De Pannenkoeken Vallei

Woensdag t/m Zondag 11:00 - 22:30
6,7
Flutterscotch .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Een zomerse dag sloten we af door naar de Pannekoeken Vallei te gaan. We hadden vooraf gereserveerd en gevraagd om een tafel in de schaduw. Onze tafel stond bij aankomst vol in de zon. Het was echter geen probleem om een ander gereserveerde tafel te nemen. Het restaurant ziet er prachtig uit; dikke houten balken, groot terras en binnen is het gedecoreerd met boerderij accesoires. Er is een ruimte voor de kids met Xbox, speelgoed en tekenspullen. Ik bestelde een Griekse pannenkoek met spek en feta. Prima pannenkoek, maar niet erg verrassend. Het was niet voldoende om verzadigd van te raken. We bestelden een nagerecht. Deze is nooit geserveerd. Het werd drukker en drukker op het terras, gasten creëerden eigen 'tafels' en de serveersters liepen de benen uit hun lijf. Er werd bij tafels om ons heen verkeerd uitgeserveerd en daardoor leek er meer en meer chaos te ontstaan. Geen van de serveersters kwam meer aan onze tafel. We hebben toen maar, zonder dessert, binnen afgerekend. De eigenaar(?) riep naar de keuken dat "de desserts niet meer hoefden", er kon geen excuses vanaf. De pannenkoeken vallei heeft echt potentie, maar kan de verwachtingen helaas niet waarmaken.
Jules B.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Deze zaak heeft stappen gemaakt sinds de opening vandaar dat het tijd is voor een kleine review..

Na het wandelen mag ik hier graag stoppen voor een broodje of wat fingerfood. De fat dog is een echte aanrader.. nu een paar keer een kleinigheidje gegeten hier en al met al een tevreden gevoel..

Het jonge team doet erg zijn best, dat is te merken..
AnnSj .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2015
De sfeer is in orde en het jonge personeel is vriendelijk. Het eten wordt snel geserveerd, maar wat een teleurstelling. De Mexicaanse pannenkoek smaakt in de verte niet naar Mexicaanse kruiden of producten. Of je moet genoegen nemen met brokjes gekruide gehakt, plakjes tomaat en een verdwaalde maïskorrel. De tortillachips smaken prima maar die leken dan ook uit een pakje te komen. De zeer jonge kaas smaakt smakeloos. Eenzelfde verhaal geldt voor de hartige pannenkoek die niet hartig smaakt. Een gemiste kans door geen of te weinig goede producten te gebruiken. Wij komen niet nog eens.
Marjoleintjuu .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2015
Ziet er prachtig uit, zowel van buiten als van binnen! Heb er vorige week met 8 personen gegeten en ondanks dat ze bijna vol zaten werd er moeite gedaan om een tafeltje voor 8 personen klaar te zetten. Bediening was erg vlot en wist ons een leuk week menu'tje te vertellen, wat net zo lekker was als dat ze het vertelden. Erg tevreden en kom zeker nog een keer terug!
Zwaantje D.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2015
Ik heb genoten. Eten super, bediening ook super. We hebben geen pannenkoeken gegeten, maar de andere kaart geprobeerd.

Zwaantje en Ton.
Jonkvrouw .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2015
Ziet er gezellig uit. Ideaal gelegen dichtbij Klimvallei, strand en Den Helder. Helaas valt het eten erg tegen. 3 van de 5 pannenkoeken waren verbrand / veel te zwart gebakken. Spek te taai en te dik. Appel was nauwelijks te vinden. Prijs aan de hoge kant.
Vlinder1980 .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Het ziet er echt mooi uit zowel buiten als binnen maar het eten vonden wij maar zozo, voor die prijzen hadden we echt wel wat meer verwacht. Een paar van onze groep kozen voor de steak maar deze was erg taai en zat vol met vetrandjes. Groente zat er niet bij en moest nog apart bij gekocht worden à 2,95 een portie. kinder pannenkoeken waren erg klein. 4,00 euro voor een klein, dun, bleek pannenkoekje.. bediening was erg jong en ongeïnteresseerd. Deden nauwelijks moeite om aardig te zijn. Van de rekening schrokken we ons rot! Voor ons eens maar nooit weer, leuk om er wat te drinken of een ijsje te eten na een bezoek aan de helderse vallei maar om er echt lekker te eten gaan we liever ergens anders heen.
Peter_vandenberg .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2015
Als je binnenkomt denken je echt wauw, mooi ingericht. De bediening en het eten daarna vielen echt tegen:
Het leek alsof de poffertjes uit de magnetron kwamen, niet te eten, vies.
pannenkoeken zonder fantasie en de spek was veel te veel en veel te dik, apple pannenkoek, waar je moet zoeken naar de appel. Prijs hoog, hoeveelheid eten te weinig daarna thuis nog wat klaargemaakt.
kindermenu patat met snack is OK, maar veel te veel voor kinderen van 1 en 3 jaar.
Jananoniem1234 .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2014
Pannenkoek niet vullend en niet bijzonder. Hele dunne Pannenkoek ook, ga nog elders iets eten. Personeel chagrijnig en weet niet wat het weekmenu is. Geen aandacht voor klanten die klaar zijn of omgevallen drankjes. Veel Duitsers hier, maar personeel kan of wil geen Duits spreken. Alleen Engels. Dit bevreemd mij aangezien er veel Duitsers langs de kust van Noord Holland recreëren.

Wel leuke locatie en inrichting.
Ronald M.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2014
Netjes ingerichte ruimte. Stoelen en decor goed. Eten matig. Pannenkoek niet perfect doorbakken. Ik heb een pannenkoek met ananas besteld. Grote pannenkoek zeer weinig ananas. Klein kopje koffie voor 2.25. Mede tafel genoten. Spek op een halve pannenkoek met weinig kaas. Gebak van Bakker Bos.
Roosje M.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2014
Een mooie zaak, aan de buitenkant mooi afgewerkt, aan de binnenkant gezellig. De bediening was traag en onvriendelijk. Wat de koffie en de fris kost moet je maar raden, want die staan niet op de kaart.
Voor een pannenkoekenrestaurant vond ik het erg duur, voor een gewone pannenkoek met spek ben je al zes euro kwijt. En dan heb je een dunne, niet overdreven grote pannenkoek met drie plakjes spek er op.
Voor ons eens maar nooit meer.
Marloes D.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2014
Het is een mooie eetgelegenheid, bediening was vriendelijk maar helaas was het een tegenvallende ervaring voor ons. De kinderen konden zich vermaken in de speelkamer, maar na een meer dan een uur wachten is de lol er wel een beetje vanaf. De tafels om ons heen moesten duidelijk ook allemaal lang wachten. Het restaurant was aardig gevuld maar niet overvol dus waarom de keuken dit al niet aan kon, is een grote vraag. De pannenkoeken waren niet onaardig, de smaak was goed maar ze waren erg dun en niet zo groot waardoor we helaas alsnog niet voldaan naar huis terug gingen. Wat ons betreft helaas niet direct een aanrader.
Wendy H.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2014
Tijdens een weekje voor mijn werk in Den Helder te hebben verbleven heb ik ook dit restaurant aangedaan.
Het was het eerste restaurant met WIFI hetgeen voor mij zeker een pluspunt is.
Vergeleken met verschillende andere pannenkoekenrestaurants is dit vrij nieuwe restaurant qua keuze en kwaliteit zeker een aanrader.
Ondanks de ruime keuze stond mijn pannenkoek met kersen, ijs, bessenjenever en slagroom niet op de kaart, maar onder het mom: alle ingrediënten zijn in huis, werd deze zonder probleem voor me klaargemaakt.
Na het eten nog even gezellig met de eigenaars gesproken over de mooie locatie en de drukte tijdens de zomermaanden.
Fennekeg .
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2014
Voor de tweede keer in De PannenkoekenVallei. De eerste keer was toen ze nog maar net open waren, dus dat het toen allemaal wat lang duurde namen we voor lief. Nu, ruim een half jaar later, was het echter een teleurstelling. Er zat 1 uur en 25 minuten tussen dat we binnen kwamen en dat het eten op tafel stond! Voor de volwassenen al niet leuk, maar voor de kinderen al helemaal niet te doen. Het was aan het eind van een zonnige zondag, dus het zat goed vol, maar daar moet je als pannenkoekrestaurant naast een wandelgebied toch op voorbereid zijn (zeker als de helft van de gasten vantevoren gereserveerd heeft, inclusief wij).
Het eten zelf was prima, precies wat je bij een pannenkoekrestaurant verwacht, en de bediening was ook heel aardig en behulpzaam. Desalniettemin denk ik niet dat we hier op een volgende zondag-wandeldag terug gaan komen.
Jeroen B.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2014
Daar wordt je vrolijk van!
Een uitgelezen stek voor ouders met kinderen. De kinderen kunnen zich in de Helderse Vallei volledig uitleven met allerlei activiteiten. Of na een boswandeling, kan je besluiten even een pauze te nemen in De Pannenkoeken Vallei. Je komt een mooi natuurlijk gebouwd pand binnen (rolstoel vriendelijk!) waar je zomers op een heerlijk zonnig terras kunt vertoeven. De kaart bestaat uit (natuurlijk!) voornamelijk pannenkoeken tegen redelijke prijzen (een eenvoudige kinderpannenkoek voor €4,50). Maar er is meer. Wat te denken van steak?
Wij wilden (zoals voor ons gebruikelijk) slechts een kopje Cappuchino met appelgebak. Helaas geen appelgebak en dan wordt ik altijd even droevig, maar ..... De vrolijke dame kwam op onze vraag "wat voor een alternatief kun je bieden?" met een mooie oplossing. Een appel pannenkoek in tweeën met slagroom in plaats van appelgebak. Heerlijk vers! En terwijl de kinderen zich vermaakten bleven wij nog even langer genieten.
Ik heb een aantal keren meegemaakt dat ondernemers moeite hebben met improviseren maar hier ging het uitstekend! Een vlotte en attente bediening maakte het een geweldig uitje.