De Pannekoekenbakker

Woensdag t/m Vrijdag 13:00 - 20:00
Zaterdag en Zondag 11:00 - 20:00

Karen S.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Gisteren in deze vestiging van 'de Pannenkoekenbakker' gegeten met oa. m'n 2 jarige nichtjes en dit is goed bevallen.

De kaart bevat voor- hoofd- en nagerechten. Voor de hoofdgerechten is er een hele ruime keuze aan pannenkoeken waarbij ook aan de allerkleinsten en evt allergieën is gedacht. Tevens kun je bij deze vestiging ook pannenkoeken afhalen. De pannenkoeken smaken goed, zijn rijkelijk belegd en zien er lekker uit (het oog wil tenslotte ook wat). Het enige jammere vond ik dat bij de pannenkoeken met ‘gerookte zalm’ de zalm meegebakken is met de pannenkoek. Hierdoor verliest de zalm zijn authentieke ‘rook’smaak maar wordt ook de gerookte zalm wat harder/taaier om te eten. De hoeveelheid extra’s (in mijn geval de sla, pijnboompitjes en de roomkaas) compenseren dat dan wel zodat je na afloop wel een voldaan buikgevoel hebt.

De service is vlot en attent, ze komen ook met regelmaat checken of alles nog naar wens is. Het uitserveren van de pannenkoeken gaat mbv. een soort etagère en dat is een leuke (maar ook een praktische) manier. Leuk is ook dat de jarige in het zonnetje gezet wordt met een persoonlijke felicitatie op een krijtbordje op tafel, ze krijgen een felicitatie met ‘vuurwerk’ en ze ontvangen extra smulmuntjes. Deze muntjes, die ze sowieso al ontvangen bij een reservering, kunnen ze inwisselen voor leuke cadeautjes in de eigen cadeauwinkel.

De ambiance ziet er netjes uit en gezellig uit. Ook is er een speelruimte voor de kinderen (zowel binnen als buiten). Als rolstoeler kun je goed onder de tafel komen. De entree is wat lastiger te bereiken door de hoeveelheid grind op de parkeerplaats maar eenmaal binnen is het binnen goed berijdbaar. Er is wel een ruimer toilet aanwezig met beugels maar als je als rolstoeler de transfer niet zelfstandig kunt maken dan is dit lastig.

Al met al wel een gelegenheid om vaker te komen.
Hoi Karen,

Heel erg bedankt voor je uitgebreide en mooie
recensie.

Het allerbeste.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2015
Afgelopen zondag hadden wij, rijdend in de buurt van Doesburg, spontaan trek in een pannenkoek en via het navigatiesysteem bij de Pannenkoekenbakker terecht gekomen.
Keurige zaak met een vriendelijke bediening. De pannenkoeken leken meer op omeletten dan op de door ons verwachte pannenkoek. Waarschijnlijk een overmatig gebruikt van eieren.
Dit zal ongetwijfeld aan onze smaakperceptie hebben gelegen want met stond in de rij te wachten op een plaatsje.
Talus .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2015
Tja dan ben je een weekje weg en heeft je vrouw ineens trek in pannenkoeken. Dus niet dat restaurant met die ster of de haute cuisine van een andere restaurant maar een pannenkoekenhuis.
Bleek zelfs een keten te zijn. Afijn de verwachtingen waren niet hoog.
Al snel bleek dat dit erg meeviel.
Zeer professioneel aangepakt concept.
Cadeautjes voor kinderen die er komen eten, een spaarsysteem met punten ( tenslotte zijn we Nederlanders ). Zelfs lijkt het of er materialen ontworpen en gemaakt zijn speciaal voor deze keten.
Een houder op tafel, een handig apparaat voor de bediening om meerdere borden tegelijk uit te serveren.
Het eten:
Heerlijke tonijn salade vooraf, zoute gemarineerde tonijn bleek heerlijk. Klein dingetje, op de kaart stond dat er ook ei door de salade zou zitten. Die waren ze denk ik vergeten.
Hoofd gerecht: pannenkoek met appel, rozijnen, kaneel en gele room, hoe verzin je het ? Maar heerlijk !
De ander met brie, spek en ananas, ook zalig.
Geen plek meer in onze buik voor een toetje.
Bediening was top: tegelijk met het voorgerecht kwam het hoofdgerecht, dat werd direct weg gestuurd, ik hoop dat het personeel deze in de keuken zelf heeft opgegeten.
Wij kregen in ieder geval nieuwe gebakken pannenkoeken.
Helaas, we hebben de pannenkoeken niet zelf opgegeten. Maar bedankt voor jullie oprechte reactie. Leuk om te lezen. Dank jullie wel!
Leon K.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2015
Voor de verjaardag van mijn man hier gegeten met de kids. We gingen buiten zitten en vonden de vliegenmeppers op tafel ludiek, maar we verwachtten daardoor wel wat wespen. Echter viel dit reuze mee en hebben we heerlijk gegeten. Kids konden tussendoor leuk spelen en waren ook druk in de weer met het uitzoeken van de cadeautjes die de konden kopen van de muntjes die ze kregen bij hun menu. Kortom gezellig, smakelijk en goede bediening. Top.
Bedankt voor jullie leuke reactie. De wespen hebben we niet in de hand. Maar voor de rest proberen we het zo goed mogelijk te doen. Nogmaals bedankt. Doeg
Hannepan83 .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2014
Wij hebben hier geluncht. We zijn allebei niet echt fan van pannenkoeken en de bijbehorende restaurants, maar dit is echt een welkome verassing. Het terras is sfeervol en gezellig. Er zijn voldoende parasols en alles is ruim opgezet. Je zit op een prettige afstand van je buren. Er is ruim voldoende parkeergelegenheid. De pannenkoeken zijn erg groot en rijkelijk belegd. De groenten zijn prettig fijn gesneden en alle ingrediënten zijn heerlijk vers. De bediening is vlot en vriendelijk. Wij hebben hier heerlijk gegeten en genoten van de ambiance. We hadden de wat duurde pannenkoeken van de kaart van ca. 14 euro en die waren het geld meer dan waard. Wij zijn grote eters en hadden meer dan genoeg aan de porties.