De Pannenkoek

Korte Haaksbergerstraat 11 7511 JV Enschede Nederland Kaart
31-532032012

Over restaurant De Pannenkoek

De pannenkoek zoals het hoort

Hier eet je échte Nederlandse, ambachtelijke, pannenkoeken. Het meel wordt gemaakt van op echte natuursteenmolen gemalen granen en boekweit- of rijstemeel. De Pannenkoek houdt ook rekening met allergieën, zo is het geen enkel probleem om hier te eten met een lactose- of glutenallergie. Een feest voor jong en oud!

Meer informatie over restaurant De Pannenkoek

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 12:00 - 20:00
Voordelig
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
De pannenkoek was in het midden nauwelijks gaar. Voor- en nagerecht waren te koop bij menig budget supermarkt (en soms daar zelfs beter). Ik heb me werkelijk afgevraagd waar de zo positieve recensies vandaan komen.
Bediening was vriendelijk en snel.
Patricia B.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Was er gisteren geweest was erg gezellig en lekker komt zeker terug
En vriendelijk mensen en restaurant zag er ook mooi uit
Daniel V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Vriendelijk attent personeel, gezellige sfeer, kind vriendelijk maar totaal niet zo'n schreeuw lawaai tent. Dan de pannenkoek, heerlijk!!!
Yvonne O.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Het was er druk, maar dat vonden wij een goed teken. Het stoorde iig niet. De pannenkoeken (shoarma is een absolute aanrader) waren heerlijk en ook de toetjes waren absoluut niet zuinig! Wij hebben een heerlijke maaltijd gehad en de sfeer voelde goed.

Wij zouden dit restaurant zeker aanraden!
Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Heerlijk gegeten; de geitenkaaspannenkoek was erg smaakvol en combineerde goed met een Twents bokbiertje. Vooraf nachos en als toetje het karameldessert. Mooi verzorgd. Erg vriendelijke bediening. We komen zeker een keer terug.
Liesbeth.eerden .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten, de soep was lekker en goed warm, de boerenpannenkoeken waren superlekker en goed gevuld. Als toetje hadden wij de caramel, een echte aanrader!
Angela B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Soep werd opgewarmd in magnetron en werd aan mijn kind nog borrelend van de hitte geserveerd. Soep was wel vers gemaakt. Pannenkoeken werden laat en niet goed geserveerd. Kreeg te horen dat ik wel een driegangen menu had en dat duurt langer. Vreemd dat andere gezien, die veel later waren samen met ons het restaurant verlaten hebben . Kreeg commentaar dat ik zelf een half uur te laat was!!!!
Ik had om 17.30 uur gereserveerd en niet om 17.00 uur. Dus de boeking klopte ook al niet. Bediening : vragen om bestek en drinken, zelf zagen ze het niet.
Niet voor herhaling vatbaar, maar de pannenkoeken waren wel lekker.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Prima ontvangst. Met AH actie voldoende keus uit drie voorgerechten en 10 pannekoeken en drie desserts voor 23,50 p.p. Losse onderdelen zouden 19 euro hebben gekost. Begrijpelijk voor deze actie iets duurder.
Men moet als restaurant namelijk 2,50 p.p. afdragen aan IENS
Pannekoek met brie was heerlijk. Ongedwongen vriendelijk sfeer.
Komen zeker terug als we in de buurt zijn, (ook zonder AH actie de moeite waard)
Femke M.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
We hebben lekker gegeten. Pannekoeken waren er vlug. Heel 'rustig' was het niet maar dat is ook niet te verwachten bij een pannekoekhuis waar veelal jonge gezinnen komen. Positief verrast, wij komen zeker terug!
Thwierds1 .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Het personeel was erg vriendelijk. Er was een ruime keus van kaart voor ieder wat wils. De inrichting was functioneel en toch gezellig. De gerechten waren betaalbaar ook voor de kleine beurs. Al met al een gezellige avond ge had.
Jerooz .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Wij namen als voorgerechten nachochips met cheddarkaas/ kruidensaus en stokbrood met twee sausen. De eerste is zeker aan te raden. De grote pannenkoeken waren rijkelijk belegd en vooral de pannenkoek brie, rucola, walnoot en honing smaakte mijn dochter goed. Van de boerenpannenkoek met o.a. spek had ik echter meer uitgesproken smaken verwacht. Als nagerecht kozen wij chocoladebrownie met slagroom; was lekker en luchtig.
De service vond ik vriendelijk en behulpzaam en het pand en de inrichting oogden rustig en uitnodigend met comfortabele stoelen; wij hadden er een gezellige avond. Kortom een aanrader.
Alex V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Hier gegeten via de AH aktie en wat een leuke ontdekking! Vriendelijk personeel en een leuk samengesteld menu via de aktie. Het restaurant is zeker de moeite waard ook buiten de aktie om!
EI-dema .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Zeer prettige sfeer, lekker "down to earth". De boerenpannekoek was rijkelijk belegd en eentje is een goede maaltijd! De vegetarische tomatensoep was subliem!
Bas O.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Wat een heerlijk gastvrij restaurant. Hier ga je graag met de kinderen naar toe. Lekker buiten spelen, leuk speelhoekje binnen en natuurlijk een kadootje op de weg naar buiten. Naast pannenkoeken staat er ook pasta, soep en een leuke high tea op de kaart. Parkeren kan om de hoek.
Ilja1209 .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Leuk gegeten met de AH restaurantbon. Nog nooit bij een pannenkoekenrestaurant 3-gangen gegeten. Was lekker :)
Pannenkoeken waren goed van kwaliteit. Zelf had ik een boerenpannenkoek, rijk belegd. Mijn partner had een appelpannenkoek, die ging er ook goed in.
Anitaslagmolen82 .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Het was erg goed en lekker en een top service en erg kindvriendelijk. Mijn kinderen raken er niet over uit gepraat zo leuk vonden ze het.leeftijd 9 en 11
Tamara V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
We hebben weer genoten bij de Pannenkoek! Wat zijn de pannenkoeken toch heerlijk en goed gevuld. Wij komen zeker nog een keer! #aanrader
Maureen V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
We hebben geweldig genoten van de heerlijke pannenkoeken. Goed gevuld en lekker knapperig aan de buitenkant. Ook de lunch was heel goed. Goed belegde panini's. De open keuken is leuk. Altijd goed om te zien hoe je eten wordt bereidt. Alles ziet er schoon en fris uit. Wij komen hier zeker nog een keer eten.
Harrie P.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
De tomatensoep was redelijk tot goed. De pannenkoek niet heel bijzonder. Nagerecht was lekker en veel. Ik zou hier niet snel meer terugkomen.
Cole38 .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
De pannenkoeken waren echt overheerlijk! Jammer dat er maar twee man (vrouw) personeel was. Een extra drankje bestellen was lastig. Dat hadden we liever tijdens het eten gehad, niet tijdens het toetje. Een extra serveerster levert meer op dan het kost.
Het interieur past meer bij een broodjeszaak, mag m.i. iets gezelliger, knusser.
Desalniettemin zullen we zeker nog eens teruggaan. Alles zag er heerlijk schoon en fris uit. Leuk ook om de kokkin aan het werk te zien.