasveld en in de speeltuin. De pannekoeken en poffertjes waren goed doorbakken en snel geserveerd en dit alles voor een goede prijs. Kortom zeker een aanrader bij mooi weer.
Sandor N.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2015
We waren een beetje huiverig door een paar negatieve recensies over de kwaliteit van de pannekoeken. Absoluut niets mis mee, smaakten allemaal heerlijk! Ook twee personen in het gezin die glutenvrij wilden, hadden zelfs 2 keuzen. Toen de pannenkoeken iets later zouden komen werd dit netjes gemeld. Bediening is heel vriendelijk. Ook heerlijke speelweide voor de kinderen erbij. Zeker een aanrader!
JaninevdHoef .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2015
Ik vind de locatie echt helemaal geweldig en het personeel heel vriendelijk en attent, maar ik durf nu na 3 keer dit restaurant bezocht te hebben wel te zeggen dat de pannenkoeken echt zó slecht zijn. Erg melig, weinig smaak, niet goed gebakken... ik ben echt verbaasd dat ze hiermee wegkomen. Zelfs mijn kinderen van 5 en 7 willen de pannenkoeken daar niet eten, dat zegt toch wel wat. Echt jammer!
Hoe_is_de_dis .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2014
In mijn herinnering vielen de pannekoeken hier nogal tegen, maar dat is jaren geleden: tijd voor een nieuwe kans!

Gekozen voor een avontuurlijke pannekoek: gekruid gehakt en zuurkool.
slechte keuze: er zit kraak noch smaak aan helaas en er zitten allerlei vreemde ingredienten bij: een garnaaltje (?!) stukjes wortel....De pannekoek zelf is bezweken onder de zware lading, slap en smakeloos.

Weer een teleurstellend bezoek, mijn partner overigens vond haar pannekoek wel prima...
Misschien is het raadzaam om het hier bij de klassiekers te houden: spek, kaas en appel enz.

Bediening: vriendelijk en attent.
GroeneKikker .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2014
De poffertjes zijn helaas niet meer zo lekker als een paar jaar geleden, het lijkt wel kant-en-klaar spul dat in de magnetron wordt opgewarmd. Omdat ik daar m'n geld niet aan wil uitgeven ben ik op de pannenkoeken overgestapt en die zijn best te doen. Jammer genoeg zijn ze wel gekrompen, waar ik vroeger soms moeite had om een pannenkoek op te krijgen zijn de pannenkoeken van tegenwoordig niet genoeg om de stevige trek te stillen.
Een kop warme chocolade is beslist af te raden, dit is een poederige substantie aangelengd met heet water. Gewoonweg smerig te noemen.

Prachtige locatie maar verwacht geen hoogstandjes qua eten. Ik krijg de indruk dat er de laatste jaren teveel op kwaliteit is bezuinigd en dat is erg jammer.
Peter T.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2014
Eén van de vroegste herinneringen uit mijn kindertijd was een bezoek aan de Panoramahoeve, waar ik speelde op het uitgestrekte grasveld met zandkuil, en waar ik een pannenkoek at op een terras, dat hoog gelegen was en uitkeek op dat grasveld. Nu, na vele jaren kwamen wij hier met vrienden zo maar opnieuw terecht, op zoek naar een leuke uitspanning in het bos waar je iets kon eten terwijl de kinderen zich zouden kunnen vermaken in een speeltuin.
Alsof er niets is veranderd op deze locatie; nog altijd een groot terras op een heuvel, dezelfde inrichting van het restaurant en nog steeds een groot speelveld erbij. De zandvlakte is ingeruild voor speeltoestellen, en pannenkoeken staan nog altijd op het menu.
Dat werd het voor de meesten van ons: een pannenkoek met appel. Vlot opgenomen door een allervriendelijkst meisje, vlot gebracht ook. Pannenkoeken waren goudgeel van kleur, royaal belegd met appel, maar een beetje melig en niet te goed doorbakken. De poffertjes met roomboter en kaneel die ik bestelde, waren erg smakelijk, royaal bestrooid met poedersuiker en op verzoek met een extra klontje roomboter geserveerd. Erbij namen we fris en cappuccino, waar niets op aan te merken viel. Toen er halverwege onze lunch een stevige bui viel, was de bediening zeer behulpzaam bij het overbrengen van ons eten naar een ander tafeltje, elders op het terras, onder een grote parasol.
Ik wilde nog een nagerecht. De kaart voorzag alleen in (veel) verschillende ijscoupes, en daar had ik nou net geen trek in. Gelukkig vond ik na enig zoeken op de kaart ook gebak, en dus werd het een kwarktaartje, zacht en lekker.
We betaalden na afloop 35 euro voor zes personen eten en drinken. Heel schappelijk. Daarna snel nog even afgedaald naar het speelterrein, jeugdherinneringen ophalen...
Missy S.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2014
Hoe simpel kan het zijn... Maar in Bennekom zijn de pannenkoeken én poffertjes toch echt het lekkerst. De bediening is vriendelijk en vlot. De locatie is natuurlijk helemaal top! Je kan zo het bos in lopen voor een wandeling en je daarna op de poffertjes of pannenkoeken storten. Bij mooi weer is het er altijd druk. Bij slecht weer werkt binnen het 'stoplichtsysteem' bij een wachtrij uitstekend en het leidt ook nog tot leuke gesprekken terwijl je wacht.
Annemieke V.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2014
De ontvangst is vriendelijk, de pannenkoeken zijn lekker.
Het restaurant is een prima plek voor kinderen, met speelgelegenheden en kleine kinderboerderij.
De jus d'orange was lekker vers. Hetzou het fijn zijn meer keuze te hebben naast de pannenkoeken.
Bje .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2013
Wij zijn hier op 15 september 2013 gaan eten. De bediening is vriendelijk en snel. Wij bestelden drie pannenkoeken en die stonden binnen twintig minuten op de tafel. Ze smaakten ons voortreffelijk. Het is alleen jammer dat je voor het gewone water zoveel geld moet neertellen.
Petervl57 .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2013
De panoramahoeve ligt mooi in de Bennekomse bossen en heeft een fraai buitenterras. We komen er graag als tussenstop op onze fietstochten voor een drankje of een portie poffertjes of pannekoek. De keuze voor pannekoeken is groot en ze smaken over het algemeen goed. De bediening is vriendelijk, maar het kan er in de zomer vrij druk zijn. Dan kunnen de wachttijden ook behoorlijk oplopen.
Leendertz .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2012
Zeer aan te raden poffertjes en pannekoekenrestaurant. Gezellige sfeer, vriendelijke bediening, aan al onz wensen werd aandacht geschonken. Een aanrader!
De gereserveerde drie tafels voor ons gezelschap van 15 personen stond gereed bij aankomst, inclusief de kinderstoel.
En de poffertjes en pannekoeken smaakten voortreffelijk.
SvLM .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2012
Het restaurant is mooi gelegen en heeft een fijn terras met uitzicht op de speeltuin. Fijne plek om aan te doen tijdens/na een boswandeling of fietstocht. Ik geniet hier standaard van poffertjes en een glaasje rosé.
Minpuntjes zijn de afvalemmers en de emmers met sop om de tafels af te nemen, die pontificaal in het zicht staan.
MokumFood .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2012
Als de zon schijnt en je zit er met aangenaam gezelschap is het best prettig toeven hier in de bossen. Maar hou het vooral bij een colaatje, want de pannenkoeken zijn zeer matig te noemen (bleek, nauwelijks gaar). Glaasje gewoon kraanwater kan je hier ook vergeten, niet van deze tijd!
Bennohendriks .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2012
de koffie die je smorgens geserveerd krijgt lijkt opgewarmde prut van de dag ervoor. de pannekoeken al diverse keren niet gaar, dus gewoonbeslag zitten eten, als je dit meld bij het zeer jonge personeel weet mijn daar niet correct meer om te gaan. jammer, de locatie is super, maar ons zien ze er niet meer terug.