De Pannekoekenbakker

Meer informatie over restaurant De Pannekoekenbakker

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Dordrecht50 .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Wij hebben heerlijk gesmuld van onze bestelde pannenkoek. Hier weet men duidelijk hoe een pannenkoek behoort te smaken.
De vriendelijke bediening maakte e.e.a. compleet.
De inrichting is wat eenvoudig, maar begrijpelijk voor dit soort restaurants.
Wilfred V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2015
Zowel ik als mijn partner een prima pannenkoek gegeten. Voor mij een Indonesische satépannenkoek en mijn partner een zoete met appel banaan en nog iets. Onze zoon kreeg nog een kinderpannenkoekje maar hij had meer oog voor het keukentje wat naast onze tafel stond. Hij heeft er heerlijk mee gespeeld. Nog een lekkere ijscoupe achteraf, die wel heel groot was trouwens en de buik zat weer vol. Als ik weer eens in de buurt ben kom ik weer een pannenkoek eten.
Abel W.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2015
pannenkoeken en pannenkoeken, vele soorten, zout of hartig
Ik nam de boerenpannenkoek, een hartige pannenkoek met spek, uitjes,champignons en paprika. Goed en lekker gebakken. Met stroop er op een heerlijk smaak
Partner nam een zoete pannenkoek met aardbeien en poedersuiker en ijs en slagroom separaat.
Ook goed gebakken
Na dit eten heb je geen honger meer

Als je eens iets anders wilt eten is hier genoeg pannenkoeken keuze

Bediening is vriendelijk
Het pand is oud, maar let aard maar niet op . eet maar

Keepet .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2015
erg leuk pannenkoekenrestaurant, heerlijk gegeten, vriendelijke bediening.
Terras met heaters, dus niet te koud. Zeer ruime keus, voor elk wat wils, aanrader is de tortilla-pannenkoek
Fabian S.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2014
Dit pannenkoekenrestaurant is echt een aanrader! Enorme keuze uit ik geloof honderden varianten pannenkoeken. Van een eenvoudige pannenkoek met spek en stroop, pannenkoeken met diverse soorten fruit, ijs en slagroom ook de zogenaamde "Wereldpannenkoeken". Zoals Italiaanse pannenkoek, Mexicaanse pannenkoek en de Griekse pannenkoek (met gyros, feta, olijven, sla en tzatzikisaus = mijn favoriet!). Echt complimenten voor de kwaliteit van het eten! Tent zelf oogt ook totaal niet massaal, terwijl hij volgens mij nog best ruim is. Service is ook prima in orde. We werden vriendelijk geholpen, niet vervelend. Precies zoals het hoort!
Arno V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2014
Lekkere pannenkoeken, zoals we ze al eerder bij het filiaal in Zuidland hebben gegeten. Al blijven de pannenkoeken met veel poespas en vlees etc niet ons ding. Wij kiezen dan ook voor de pannenkoek met iets minder smaken er op. Ieder zijn ding natuurlijk.

Het ijsje na was ook verrassend lekker met smaken zoals koffielikeur en stroopwafel ijs. Ook leuke en mooie coupes waarin het ijs wordt geserveerd!

Nette, aardige meiden in de bediening. Al mag er wel iets meer en regelmatiger op het terras gekeken worden bij lege glazen op de tafel..

Leuk restaurant van binnen, ondanks dat hebben wij heerlijk op het terras gezeten wat ook prima toeven is. Er kunnen seperaat terras verwarmers worden aangestoken indien noodzakelijk. Prima.

Al met al een goed restaurant voor een lekkere pannenkoek en een lekkere afsluiter in de vorm van ijs!
IBV .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2014
Met zoon (19 maanden) en opa en oma pannekoeken eten. Zoon kreeg meteen kleurtjes en een kleurplaat onderlegger. Slim, want meteen zoet.

Pannekoeken waren lekker. Niet heel groot, wel voldoende. IJs als dessert was softijs, verrassend, maar ook weer lekker.

Terras was goed verwarmd met heaters, ligt wel aan (drukke) weg.

Qua sfeer hebben we wel eens "leuker" pannekoeken gegeten, maar dit werd ruimschoots gecompenseerd door de topbediening en het lekkere eten.
Yolanda R.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2014
De eerste vakantieavond maakten we het ons makkelijk en zijn we met de kinderen (3 en 11) pannenkoeken wezen eten in Oostkapelle, lekker buiten op het terras.

De pannenkoeken waren zoals ze horen te zijn, niet te groot, wel erg lekker. Wij genoten van klassieke soorten (spek-kaas, appel-rozijnen) maar als je je pannenkoek belegt wil zien als een pizza ben je hier ook aan het goede adres, de keuze was overweldigend!

Voor de kinderen was er een extraatje: bij hun pannenkoek kregen ze munten waarmee ze een kadootje mochten gaan uitzoeken, wat maakt een restaurant bezoek leuker dan dat??
Dolgelukkig waren ze met hun frutsen. En wij ook, want zo rustig eten we zelden!

Kortom: prima pannenkoeken, attente bediening, aanradertje voor gezinnen met kinderen!
Soepkippetje .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2014
Een mooi ingericht restaurant, zowel binnen als buiten. Erg vriendelijke bediening. Er is ontzettend veel keuze op de mooie pannenkoekenkaart. Je kunt ook zelf nog wat combineren. Ik nam bijvoorbeeld geitenkaas, appel, noten en honing. De kok komt de pannenkoeken zelf brengen op een mooi plateau. Ze zijn perfect gebakken en niet de dik of klef. We vroegen ons af of ze misschien nog even in de oven gaan, ze ogen als een pizza (maar smaken natuurlijk als een pannenkoek). Bij de desserts zit softijs en geen schepijs. Het was allemaal heerlijk!
Rienhoog .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2013
Het is fantastisch hoe ze het voor elkaar krijgen om alles zo goed op tafel krijgen want het was die dag er druk.
Ballenbak voor de kinderen een uitvinding terwijl de ouderen lekker met elkaar kunnen praten tijdens het wachten.
Voor herhaling vatbaar