De Pannekoekenbakker

Donderdag t/m Zondag 12:00 - 20:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras
Nielsmer .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2015
Met social deal bon hier weesten eten, 3 gangen menu voor 12€. Keuze uit de gehele kaart. Erg goed, grote porties, goede versheid en smaak, leuk terras in binnentuin.
Rogo6668 .
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2015
Dachten gezellig pannekoekenbakker te eten...
moesten boven zitten aan kleding en sfeer erg treurig..
Dochter kreeg pannekoek 15 min eerder dan de rest en wat nog erger was er zat een grote zwarte haar op...
We hoefde geen nieuwe...bij kassa werd gevraagd of alles naar wens was ..nou neee....nu hoef ik echt geen geld terug ..maar t antwoord was: ooohhh..
Schandaliggggggg! !
Voor ons was dit dus de LAATSTE keer !!!!
Mir J.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2015
Zin in een pannenkoek! Dus naar de pannenkoekenbakker in Tilburg gegaan.
Je kunt zowel beneden als boven eten, wij kozen voor beneden.
emêleerd gezelschap: mensen met en zonder zicht en hoorbare beperking. Wij genoten wel van dit gemengde gastenbestand.

Beiden een heerlijke pannenkoek gegeten, wij kozen elke voor een andere variatie met zalm.
Lekker maar had voor de prijs nog iets meer garnituur mogen hebben.

Prijs/kwaliteit: let op dat je jezelf niet uit de markt prijst. Een zeer gevulde pannenkoek hoort volgens ons niet meer dan 15 euro te kosten!
Thamara V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2013
Onverwachts binnen gelopen voor een pannekoek, het was er best wel druk, maar we hadden een plekje.
Heerlijke speciaal biertjes van la Trappe, en een zeer uitgebreide kaart,met keuzezat.
Ik had een pannenkoek met geitenkaas, tomaat en gerookte zalm, en deze was echt heel erg heerlijk.
Mijn man een griekse pannenkoek, met gyros, tzatziki olijfjes en tomaat.
Heerlijk, en heel erg warm.
Als dessert een leuke opmaak in een ouderwetse weckpot, erg origineel.
echt een aanrader, en tja oudbollig dat hoort hier.
ikkomzeker eens terug.