De Pannekoekenmolen

Molenweg 2A 6271 JN Gulpen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Pannekoekenmolen

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 20:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
6,7
6,8
Duivendijk .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2016
Mooie zaak op prima locatie.
Bediening werkt vlot.
Helaas waren de pannekoeken zeer slecht.
wij hadden twee molenaars pannekoeken toch 14 euro per stuk, maar helaas de smaak was zeer flauw en de pannekoek zelf volstrekt niet gaar in het midden.
Toen wij de bediening hierop wezen kregen wij als antwoord ach had peper en zout gebruikt smaken verschillen, op zich wel waar maar voor dat geld mag hij toch wel gaar zijn dat heeft niets met smaken verschillen te maken.
Voor ons helaas niet meer de pannekoeken molen in Gulpen
Fabienne V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Eten was lekker. Maar de bediening was zeeeeer slecht! Klopte iets niet op de bon, netjes aan gegeven. Hele discussie wat het hele restaurant kon horen. Wat voor ons niet fijn is. Met heel veel moeite geld terug gekregen. Vervolgens werden wij na de deur verwezen, baas werd agressief, en stak de middel vinger na ons toe. Zo ga je niet met klanten om!!! Wij komen niet meer terug. Ze kunnen niet met mensen over weg
Marjoleinstkr .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
De pannekoeken waren heel stevig, iets te naar onze smaak. 1 van ons is allergisch voor spelt, wat daar standaard in de pannenkoekenmix zit. Hiervoor moesten we extra betalen om dit eruit te laten halen, wat wel een beetje kansloos is. Bediening is oke, niet overmatig vriendelijk. Inrichting is netjes.
Harriëtte S.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2015
Geen oubollig pannekoekenrestaurant met geruite kleedjes en gordijnen maar een moderne inrichting. Het zag er allemaal netjes en schoon uit. We hadden een pannekoek ham/kaas en een Molenaars pannekoek (ham, kaas, champignons, prei, paprika, spek). De ham/kaas was vrij dun maar wel lekker. De Molenaars pannekoek was echter de smerigste pannekoek die ik ooit heb gegeten (en wij zijn fervent pannekoekeneters). Aan de buitenrand was hij smakeloos en flauw maar in het midden lag een overdosis kruiden (uit een potje?) die erop gestrooid waren. Ik heb dit soort pannekoeken al in vele restaurants gegeten maar heb er nog nooit kruiden op aangetroffen. De ingrediënten brengen al voldoende smaak met zich mee. Maar helaas dus niet in dit geval. Om de dorst te lessen kreeg ik vervolgens een glas sinas zonder prik (niet uit een flesje). Kortom: dit restaurant is voor ons dus niet voor herhaling vatbaar.
Pvanleeuwen1 .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2015
Heerlijke pannenkoeken! Pannenkoeken zoals het hoort! Het was er erg druk maar ondanks dat kregen we snel onze bestelling.
Wim Z.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2015
gingen voor onze bruiloft is infomeren wat de mogelijk heden al hadden we weinig vertrouwen dat dit ook zou worden , maar moet zeggen wat zijn we hartelijk ontvangen het was super druk en toch nam iemand de tijd om ons te woord te staan ,we hebben meteen daar maar wat geeten en was heerlijk we gingen echt naar huis met een speciaal gevoel en hebben tot onze eigen verrassing gekozen om met onze gasten hier te gaan eten kijk er al naar uit .tot 8 augustus
Sannygr .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2014
Wat een prachtige plek en een prachtig pand. We kregen een mooi plekje in de hoek, maar moesten ons er wel doorheen wurmen, een paar tafels minder zou wellicht een uitkomst bieden. De pannenkoeken zijn lekker, maar niet beter dan op andere plekken. Ik moest e ht peper en zout erbij doen om hem om smaak te brengen. De kinderen vonden hun zoete pannenkoek wel heel erg lekker en namen er nog een als toetje. Wij namen abrikozenvlaai, maar deze was niet echt vers gebakken. De verlichting is erg fel, mag best wat aan dimmen worden gedaan. Kortom, best lekker gegeten, maar niet bijzonder, afgezien van de plek.
Erwin S.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2014
De afgelopen jaren zijn we een paar keer hier geweest, de laatste keer dat we nu zijn geweest (week na kerstmis) was wat veranderd qua inrichting, op zich wel mooi, maar eigenlijk wat te chique voor een pannenkoekenrestaurant. Bediening was vrij afstandelijk en beetje nors. Dat was jammer. De Pannenkoeken zelf waren prima.
Marijkeee .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2014
Vandaag weer naar de pannekoekenmolen geweest en de nieuwe wildragout pannenkoek was erg lekker. Mijn man en ik zijn al vaker geweest en altijd een goede service gehad. Jullie nieuwe stoelen en tafels zijn prachtig! tot volgende keer
MG2090 .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2014
Vandaag een heerlijke pannenkoek gegeten in Gulpen. Ondanks dat het druk was werd er plaats voor ons gemaakt. Pannenkoeken werden snel geserveerd en smaakten uitstekend. Komen zeker nog eens terug hiervoor.

Enige minpunt is de uitbrander die werd gegeven door de dochter van de eigenaresse aan een aantal serveersters midden in restaurant, dit hoort niet.
Duijnd .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2014
Schandalig behandeld hier: rond 17:00 (normale borreltijd) met 2 gezinnen op het terras gaan zitten om een drankje te drinken. Bij het bestellen werd ons te verstaan gegeven dat er na 17:00 uur pannenkoeken besteld moesten worden. Totaal verbouwereerd hebben we er dan maar 2 pannenkoeken bij besteld voor de kinderen om te delen. Dat viel niet in goede aarde want er dook opeens een weinig beschaafde serveerster op die plompverloren zei: " als jullie maar niet denken dat jullie na het opeten van die 2 pannenkoeken en opdrinken van de drankjes hier op het terras kunnen blijven hangen, daarna zijn jullie meteen weg"! Wij komen allemaal uit de horeca maar hebben zoiets schandaligs nog nooit meegemaakt. Bij het betalen toch nog even met een leidinggevende gesproken hierover dat ze dit soort regels duidelijk dienen te vermelden op de parkeerplaats en dat we dan zeker niet waren gaan zitten. Kregen we te horen dat we verplicht waren een pannenkoek per persoon te bestellen. Ik moest nog even naar het toilet maar durfde bijna niet te gaan, bang dat ik dan verplicht een pannenkoek moest bestellen......
MariaNagels .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2014
Jaren niet gehad, dus werd het weer eens tijd om hier tegaan eten.
Lekkere pannenkoeken! Leuke en vooral gezellige bediening. We komen vast en zeker nu vaker weer terug, want pannenkoeken bakken kunnen ze hier!
TM&FJ ..
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2014
Op een luie zondag hierheen gewandeld voor een pannenkoek. Niet iets wat we vaak doen, maar we houden van pannenkoeken en dit restaurantje heeft een rustig gelegen terras. Tot mijn verrassing worden de pannenkoeken met (in ieder geval deels) ambachtelijk gemalen vier-granen meel bereid. Lekker, niet duur en ruim genoeg om onze trek te stillen. De service was bij ons bezoek juist prima. Jonge bediening waar we niet op hoefden te wachten. Ondanks de enorme keuze wilde ik toch weer net een ander beleg voor mijn pannenkoek, dat was geen enkel probleem. Toen ik helemaal door mijn eigen schuld mijn grote glas muntthee omver wierp was er geen teken van irritatie. Ik liep naar binnen om een doekje te vragen maar dat was niet nodig; ze kwamen het zelf wel even schoonmaken. Voor de zekerheid werd de terrastafel nog eens wat stabieler gezet door de pootjes wat bij te stellen, en ik kreeg zonder vragen meteen een nieuw glas thee. Dat is gewoon prettig, en ook slim, want die vriendelijke behandeling zal ons hier zeker terugbrengen. Leuke plek voor kids ook, met speelruimte en voor anderhalve euro kun je een kijkje nemen in de oude watermolen.
Annelies V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2014
Met smaak hebben we in dit rustieke restaurant annex molen weer eens pannenkoeken gegeten. Ze hadden een goede structuur en waren royaal belegd. De ijscoupe erna completeerde een gevoel van een goed gevulde maag. Voor herhaling vatbaar. Schappelijke prijzen.
Saskia W.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2014
Wij komen hier wekelijks omdat de pannenkoeken heerlijk zijn (de beste die we kennen!), de aankleding wordt aan het seizoen aangepast. Heel leuk. De bediening is altijd goed en het personeel is vriendelijk. Wij komen meestal op een doordeweekse dag, maar ook als het druk is is de bediening prima.
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2013
We waren een beetje vroeg voor te eten. De zaak was nog helemaal leeg. De bediening was correct en alle gerechten kwamen gelijktijdig. Het voorgerecht soep was goed. De pannenkoeken waren zoals een pannenkoek moet zijn. Geen echte uitschieter en de prijs was normaal.
Arjanboosten .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2013
Je krijgt gewoon degelijke pannenkoeken, daar niet van. Het is effectief ingericht voor zoveel mogelijk mensen zo snel mogelijk af te handelen. Dit is niet echt zo mijn ding. De bediening is hier ook op ingesteld en is zeer onpersoonlijk en je krijgt daardoor niet het gevoel dat je echt klant bent. Kort samengevat, er zijn veel gezelligere, uniekere en betere restaurants (als je dit al zo mag noemen) in de regio die een bezoek meer verdienen dan deze pannenkoekenfabriek.
Auke D.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2013
Het restaurant was twee dagen lang telefonisch niet bereikbaar. Uiteindelijk zijn we zonder te reserveren gegaan en was het personeel niet heel geschokt. Ze gingen er nog wel 's naar kijken. Er was gelukkig wel plek. De inrichting heeft sinds mijn vorige bezoek een opfris beurt gehad. Het is een stulk lichter en frisser ingericht. Alhoewel ik het aquarium vanaf een beelsdcherm echt afschuwelijk vond. Ah over smaak valt niet te...de dame die ons bediende was best vriendelijk. Maar na die ene vriendelijke opname van drank en eten hebben we haar ook niet meer gezien. We hadden 4 dezelde pannenkoeken en twee kinder pannenkoeken. Helaas was dat al te moeilijk. Er kwamen maar drie pannenkoeken...de smaak was prima. Maar in mijn herinnering waren ze groter en lekkerder. Ze waren wel een stuk dikker. Maar daar hou ik niet van. De bediening hebben we niet meer gezien. Ze liepen als zombi's rond en leken er niet bepaald zin in te hebben. Zal niet snel weer gaan door deze ongeinteresseerde houding. Ondanks dat de pannenkoeken niet slecht waren.
Angela S.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2013
Eerst lekker gewandeld in de omgeving, echt prachtig. En daarna lekker een pannekoek uitzoeken bij De Pannekoekenmolen. We gingen voor de pannekoek met appel & een pannekoek Hawai. Heeeeerlijk, echt de lekkerste pannekoek die ik ooit gehad heb. De bediening is zeer vriendelijk en bekwaam. En het decor is prima, met een leuk tafeltje binnen met streekproducten, erg leuk. Daar gaan we nog eens naartoe!
Guusje43 .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2013
de laatste vakantiedag in Gulpen wilden wij met de kinderen feestelijk afsluiten in dit prachtige pannenkoekenrestaurant. We waren er al vaak langsgelopen. 's middags heb ik gevraagd of ik kon reserveren, ik verwachtte vanwege het mooie weer dat het druk kon worden. Dat hoefde niet werd mij gezegd, er was eigenlijk altijd plaats. Er konden meer dan 200 mensen tegelijk eten, dus het zou voor ons vast geen probleem worden een plekje te krijgen.
Er was plek, maar helaas werden we niet gezien. We hebben lang op onze pannenkoeken gewacht, (de kleurpotloden waren in gebruik en/of onbruikbaar omdat er geen punt op zat) toen ze arriveerden, waren ze 1 vergeten. Een glas water kost 0,80 cent, maar bij ons kwam sowieso niemand vragen of we nog een tweede drankje of een toetje wilden. We hebben water uit de wc gehaald, omdat de kinderen echt dorst hadden, we hebben afgerekend en hebben ons toetje ergens anders gegeten.
We zaten erg krap, het was erg warm en te druk.
de verrassing op de pannenkoek is een lolly: zo jammer, dan gaan we eten, maar dan begint het met de strijd om de lolly, niet nu, na het eten.., voor mij is een lolly een onaangename verrassing.