De Pannekoekenbakker Zeeland

31-486452014

Meer informatie over restaurant De Pannekoekenbakker Zeeland

Trotamundos .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2015
Bij de Pannekoekenbakker kun je uitstekende pannenkoeken eten. Ook wordt er prima ingespeeld op het seizoen, zodat er nu een prima smakende pannenkoek was met asperges, zalm en brie.
Erg goede kwaliteit, maar ook de daaraan gekoppelde prijzen.
Het personeel is zeer vriendelijk, maar wat de service betreft zijn er toch wat verbeterpunten.
Als je een tafel reserveert, dan verwacht je een goede plaats en niet een waar constant mensen vlak langs je heen lopen en je uit moet kijken dat er niet tegen je aan wordt gestoten als je net je glas wijn aan je mond hebt. Op die plek zou ik ook niet gaan zitten als ik zomaar kom binnen wandelen.
Als je chocomel geserveerd krijgt, dan verwacht ik toch, dat het flesje van tevoren is omgeschud, zodat de chocolade niet meer onderin hangt. Hetzelfde geldt voor de geserveerde tomatensap waar het water bovenin hangt.
Je kunt het natuurlijk zelf omschudden, maar met je duim op het reeds geopende flesje schudden en vervolgens je duim aflikken lijkt mij niet zoals het in een restaurant zou moeten zijn.
En bij kleine duimpjes zit de kleding onder.
Conny Z.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2015
We moesten even wachten bij binnenkomst. Er werd gezocht naar een lege tafel voor 2 personen. Vriendelijke ontvangst, ondanks de drukte. Er wordt daar hard gewerkt door het personeel, zeer oplettend. Snelle bediening. Compliment waard. Interieur, zoals het hoort bij een pannekoekenhuis. Ruim ingedeeld, met verschillende ruimtes. Speelruimte buiten voor de kinderen. De pannenkoek en de poffertjes smaakten goed. Ze waren iets te zuinig met de poedersuiker over de poffertjes en de echte boter werd apart in een gesloten kuipje geserveerd. Dat had wel direct op de poffertjes gemogen.
Henricavandeweijer .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2014
Ondanks onze reservering, stonden we in de file om aan tafel te mogen. De drukte had waarschijnlijk te maken met de kerstvakantie en met spaaracties waarvan er een de volgende dag zou verlopen.
In het restaurant zit je nogal hutje mutje. De jeugdigen in de bediening hebben weinig kennis van de gerechten op de kaart die overigens voornamelijk uit pannenkoeken bestaat. Die kwamen wel snel op tafel. Bij een van mijn tafelgenoten ontbrak er een ingrediënt op de pannenkoek. Slordig, maar toen we er wat van zeiden werd er meteen een nieuwe pannenkoek gebakken. Bij De Pannekoekenbakker vinden ze bijna alles op een pannenkoek passen, maar onze eerdere ervaring is dat niet alle combinaties even geslaagd zijn. De pannenkoeken die wij nu hadden gekozen, waren erg lekker. Het dessert was ook in orde.