De Pannenkoekenbakker

Singel 16 5111 CD Baarle-Nassau Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Pannenkoekenbakker

Kil T.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Op het terras gezeten, gelegen vlak langs de drukke weg dwars door het centrum met o.a. ook veel vrachtverkeer. We namen een pannenkoek met verse aardbeien en de pannenkoek kersen/kaneelsuiker. Beide pannenkoeken waren prima gebakken en goed belegd. Het nagerecht (ijs met slagroom en een café glacé) was ook dik in orde.
Christelw .
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
De lekkerste pannenkoeken met peer ooit gegeten op een leuke locatie en een prima bediening.
2 x geweest en 2x geweldig gegeten. We gaan zeker nog eens
DanielvandenHooven V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2015
Kortgeleden hebben wij met onze oudste zoon, zijn vrouw en dochter een pannenkoek gegeten bij dit bekende pannenkoekhuis. Het is een leuke zaak met een gezellige inrichting. Wij vonden de pannenkoeken echter vrij droog en zeer tegenvallend. Jammer want je zit er erg gezellig.
Inge & Raymond N.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2015
Na een dagje in deze streek verbleven te hebben, hadden wij wel trek in een lekkere pannenkoek. Bij deze Pannekoekenbakker hebben wij een kleine salade vooraf genomen en zijn geëindigd met een Mexicaanse en Griekse pannekoek. De (Kip) salade werd snel gebracht en was vers en bijzonder smakelijk. Vervolgens werd vlot ook de beide pannekoeken gebracht. Deze waren goed gebakken (niet klef) en de vulling was bijzonder goed. Kortom prima gegeten. De prijs van de pannekoek was ruim € 14 per stuk.
De bediening was vriendelijk en attent.
Jantjeencootje .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2012
Pannekoeken zijn hier heerlijk veel soorten en maten. Wel jammer dat ze vroeg sluiten en je een kwatier voor sluitingstijd niets meer kan bestellen om te drinken dit is geen service als je hier al zit te eten.
Ramona H.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2012
Op een regenachtige doordeweekse dag hier gegeten, er waren slechts 4 tafeltjes bezet. Ik denk dat het in de zomer )of bij goed weer) hier wel druk is. Leuk terras (wel aan drukke doorgaande weg) en van binnen leuk uitzicht naar buiten. Zelf had ik een pannenkoek met ananas, banaan en poedersuiker. Was prima, ook al was er meer banaan dan ananas. Mijn partner had een boerenpannekoek, die heerlijk was en goed vult. Bediening vond zichzelf vooral erg grappig, maar niet storend