De Pannekoekenbakker

Stompaardsedijk 2 3212 LV Simonshaven Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Pannekoekenbakker

Busstation op 700 meter
  • Kom je met de auto?
    Navigatiesysteem: Men kan beter Wevelsweg 1, Simonshaven intoetsen.(adres v.h. Bungalowpark Zuytland Buiten). Volg vervolgens de borden(500 meter recht door).
  • : 200 gratis parkeerplaatsen bij het restaurant

Maandag en dinsdag*alleen in de vakantieperoden
Woensdag 12.00 uur
Donderdag 16.00 uur
Vrijdag 16.00 uur
Zaterdag 12.00 uur
Zondag 12.00 uur
Tijdens de vakantieperioden zijn wij 7 dagen per week geopend. Kijk op onze websi

• Duits gesproken , Engels gesproken , Open op zondag , Toegankelijk voor rolstoelen , Zwembad
MamaSyl .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Echt een aanrader om met kinderen heen te gaan. Zowel buiten als binnen kunnen ze er heerlijk spelen. Bediening is erg aardig en vriendelijk. De pannekoeken smaken lekker, net zoals het ijs. Ik kom er altijd graag.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Gezellig eten op het terras, terwijl de kinderen zich vermaakten in de binnen en buitenspeeltuin. Het restaurant is schitterend gelegen aan t water. Aardig personeel en kindvriendelijk.
Doornbroosje L.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Een ontzettend leuke lokatie waar het restaurant ligt. Van binnen kleurrijk, warm en gezellig ingericht. Personeel is snel, vriendelijk en behulpzaam. Er is heel veel keuze in pannenkoeksoorten. En ze smaken heerlijk. Zowel de kinderen als de ouders hebben genoten tijdens het kinderfeestje.
Annette W.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Hier de 2e kerstdag gegeten met 4 volwassenen en 2 kids.
Voor het 3gangen feestmenu gekozen van €19,-.
3x Carpaccio was prima vers,alles erop wat erop hoort en 1x zalmterrine, was goed van smaak met groene rauwkost en sausje.
Beperkte kaart van pannenkoeken, maar met bijbetaling ook een pannenkoek van de gewone kaart te kiezen.
Toetje was ook prima,huisgemaakte creme brulee en chocolademousse smaakte prima .
De kinderen kunnen zich hier prima vermaken, heb je geen kinderen mee,dan kan je ook kiezen voor een rustigere zitplek.
Bediening vlot en aardig!
Met de kerst gezellig ingericht.
Ga hier zeker nog eens heen!
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2015
Dit restuarant zit niet in Zuidland maar officieel in Simonshaven. Het is er allemaal heel netjes en de bediening is keurig. Lekker terras bij mooi weer. Heb er een wafel met warme kersen, ijs en slagroom genomen. Dat viel tegen. De wafel was niet lekker knapperig maar slap en het bolletje ijs was wel erg klein. De slagroom was erg lekker.
Het is een heerlijke plek aan het water (de Bernisse)
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2015
Afgelopen tijd verschillende keren wezen eten. Zondag met een grote groep. Zelf Surinaamse pannekoek gegeten en deze was erg lekker. Drankjes en pannenkoeken stonden ook snel op tafel wat heel handig is met kleine kindjes erbij. Personeel was geduldig en vriendelijk.
20041955 S.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2015
Met kinderen en kleinkinderen meerdere malen gegeten,verschillende pannenkoeken geproefd waren allemaal heerlijk van smaak en het goede formaat,de poffertjes voor wat mij betreft te kleine porties.

De bediening oke verschilt nogal eens welke dag je er bent, soms een beetje
chaotisch.
Speelmogelijkheden voor kinderen helemaal top, interieur gezellig algemene indruk schoon en verzorgd. Locatie heel mooi en rustgevend.Al met al een super leuk restaurant.
Adrie B.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2014
In het perenseizoen een lauwe pannenkoek serveren met volgens mij peer uit blik, die ook niet meegebakken was en dan als reactie zeggen dan weet u de volgende keer dat de peer koud is getuigt van geen respect voor je klanten.
Marianne L.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2014
Hier met kleindochter pannenkoeken wezen eten.
Pannenkoeken waren koud en taai.
Ook de kinderpannenkoek, volgens mij gewoon opgewarmd in de magnetron.
Eentje teruggegeven en nieuwe voor gekregen. Nog taai, wel warm.
Veel geld voor weinig kwaliteit!
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2014
Afgelopen zaterdag weer heerlijk gegeten bij de Pannekoekenbakker. Organisatorisch klopte het weer. Jammer genoeg ging het regenen maar daar reageerde het personeel gelijk op en zorgde voor een goede tafel binnen. Ook de pannnekoeken waren heerlijk. Kan me wel voorstellen dat mensen liever niet te dicht bij de speelhoek gaan zitten vanwege de herrie maar voor kinderen is het een ideaal restaurant waar ze lekker hun gang kunnen gaan. Ook door de smulmuntjes en de lachspiegel
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2014
Voor het eerst na de verbouwing gegeten. En eten viel tegen. De ragoutpannenkoek was pannenkoek met een of andere bruine jus met kleine stukjes, volgens mij uit een pakje en niet de lekkere ragout die we normaal geserveerd kregen. Ook de specialiteit de vispannenkoek viel tegen. De beloofde kreeftensaus ontbrak. Verder liet de bediening steken vallen.
Ron R.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2014
Al meerder malen geweest. Onlangs verbouwd en voor kinderen is dit echt geweldig. Veel keus uit zoete en hartige pannenkoeken.
Marinus H.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2014
Heerlijk hier een pannenkoek wezen eten in het reeds verbouwde restaurant. Voor de kinderen een grote vooruitgang zowel buiten als binnen hebben de kinderen genoeg te doen. En het mooie uitzicht over de plas is ook een groot pluspunt. Er is genoeg keus om te kiezen. De pannenkoeken waren lekker.
Bediening was goed en netjes.
Sylvia D.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2012
Reeds een aantal keer in dit pannenkoekenrestaurant wezen eten met een kind van 4 jaar. Voor zowel jong als oud een leuk restaurant. Prima en vlotte bediening, helemaal zoals het zou moeten zijn. Heerlijke pannenkoeken, lekkere toetjes, helemaal af. Leuk dat onze zoon lid kon worden van de club en hij zijn smulmunten in zijn eigen portemonnee van de Pannekoekenbakker kan bewaren. Wij komen hier zeker snel weer!