De Pannekoekenbakker

Meer informatie over restaurant De Pannekoekenbakker

Jouw recensie over het restaurant De Pannekoekenbakker

Ienimini D.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Tijdens onze fietstocht genoten van heerlijke pannenkoeken op het terras van de Pannekoekenbakker. Lastig kiezen maar uiteindelijk zijn het de Kip Tortilla en gerookte zalm met roomkaas geworden. De pannekoeken waren goed gebakke. Fijn dat de chips, saus en roomkaas apart erbij werd geserveerd. Zo kan je naar smaak dingen toevoegen. De service is uitstekend. Van te voren hadden we navraag gedaan over de fietsroute 3 Provinciën die op de website staat. Deze bleek niet bekend bij de medewerkers van het restaurant en men zou navraag doen bij de manager. Deze heeft later netjes teruggebeld en via het VVV geregeld dat er een andere route klaarlag. Bovendien kregen we ook nog een tip voor fietsverhuur. Top!
blikopener .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Het lag zeker niet aan het mooie weer, dat we met goed gevoel terugkijken op het bezoek aan dit pannenkoekenrestaurant. We bestelden 3 pannenkoeken, resp. met geitenkaas/noten/honing, spek/Italiaanse kruiden en paprika/Italiaanse kruiden. Alle drie heerlijk met een knapperig randje.
De bediening is efficiënt en vriendelijk.
Prijzen zijn redelijk en vergelijkbaar met soortgelijke restaurants.
De ligging bij de Mookerplassen, maakt dit restaurant geschikt als afsluiting van een dagje uit.
Mevicky .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2014
Gisteren hier gegeten! Erg lekkere pannekoeken en wafels en snel op tafel. De keuze is enorm met 250 items op de kaart dus voor iedereen wat te vinden. Ook voor kinderen een hoop te doen en de hond mag mee en wordt zelfs voorzien van water en een hondensnoepje!