De Pannenkoe (Gouda)

Karnemelksloot 1 2806 BA Gouda Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Pannenkoe (Gouda)

Dinsdag t/m Zondag 11:00 - 20:30

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Onno D.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2016
Je rijdt er makkelijk voorbij (ten minste: ik), en van buiten had ik het niet verwacht, maar De Pannenkoe is een ouderwets gezellig (en toch niet suf) pannenkoekenrestaurant. In het oude binnendeel heb je knusse 'treincoupees' aan de zijkant, en vooraan een lichte serre. Goede pannenkoeken, aardige service, speelhoekje, wifi. Allemaal prima.
Oscart .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2016
Verleden week bij dit restaurant gegeten.
Mijn vrouw de kaaspannenkoek en ik met kipsate, deze had ik jaren geleden al eens op en was me bijgebleven.
Nu, ondanks verandering van het restaurant, nog steeds heerlijk.
Op de kaaspannenkoek de kaas meegebakken, zoals het hoort!
Poffertjes toe en die waren ook prima.

Lekkere koffie en warme chocomelk en alles goed betaalbaar.

We komen zeker nog eens.

Niels A.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
Het enige echte pannenkoekenrestaurant in Gouda.
Produkten worden echt mee gebakken in de pannenkoek en liggen er niet los op.
Jonge meiden in de bediening, maar allemaal erg vriendelijk ondanks grote drukte.
Restaurant doet wel een beetje rommelig aan als het druk is.
Voor kinderen is er ook een klein speelhoekje.
Adrie_van_de_Erk .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
Fantastisch opgeknapt!! echt nostalgische effecten met nieuw comfort gecombineerd. vlotte bediening. kaart ook stuk uitgebreid. helaas wordt de "oude" specialiteit (Salon pannenkoek) niet meer verkocht.
Robbertvandera .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2015
Kom hier regelmatig eten met mijn vriendin. Het pannenkoeken en poffertjes smaken al jaren het zelfde en worden nog op een echte poffertjes plaat gemaakt.

De service is prima, je wordt netjes bediend en de bestellingen worden snel opgenomen.

Het decor is sinds enkele maanden aangepast, het is allemaal wat moderner en het terras is nu en serre, hierdoor zit je ook in de niet zomerse maanden droog en heb je toch het 'buiten-gevoel.'
Laura D.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2015
De pannenkoeken smaken prima! Helaas vinden we de bediening te traag. Zeker op een doordeweekse dag als de kids de volgende dag weer naar school moeten. Op tafel stond een bordje van onbeperkt pannenkoeken eten. Dit leek ons wel wat (meerdere smaken proberen), maar aangezien het al geruime tijd duurde voordat de bestelling werd opgenomen, hebben we dat idee maar laten varen.

Nogmaals: de pannenkoeken zelf smaakten prima, maar de bediening was te traag naar onze zin. Vooral met kinderen in een pannenkoekenhuis kom je niet om lang te tafelen maar om even snel een pannenkoek te eten. Daardoor helaas ook niet aan het toetje toegekomen (want die zagen er op de kaart ook wel lekker uit!).
Ranti T.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2015
Hoe breng je een traditioneel poffertjeshuis naar de 21e eeuw? Hier in Gouda is het juiste recept gevonden. Niet morren aan gastvrijheid of aan de bakplaat. Wel de boel opkuisen, oplichten en opschilderen. De ouwertse kombofjes zijn nu gezellige zitjes. De kaart blijft die van een klassiek poffertjes- en pannenkoekenhuis. Wel zijn er biefstuk en kipsaté bijgekomen, die andere Hollandse klassiekers. Als het buiten koud wordt hebben ze hier vast erwtensoep.
We bestellen zowel pannenkoeken als poffertjes. De pannenkoeken zijn krakend krokant en goed belegd met meegebakken spek en kaas. Een avonturier bestelt een pannenkoek met olijven en die bevalt wonderwel. De poffertjes kunnen in verschillende hoeveelheden, de aanbieding met 32 poffers gaat soepel op. De sfeer is vriendelijk en de bediening Gouds recht door zee gezellig. Zonder enige twijfel is dit een adres dat past bij het karakter van Gouda. Grote klasse!
Jeroen J.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2015
Lekker gegeten, maar bovenal TOPservice van medewerker Ewout die mijn nichtje van 6 jaar grandioos heeft geholpen nadat ze van haar stoel was gevallen. Ze had een flinke hoofdwond, maar Ewout heeft deze goed onderzocht en vervolgens deskundig verbonden. Hij bleef rustig en wist mijn nichtje zelfs weer aan het lachen te krijgen. Het extra ijsje en de waardebonnen was niet nodig geweest, maar wel zeer attent. Binnenkort komen we ze verzilveren! Nogmaals hartelijk dank voor alle goede zorgen, Ewout! Groetjes van Anna (het slachtoffer ;-), Oom Jeroen, Tante Janneke en broertje Jelle.