De Pannenkoek

Korte Haaksbergerstraat 11 7511 JV Enschede Nederland Kaart
31-532032012

Over het restaurant De Pannenkoek

De pannenkoek zoals het hoort

Hier eet je échte Nederlandse, ambachtelijke, pannenkoeken. Het meel wordt gemaakt van op echte natuursteenmolen gemalen granen en boekweit- of rijstemeel. De Pannenkoek houdt ook rekening met allergieën, zo is het geen enkel probleem om hier te eten met een lactose- of glutenallergie. Een feest voor jong en oud!

Meer informatie over restaurant De Pannenkoek

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 12:00 - 20:00

Jouw recensie over het restaurant De Pannenkoek

Jan W S.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
De ontvangst was vriendelijk en het eten was goed. Wel moesten we vaak lang wachten terwijl we als enigen in de zaal waren. Verder was het menu wat we aangeboden kregen 25% duurder als wanneer we de onderdelen apart hadden besteld. De aardigheid van '2e menu gratis' vervalt dan ongeveer
Karin K.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Superlekker en goed belegde pannenkoeken !! Vriendelijke bediening en leuke gastvrouw ! Zeker een aanrader om naar toe te gaan !!
thea.agterbosch .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
We waren met AH restaurant actie, het eten was heerlijk en de bediening super vriendelijk, ik kan het iedereen aanbevelen, we gaan zeker nog een keer.
a.hightree .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Een pannenkoekrestaurant in de binnenstad...ideaal. Echt een aanrader. Je voelt je zeer welkom in een hartelijke sfeer. Mooie gevarieerde kaart. Wij aten beide de gehaktpannenkoek en die was heerlijk.
Will V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
We werden klantvriendelijk ontvangen. De kaart heeft voldoende keus, zelfs als men niet van pannenkoeken houdt, is er voldoende keus. De gerechten zijn goed en met liefde bereid, wat terug te vinden is in de opmaak van de borden.
Thea V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Gezellig pannenkoekrestaurant met persoonlijke bediening. Een aanrader voor gezinnen met kinderen.
Sfeer is gezellig en genoeg keuze om een pannenkoek te kiezen
Gerda D.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
De pannekoek was prima. De kwaliteit van de voorgerechten en nagerechten verschillen onderling. Zo was de soep heerlijk. De thee met lekkernijen was weinig verrassend en minder smaakvol.
yvonbouma .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Prima restaurant, echt een aanrader! Vriendelijke bediening, niet lang hoeven te wachten, lekkere, originele pannenkoek! Prijs en kwaliteit kwamen goed overeen.
leo26 .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Via de AH-restaurantactie gegeten bij De Pannenkoek in Enschede. Het gaf ons een wat dubbel gevoel: we hebben prima gegeten, maar toch... Als je kenbaar maakt dat je via de AH-actie komt, krijg je een beperktere menukaart, waarboven staat: driegangenmenu € 25,- Maar de gewone menukaart ligt ook op tafel, en iedereen kan uitrekenen dat de duurste gerechten van het driegangenmenu samen nooit méér dan € 20,50 kosten. Hoezo dan driegangenmenu € 25,-?

Eenmaal over die irritatie heen, hebben we er een aangenaam uurtje gezeten. Nachos en tomatensoep waren onze voorgerechten. Niks mis mee. De pannenkoeken (gehakt, pizza) waren zelfs verrassend lekker! En ook het toetje - we hadden allebei het karamelijs- was prima. Hartelijke gastvrouw, huiselijke sfeer, allemaal best wel OK.

Uit mezelf zou ik in een pannenkoekenrestaurant niet zo gauw een driegangenmenu bestellen. Via de AH-actie doe je dat dan een keer wél. En dat beviel eigenlijk heel goed. Toch een beetje jammer van die misleidende prijsstelling op de menukaart, want reken maar mee: Nacho's 4,50, Gehaktpannenkoek 11,50, Karameldessert 4,50, dat is samen 20,50 en geen 25,-
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Heerlijke pannenkoeken
Maaike M.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Gezellig restaurant, lekkere pannenkoeken, leuk en vrolijk personeel!
Zeker voor herhaling vatbaar!
Ellen R.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Leuk restaurant. Voor een eenvoudige maar goede maaltijd prima! Helaas waren we de enige gasten (op vrijdagavond) maar hebben desondanks een leuk etentje gehad. Gezellige inrichting.
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
De pannenkoek was in het midden nauwelijks gaar. Voor- en nagerecht waren te koop bij menig budget supermarkt (en soms daar zelfs beter). Ik heb me werkelijk afgevraagd waar de zo positieve recensies vandaan komen.
Bediening was vriendelijk en snel.
Patricia B.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Was er gisteren geweest was erg gezellig en lekker komt zeker terug
En vriendelijk mensen en restaurant zag er ook mooi uit
Daniel V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Vriendelijk attent personeel, gezellige sfeer, kind vriendelijk maar totaal niet zo'n schreeuw lawaai tent. Dan de pannenkoek, heerlijk!!!
Yvonne O.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Het was er druk, maar dat vonden wij een goed teken. Het stoorde iig niet. De pannenkoeken (shoarma is een absolute aanrader) waren heerlijk en ook de toetjes waren absoluut niet zuinig! Wij hebben een heerlijke maaltijd gehad en de sfeer voelde goed.

Wij zouden dit restaurant zeker aanraden!
Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Heerlijk gegeten; de geitenkaaspannenkoek was erg smaakvol en combineerde goed met een Twents bokbiertje. Vooraf nachos en als toetje het karameldessert. Mooi verzorgd. Erg vriendelijke bediening. We komen zeker een keer terug.
liesbeth.eerden .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten, de soep was lekker en goed warm, de boerenpannenkoeken waren superlekker en goed gevuld. Als toetje hadden wij de caramel, een echte aanrader!
Angela B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Soep werd opgewarmd in magnetron en werd aan mijn kind nog borrelend van de hitte geserveerd. Soep was wel vers gemaakt. Pannenkoeken werden laat en niet goed geserveerd. Kreeg te horen dat ik wel een driegangen menu had en dat duurt langer. Vreemd dat andere gezien, die veel later waren samen met ons het restaurant verlaten hebben . Kreeg commentaar dat ik zelf een half uur te laat was!!!!
Ik had om 17.30 uur gereserveerd en niet om 17.00 uur. Dus de boeking klopte ook al niet. Bediening : vragen om bestek en drinken, zelf zagen ze het niet.
Niet voor herhaling vatbaar, maar de pannenkoeken waren wel lekker.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Prima ontvangst. Met AH actie voldoende keus uit drie voorgerechten en 10 pannekoeken en drie desserts voor 23,50 p.p. Losse onderdelen zouden 19 euro hebben gekost. Begrijpelijk voor deze actie iets duurder.
Men moet als restaurant namelijk 2,50 p.p. afdragen aan IENS
Pannekoek met brie was heerlijk. Ongedwongen vriendelijk sfeer.
Komen zeker terug als we in de buurt zijn, (ook zonder AH actie de moeite waard)