De Pannekoekkelder

31-206226411

Meer informatie over restaurant De Pannekoekkelder

Deptwomen .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Wat een neppery zeg. Gadver. Denk je lekker poffertjes te gaan eten...krijg je een kleffe hap uit een pakkie. Koud en vreselijk smerig. Incl 2 drankjes moesten we 15 euro zoveel afrekenen. Bizar. Als antwoord op de vraag waarom niet vers kregen we als antwoord....we zijn er over na aan t denken. Daar konden we het mee doen! Met gierende banden....nooit .eer terug.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2015
Tijdens het winkelen in Amsterdam weer een keertje langs bij De Pannekoekkelder om samen weer te genieten van een pannenkoek.
Mijn vrouw bestelde een pannenkoek met katenspek en geraspte kaas en ik een pannenkoek met katenspek.
Naast de pannenkoek bestelde mijn vrouw een een kop thee en ik een cola.
Gezellig restaurant met vriendelijke bediening en de pannenkoeken waren fantastisch, niet dik, goed beslag en goed belegd.
Als afsluiting genoten van een prima kop koffie. Aanrader en tot een volgende keer.
Marcel K.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2014
Matige kwaliteit eten. .en weinig. Ook nog te lang wachten...verborgen kosten. En arrogant als je er wat van zegt. Ons zien ze nooit weer..
Willy B.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2013
beste, ik ben samen met vrienden bij jullie komen pannekoeken eten en ze waren heel lekker. een hele toffe en vriendelijke bediening. ik kom zeker terug speciaal van belgie voor de lekkere pannekoeken en het personeel. bedankt
tot heel gauw
willy bossu
C_D .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2013
Ik kom hier regelmatig en geniet altijd van erg lekkere pannenkoeken--en wat een variatie! Geweldig. Vooral leuk om buitenlandse gasten naartoe te slepen en te introduceren aan het wonder van de Nederlandse pannenkoek. Ook zijn er verscheidene andere gerechten voor diegenen die wat afwisseling willen of moeilijke eters in hun gezelschap hebben. De service is wisselend--zelden slecht, maar zeker niet bijzonder. Normaal komt het eten redelijk snel, maar ik heb wel een keer toen het erg druk was veel te lang zitten wachten. Misschien is het dus een goed idee om die extra drukke tijden te ontwijken.

Ook een minpuntje: dit te verwachten in het centrum, maar ik vind het drinken erg duur.

Al in al wel aan te raden.
Christine P.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2012
Als ik nog een cijfer voor de sfeer zou kunnen geven, dan had dat zeker nog een 9 geweest. Het is een ongelooflijk gezellig restaurant. De pannenkoeken zijn goed en de service is prima! Een groot minpunt, ik weet het het is Amsterdam, maar het is behoorlijk prijzig.
Brigitte_Harald V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2012
Tijdens een dagje Amsterdam hier per ongeluk tegen aan gelopen. Leuk restaurant, wel druk en krap maar dat kan je verwachten op deze locatie. De pannekoek was fantastisch, niet dik, goed beslag en goed belegd. De zoete pannekoek was ook in een goede pan gebakken (geen uien smaak aan mijn appel). De koffie was niet bijzonder en bij de thee met melk werd koffiemelk gegeven. Toch maakt de pannekoek veel goed.