De Pannekoekenbakker

Meer informatie over restaurant De Pannekoekenbakker

6,8
Hvvanvelzenkpnmailnl .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
wij waren hier de warmste dag in juli, het personeel was erg vriendelijk, de tafel plakte. De pannenkoeken waren gemiddeld tot goed (met machine gemaakt) leuke zaak! alleen waardeloos dat je in juli nog met kerstlampjes zit!!!! zo jammer dit. ze stralen geen ambachtelijkheid uit, geen kwaliteit. terwijl het een leuke zaak is. Deur naar de keuken(machine dichthouden!!! of scheidingswandje. Zet wat zonnebloemen neer. zorg voor een leuke zomeraanbieding aardbei? doe wat. ik zou het wel weten met deze tent
Elizabeth1991 .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2016
Ik kwam hier als kind al met enige regelmaat, waar ik goede herinneringen aan heb.
Gastvrouw en haar man kennen wij dan ook, hele aardige mensen die hun hart en ziel in de zaak hebben zitten! Over het vak als gastvrouw en heer valt hier dan ook niets aan te merken, dit is altijd ontzettend goed en gastvrij geweest.
In de afgelopen maanden hier enkele keren met mijn vriend gaan eten.
De pannenkoeken zijn echt sensationeel, ik raad ook iedereen aan die van pannenkoeken houdt hier eens te komen eten! Heel veel soorten en maten, ze smaken dan ook net zo goed als dat ze beschreven worden.
Het enige minpuntje aan de zaak vind ik toch wel de bediening. Ze zijn hartstikke vriendelijk en doen hun best, maar het blijven scholieren. Daar is in principe niets mis mee, zeker voor een zaak als deze, maar service blijft toch een belangrijk ijkpunt in een restaurant. Dit wisselt hier wel eens. De ene keer is het top (heeft de bediening het door of niet), de andere keer is het stuntelig, gênant/ niet heel professioneel.
Kortom: Ik blijf hier zeker terugkeren, aanrader!
RestaurantFoodie .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Gezellige sfeer. Mooie locatie!
Pannekoeken zijn te vet gebakken. Advies: bestel GEEN pannenkoeken met champignons! Je proeft de champignons namelijk niet!
De gastvrouw liet mij de champignons zien die in de pannenkoeken werden verwerkt. Het zijn superdunne kleine gesneden plakjes. Geen wonder dat je ze niet proeft, want één sec. in de pan en ze krimpen. Mijn advies zou zijn dat ze dikkere schijven champignons snijden en meer op een pannekoek doen zodat je er nog iets van deze heerlijke smaak proeft.
De enige smaak die ik proefde was vette kaas en tomaat, maar geen champignons. Tegenvaller.
De gastvrouw deed haar best, maar de service was erg traag.
Yates .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Vandaag met mijn ouders en de rest van de familie hier gegeten, 12 personen waaronder 3 kleine kinderen.
De service was on te huilen zo slecht, na 2,5 uur hadden we ons eten pas.
De historische vraag werd gesteld " wilt u de soep en het hoofdgerecht gelijktijdig? "
Nee natuurlijk willen we dat niet.
Ja maar mijn man heeft alle pannenkoeken al klaar.....was de reactie van de gastvrouw.
Gevolg was dat ze de pannenkoeken opnieuw konden maken.
De gastvrouw had duidelijk niet haar avond of is gewoon niet capabel om een pannenkoeken restaurant te leiden.
De kleintjes vonden het echter allemaal prima en hebben leuk kunnen spelen in de kelder.
Voor de volwassenen was het een mindere avond door het amateuristische gevoel dat door de bediening en gastvrouw werd uitgedragen.
Maar wellicht heb ik mijn standaard iets te hoog staan voor een pannenkoeken tent.

Voor mij in iedergeval niet meer.

L M R.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2014
Wouw.. lekkerste pannekoeken ooit! Wij begrijpen dat zelfs na enigszins aandringen het recept geheim blijft! Wij rijden er voor om, een absolute aanrader, smullen!
Angelique G.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2013
Prima pannenkoeken en de bediening is uitermate vriendelijk, ook (of juist?) tegen mensen met een verstandelijke beperking die wat meer aandacht vragen dan anderen. We konden nog heerlijk buiten zitten, alleen jammer dat de parasols niet te verzetten waren en daardoor een paar mensen vol tegen de ondergaande zon in keken. Maar waar hebben we het over... er waren lekkere pannenkoeken en er was zon :-)
Veronique T.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2012
prima pannenkoeken voor een prima prijs.
Interieur wel aardig, bijna ziet het er super uit. Maar ja.. met deze verregende zomer...