De Pannenkoekenbakker

Meer informatie over restaurant De Pannenkoekenbakker

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Zondag 1e pinksterdag na een stuk fietsen en de kunstmarkt even voor de lunch neergestreken. Zeer ruime keuze aan pannenkoeken. Pannenkoek met brie, spek en ananas was goed te happen. Bediening vlot en attent.
Weetje: met de bon uit de RVRNLND gids is er een gratis drankje voor 2 personen.
Dick .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Lekker met m'n vrouw gegeten. Absoluut snelle bediening. Bijna te snel. Als je het drinken op hebt na de pannenkoek wordt je direct een fijne avond gewenst...
Verder zat er een klein kippenbotje in de saté. Aandachtspuntje voor de keuken.

Ronaalders .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Ik heb met een aantal personen een pannenkoek op bij de Pannenkoekenbakker te Buren. De dikte van de pannenkoek vind ik aan de magere kant, evenals de hoeveelheid van de toppings die gebruikt worden. Het is per slot van rekening toch een maaltijd en geen hapje voor tussendoor en voor de prijs van circa €15,= mag je een flinke hap verwachten. De kwaliteit van de pannenkoek is echter wel goed. De service en vriendelijkheid van het personeel zijn eveneens goed. De ambiance ziet er verzorgd uit.
Eetteveel .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2015
Gezellig pannenkoekenrestaurant in het centrum in Buren. De pannenkoeken zijn erg lekker en ruim belegd. De hoeveelheid verschillen soorten is enorm ook staan er lekkere specialiteiten op het menu. Zeker een aanrader ook erg leuk voor kleine kinderen
SCDK .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2015
Pannenkoeken in vele soorten. Op de kaart handig gesorteerd in "specials", "hartig", "zoet" en "met kaas". Helaas geen pannenkoek met ijs als desert op het menu.
De pannenkoeken smaken zeer apart (niet vet) en zijn erg luchtig. Geen standaard pannenkoekenrecept dus, maar waarschijnlijk iets met bakpoeder. Wel erg lekker en goed veel beleg!
Kinderen kunnen "munten" krijgen bij hun pannenkoek, waarmee ze cadeautjes kunnen kopen. Een handig systeem om gezinnen weer terug te lokken.

Zondag om 19:00h is spitsuur. De gezinnen met kleine kinderen zijn net klaar, de volgende gasten staan alweer te dringen om naar binnen te gaan. Helaas kunnen ze dat bij de kassa slecht aan, er ontstaan lange wachtrijen.
Vriendelijke bediening, maar als ze beter op de lege glazen zouden letten, zouden ze meer omzet kunnen halen.

Bij binnenkomst lijkt het ene klein restaurant, maar schijn bedriegt! Het pand is vele malen dieper dan je in eerste instantie kan zien. Een huiselijke sfeer die past bij een pannenkoekenrestaurant.
Tessa K.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2014
Nu we een zoontje hebben, komen we vaker bij pannenkoekenrestaurants. Deze in Buren blijft onze favoriet. De pannenkoeken zijn heerlijk, heel ruim belegd. Ook de voor- en nagerechten zijn heerlijk. En je kan ook een maaltijdsoep nemen als je even een zin hebt in pannenkoeken. En een aanrader om een heerlijk vers afgebakken brood/bol vooraf te bestellen.
Sagr .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2014
Als pannenkoekenliefhebber hebben ze me hier 'verpest', ik lust namelijk bij geen enkel ander restaurant nog pannenkoeken. De pannenkoeken van de pannenkoekenbakker in Buren zijn niet te overtreffen!
Geen wonder dat het daarom ook altijd druk is... Als je niet van schreeuwende kinderen houd kun je beter na 7 uur reserveren. Ze doen ook aan veel acties mee waarbij je de 2e pannenkoek gratis krijgt, wanneer deze acties op hun einde lopen lijkt het pannenkoekenrestaurant eerder op een crisiscentrum dan een restaurant om gezellig te komen eten. Ik raad daarom ook af om in die periodes te komen eten (wat erg jammer is).
BetuweProeft .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2014
We gaan hier speciaal naartoe vanwege de héérlijke pannenkoeken.
Heel bijzonder gebakken, fantastische smaak en heel veel keuze!
Ruim 250 soorten. Dus voor elk wat wils.
Regelmatig zit het restaurant erg vol, waardoor het dringen is.
Het personeel is attent, maar wel gehaast.
Bij goed weer zit je fantastisch op het heerlijke buitenterras, zelfs met heater.
Je komt hier echt terug vanwege de overheerlijke pannenkoeken, zoals je ze nergens anders treft!
Voor de kids altijd een leuk cadeautje uitzoeken in de cadeautjesshop!
Manuela B.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2014
Voor de kinderen een leuk plek om te spelen, het is er soms ook erg onrustig. Bij de binnenspeeltuin wil je dan ook niet in de buurt zitten. Met muntjes cadeautjes kopen is natuurlijk superleuk voor de kinderen. Pannenkoeken zitten tussen een omelet en pannenkoek in, zonde want wat je er op kan bestellen is hier altijd heerlijk. Bediening is wat onervaren, betere begeleiding/opleiding zou ten goede komen van dit restaurant, je zit hier gezellig. Jammer dat een personeelslid op de gang waar iedereen voorbij loopt niet al te vriendelijk toegesproken werd door waarschijnlijk een leidinggevende of eigenaar, dit doe je niet waar de gasten bij zijn, sowieso hoeft het niet op zo'n manier. Jammer dat je in dit restaurant als hoofdgerecht niet veel anders dan een pannenkoek kan bestellen, niet iedereen houdt hier van en zou fijn zijn als er nog een kleine kaart aanwezig zou zijn met bijvoorbeeld goede sate, salades oid.
Plbk .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2013
Met ons vieren daar op 12 december geweest. Piepjong bedienend personeel. Bestelling van een van ons gezelschap tot twee keer toe verkeerd opgenomen of verkeerd in de keuken overgekomen (drie getuigen dat de bestelling werd gedaan zoals gezegd). In plaats van excuses maken komt er een medewerker van de keuken op hoge poten 'verhaal halen': 'dan heeft u het twee keer verkeerd gezegd'. Verbijsterend. Met de pannenkoeken die er wel waren was niks mis. Kan heus wel goed zijn, denken we, maar wat te doen met zo'n bediening?
Wieger .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2013
Een goed pannenkoeken restaurant, ook een van de weinigen. Pannenkoeken zijn niet vet, smakelijk en niet verbrand. Bediening is aardig en correct.
Melvin K.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2012
We aten hier vaak met de kinderen, topservice en ze worden helemaal hyper van de munten. Het geluidsniveau is een stuk hoger dan in andere restaurants door de vele kinderen, maakt het een vrolijke boel. Bediening is lekker snel met die digitale gismo's, je bestelt en drank staat binnen 2 minuten voor je neus. Kinderen mogen en kunnen ravotten, er is uitgebreid speeldomein, kunnen de ouders ook eens praten met elkaar. De pannekoeken zelf zijn okay, alle smaken zijn zo wat bestelbaar.
Jacqueline B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2012
Wij komen hier al jaren en de pannenkoeken zijn altijd goed. Lastig kiezen ook met zo veel keus aan heerlijke hartige en zoete pannenkoeken. Voorin zit je rustiger dan achterin of boven waar nogal eens kinderen hollen en rumoerig zijn. Bedenk dus waar je wil zitten als je al of niet met kinderen komt. 's zomers lekker eten op het terras. 's winters knus binnen. Aanrader.