De Pannekoekenbakker

Bogenstraat 2 6017 AV Thorn Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Pannekoekenbakker

Prisca .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
We hebben heerlijk gegeten! Wat een prettige plek om met kleine kinderen te gaan eten, alles is er op ingericht. Goede en snelle service en hartstikke leuk dat de kinderen na afloop iets kunnen uitkiezen met gekregen muntjes.
Sjaak K.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2015
Goede pannenkoeken (vooral die met ijs en verse aardbeien is het een aanrader), kindvriendelijk en fijne locatie. Precies wat je van een pannenkoekenrestaurant mag verwachten.
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2015
Pannekoek was heel erg saai Apple Banaan gember, Pannekoek smaakte naar niks, de banaan was een soort meelbonk smaakte ook naar niks, de appel smaakte ook naar niks, alleen de gember had smaak, bediening was erg vriendelijk en gezellig.
Paul T.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2015
We hebben in de loop der jaren met kinderen/kleinkinderen regelmatig pannenkoeken gegeten, maar nog nooit het idee gehad een fabrieksmatige pannenkoek te eten. Hier dus wel. De appel spelt pannenkoek was te dik waardoor het deeg niet geheel gaar was. De appels waren taai wat deed vermoeden dat het gedroogde appels waren. Al met al zeer matig.
Daarnaast de salade van de maand gekregen. Deze salade met afbakbroodje, kuipje kruidenboter, geitenkaas en plakjes brie, ei tomaatjes en een paar plakjes komkommer en halfjes walnoot (een beetje muf) was prima maar ook niet meer dan dat. Vriendelijk personeel.
Sdm33 .
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2015
Vanavond met ons kleine meisje heerlijk gegeten. Voor weinig overheerlijk gegeten, in een gezellige huiskamer achtige sfeer. Locatie was goed ingericht en over de kleine gast is goed nagedacht. Kleintjes kunnen muntjes sparen en in een schatkamer vol met cadeautjes iets moois uitzoeken. Erg leuk!!
Vriendelijk personeel en vlotte bediening. Zeker voor herhaling vatbaar !!
Paul_s .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2014
Voor lunch hier even binnengewipt voor soep en een pannenkoek. Ruime zaak, we zaten dicht bij de kassa, ongeveer middenin de zaak, dus er liep voldoende personeel langs onze tafel. De pannenkoeken zagen er goed uit en smaakten prima. Soep was wat standaard.
Luc59 .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2013
Het restaurant ligt op een mooie locatie middenin Thorn met aan
de voorkant vrij uitzicht op de bezienswaardige abdijkerk.
Binnen is het ruim en netjes ingericht met ook terras aan achterkant.
Gegeten voor op het terras vanwege zicht op abdijkerk.
Besteld een pannenkoek met appel en rozijnen en een met
appel en kersen.
De pannenkoeken zien er (te)netjes uit maar ondanks voldoende
garnering smaakt het niet wat je ervan verwacht.
De gaarheid is bedenkelijk, pannenkoek is misschien te dik.
De al eerder opgeroepen suggestie dat het hier om niet ambachtelijke pannenkoeken gaat maar om machinefabrikaten
delen wij daarom.
Met een ruim scala aan pannenkoeken verwacht je te maken te
hebben met een specialist op dit gebied, helaas is dit niet het geval.
De kwaliteit en prijs zijn dan ook niet in overeenstemming.
Jammer want de bediening was wel van kwaliteit.

Annelies V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2013
's-Morgens bij een bezoek aan dit fraaie plaatsje, koffie gedronken op het gezellige terras van een gebouw uit 1625 met uitzicht op de beroemde abdijkerk. Nu vond ik de koffie aan de slappe kant, maar toen we terug kwamen van onze fietstocht in de mooie omgeving toch weer neer gedaald op de wat spartaans zittende stoelen. We kozen voor pannenkoeken, een specialiteit van dit restaurant. Die van mijn man en mij was een kaaspannenkoek met abdijbier. Dat klonk mooi maar was ook lekker en leuk ogend. Diverse soorten kaas lag er bovenop terwijl spek was meegebakken. Het bier maakte een goede match, zeker met het stuk Limburgse kaas. Onze vrienden hadden meer 'gewone' pannenkoeken, maar we zijn weer tevreden opgestaan en huiswaarts gekeerd na een paar heerlijke dagen Limburg. Mocht het weer minder zijn, dan is het restaurant binnenwaarts ook zeker de moeite waard.
Boek .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2013
Je vindt De Pannekoekenbakker tegenover de abdijkerk in het toeristische stadje Thorn. Het restaurant bevindt zich in een mooi historisch pand en heeft een smaakvolle inrichting.

De bediening is jong, vriendelijk en klantgericht.

Kinderen kunnen zich hier goed vermaken in de speelkelder, aan de duplotafel, of met de kleurplaatplacemat waar een setje kleurpotloden bijzit dat mee naar huis mag. Bij de maaltijd krijgen de kinderen muntjes die ze in een winkeltje (schatkamer) mogen inruilen voor speelgoed. Dat laatste had wat mij betreft niet gehoeven. Het speelgoed is van kermiskwaliteit en is al stuk voor je buiten bent. Het plezier is dus van korte duur.

De menukaart beslaat meerdere A4tjes: de keuze is enorm. Behalve pannenkoeken staan er ook poffertjes, wafels en 5 soorten salade op de kaart. In tegenstelling tot de verwachting die het logo van De Pannekoekenbakker oproept, komen de pannenkoeken hier niet uit de pan maar uit een machine. Deze machine biedt helaas geen garantie op gaarheid. De kwaliteit van de pannenkoeken viel ons erg tegen en staat niet in verhouding tot de ambiance, service en kindvriendelijkheid. Wij geven toch de voorkeur aan een ambachtelijk gebakken (gare) pannenkoek.
Bianca E.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2013
Geen plek om heen te gaan als je niet goed kiezen kunt want jeetje wat een variatie in pannenkoeken. De specialiteiten zijn grappig en zo kreeg ik dus een zuurkool met rookworstspekpannenkoek en mijn tafelgenoot seranoham, kaas en rucola. Het restaurant is qua inrichting een beetje duits (hout, steen, ruwe muren, tegels) maar dan ook gevestigd in een historisch pand in een historisch stadje. De kelder is gehorig, zeker omdat hier ook de spelende kinderen gevestigd zijn. Wel lekker eten, geen plek voor een goed gesprek. Maar ik ga ervan uit dat je hier niet voor intieme dineetjes
Marc W.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2012
Pannekoek is wat de pot schaft. Maar dan wel in 1000+1 verschillende soorten en varianten. De bediening reageert snel, attent en spontaan. Dit restaurant is ideaal om met kinderen te bezoeken. In de kelder staat een soort klimrek waar ze naar hartenlust kunnen klimmen en spelen. Het restaurant is ruim opgezet. Grote tafels. Een tikkeltje oubollig maar functioneel en in de oude kern van het pittoreske witte stadje Thorn.
Sander B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2012
met vrienden en 3 kinderen heerlijk pannenkoeken gegeten. Speelkelder voor kinderen, alle pannenkoeken ook glutenvrij verkrijgbaar en lekker, attente service en een prima prijs!