De Pannekoekenbakker Slijk-ewijk

Valburgsestraat 22 6677 PC Slijk-Ewijk Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Pannekoekenbakker Slijk-ewijk

Dinsdag t/m Zondag 11:00 - 21:30

• Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Waardeloos lange wachttijden. 45 minuten wachten op een pannenkoek. Geserveerd zonder een woord van excuses. Nooit meer!
Nadine-P .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
We komen hier regelmatig. Veel keus in pannenkoeken en de mogelijkheid om volkoren meel of speltmeel te kiezen. Ik had de Mexicaanse pannenkoek met kaas. Erg lekker! Het enige hele kleine puntje is dat ik de sla met tomaat wel aangemaakt zou willen met een beetje dressing. Mijn man had de Indonesische satépannenkoek. De anderen hadden pannenkoek met appel en rozijnen. Alles was goed gebakken en smaakvol. De toetjes waren ook lekker. Het ijs is een soort softijs, wat wij lekkerder vinden dan roomijs. Aanrader: de coupe stroopwafel.
De bediening is altijd vriendelijk. Het decor is typisch wat je verwacht bij een pannenkoekenrestaurant. Wel heel groot! En een mooi terras. Het ligt wat afgelegen aan een mooie plas. Je kunt het dus uitstekend combineren met een kleine wandeling. Kun je meteen de extra calorieën er weer af lopen ;)
Marian D.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Pensioen collega gevierd bij Pannenkoekenbakker. Een leuk familierestaurant. Je krijgt het gevoel ok bezoek te zijn in een knusse Canadese lodge.
Het was goed druk op de zaterdagavond, maar dat was absoluut niet storend.
Nette bediening, en onze grote goep werd vlot bediend.
Zeer ruime keuze aan pannenkoeken op de kaart, combinaties waar je zelf niet zo snel aan denkt.
Ook voor en nagerechten volop te kiezen.
De pannenkoeken smaakten ons allen heerlijk. Een aanrader voor wie eens lekker ouderwets pannenkoeken wil gaan eten.
Latta-tjes .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2015
Lekkere pannenkoeken, keuze is heel divers. De Italiaanse pannenkoek was heerlijk, een bijzondere combinatie van prosciuttoham, mozzarella, rucola, cherrytomaatjes en basalmicodressing.

Bediening is vriendelijk en correct. Geen blocnote maar een digitaal bestelsysteem, werkt erg goed.

De kinderen hebben zich goed vermaakt in de speelhoek en buiten op de speeltoestellen. Leuk dat er een kado-tje kan worden gekocht van de gespaarde muntjes, iedere keer weer een groot feest!

Mirjam P.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2015
De beste pannekoeken in Nijmegen en omgeving vind je hier. Pannekoeken zijn goed gebakken, dikte is precies goed en wat ik zelf heel belangrijk is, dat ze niet vet zijn. Voor de kinderen is er een speelhoek, als ze klaar zijn met eten kunnen ze daar even spelen. Wij komen zeker terug.