De Pannekoekenmolen

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 20:00

Jouw recensie over het restaurant De Pannekoekenmolen

Jan V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Heerlijke pannenkoeken en bijzonder aardige bediening. En een mooie omgeving. Ook het gebak met cappuccino waren lekker. Hier komen we zeker nog eens terug.
Michel R.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Ik weet niet hoe de pannenkoeken smaken, omdat de gastevrouw/eigenaresse ons zo onbeleefd en ongastvrij bejegende dat wij maar onverrichterzake een ander restaurant hebben opgezocht. Een zeer negatieve ervaring maar gelukkig voor het eerst.
duivendijk .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2016
Mooie zaak op prima locatie.
Bediening werkt vlot.
Helaas waren de pannekoeken zeer slecht.
wij hadden twee molenaars pannekoeken toch 14 euro per stuk, maar helaas de smaak was zeer flauw en de pannekoek zelf volstrekt niet gaar in het midden.
Toen wij de bediening hierop wezen kregen wij als antwoord ach had peper en zout gebruikt smaken verschillen, op zich wel waar maar voor dat geld mag hij toch wel gaar zijn dat heeft niets met smaken verschillen te maken.
Voor ons helaas niet meer de pannekoeken molen in Gulpen
Fabienne V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Eten was lekker. Maar de bediening was zeeeeer slecht! Klopte iets niet op de bon, netjes aan gegeven. Hele discussie wat het hele restaurant kon horen. Wat voor ons niet fijn is. Met heel veel moeite geld terug gekregen. Vervolgens werden wij na de deur verwezen, baas werd agressief, en stak de middel vinger na ons toe. Zo ga je niet met klanten om!!! Wij komen niet meer terug. Ze kunnen niet met mensen over weg
Harriëtte V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2015
Geen oubollig pannekoekenrestaurant met geruite kleedjes en gordijnen maar een moderne inrichting. Het zag er allemaal netjes en schoon uit. We hadden een pannekoek ham/kaas en een Molenaars pannekoek (ham, kaas, champignons, prei, paprika, spek). De ham/kaas was vrij dun maar wel lekker. De Molenaars pannekoek was echter de smerigste pannekoek die ik ooit heb gegeten (en wij zijn fervent pannekoekeneters). Aan de buitenrand was hij smakeloos en flauw maar in het midden lag een overdosis kruiden (uit een potje?) die erop gestrooid waren. Ik heb dit soort pannekoeken al in vele restaurants gegeten maar heb er nog nooit kruiden op aangetroffen. De ingrediënten brengen al voldoende smaak met zich mee. Maar helaas dus niet in dit geval. Om de dorst te lessen kreeg ik vervolgens een glas sinas zonder prik (niet uit een flesje). Kortom: dit restaurant is voor ons dus niet voor herhaling vatbaar.
Sandra W.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2014
Wat een prachtige plek en een prachtig pand. We kregen een mooi plekje in de hoek, maar moesten ons er wel doorheen wurmen, een paar tafels minder zou wellicht een uitkomst bieden. De pannenkoeken zijn lekker, maar niet beter dan op andere plekken. Ik moest e ht peper en zout erbij doen om hem om smaak te brengen. De kinderen vonden hun zoete pannenkoek wel heel erg lekker en namen er nog een als toetje. Wij namen abrikozenvlaai, maar deze was niet echt vers gebakken. De verlichting is erg fel, mag best wat aan dimmen worden gedaan. Kortom, best lekker gegeten, maar niet bijzonder, afgezien van de plek.
Erwin S.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2014
De afgelopen jaren zijn we een paar keer hier geweest, de laatste keer dat we nu zijn geweest (week na kerstmis) was wat veranderd qua inrichting, op zich wel mooi, maar eigenlijk wat te chique voor een pannenkoekenrestaurant. Bediening was vrij afstandelijk en beetje nors. Dat was jammer. De Pannenkoeken zelf waren prima.
Mitch G.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2014
Vandaag een heerlijke pannenkoek gegeten in Gulpen. Ondanks dat het druk was werd er plaats voor ons gemaakt. Pannenkoeken werden snel geserveerd en smaakten uitstekend. Komen zeker nog eens terug hiervoor.

Enige minpunt is de uitbrander die werd gegeven door de dochter van de eigenaresse aan een aantal serveersters midden in restaurant, dit hoort niet.
TM&FJ ..
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2014
Op een luie zondag hierheen gewandeld voor een pannenkoek. Niet iets wat we vaak doen, maar we houden van pannenkoeken en dit restaurantje heeft een rustig gelegen terras. Tot mijn verrassing worden de pannenkoeken met (in ieder geval deels) ambachtelijk gemalen vier-granen meel bereid. Lekker, niet duur en ruim genoeg om onze trek te stillen. De service was bij ons bezoek juist prima. Jonge bediening waar we niet op hoefden te wachten. Ondanks de enorme keuze wilde ik toch weer net een ander beleg voor mijn pannenkoek, dat was geen enkel probleem. Toen ik helemaal door mijn eigen schuld mijn grote glas muntthee omver wierp was er geen teken van irritatie. Ik liep naar binnen om een doekje te vragen maar dat was niet nodig; ze kwamen het zelf wel even schoonmaken. Voor de zekerheid werd de terrastafel nog eens wat stabieler gezet door de pootjes wat bij te stellen, en ik kreeg zonder vragen meteen een nieuw glas thee. Dat is gewoon prettig, en ook slim, want die vriendelijke behandeling zal ons hier zeker terugbrengen. Leuke plek voor kids ook, met speelruimte en voor anderhalve euro kun je een kijkje nemen in de oude watermolen.
Annelies V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2014
Met smaak hebben we in dit rustieke restaurant annex molen weer eens pannenkoeken gegeten. Ze hadden een goede structuur en waren royaal belegd. De ijscoupe erna completeerde een gevoel van een goed gevulde maag. Voor herhaling vatbaar. Schappelijke prijzen.
Saskia W.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2014
Wij komen hier wekelijks omdat de pannenkoeken heerlijk zijn (de beste die we kennen!), de aankleding wordt aan het seizoen aangepast. Heel leuk. De bediening is altijd goed en het personeel is vriendelijk. Wij komen meestal op een doordeweekse dag, maar ook als het druk is is de bediening prima.
Auke D.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2013
Het restaurant was twee dagen lang telefonisch niet bereikbaar. Uiteindelijk zijn we zonder te reserveren gegaan en was het personeel niet heel geschokt. Ze gingen er nog wel 's naar kijken. Er was gelukkig wel plek. De inrichting heeft sinds mijn vorige bezoek een opfris beurt gehad. Het is een stulk lichter en frisser ingericht. Alhoewel ik het aquarium vanaf een beelsdcherm echt afschuwelijk vond. Ah over smaak valt niet te...de dame die ons bediende was best vriendelijk. Maar na die ene vriendelijke opname van drank en eten hebben we haar ook niet meer gezien. We hadden 4 dezelde pannenkoeken en twee kinder pannenkoeken. Helaas was dat al te moeilijk. Er kwamen maar drie pannenkoeken...de smaak was prima. Maar in mijn herinnering waren ze groter en lekkerder. Ze waren wel een stuk dikker. Maar daar hou ik niet van. De bediening hebben we niet meer gezien. Ze liepen als zombi's rond en leken er niet bepaald zin in te hebben. Zal niet snel weer gaan door deze ongeinteresseerde houding. Ondanks dat de pannenkoeken niet slecht waren.
Angela S.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2013
Eerst lekker gewandeld in de omgeving, echt prachtig. En daarna lekker een pannekoek uitzoeken bij De Pannekoekenmolen. We gingen voor de pannekoek met appel & een pannekoek Hawai. Heeeeerlijk, echt de lekkerste pannekoek die ik ooit gehad heb. De bediening is zeer vriendelijk en bekwaam. En het decor is prima, met een leuk tafeltje binnen met streekproducten, erg leuk. Daar gaan we nog eens naartoe!
stefan D.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2013
Wat jammer dat de sfeer van een authentieke maaltijd door het plasmascherm met haardvuur , glasplaat op tafel zonder placemat, harde Engelse muziek, contactarme bediening die zelfs bij het afrekenen niet vraagt of het gesmaakt heeft. In het zwartgeklede bediening, de sfeer minimaal is. Troep van vuurwerk op de parkeerplaats en de 'bazin' met de neus in de lucht maar door de tent rennen.

De spelt wordt gemalen, de witbestoven molenaar levert het meel aan de keuken en een heerlijk product wordt op tafel gezet. Op de placemat lees ik een verhaal dat mij meeneemt waar wij aan tafel over praten, aandacht bij de gast als je open bent.bij ontvangst en afscheid een hartelijk gesprek.

Op de mededeling dat ons zoontje die dag zijn verjaardag van vier jaar vierde is geen enkele plezierig aandacht aanbesteed.

Jammer dat de nieuwe eigenaren geen horeca ervaring hebben, leer eerst het vak voordat je de gasten teleur stelt
papa piet .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2013
Prima gegeten in dit pannenkoekenrestaurant, na een wandeling in de prachtige omgeving. Bleek eerste week van de enthousiaste nieuwe eigenaren te zijn. Maken een gemotiveerde en vooral ook kindvriendelijke indruk. Personeel sloot goed aan bij de kinderen. Wij hadden pannenkoeken met hartig beleg gekozen en die smaakten goed. De molenpannenkoek met spek, ui, paprika, prei champignons was lekker maar had iets meer doorbakken kunnen zijn. Bijzonder is verder dat er meel van de eigen molen wordt gebruikt, met een groot gehalte speltmeel. Smaak is daardoor net iets anders dan wanneer er veel boekweitmeel gebruikt is. Wat lichter en luchtiger zouden wij zeggen.
Inrichting en sanitair net vernieuwd en prima op orde. Achter de binnenruit kun je molen zien draaien.
Wij komen hier graag een keer terug, en gaan dan eens iets van de uitgebreide ijskaart bestellen.
Trudy K.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2013
net overgenomen, sanitair vernieuwd en zaak opgeknapt! Gezellig restaurant erg kindvriendelijk aardig personeel pannekoek was heerlijk, echt een aanrader!